BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 06:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk de enige ;-)
Nee hoor, ik vind Nelom ook beter dan Dijks en ik vind hem beter dan Woudenberg..., hoewel ik verwacht dat het een kwestie van tijd is dat Woudenberg hem voorbij zal streven.

Maar heb je het grote nieuws al gehoord? MULDER KAN TOCH NOG EEN CONTRACT KRIJGEN... Yeah! Prima tweede keeper... Dit juich ik enorm toe. Laat Hahn nog maar mooi een jaar in Zwolle (wel contract verlengen!). Dan kan hij daarna wellicht Vermeer komen vervangen...

Overigens denk ik niet dat Mulder het zal doen. Mijn voorgevoel zegt dat hij naar AZ gaat... en daar zal hij laten zien niet zo slecht te zijn als velen hier beweren...

Mulder Held!

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242530

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2015 door Arie.Klooster --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 april 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 09:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind Nelom ook beter dan Dijks en ik vind hem beter dan Woudenberg..., hoewel ik verwacht dat het een kwestie van tijd is dat Woudenberg hem voorbij zal streven.

Maar heb je het grote nieuws al gehoord? MULDER KAN TOCH NOG EEN CONTRACT KRIJGEN... Yeah! Prima tweede keeper... Dit juich ik enorm toe. Laat Hahn nog maar mooi een jaar in Zwolle (wel contract verlengen!). Dan kan hij daarna wellicht Vermeer komen vervangen...

Overigens denk ik niet dat Mulder het zal doen. Mijn voorgevoel zegt dat hij naar AZ gaat... en daar zal hij laten zien niet zo slecht te zijn als velen hier beweren...

Mulder Held!

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242530
Als dat waar is gaat de deur bij mij echt dicht!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 april 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 09:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind Nelom ook beter dan Dijks en ik vind hem beter dan Woudenberg..., hoewel ik verwacht dat het een kwestie van tijd is dat Woudenberg hem voorbij zal streven.

Maar heb je het grote nieuws al gehoord? MULDER KAN TOCH NOG EEN CONTRACT KRIJGEN... Yeah! Prima tweede keeper... Dit juich ik enorm toe. Laat Hahn nog maar mooi een jaar in Zwolle (wel contract verlengen!). Dan kan hij daarna wellicht Vermeer komen vervangen...

Overigens denk ik niet dat Mulder het zal doen. Mijn voorgevoel zegt dat hij naar AZ gaat... en daar zal hij laten zien niet zo slecht te zijn als velen hier beweren...
Tja, nog een zonder gezond voetbalverstand! Grapje ;-)
Mulder Held!

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242530
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 10:06   quote  deeplink  
Nu juich ik het helemaal toe, haha..

Jongen, geef toe. Mulder is goed genoeg als tweede keeper plus dat Hahn zo nog beter kan ontwikkelen tot volwaardig keeper. Prima toch?
ericje
 ericje - woensdag 15 april 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 06:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk de enige ;-)
Ik denk dat dijks ook wel eens kan tegenvallen. Een hoger niveau zorgt toch voor een bepaalde druk en bij heerenveen had hij het al moeilijk
MMM
 MMM - woensdag 15 april 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Interesse voor El Ahmadi, Vilhena wil hoe dan ook weg

Boëtius wilt niet verlengen.

De gevolgen van een jaar Fred Rutten. Onze grootste talenten hebben stil, willen niet verlengen maar gewoon weg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 11:27   quote  deeplink  
El Ahmadi heeft een contract tot medio 2017, tcoh? Dus als hij gaat, verdienen we er flink aan, maar ik hoop van niet, want hij en Clasie zijn wel erg belangrijk... tenminste indien we weer een keer naar de Coolsingel willen... en dat willen we: IK WIL KAMPIOEN WORDEN!!!!!
R()b
 R()b - woensdag 15 april 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Voor geld is iedereen te koop...
Zeker in De Kuip mits je genoeg meeneemt :-)

Die denken allemaal 'zomaar' even te moven, het wordt zo makkelijk nog niet om een buitenlandse club te vinden die je 40 wedstrijden opstelt met de vorm van nu.
Wellicht begrijpt bijvoorbeeld Vilhena dat hij nooit het internationale topniveau zal halen, daarom nu beter een transfer met een vette bankrekening, dan je carriere in het slop naast bijv. Meneer Jerson Cabral.
Die gozer is geen vechter geen winnaar, lopen er volgens mij genoeg in de jeugd die wel het gras opvreten.
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Ik ben niet echt overtuigd van de toegevoegde waarde van El. Hij en Clasie scoren te weinig: Samen zouden ze er zeker 15 per seizoen moeten maken. Het is dus niet per definitie een drama als hij verhuurd wordt voor de hoofdprijs.
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 11:39 schreef R()b het volgende:
Voor geld is iedereen te koop...
Zeker in De Kuip mits je genoeg meeneemt :-)

Die denken allemaal 'zomaar' even te moven, het wordt zo makkelijk nog niet om een buitenlandse club te vinden die je 40 wedstrijden opstelt met de vorm van nu.
Wellicht begrijpt bijvoorbeeld Vilhena dat hij nooit het internationale topniveau zal halen, daarom nu beter een transfer met een vette bankrekening, dan je carriere in het slop naast bijv. Meneer Jerson Cabral.
Die gozer is geen vechter geen winnaar, lopen er volgens mij genoeg in de jeugd die wel het gras opvreten.
Ik ben een andere mening toegedaan: Cabral was en is een over het paard getild ventje. Dat is zeker niet het geval bij Tonny. Bovendien ben ik van mening dat zowel El als Lex in het Coolbook van de trainer stonden en staan, waar een talentvolle jonge speler altijd het onderspit delft als er op zeker wordt gespeeld. Rutten is in mijn ogen de verantwoordelijke voor de stagnatie van de ontwikkeling van Tonny en JP.
moa
 moa - woensdag 15 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ben een andere mening toegedaan: Cabral was en is een over het paard getild ventje. Dat is zeker niet het geval bij Tonny. Bovendien ben ik van mening dat zowel El als Lex in het Coolbook van de trainer stonden en staan, waar een talentvolle jonge speler altijd het onderspit delft als er op zeker wordt gespeeld. Rutten is in mijn ogen de verantwoordelijke voor de stagnatie van de ontwikkeling van Tonny en JP.
Tja, in de wedstrijden die ze wel speelden waren ze ook gewoon slecht, Boetius heeft het hele seizoen maar 2-3 wedstrijden een acceptabel niveau gehaald. Vilhena en Boetius moeten allebei veel beter kunnen maar mogen dat dan wel eens gaan laten zien. Als ze nu al ster allures krijgen kunnen we er maar beter van af zijn. De concurrenten op het middenveld en op de flanken zijn nu gewoon beter.
R()b
 R()b - woensdag 15 april 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ben een andere mening toegedaan: Cabral was en is een over het paard getild ventje. Dat is zeker niet het geval bij Tonny. Bovendien ben ik van mening dat zowel El als Lex in het Coolbook van de trainer stonden en staan, waar een talentvolle jonge speler altijd het onderspit delft als er op zeker wordt gespeeld. Rutten is in mijn ogen de verantwoordelijke voor de stagnatie van de ontwikkeling van Tonny en JP.
Dat mag natuurlijk altijd :)
Bij Tonny lijkt het vooral mentaal te zijn, het niet spelen van...
Maar goed... je KAN er in het voetbal naast staan als je niet goed presteert.
Buitenom dat ben ik meer fan van Tonny dan Karim.
En Rutten is gewoon een lamzak.
V town madness
 V town madness - woensdag 15 april 2015 - 12:24   quote  deeplink  
El Ahmadi, Vilhena en Immers weg. Toornstra en Clasie aanvullen met Ziyech en Pröpper. Klaar ben je!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Wie wil gaan pleurt maar op.
R()b
 R()b - woensdag 15 april 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:24 schreef V town madness het volgende:
El Ahmadi, Vilhena en Immers weg. Toornstra en Clasie aanvullen met Ziyech en Pröpper. Klaar ben je!
Regel het maar!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 12:35   quote  deeplink  
El Ahmadi niet joh. Ziyech ipv Immers: graag! Dan heb je een sterk middenveld hoor. Clasie-Ziyech-El Ahmadi. Ik voorzie een ruil met Twente. Ziyech naar Rotterdam, Vilhena naar Twente....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2015 - 12:39   quote  deeplink  
We gaan er derhalve allemaal van uit dat Jordy blijft. Moet ertoch niet aandenken dat Karim ook nog eens weggaat dan..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Ach Renato, dat gebeurt toch niet. El Ahmadi heeft nog een contract tot medio 2017 en Clasie nog een jaar langer zelfs. Mochten er kopers komen, is het jackpot!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 12:56   quote  deeplink  
vilhena is een nieuwe fer?
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
vilhena is een nieuwe fer?
Als je bedoelt dat het een schitterend talent is... ja inderdaad.
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:39 schreef RenatoBos het volgende:
We gaan er derhalve allemaal van uit dat Jordy blijft. Moet ertoch niet aandenken dat Karim ook nog eens weggaat dan..
Één van beiden uit het team is wenselijk.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 13:05 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat het een schitterend talent is... ja inderdaad.
Ook, maar ook dat Feyenoord ze beiden veel te vroeg laat lopen... Soms is het niet anders, dat begrijp ik, maar het voelt in beide gevallen aan als een gemiste kans....
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ook, maar ook dat Feyenoord ze beiden veel te vroeg laat lopen... Soms is het niet anders, dat begrijp ik, maar het voelt in beide gevallen aan als een gemiste kans....
We hebben nog niet het laatste gehoord van Tonny in Feyenoord 1.

En Fer... we weten inmiddels hoe het al die tijd zat ben FC Tukkerland. Bovendien waren de vooruitzichten voor onze club niet erg gunstig toen hij op een belangrijk moment in zijn loopbaan kwam. Voor hem is het de juiste keuze geweest: Nu is hij nog geblesseerd, maar die jongen is inmiddels één van de sterkhouders in zijn team. Geen onaardige competitie die Premier league.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 13:54   quote  deeplink  
Dat bedoel ik ook met dat het soms niet anders is... maar het is en blijft wel jammer als je nog niet alles van je eigen talenten hebt gezien en dat ze toch gaan omdat ze niet tevreden zijn bij ons....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ach Renato, dat gebeurt toch niet. El Ahmadi heeft nog een contract tot medio 2017 en Clasie nog een jaar langer zelfs. Mochten er kopers komen, is het jackpot!
Jackpot is niet verkeerd natuurlijk. Maar als Clasie dan ook nog eens gaat naast Immers en Tonny, hebben we toch een probleem, vandaar ook die mogelijke interesse in die Egyptenaar..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 april 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Egyptenaar? Heb ik wat gemist? Heb je wat informatie over hem?
JanM
 JanM - woensdag 15 april 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 16:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
Egyptenaar? Heb ik wat gemist? Heb je wat informatie over hem?
Feyenoord legt driejarig contract klaar voor talentvolle Trezeguet

Zaterdag, 11 april 2015 om 21:23

Feyenoord overweegt zich te versterken met Mahmoud Ibrahim Hassan Trezeguet, kortweg Trezeguet. De website KingFut meldt dat de Rotterdammers de twintigjarige middenvelder voor een bedrag van ongeveer anderhalf miljoen euro over willen nemen van Al Ahly.

De drievoudig Egyptisch international zou een driejarig contract kunnen tekenen in De Kuip, maar ook clubs als Udinese, Celtic, Olympique Nice en Nottingham Forest hebben naar verluidt belangstelling voor Trezeguet. Het talent kwam dit seizoen in twintig competitiewedstrijden tot twee doelpunten en zes assists voor topclub Al Ahly.

Sportief directeur Alaa Badel-Sadek heeft al aangegeven geen sleutelspelers te willen verkopen, maar als Trezeguet toch naar Feyenoord vertrekt, dan is hij niet de eerste Egyptenaar die voor de club gaat spelen. Hossam Ghaly en Sherif Ekramy kwamen eerder al uit voor Feyenoord. Trezeguet heeft bij Al Ahly overigens nog een contract tot de zomer van 2020.
van geil
 van geil - woensdag 15 april 2015 - 17:22   quote  deeplink  
klein en scoort weinig
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 april 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Hoop dat Gio een visie heeft. Eens zien hoever hij wil gaan om El Ahmadi te behouden.
Als El Ahmadi weg gaat dan moet de schaduwlijst van van Geel al een dag eerder in werking zijn.
R()b
 R()b - woensdag 15 april 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:
Hoop dat Gio een visie heeft.
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Lijkt me dat jonge gasten graag voor hem willen voetballen..
van geil
 van geil - woensdag 15 april 2015 - 19:54   quote  deeplink  
er is nog niets dat daar op wijst
van geil
 van geil - woensdag 15 april 2015 - 20:02   quote  deeplink  
en wat Immers Clasie en El betreft evt aangevuld met Vilhena
CASHEN
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Galatasaray heeft ons wakker geschud...

Volgens hun hebben we de plank misgeslagen inzake Tjarron Chery.

Wesley heeft gezegd dat hij een topper is.

Pijn aan mijn buik van het lachen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2015 - 21:01   quote  deeplink  
hilarisch.
V town madness
 V town madness - woensdag 15 april 2015 - 21:01   quote  deeplink  
En Amrabat zeker ook hahaha
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Oh ja! Whaaaa.... Kappen nou!
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 21:04   quote  deeplink  
Misschien willen ze Immers en Nelom kopen? En Mulder!
edjoe
 edjoe - woensdag 15 april 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Guidetti mag eindelijk weer eens in de basis starten bij Celtic vanavond. Stukje propaganda van Celtic om de keuze moeilijker te maken.
Barabas
 Barabas - woensdag 15 april 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Die trainert is een Schot dus dat zal niet zo zijn... 😉
edjoe
 edjoe - woensdag 15 april 2015 - 21:39   quote  deeplink  
De trainer is R Deila met de Noorse nationaliteit.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 17 april 2015 - 12:32   quote  deeplink  
"@JanDirkStouten: Karim El Ahmadi weet van de belangstelling in hem, maar speelt ook komend seizoen voor #Feyenoord. Dat liet hij mij net weten."
MMM
 MMM - vrijdag 17 april 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Totdat er een leuk bod voor beide partijen komt, uit het Midden-Oosten.
The Beast
 The Beast - vrijdag 17 april 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Opstelling voor volgend seizoen in mijn ogen:

Vermeer
Karsdorp- vanbeek-kongolo-aankoop
Clasie- elahmadi-toornstra-
Achahbar
Kazim-kuyt
tomson
 tomson - vrijdag 17 april 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2015 - 12:33 schreef MMM het volgende:
Totdat er een leuk bod voor beide partijen komt, uit het Midden-Oosten.
Kent de weg al in de zandbak
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 april 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Veel over Feyenoord net bij VI.
Weinig nieuws.
En ik haat die Valentijn Driessen.
van geil
 van geil - vrijdag 17 april 2015 - 21:30   quote  deeplink  
aanbod van 1,2 miljoen voor Guidetti
kamp Guidetti wil 3 miljoen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 april 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Even duidelijker.
Aanbod is 1,2 miljoen salaris pj.

3miljoen wat ze willen is teken geld.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 april 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Die komt niet.
En als er al werd gezegd: Guidetti is een riskante investering.
Tijd dat van Geel de focus op de rest van de selectie gaat leggen.
Clasie verkopen of niet?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 april 2015 - 22:44   quote  deeplink  
En... Van Geel moet durven: veto's over verkoop, ver voor de transferdeadline.
ar
 ar - vrijdag 17 april 2015 - 23:08   quote  deeplink  
1,2 miljoen ok
2 miljoen max aan tekengeld lijkt me wel schappelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1855921