BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:14 schreef ericje het volgende:
Bjelland een goede optie als stand-in voor Kongolo en Van Beek?
Weet je wat hij vooral is? Peperduur en dat geld niet waard. Kunnen we beter in een andere goede speler investeren op een positie waar we nog niet voldoende kwaliteit hebben lopen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Blijkbaar niet
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Hoe dat zo? Is er sprake van interesse vanuit Feyenoord dan?

Las wel een ander positief bericht: De belangstelling voor Chery is bekoeld!

Kan ie mooi gaan toepen met Wesley en zijn tuinkaboutersnol.
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Zo,n koekert is Chery nu ook weer niet.
Middelmaat voor Feyenoord maar Qua type speler ideaal voor Feyenoord.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 april 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Namen namen namen wordt weer een zomer van hoop en vrees, of slaan we een keer vroeg toe in de transfer wereld
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 april 2015 - 19:20   quote  deeplink  
Hoeveel geld zou er nu zijn voor aankopen, of moeten we weer wachten tot er iemand verkocht wordt
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Als John niet komt Wolfswinkel proberen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 april 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Of bassie Dost maar is er nu al geld om toe te slaan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:17 schreef piet de paler het volgende:
Namen namen namen wordt weer een zomer van hoop en vrees, of slaan we een keer vroeg toe in de transfer wereld
Das te hopen, niet weer wachten tot de competitie een aantal weken aan de gang is aub..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:25 schreef ar het volgende:
Als John niet komt Wolfswinkel proberen.
Wolfswinkel ja..!
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 19:32   quote  deeplink  
Staat wel op het lijstje van Martin.
Samen met de bananen en de wasa crackers..
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Dost... Ricky... Maakt mij niet uit wie van de twee.

Mijn vriendin zegt Ricky... hopelijk niet op de slaapkamer!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 april 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Scoor jij te weinig dan?
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:35 schreef Barabas het volgende:
Dost... Ricky... Maakt mij niet uit wie van de twee.

Mijn vriendin zegt Ricky... hopelijk niet op de slaapkamer!
Heb je ook een keer een avondje rust:)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:27 schreef piet de paler het volgende:
Of bassie Dost maar is er nu al geld om toe te slaan
Weinig volgens mij.
Zal hetzelfde zijn als vorig jaar, zonder de verkopen.
Met verkopen dus meer.

Dost kunnen we nu nooit meer betalen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 april 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Nu wordt in Engeland de naam Arnautovic weer gelinkt aan Feyenoord... 't is wel in de tabloids hoor, dus met een korreltje zout nemen...

Maar ik had niet meer aan hem gedacht... Is een zeer goede voetballer. Van mij mag hij komen, mits de prijs netjes is natuurlijk... Mooi man, zo'n enfant terrible!
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 22 april 2015 - 09:46   quote  deeplink  
waarschijnlijk wordt t gewoon kazim. Zou t wel jammer vinden, van geel kiest een beetje voor de makkelijke weg als je t mij vraagt. Kazim heeft een mooie persoonlijlheid en werkt hard, maar t is nou eenmaal geen spits die er 20 inschiet en je kampioen maakt. Ik hoop ook op een spits als van wolfswinkel, guidetti hoeft van mij ook niet meer te komen.
Loopt alleen maar over geld te janken terwijl hij eerder aangaf dat, dat voor hem niet t belangrijkste was.
MMM
 MMM - woensdag 22 april 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nu wordt in Engeland de naam Arnautovic weer gelinkt aan Feyenoord... 't is wel in de tabloids hoor, dus met een korreltje zout nemen...

Maar ik had niet meer aan hem gedacht... Is een zeer goede voetballer. Van mij mag hij komen, mits de prijs netjes is natuurlijk... Mooi man, zo'n enfant terrible!
Wel een heel vervelend mannetje.. Is Kazim ook, maar dan anders.

Dan moet je Guidetti niet meer halen, als je in hem interesse hebt.
ericje
 ericje - woensdag 22 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Vind het wel van slechte scouting getuigen als ze niet meer namen hebben dan kazim en guidetti. Ik vind van wolfswinkel ook een prima optie, maar houden ze hem wel in de gaten?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 april 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Wel een heel vervelend mannetje.. Is Kazim ook, maar dan anders.

Dan moet je Guidetti niet meer halen, als je in hem interesse hebt.
Nou, dat hij een karaktertje heeft is toch niet zo erg. Kijk maar naar Ibrahimovic... supergoed is hij, maar wel met nare maniertjes... wat ergens ook wel weer gaaf is, toch?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 april 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:30 schreef ericje het volgende:
Vind het wel van slechte scouting getuigen als ze niet meer namen hebben dan kazim en guidetti. Ik vind van wolfswinkel ook een prima optie, maar houden ze hem wel in de gaten?
Van Wolfswinkel? Graaaaag! Vind ik een zeer goede speler voor ons... en dan hebben we weer een spits met scorend vermogen... Kazim heeft alles mee, behalve dat hij niet het fingerspitzengefühl heeft wat een goede spits moet hebben... Als je je daar bij neerlegt, draait hij een prima seizoen als hij er een stuk of 10 á 15 intrapt... Ik denk daarentegen dat het niet genoeg is voor een club die de top ambieert..... Van Wofswinkel heeft het juist wel en zou in een goed seizoen 20 doelpunten moeten kunnen maken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door Arie.Klooster --
V town madness
 V town madness - woensdag 22 april 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:42 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel? Graaaaag! Vind ik een zeer goede speler voor ons... en dan hebben we weer een spits met scorend vermogen... Kazim heeft alles mee, behalve dat hij niet het fingerspitzengefühl heeft wat een goede spits moet hebben... Als je je daar bij neerlegt, draait hij een prima seizoen als hij er een stuk of 10 á 15 intrapt... Ik denk daarentegen dat het niet genoeg is voor een club die de top ambieert..... Van Wofswinkel heeft het juist wel en zou in een goed seizoen 20 doelpunten moeten kunnen maken....
Ik vind 63 goals in 183 wedstrijden niet echt scorend vermogen. Dat is 1 op 3 en dat doet Kazim ook wel....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 april 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:51 schreef V town madness het volgende:

[..]

Ik vind 63 goals in 183 wedstrijden niet echt scorend vermogen. Dat is 1 op 3 en dat doet Kazim ook wel....
Van Wolfswinkel speelt wel tegen wat sterkere tegenstanders hè... En je kent beide spelers toch? Van Wolfswinkel is een echte spits, Kazim een gemaakte...

En wat zijn wedstrijden? Boëtius heeft best veel wedstrijden op zijn naam staan, maar de meesten gaat om invalbeurtjes waarin hij het in tien minuten moet laten zien... Staat wel als volle wedstrijd achter je naam... Je kunt het beter uitdrukken in minuten...., maar dat doen ze dan weer niet... oftewel, appels met peren vergelijken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 april 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Ach mensen, het duurt nog 48 dagen voor de transfermarkt weer open gaat en dan blijft hij ook nog open tot en met 31 augustus.... Er valt nog maar weinig over te praten...
daan limbos
 daan limbos - woensdag 22 april 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Ben je een glory-hunter als je graag wilt zien dat de club, waar je al een leven lang met hart en ziel acher staat, eindelijk eens kampioen gaat worden. Ben je een nepsupporter als je geen seizoenkaart neemt omdat je de ellende, die Gudde en van Geel veroorzaken met hun aan- en verkoopbeleid, niet langer aan kunt zien? Omdat ze totaal geen feeling hebben met het Legioen, ons supporters minachten? In de 65 jaar dat ik me met deze club verbonden voel zijn de laatste drie toch wel tot tropenjaren uitgegroeid. Hoge verwachtingen werden gewekt, maar nooit waar gemaakt. Miskleun na miskleun. Koeman was graag gebleven, maar zag ook wel in dat met deze directie het behalen van echte resultaten een utopie is. Dan komen ze met Rutten op de proppen, een trainer die nog nergens iets bereikt heeft. Boetius laten lopen, maar Kazim vastleggen, dan ben je, plat gezegd, toch van de pot gerukt. Twijfelde, gezien mijn leeftijd, of ik nog een seizoenkaart moest nemen. Mijn voorgevoel zegt me dat zuurpruim van Geel niet de intentie heeft voor het volgend seizoen een spelersgroep bij elkaar te brengen die mee kan doen in de strijd om het kampioenschap. Daarom ga ik de wedstrijden maar via het blauwe oog volgen en kan ik eventueel het bedrag dat ik uitspaar door geen seizoenkaart te kopen besteden aan het nodige bier om mijn ergenis weg te spoelen. Met Gudde en van Geel aan het roer zullen we nooit kampioen worden, daar zal ook de komst van Dirk Kuyt niets aan veranderen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Ik kom voor Feyenoord Daan niet voor Van Geel of Gudde. Ik kom er voor mijn kameraden omdat ik daar al jaren mee uithang..
Barabas
 Barabas - woensdag 22 april 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:51 schreef V town madness het volgende:

[..]

Ik vind 63 goals in 183 wedstrijden niet echt scorend vermogen. Dat is 1 op 3 en dat doet Kazim ook wel....
In de Kleredivisie ramt ie er zo 25-30 in.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 april 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:42 schreef piet de paler het volgende:
Scoor jij te weinig dan?
Ik ben nog jong Piet...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 11:45 schreef daan limbos het volgende:
Ben je een glory-hunter als je graag wilt zien dat de club, waar je al een leven lang met hart en ziel acher staat, eindelijk eens kampioen gaat worden. Ben je een nepsupporter als je geen seizoenkaart neemt omdat je de ellende, die Gudde en van Geel veroorzaken met hun aan- en verkoopbeleid, niet langer aan kunt zien? Omdat ze totaal geen feeling hebben met het Legioen, ons supporters minachten? In de 65 jaar dat ik me met deze club verbonden voel zijn de laatste drie toch wel tot tropenjaren uitgegroeid. Hoge verwachtingen werden gewekt, maar nooit waar gemaakt. Miskleun na miskleun. Koeman was graag gebleven, maar zag ook wel in dat met deze directie het behalen van echte resultaten een utopie is. Dan komen ze met Rutten op de proppen, een trainer die nog nergens iets bereikt heeft. Boetius laten lopen, maar Kazim vastleggen, dan ben je, plat gezegd, toch van de pot gerukt. Twijfelde, gezien mijn leeftijd, of ik nog een seizoenkaart moest nemen. Mijn voorgevoel zegt me dat zuurpruim van Geel niet de intentie heeft voor het volgend seizoen een spelersgroep bij elkaar te brengen die mee kan doen in de strijd om het kampioenschap. Daarom ga ik de wedstrijden maar via het blauwe oog volgen en kan ik eventueel het bedrag dat ik uitspaar door geen seizoenkaart te kopen besteden aan het nodige bier om mijn ergenis weg te spoelen. Met Gudde en van Geel aan het roer zullen we nooit kampioen worden, daar zal ook de komst van Dirk Kuyt niets aan veranderen.
Veel plezier dan maar... En het is voor alle andere toeschouwers ook leuker als er een zuurpruim minder komt...., 1 + 1 = 3!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 11:45 schreef daan limbos het volgende:
Ben je een glory-hunter als je graag wilt zien dat de club, waar je al een leven lang met hart en ziel acher staat, eindelijk eens kampioen gaat worden. Ben je een nepsupporter als je geen seizoenkaart neemt omdat je de ellende, die Gudde en van Geel veroorzaken met hun aan- en verkoopbeleid, niet langer aan kunt zien? Omdat ze totaal geen feeling hebben met het Legioen, ons supporters minachten? In de 65 jaar dat ik me met deze club verbonden voel zijn de laatste drie toch wel tot tropenjaren uitgegroeid. Hoge verwachtingen werden gewekt, maar nooit waar gemaakt. Miskleun na miskleun. Koeman was graag gebleven, maar zag ook wel in dat met deze directie het behalen van echte resultaten een utopie is. Dan komen ze met Rutten op de proppen, een trainer die nog nergens iets bereikt heeft. Boetius laten lopen, maar Kazim vastleggen, dan ben je, plat gezegd, toch van de pot gerukt. Twijfelde, gezien mijn leeftijd, of ik nog een seizoenkaart moest nemen. Mijn voorgevoel zegt me dat zuurpruim van Geel niet de intentie heeft voor het volgend seizoen een spelersgroep bij elkaar te brengen die mee kan doen in de strijd om het kampioenschap. Daarom ga ik de wedstrijden maar via het blauwe oog volgen en kan ik eventueel het bedrag dat ik uitspaar door geen seizoenkaart te kopen besteden aan het nodige bier om mijn ergenis weg te spoelen. Met Gudde en van Geel aan het roer zullen we nooit kampioen worden, daar zal ook de komst van Dirk Kuyt niets aan veranderen.
Zonder van Geel worden we wel kampioen? En zonder Gudde ook?
Was Koeman zonder hen wel gekomen dan?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 april 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 11:47 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kom voor Feyenoord Daan niet voor Van Geel of Gudde. Ik kom er voor mijn kameraden omdat ik daar al jaren mee uithang..
Hangouderen in de kuip? Moesten ze verbieden !! Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 18:42   quote  deeplink  
45 is nog hartstikke jong man..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Toch..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Zeg alsjeblieft ja..😁
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Voor een scootmobiel nog te jong.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Ik durf best te stellen dat je van Boëtius en Vilhena niets meer hoort wanneer ze weg gaan bij Feyenoord. Althans in de eerstkomende vijf jaar weinig positiefs.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Dat denk ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:
Voor een scootmobiel nog te jong.
Henk👍
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Broertjes van Royston?
R()b
 R()b - woensdag 22 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Zou mij ook niks verbazen inderdaad
MMM
 MMM - woensdag 22 april 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Southampton heeft interesse in Clasie. Net als Newcastle, die willen Anita (ex-neus) in een ruildeal.

Haha, mag toch hopen dat Martin daar niet in trapt.. 15 miljoen voor Clasie, geen cent minder. Te belangrijk.
ar
 ar - woensdag 22 april 2015 - 20:37   quote  deeplink  
idd,maar een ruildeal met anita?..haha ik pies in m,n broek.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 april 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Reken je niet rijk...

http://m.soccernews.nl/news/313627/De_10_Eredivisie-clubs_met_de_meest_waardevolle_selecties
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - woensdag 22 april 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Antonia van groningen of botaka van excelsior als boetius vertrekt?
kenny
 kenny - woensdag 22 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
hoop dat zyech alsnog aangetrokken wordt , dat mist dit elftal immers is leuk maar is totaal niet creatief of scorend vermogen , is leuk dat ie veel loopt maar als je er niks mee doet wordt het zo nutteloos , ook mag die linksbuiten van Tiquinni zeg ik het goed aangetrokken worden zeker als boetius niet bij tekent
ericje
 ericje - woensdag 22 april 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 22:28 schreef kenny het volgende:
hoop dat zyech alsnog aangetrokken wordt , dat mist dit elftal immers is leuk maar is totaal niet creatief of scorend vermogen , is leuk dat ie veel loopt maar als je er niks mee doet wordt het zo nutteloos , ook mag die linksbuiten van Tiquinni zeg ik het goed aangetrokken worden zeker als boetius niet bij tekent
maar we hebben toornstra ook nog, wil je die op de bank zetten?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 april 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 23:07 schreef ericje het volgende:

[..]

maar we hebben toornstra ook nog, wil je die op de bank zetten?
Ziyech is meer een spielmacher dan Toornstra ...
R()b
 R()b - donderdag 23 april 2015 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 20:28 schreef MMM het volgende:
Southampton heeft interesse in Clasie. Net als Newcastle, die willen Anita (ex-neus) in een ruildeal.

Haha, mag toch hopen dat Martin daar niet in trapt.. 15 miljoen voor Clasie, geen cent minder. Te belangrijk.
Ze willen er 14 voor neertikken dus die 15 mil lijkt me geen struggle verder.
Vilhena erbij voor 5 , kan je mooi 20 mil bijschrijven.
En mochten ze nog van Pelle afwillen, doe die er dan ook maar bij :p
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 april 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 22:27 schreef alexis gonzalez het volgende:
Antonia van groningen of botaka van excelsior als boetius vertrekt?
Antonia nooit! Moet je even dat interview met hem terugkijken toen hij een jaar of drie geleden Feyenoord uit de beker kegelde met Go Ahead, wat toen nog jupiler was.... Dan zie je dat hij zoveel ajakkesiet is dat hij nooit, maar dan ook echt nooit voor onze club mag spelen....

Botaka? Nee, is geen verbetering....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 april 2015 - 09:16   quote  deeplink  
CLASIE KOMEND SEIZOEN BEHOUDEN ! ! ! (we willen naar de Coolsingel toch?)

Er is zo 1-2-3 niemand voorhanden die hem kan opvolgen, dus absoluut niet laten gaan... Het is niet voor niets dat onze 'vrienden' al jaren met middelmaat zitten op deze positie... dus elders halen we sowieso geen goede vervanger... Dan moeten we die al in eigen beheer hebben, maar dat is ook niet het geval...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door Arie.Klooster --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1839790