|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ziyech is echt een geweldige speler, maar denk niet dat hij naar Feyenoord wil komen.
van la Parra twijfel ik over. Zie hem soms heel goed spelen en een week later lijkt hij er niets meer van te kunnen, heel wisselvallig. Wel transfervrij en wilt graag terugkomen, dus de kans dat hij komt is groot. Wel stukken beter dan Verhoek en Armenteros.
Volgend seizoen heb je namelijk alleen Boëtius en Manu als buitenspelers. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Die Van La Parra heb je niet zoveel aan. Ziyech is de ontbrekend schakel op het middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 08:31 schreef MMM het volgende:Ziyech is echt een geweldige speler, maar denk niet dat hij naar Feyenoord wil komen. van la Parra twijfel ik over. Zie hem soms heel goed spelen en een week later lijkt hij er niets meer van te kunnen, heel wisselvallig. Wel transfervrij en wilt graag terugkomen, dus de kans dat hij komt is groot. Wel stukken beter dan Verhoek en Armenteros. Volgend seizoen heb je namelijk alleen Boëtius en Manu als buitenspelers. Duimen. Heb ergens gelezen dat beiden enorme Feyenoord-fans zijn. Hopelijk helpt dat.
Van la Parra komt transfervrij en heeft een Feyenoord-verleden, dus hopen op een Janmaat-scenario! |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Van La Parra is ook een goede aanvulling...... Komt uit de Feyenoord jeugd, wil zich wel opnieuw bewijzen (beter dan de invallers die we nu hebben) en Ziyech zou geweldig zijn.
Heb wel het gevoel dat we wel 8 spelers kwijt kunnen raken...
Dan heb je echt ook aanvulling van buiten nodig! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie weet is er allang wat beklonken? Waar haalt Feyenoord die 2mln. anders vandaan om ziyech af te kopen? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 09:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jep. Die Van La Parra heb je niet zoveel aan. Ziyech is de ontbrekend schakel op het middenveld. Als ik Feyenoord was haalde ik Ziyech van Heerenveen en Alliza Jahanbakhsh van NEC zijn twee zeer grote talenten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord moet niet alles openbaar bekend maken nu weer met Ziyech en La Parra rustig geheim houden tot het rond is |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zie het helemaal zitten met Ziyech, ook best wel met vd Parra..maar dat komt meer omdat die transfervrij is (kan je geen buil aan vallen).
Zie het ook helemaal zitten dat Schaken opbokt... wat een ellende is dat! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
WTF |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongens even hoor Schaken heeft een goede periode gehad en toen het slecht ging heeft hij toch meegeholpen aan de wederopstanding (alvast een knipoog naar Pasen) dus Schaken bedankt voor de goede tijd en ook nu werk je hard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech okee. Van La Parra niet overtuigend. Geen stabiele buitenspeler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Discussie over vanochtend. Misschien met de juiste trainer wel. |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Misschien toch een rijke Rus in huis halen Dan kunnen we ook een keer een echte versterking halen |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Ik zie Jantscher en Hemlein graag komen! Zijn beide goede spelers en denk in een beter team ze wel waarde hebben. En als N.E.C toch degradeerd is de prijs ook heel laag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 20:01 schreef g vieth het volgende:Ik zie Jantscher en Hemlein graag komen! Zijn beide goede spelers en denk in een beter team ze wel waarde hebben. En als N.E.C toch degradeerd is de prijs ook heel laag Ik begrijp je maar wij zijn Feyenoord deze spelers tillen onze club niet naar een hoger plan, als wissel misschien |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Hmmm nou Piet de paler, Wat ben ik dan blij dat ik niet in de schoenen van Martin van geel sta. Maar als hij met, van la Parra komt die zit dan toch ook niet op het gewenste nivo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 20:43 schreef g vieth het volgende:Hmmm nou Piet de paler, Wat ben ik dan blij dat ik niet in de schoenen van Martin van geel sta. Maar als hij met, van la Parra komt die zit dan toch ook niet op het gewenste nivo. Inderdaad als je weer zo een seizoen wil hebben als dit seizoen prima da ga ik nog niet voor dit soort spelers,dan maar eigen jeugd (die niets kost) en een echte topper erbij maakt mij niet uit wie maar geen wannabe meer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die van la Parra...Is die nou een aanwinst? Ik vind hem flegmatiek, meer niet- dan wel bepalend. En als van Geel hem op de korrel heeft is het met z'n keuzelijst wat armzalig gesteld.
En is ie wel echt zo beter dan Verhoek of Schaken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:Die van la Parra...Is die nou een aanwinst? Ik vind hem flegmatiek, meer niet- dan wel bepalend. En als van Geel hem op de korrel heeft is het met z'n keuzelijst wat armzalig gesteld. En is ie wel echt zo beter dan Verhoek of Schaken? Het laatste ja, maar ook minder. Nog jong dus nog te veel ruimte tussen pieken en dalen. Dat zou je kunnen vormen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Het laatste ja, maar ook minder. Nog jong dus nog te veel ruimte tussen pieken en dalen. Dat zou je kunnen vormen. Kunnen vormen? Staat mij bij dat ie niet al te makkelijk is. Maar daar kan Rutten dan weer een uitkomst in zijn. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat vd Parra slechter is dan Schaken en Armenteros? Haal die gast er gratis bij, win win! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 00:18 schreef hoogvliet010 het volgende:Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat vd Parra slechter is dan Schaken en Armenteros? Haal die gast er gratis bij, win win! Is ie beter dan die 2 dan? Of wou je een verzameling van matige buitenspelers aanleggen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 00:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Is ie beter dan die 2 dan? Of wou je een verzameling van matige buitenspelers aanleggen? Ja ik denk vele malen beter! Kom op man! jij kijk toch ook naar Schaken? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk. Maar ik kijk ook naar Van la Parra. En dat is net de broer van Cabral. 1 goede wedstrijd en dan 10 klote wedstrijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus wat we nu hebben lopen op de flanken is niet goed genoeg (behalve JP natuurlijk), maar Van la Parra is m.i. niet de oplossing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien maar n's stoppen met drie spitsen op deze manier. zijn bijna geen buitenspelers voorhanden. kun je beter wat anders doen, zeker gezien de selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat deze berichten ook uit de lucht gegrepen zijn. Volgens mij komen versterkingen uit de spelvisie van de nieuwe trainer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie weet heeft Van Geel al met Fred gesproken over de rechtsbuitenpositie. Immers, Schaken raakt "op leeftijd"... Wellicht hebben ze bij zijn aanstelling al gesproken over de invulling van wat er wellicht zal gaan. Ik stel me dan voor dat ze samen filosoferen over welke kant het qua invulling op aan zal kunnen gaan en wie ze dan moeten halen. Misschien gaf Fred wel aan dat hij Ziyech er graag bij wil hebben. Misschien hebben ze Immers al verkocht, of Schaken? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 08:01 schreef Arie.Klooster het volgende:Wie weet heeft Van Geel al met Fred gesproken over de rechtsbuitenpositie. Immers, Schaken raakt "op leeftijd"... Wellicht hebben ze bij zijn aanstelling al gesproken over de invulling van wat er wellicht zal gaan. Ik stel me dan voor dat ze samen filosoferen over welke kant het qua invulling op aan zal kunnen gaan en wie ze dan moeten halen. Misschien gaf Fred wel aan dat hij Ziyech er graag bij wil hebben. Misschien hebben ze Immers al verkocht, of Schaken? Wie wil Immers of Schaken nou hebben ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers is denk ik wel gewild bij een laag geklasseerd team in Engeland of Duitsland. Schaken hetzelfde in Griekenland, Turkije of Portugal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dat jouw inhoud of overdrijf je graag? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij zou zich eens af moeten vragen wie hem (hier) wil hebben! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 00:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tuurlijk. Maar ik kijk ook naar Van la Parra. En dat is net de broer van Cabral. 1 goede wedstrijd en dan 10 klote wedstrijden. eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat deze berichten ook uit de lucht gegrepen zijn. Volgens mij komen versterkingen uit de spelvisie van de nieuwe trainer. eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 19:03 schreef Stylzz het volgende:Immers is denk ik wel gewild bij een laag geklasseerd team in Engeland of Duitsland. Schaken hetzelfde in Griekenland, Turkije of Portugal eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 00:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dus wat we nu hebben lopen op de flanken is niet goed genoeg (behalve JP natuurlijk), maar Van la Parra is m.i. niet de oplossing. Vond het op het eerste gezicht niet de oplossing, maar nu ik wat aan het idee begin te wennen zou dit best wel eens een goede en vooral goedkope transfer kunnen worden. Van la Parra werd de voorbije seizoenen bij ieder balcontact uitgefloten door het klapvee op de Heerenveen tribunes, ondanks dat is hij wel elk seizoen beter gaan spelen, dit seizoen 4 doelpunten en 7 assists is niet raar voor bij een ploeg als Heerenveen. Bij Feyenoord zal hij nog meer gelegenheid krijgen om aanvallend dingen te gaan laten zien, zijn haat-liefde verhouding met het publiek daar en de sportieve/financiële stap omhoog naar Feyenoord kunnen alleen maar helpen in de onderhandelingen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is een aardige spits hoor. Wordt steeds beter. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Havenaar, het zal toch niet. Iedereen heeft toch twee seizoenen kunnen zien wat een beperkte spits dat is. Transfervrij oppikken ok, maar koop dan nog een echt goede spits voor een deel van de transfergelden die deze zomer gaan binnenkomen. Ik maak me zorgen als ik lees dat Rutten zo gecharmeerd is van Havenaar. We moeten nu toch echt een volgende stap maken ipv kiezen voor minder kwaliteit in het team. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Willen ze m'n weekend weer verzieken of zo.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Havenaar is een redelijke spits maar niet meer dan dat, is geen echte afmaker of aanspeelpunt zoals Pelle dat nu is. Komt bij Vitesse pas op 10 doelpunten per seizoen, de kans dat dat er heel veel meer worden bij ons is niet zo ontzettend groot. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker belangrijk voor Feyenoord! Typisch een armoe zaaiers visie ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|