BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 08:53 schreef kakkie21 het volgende:
vraagprijs clasie bepaald op 12 miljoen? kom op zeg minstens 15 waard. Ik wordt er altijd zo moe van dat feyenoord de clubs die intresse hebben gaat melden voor hoeveel hij weg mag. Laat ze gewoon met een bod komen en tegen elkaar opbieden.
Het zit vast anders... Clasie zal daar zelf wel wat mee te maken hebben: Dat nieuwe contract van hem zal wellicht een gelimiteerde transfersom kunnen bevatten?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Misschien vindt Clasie het juist fijn om nog één jaartje Rotterdam te doen om daarna naar spanje of italie te verkassen? Waarom weet ik niet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat hij naar italie gaat, toch Fiorentina.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2015 door Arie.Klooster --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 april 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 10:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het zit vast anders... Clasie zal daar zelf wel wat mee te maken hebben: Dat nieuwe contract van hem zal wellicht een gelimiteerde transfersom kunnen bevatten?
Je weet het nooit, maar van Geel maakte een jaar of wat geleden duidelijk dat er niemand meer met een gelimiteerde transfersom onder contract stond, en dit ook niet meer zou gebeuren.

Gemakshalve ga ik er dus vanuit dat het ook bij Clasie niet het geval is, maar ach, voetbal. Zou kunnen.
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 11:23   quote  deeplink  
clasie weg , zyech halen , el ahmadi kan heel goed als controleur spelen , toornstra kan beter box to box spelen dus de loper en zyech als nr 10 , hebben we toch weer een goed middeveld
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 24 april 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 09:30 schreef MMM het volgende:
Vraagprijs 12 miljoen voor Clasie, dan kom je altijd op minder uit tijdens onderhandelingen. Gewoon 15 vragen!!!
In dit geval zal het er volgens mij meer om gaan of clubs tegen elkaar op gaan bieden. Anders mag je in je handen knijpen met € 12 miljoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 11:23 schreef kenny het volgende:
clasie weg , zyech halen , el ahmadi kan heel goed als controleur spelen , toornstra kan beter box to box spelen dus de loper en zyech als nr 10 , hebben we toch weer een goed middeveld
Zo denk ik er ook over.. En anders hebben we zelf nog wel wat achter de hand met Sleegers, Dammers en later Schuurman dus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2015 door Arie.Klooster --
ericje
 ericje - vrijdag 24 april 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 10:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Die hebben we al in huis, ik zal dan voor Simon Tern gaan van Heerenveen
die heeft naar mijn mening te weinig scorend vermogen, dan idd beter ziyech kopen en met toornstra en el ahmadi op het middenveld
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Wat zou Ziyech moeten kosten?
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 11:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je weet het nooit, maar van Geel maakte een jaar of wat geleden duidelijk dat er niemand meer met een gelimiteerde transfersom onder contract stond, en dit ook niet meer zou gebeuren.

Gemakshalve ga ik er dus vanuit dat het ook bij Clasie niet het geval is, maar ach, voetbal. Zou kunnen.
Kan MvG best zeggen... Net als dat Clasie kan zeggen dat hij anders niet bij zou tekenen...
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 12:08 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat zou Ziyech moeten kosten?
schat zo rond de 5 milj , naar sleegers ben ik echt heel benieuwd , schijn het super te doen in eindhoven
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Sleegers! Laat die reserveneus lekker in Pluskut blijven!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 april 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 12:32 schreef Barabas het volgende:
Sleegers! Laat die reserveneus lekker in Pluskut blijven!
Die Duitser wilde destijds niet dan nu ook niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2015 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 april 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 10:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien vindt Clasie het juist fijn om nog één jaartje Rotterdam te doen om daarna naar spanje of italie te verkassen? Waarom weet ik niet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat hij naar italie gaat, toch Fiorentina.
Gisterenavond heb ik Fiorentina gezien past wel bij Clasie zeer goeie club, maar zou die J C wel kunnen betalen
V town madness
 V town madness - vrijdag 24 april 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 11:23 schreef kenny het volgende:
clasie weg , zyech halen , el ahmadi kan heel goed als controleur spelen , toornstra kan beter box to box spelen dus de loper en zyech als nr 10 , hebben we toch weer een goed middeveld
Klinkt me als muziek in de oren. Heb wel mijn twijfels over El Ahmadi op 6, hij heeft nu met clasie een slot op de deur en dat ben je nodig met zijn manier van spelen.
Milo
 Milo - vrijdag 24 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 12:08 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat zou Ziyech moeten kosten?
Niks, geen euro aan besteden! had hij vorig jaar maar voor ons moeten kiezen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 12:32 schreef Barabas het volgende:
Sleegers! Laat die reserveneus lekker in Pluskut blijven!
Waar heb jij het nou weer over dan? Ik heb het over Joey Sleegers...

25ixmqv.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 13:48 schreef Milo het volgende:

[..]

Niks, geen euro aan besteden! had hij vorig jaar maar voor ons moeten kiezen!
Hoezo kortzichtig?
ericje
 ericje - vrijdag 24 april 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 13:48 schreef Milo het volgende:

[..]

Niks, geen euro aan besteden! had hij vorig jaar maar voor ons moeten kiezen!
Als rutten hem een plek op 10 had beloofd dan zou hij nu bij ons spelen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 11:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.. En anders hebben we zelf nog wel wat achter de hand met Sleegers, Dammers en later Schuurman dus...
Ik vergat Calvin Verdonk nog, al is dat vooral voor de wat langere termijn..
FF1974
 FF1974 - vrijdag 24 april 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Boetius, Vilhena exit. Niet willen bijtekenen bij de mooiste club van NL terwijl de heren exact geen bal geraakt hebben dit seizoen? Gewoon verkopen, levert vast nog wel een € 5 miljoen op samen. Direct Tighadouini halen (2 miljoen?), die ga wekelijks volle bak, zeikt niet, heeft veel meer dreiging en scoort meer.
Immers gun ik transfer naar Leicester ofzo. Verkopen voor € 8 miljoen. Levert 13 miljoen op, Tigha halen resteert er +/- 11 miljoen. Koop je vervolgens Gudelj of Chery. Ziyech niet, die durft de strijd niet aan en dus nooit meer bod op uitbrengen.
Verkopen / contract niet verlengen van legertje overbodigen en de ruimte die daardoor ontstaat in het salarisbudget gebruiken om Kalou te halen. En Guidetti als die tenminste een normaal salaris acceptabel vindt. Raakt nu niks bij Celtic en zit op zijspoor. Laat hem verstandig zijn en zich via Feyenoord / Kuijt weer in de picture spelen. Anders ook geen energie meer aan besteden.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 13:59 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoezo kortzichtig?
Valt wel mee.... Die Ziejek is ook wat mij betreft niet langer welkom.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Tighadouini is een probleemjongere.... Heeft niet de juiste mentaliteit.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 15:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Valt wel mee.... Die Ziejek is ook wat mij betreft niet langer welkom.
Oke, omdat jij het met hem eens bent is het niet meer kortzichtig, haha.. tja... dat blijft voor mij toch nog steeds even kortzichtig als daarnet...
V town madness
 V town madness - vrijdag 24 april 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:41 schreef FF1974 het volgende:
Boetius, Vilhena exit. Niet willen bijtekenen bij de mooiste club van NL terwijl de heren exact geen bal geraakt hebben dit seizoen? Gewoon verkopen, levert vast nog wel een € 5 miljoen op samen. Direct Tighadouini halen (2 miljoen?), die ga wekelijks volle bak, zeikt niet, heeft veel meer dreiging en scoort meer.
Immers gun ik transfer naar Leicester ofzo. Verkopen voor € 8 miljoen. Levert 13 miljoen op, Tigha halen resteert er +/- 11 miljoen. Koop je vervolgens Gudelj of Chery. Ziyech niet, die durft de strijd niet aan en dus nooit meer bod op uitbrengen.
Verkopen / contract niet verlengen van legertje overbodigen en de ruimte die daardoor ontstaat in het salarisbudget gebruiken om Kalou te halen. En Guidetti als die tenminste een normaal salaris acceptabel vindt. Raakt nu niks bij Celtic en zit op zijspoor. Laat hem verstandig zijn en zich via Feyenoord / Kuijt weer in de picture spelen. Anders ook geen energie meer aan besteden.
Immer max 4 miljoen. Gudelj en Chery kun je vergeten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 april 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Gelukkig
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 15:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oke, omdat jij het met hem eens bent is het niet meer kortzichtig, haha.. tja... dat blijft voor mij toch nog steeds even kortzichtig als daarnet...
Het getuigt ook van kortzichtigheid als je niet wil inzien dat een andere mening evenzeer waar kan zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Heeft niets met waarheid te maken toch? Jullie vinden allebei dat hij niet meer hoeft te komen omdat hij vorig jaar niet voor ons maar voor twente koos. Dat vind ik kortzichtig, maar ook dat is slechts een mening, dus dat heeft niets met waarheid te maken.... oftewel, het slaat nergens op wat je net zegt...

Overigens zei ik dat niet om je op je grote jubeltenen te trappen hoor, dus kom maar snel van die kast af....
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 19:51   quote  deeplink  
guidetti komt zeer waarschijnlijk niet en we gaan verder met kazim , ik ben niet kapot van kazim maar met een goede aanvallende middevelder met scorend vermogen en creatief inzicht en techniek zie ik het wel meer zitten
immers en kazim is teveel van het slechte , maar kazim en zyech zou ik wel zeer zien zitten
daarbij verkoop je immers en vilhena en je koop zyech hou je nog geld over ook
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 19:56   quote  deeplink  
vanavond ff fox3 kijken 20.00uur eindhoven /oss ben eigenlijk wel eens benieuwd naar die sleegers
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 24 april 2015 - 19:56   quote  deeplink  
fuck ziyech! hij wou niet, dan niet.. feyenoord moet vol voor gudelj gaan. Een typische feyenoord speler, een harde werker en kan makkelijk scoren.
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 20:35   quote  deeplink  
ja vol voor guidetti gaan geef die gozer 3 milj tekengeld en 3,5 netto per jaar , ja hoor feyenoord till i die , wil ik ook wel schei uit
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 24 april 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat voor selectie er komend seizoen zal staan!
Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in ...
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 20:40   quote  deeplink  
kan trouwens zyech heel goed begrijpen , bij twente had hij meer kans op speeltijd
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 april 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 19:56 schreef kenny het volgende:
vanavond ff fox3 kijken 20.00uur eindhoven /oss ben eigenlijk wel eens benieuwd naar die sleegers
Beter laat dan nooit! 😃
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2015 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:37 schreef lijdensweg het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor selectie er komend seizoen zal staan!
Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in ...
Jij daar benieuwd naar..(?)
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 25 april 2015 - 04:10   quote  deeplink  
Heren mag ik even opmerken dat de hr v Geel een paar stomme fouten gemaakt hebt.Ten eerste klaar met kaziem ook klaar met kuyt.2e die jongen Boetius mag afen toe invallen en scoort nog ook en geeft een goede assist.Boetius raakt uitvorm door die klote rutte en zo ook vilhena.Guidettie zou gehaald worden mits hij goed koop zou zijn 22jaar is hij en heeft het hier laten zien.We hebben meer dan 34milj opgehaald verledenjaar en wat zien wij er voor terug een 2e hands winkeltje met kuyt en kaziem.Guidettie oke jij 2milj tekengeld en we beginnen met een milj perjaar mits we kampioen worden knvb beker pakken in de grote van die orde wil ik dan wat terug zien .Zo had de hr vGeel moeten kunnen praten guidettie wil dolgraag maar ik geloof dat goede spelers niks mogen kosten. Dat guidettie wijnig gespeeld heeft kwam door zijn gedrag tenopzichte van zijn blesure en zijn emotie en liefde voor feyenoord.Dat hij nu een andere zaak waar nemer heb die zijn kop gek praat naar dollar tekens ja hr v Geel dat kost geld en een kampioens elftal kost zeker geld .Maar het kan ook veel opleveren alsje het goed speeld maar dat kan hr v Geel niet.Dus worden we weer geen kampioen ik blijft er bij je moet 2 scoorende spitsen hebben en een goed midden veld die ook kunnen scooren en niet zo als immers voor een leeghok over of naastkopt of schiet .Die jongen is een goede rechts buiten daar zou hij beter tot zijn recht komen want het is wel een werk paard.en oja kaziem met al die over fredinge in het strafschopgebied ik houd mijn hard vast vGeel waar benje mee bezig .waarom laten die turken hem gaan man hij kost niks maar het is ook niks .Fer 62
R()b
 R()b - zaterdag 25 april 2015 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 04:10 schreef Fer 1 het volgende:
Heren mag ik even opmerken dat de hr v Geel een paar stomme fouten gemaakt hebt.Ten eerste klaar met kaziem ook klaar met kuyt.2e die jongen Boetius mag afen toe invallen en scoort nog ook en geeft een goede assist.Boetius raakt uitvorm door die klote rutte en zo ook vilhena.Guidettie zou gehaald worden mits hij goed koop zou zijn 22jaar is hij en heeft het hier laten zien.We hebben meer dan 34milj opgehaald verledenjaar en wat zien wij er voor terug een 2e hands winkeltje met kuyt en kaziem.Guidettie oke jij 2milj tekengeld en we beginnen met een milj perjaar mits we kampioen worden knvb beker pakken in de grote van die orde wil ik dan wat terug zien .Zo had de hr vGeel moeten kunnen praten guidettie wil dolgraag maar ik geloof dat goede spelers niks mogen kosten. Dat guidettie wijnig gespeeld heeft kwam door zijn gedrag tenopzichte van zijn blesure en zijn emotie en liefde voor feyenoord.Dat hij nu een andere zaak waar nemer heb die zijn kop gek praat naar dollar tekens ja hr v Geel dat kost geld en een kampioens elftal kost zeker geld .Maar het kan ook veel opleveren alsje het goed speeld maar dat kan hr v Geel niet.Dus worden we weer geen kampioen ik blijft er bij je moet 2 scoorende spitsen hebben en een goed midden veld die ook kunnen scooren en niet zo als immers voor een leeghok over of naastkopt of schiet .Die jongen is een goede rechts buiten daar zou hij beter tot zijn recht komen want het is wel een werk paard.en oja kaziem met al die over fredinge in het strafschopgebied ik houd mijn hard vast vGeel waar benje mee bezig .waarom laten die turken hem gaan man hij kost niks maar het is ook niks .Fer 62
Damnnnnnn 'enter' knopje kapot :)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 april 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 00:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij daar benieuwd naar..(?)
Ook al gaan we niet naar de kuip vanwege de vele miskleunen die er in de selectie rondlopen, Feyenoord blijven we ALTIJD volgen! En bij goeie beslissingen en mutaties zijn we ook weer zo terug in de kuip ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 april 2015 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:40 schreef kenny het volgende:
kan trouwens zyech heel goed begrijpen , bij twente had hij meer kans op speeltijd
Ik zou HEM graag naar Feyenoord zien komen!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 07:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ook al gaan we niet naar de kuip vanwege de vele miskleunen die er in de selectie rondlopen, Feyenoord blijven we ALTIJD volgen! En bij goeie beslissingen en mutaties zijn we ook weer zo terug in de kuip ...
Vele miskleunen..(?) zijn die er..(?) noem ze eens..(?)
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 25 april 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 07:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ook al gaan we niet naar de kuip vanwege de vele miskleunen die er in de selectie rondlopen, Feyenoord blijven we ALTIJD volgen! En bij goeie beslissingen en mutaties zijn we ook weer zo terug in de kuip ...
Tsja lijdensweg, gelukkig kijken wij daar wat anders tegen aan. Natuurlijk hebben wij (zoon, broer, vriend, neef, vriend van mijn zoon en niet te vergeten ikzelf) onze seizoenkaarten verlengd. Miskleunen, zoals jij het noemt, zijn voor ons niet bepalend om er weer bij te zijn. Nee dat zijn die prachtige shirts, het geweldige stadion en natuurlijk die magische naam Feijenoord die zorgen voor dat gevoel dat wij niet willen missen en ons ieder seizoen weer naar de kuip doen verlangen. Maar goed ieder zijn mening en beleving.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 april 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 09:55 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Tsja lijdensweg, gelukkig kijken wij daar wat anders tegen aan. Natuurlijk hebben wij (zoon, broer, vriend, neef, vriend van mijn zoon en niet te vergeten ikzelf) onze seizoenkaarten verlengd. Miskleunen, zoals jij het noemt, zijn voor ons niet bepalend om er weer bij te zijn. Nee dat zijn die prachtige shirts, het geweldige stadion en natuurlijk die magische naam Feijenoord die zorgen voor dat gevoel dat wij niet willen missen en ons ieder seizoen weer naar de kuip doen verlangen. Maar goed ieder zijn mening en beleving.
Inderdaad dat is een verschil van mening en beleving! Stadion is voor ons niet de eerste vereiste, voetbal daar komen we voor ... Wij zijn geen KUIP aanhangers maar voetballiefhebbers.
Daarom vinden we bijvoorbeeld een vernieuwbouw/renovatie ook niet de beste oplossing voor Feyenoord
Voor ons is Feyenoord , dat mooie shirt en Rotterdam en degelijk voetbal het belangrijkste in een accomodatie waar Feyenoord weer 75 jaar mee vooruit kan
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 april 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 09:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vele miskleunen..(?) zijn die er..(?) noem ze eens..(?)
Die kan jij ook wel raden, als je een ECHTE voetballiefhebber zou zijn !!!
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 25 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 10:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Inderdaad dat is een verschil van mening en beleving! Stadion is voor ons niet de eerste vereiste, voetbal daar komen we voor ... Wij zijn geen KUIP aanhangers maar voetballiefhebbers.
Daarom vinden we bijvoorbeeld een vernieuwbouw/renovatie ook niet de beste oplossing voor Feyenoord
Voor ons is Feyenoord , dat mooie shirt en Rotterdam en degelijk voetbal het belangrijkste in een accomodatie waar Feyenoord weer 75 jaar mee vooruit kan
Ah dat moet het zijn. Jij vindt dat je een voetballiefhebber bent en gaat naar Feijenoord en ik ben een Feijenoordliefhebber die naar het voetbal gaat. Nou ja, als we het allebei maar leuk hebben.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 april 2015 - 10:31   quote  deeplink  
En toch gisteren weer die spits van ADO tja
ar
 ar - zaterdag 25 april 2015 - 11:05   quote  deeplink  
nee
Barabas
 Barabas - zaterdag 25 april 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Is er ondertussen al interesse voor Nelom?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 april 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Erg stil, alleen zie ik dat er veel gal wordt uitgespuugd op Feyenoord, vooral door spelers die denken dat ze voor veel geld gekocht gaan worden door Feyenoord, en vooral als blijkt dat daar niets van waar is, zoals die Proper, cherry, en nog meer uit deze categorie
ar
 ar - zaterdag 25 april 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Dat zal nog wel ff duren.
R()b
 R()b - zaterdag 25 april 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 11:16 schreef Barabas het volgende:
Is er ondertussen al interesse voor Nelom?
Waar die Beugelsdijk naar toe is verkast, of Belgie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1900939