BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 29 april 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Hoop goede ideeën weer....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 29 april 2015 - 11:53   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=UUS0NfA-KT0

Transfervrij en in de belangstelling als Boetsius vertrekt. Hopelijk kan die het allemaal nog.
Dan heeft mijn zoon er een held bij waar die alles van wil weten en uren in de tuin zijn trucjes probeert te leren. Keer wat anders dan Ronaldino zidan messi of Ronaldo op youtube hiero. lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 april 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Speculaties
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 29 april 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:01 schreef Stylzz het volgende:
Speculaties
De wens van de gedachte haha
Barabas
 Barabas - woensdag 29 april 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 10:51 schreef daan limbos het volgende:
Hoe serieus kan ik van Geel nog nemen als hij op haast lyrische wijze kazim als een "werelvoetballer" presenteert?
Ik denk dat Kazim daar best gevoelig voor is.

Overigens zou die Quincy in de Kleredivisie best wel eens kunnen renderen. Ik sta er op voorhand niet afwijzend tegenover. En met Kuijt en Vermeer in de selectie verwacht ik niet dat hij uit de pas zal gaan lopen. Nog niet zo gek bedacht van MvG.....
kenny
 kenny - woensdag 29 april 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik denk dat Kazim daar best gevoelig voor is.

Overigens zou die Quincy in de Kleredivisie best wel eens kunnen renderen. Ik sta er op voorhand niet afwijzend tegenover. En met Kuijt en Vermeer in de selectie verwacht ik niet dat hij uit de pas zal gaan lopen. Nog niet zo gek bedacht van MvG.....
nee jo weer zo'n net niet voetballer van het niveau manu , hoop bewegingen maar weinig rendement niet voor niks overal mislukt
Barabas
 Barabas - woensdag 29 april 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Je kent hem? Vertel op....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 april 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 09:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mocht Boëtius gaan, zou ik Larsson zeer graag zien komen; mocht een middenvelder gaan, zou ik Ziyech zeer graag zien komen... Als er toch nog een spits moet bijkomen, vind ik Kramer toch wel een zeer verantwoorde keuze. Daar betaal je ongetwijfeld een faire prijs voor, waar je elders meer moet neerleggen, terwijl je dan altijd nog een bepaalde gok (sorry voor de woordkeuze) hebt, wat je bij Kramer niet hebt. Die heeft wel laten zien wat hij kan... is gewoon duidelijk.
Even nog hieraan toevoegen dat ik hoop dat het contract met Hahn verlengd wordt en dat ze hem nog één jaartje bij Zwolle laten om nog verder te rijpen. Het jaar daarop komt hij terug en hebben we nog voor jaren een geweldige keeper... Mocht hij idd. bij Zwolle blijven hoop ik dat Mulder nog een jaartje langer blijft als stand-in voor Vermeer. Mocht dat niet haalbaar zijn, hoop ik dat ze Ten Rouwelaar van NAC halen... Hij draait een waardeloos seizoen, maar is doorgaans zeer betrouwbaar, op en top prof, veeleisend en dus scherp (is eigenlijk hetzelfde) en zal met zijn ervaring een prima reservekeeper zijn. Hij draait er niet omheen, zegt dus waar het op staat. Ik vind dan ook dat hij als persoon prima in elkaar steekt, een kerel naar mijn hart. Eigenlijk zit ik al een paar jaar te hopen dat Feyenoord hem erbij haalt, maar nu wel goed in de keepers zitten is het niet meer zo nodig, behalve dat hij een prima optie zou zijn mocht bovengenoemde uitkomen... Daartentegen snap ik Mulder wel wanneer hij weggaat...
kenny
 kenny - woensdag 29 april 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:23 schreef Barabas het volgende:
Je kent hem? Vertel op....
is niet nodig feiten zeggen genoeg , als je elk jaar een nieuwe club heb en bij je laatste wordt het contract ontbonden is uitleg niet nodig
kenny
 kenny - woensdag 29 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
beter die larsson van hereveen halen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Komt klote nieuws aan.
Ochtend training afgelast..
Het gerucht is zeer verdrietig
de bluffer
 de bluffer - woensdag 29 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 10:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Gouweleeuw? Vanbeek rechtsback? Totaal onnodige transfer.
We hebben Cabral. En koop een back. En ga niet Vanbeek van plek verandere.
Dat is een centrale verdediger. Chery nog zo'n onnodige transfer!
Berghuis, en die Quincy idemdito.
We hebben Boetius, Bilal, Manu , en Sleegers komt terug van Eindhoven.
Dan heb je nog Achabar Kuyt en Toonstra die er kunnen spelen.
Spits hebben we nodig en een nieuwe linksback!
Nieuwe linksback: bij AZ loopt er nog één contract loopt af
van Geel ga praten of nu bellen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 april 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Komt klote nieuws aan.
Ochtend training afgelast..
Het gerucht is zeer verdrietig
Nou, ik hap wel... vertel maar... wat is de clue?
Oh, wacht... de training is echt vervallen.. sorry, ik dacht dat je een grapje maakte... Wat is de reden? Welk gerucht? Ik word nieuwsgierig ... Vertel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door Arie.Klooster --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 april 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, ik hap wel... vertel maar... wat is de clue?
Het gerucht gaat dat Patrick Lodewijks zijn vrouw vanochtend is omgekomen bij een auto ongeval.
Daarom schijnt de ochtendtraining te zijn afgelast.

Ik hoop dat het een gerucht blijft!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 april 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, ik hap wel... vertel maar... wat is de clue?
Oh, wacht... de training is echt vervallen.. sorry, ik dacht dat je een grapje maakte... Wat is de reden? Welk gerucht? Ik word nieuwsgierig ... Vertel.
T is niet grappig
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 april 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat Patrick Lodewijks zijn vrouw vanochtend is omgekomen bij een auto ongeval.
Daarom schijnt de ochtendtraining te zijn afgelast.

Ik hoop dat het een gerucht blijft!
Meerdere geruchten. Andere is iets met zijn moeder.
T is in ieder geval ernstig
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 april 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Nee, dat merk ik ook, daarom zei ik ook sorry...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 april 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nee, dat merk ik ook, daarom zei ik ook sorry...
Je kon het niet weten Arie !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 april 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Meerdere geruchten. Andere is iets met zijn moeder.
T is in ieder geval ernstig
Is niet fijn ,hoop dat het over een kapote fiets gaat of iets
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Als op de feyenoordsite een bericht staat dat de training wegens omstandigheden is afgelast, kun je er donder op zeggen dat er persoonlijk leed is...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Daar zeggen ze een training niet voor af he Leon, dus die hoop kun je laten varen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 april 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Omroep Brabant meld dat Patrick Lodewijks zijn vrouw is omgekomen bij een verkeersongeval
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 april 2015 - 12:52   quote  deeplink  
naar bericht...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 april 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Zonder meer...
FANdré
 FANdré - woensdag 29 april 2015 - 13:42   quote  deeplink  
zie andere topic, afschuwelijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Trezeguet. Goede naam.
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/433791/-feyenoord-speurt-en-vindt-opvallende-move-voor-international-lonkt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Die naam circuleerde meen ik een paar weken geleden al..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 29 april 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Trezequet lijkt me wel wat, aan de beelden te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Barabas
 Barabas - woensdag 29 april 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 12:35 schreef kenny het volgende:

[..]

is niet nodig feiten zeggen genoeg , als je elk jaar een nieuwe club heb en bij je laatste wordt het contract ontbonden is uitleg niet nodig
Ah... we hebben een filosoof in huis!
Barabas
 Barabas - woensdag 29 april 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 14:15 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Trezequet lijkt me wel wat, aan de beelden te zien.
Heb de buurman van de shoarmatent ff gevraagd (prettig gestoorde Egyptische voetbalgek). Hij zei dat hij een seizoenkaart gaat nemen als die jongen voor ons komt spelen. Hij vindt hem de nieuwe Messi.... 😵

Maar het zal vast een aardige speler zijn. Ben benieuwd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 april 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Quincy is niks. Overal mislukt. Kan me niet voorstellen dat Feyenoord echt belangstelling in hem zou hebben. Zeker gezien een speler als Bilal nu vaak niet eens bij de selectie zit.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Dan kun je beter Boet zijn eisen inwilligen, dan heb je nog wat restwaarde. We moeten afstappen van die ouwetjes zonder club te contracteren nu eens..
Barabas
 Barabas - woensdag 29 april 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Als hij voldoet in de Kleredivisie en Boet tekent niet bij dan zie ik geen reden om het niet te doen. En die ouwetjes zonder restwaarde moeten we gewoon niet teveel betalen. En transfervrij halen... Dan is er financieel gezien geen man overboord. Die spelers met restwaarde moeten sowieso uit de opleiding komen, toch?
Milo
 Milo - woensdag 29 april 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 17:46 schreef RenatoBos het volgende:
Dan kun je beter Boet zijn eisen inwilligen, dan heb je nog wat restwaarde. We moeten afstappen van die ouwetjes zonder club te contracteren nu eens..
Eens! Kuyt even los gezien hiervan :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Kuyt draait op Duracell batterijen en die gaan langer mee, das dus inderdaad een uitzondering..
moa
 moa - woensdag 29 april 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 17:46 schreef RenatoBos het volgende:
Dan kun je beter Boet zijn eisen inwilligen, dan heb je nog wat restwaarde. We moeten afstappen van die ouwetjes zonder club te contracteren nu eens..
Hangt er een beetje van af wat zijn eisen zijn, raakt al meer dan een seizoen lang geen pepernoot. De potentie zit er heus wel in maar of dat er ooit ook uit komt is natuurlijk geen garantie. (Cabral, Castaignos)

Waar we de selectie kunnen invullen met eigen jeugd moeten we dat altijd doen, als er in de jeugd voor een positie niemand rondloopt die voldoet en er klaar voor is moet je van buiten af iets halen. Wat mij betreft alleen spelers met een duidelijke meerwaarde of restwaarde, wanneer dat niet betaalbaar voor handen is zullen we ons moeten wenden tot dit soort spelers.

Heb daar zelf geen problemen mee, de financiële gezond wording is een feit dankzij het huidige beleid.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Ben het helemaal met je eens, mocht zo'n clubloze speler echt een toevoeging zijn moet je het niet na laten mocht je hem nodig hebben. Maar alleen in het uiterste. Vraag me echter wel altijd af waarom andere clubs niet hebben toegehapt dan. Boëtius is uit vorm maar heeft dat ook niet met Fred Rutren te maken..(?)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 april 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Boetius moet even met 2 beentjes op de grond gezet worden , en ik geloof niet dat er een top club voor hem gaat komen
En dan mag hij met een kleine loonsverhoging blijven en mag hij in dat mooie Feyenoord shirt in de voetbaltempel met het legioen voetballen.
ar
 ar - woensdag 29 april 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Dat heeft alles met fret te maken..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 29 april 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 16:19 schreef Barabas het volgende:

[..]

Heb de buurman van de shoarmatent ff gevraagd (prettig gestoorde Egyptische voetbalgek). Hij zei dat hij een seizoenkaart gaat nemen als die jongen voor ons komt spelen. Hij vindt hem de nieuwe Messi.... 😵

Maar het zal vast een aardige speler zijn. Ben benieuwd!
Altijd afwachten natuurlijk. Maar altijd leuk zo'n tropische verassing. Corneev Onno Kaloutjes Babivich Cruz kiprich Pelle Guidetti Miaichi Emerton om maar een paar te noemen.
van geil
 van geil - woensdag 29 april 2015 - 21:35   quote  deeplink  
zodra Immers voor de Jackpot aller tijden vertrokken is,
kunnen we een volledig nieuwe selectie aanschaffen.
Real schijnt ook op de loer te liggen
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 29 april 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Dematraze Somalia Picun Ustlont Sanchez allemaal minder maar wel leuk om er bij te hebben. haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
van geil
 van geil - woensdag 29 april 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Suarez zetten we voor de lol op de bank
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 21:34 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Altijd afwachten natuurlijk. Maar altijd leuk zo'n tropische verassing. Corneev Onno Kaloutjes Babivich Cruz kiprich Pelle Guidetti Miaichi Emerton om maar een paar te noemen.
Ik dacht dat jeugd altijd de voorkeur moest hebben, die hebben we toch wel op het middenveld..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 29 april 2015 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik dacht dat jeugd altijd de voorkeur moest hebben, die hebben we toch wel op het middenveld..
Sleegers kan zomaar van grote waarde zijn komend seizoen.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 21:35 schreef van geil het volgende:
zodra Immers voor de Jackpot aller tijden vertrokken is,
kunnen we een volledig nieuwe selectie aanschaffen.
Real schijnt ook op de loer te liggen
42 miljoen las ik ergens....
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 21:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Dematraze Somalia Picun Ustlont Sanchez allemaal minder maar wel leuk om er bij te hebben. haha
Sanchez! Was wel een prima speler hoor. Maakte er 15 als middenvelder geloof ik.
F-Roy
 F-Roy - donderdag 30 april 2015 - 01:18   quote  deeplink  
Als clasie , vilhena , immers , te vrede verkoopt en boulahrouz en mathijssen salaris al vrijkomt,dan kun je ten eerste kalou toch vast en zeker betalen.
Verder zou ik poulsen van az voor de linksback positie halen is na dit seizoen transfervrij!!
Ook zou ik voor de rechtsback dan van anholt proberen te halen zodat je karsdorp voor de 10 positie kan houden!

Vermeer

V.Anholt. v.Beek. Kongolo. Poulsen

Toornstra/Vejinovic. El ahmadi

Karsdorp/sleegers/Achahbar/Chery?!?!

Kuyt. Kazim. Kalou
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 01:52   quote  deeplink  
We hebben die Deen helemaal niet nodig. Is die positie driedubbel bezet.... Of wil jij Nee-lom kopen?

Van Anholt overigens ook niet, want dan is die positie weer driedubbel bezet met Lopes Cabral en Wilkshere of zelfs vierdubbel als Gio Karsdorp daar op blijft stellen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Barabas --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 april 2015 - 03:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik dacht dat jeugd altijd de voorkeur moest hebben, die hebben we toch wel op het middenveld..
De jeugd moet altijd de voorkeur hebben idd. Maar als clasie, Immers en Vilhena vertrekken heb je niet altijd alla minuut de juiste vervangers staan. Eigenlijk moeten Vilhena en Clasie nog minimaal die 2 jaar blijven. Als die dan een mooie aanbieding krijgen vind ik het niet zo raar in af en toe zijn tropische verassing goedkoop binnen te halen. Slegers bv zie ik meer voor de buitenpositie. Schuurman Karsdorp ook prima vervangers maar ook nog heel jong. Ach het blijft lastig. Zo'n tropische verassing moet idd wel heel goed zijn anders moet je er niet aan beginnen. Hij moet igg geld opleveren en hem geen geld kosten uiteindelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1930608