BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 01:18 schreef F-Roy het volgende:
Als clasie , vilhena , immers , te vrede verkoopt en boulahrouz en mathijssen salaris al vrijkomt,dan kun je ten eerste kalou toch vast en zeker betalen.
Verder zou ik poulsen van az voor de linksback positie halen is na dit seizoen transfervrij!!
Ook zou ik voor de rechtsback dan van anholt proberen te halen zodat je karsdorp voor de 10 positie kan houden!

Vermeer

V.Anholt. v.Beek. Kongolo. Poulsen

Toornstra/Vejinovic. El ahmadi

Karsdorp/sleegers/Achahbar/Chery?!?!

Kuyt. Kazim. Kalou
Kalou word het sowieso niet als je de eerdere berichtgevingen mag geloven, en Poulsen staat ook in de interesse van PSV meen ik..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 03:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

De jeugd moet altijd de voorkeur hebben idd. Maar als clasie, Immers en Vilhena vertrekken heb je niet altijd alla minuut de juiste vervangers staan. Eigenlijk moeten Vilhena en Clasie nog minimaal die 2 jaar blijven. Als die dan een mooie aanbieding krijgen vind ik het niet zo raar in af en toe zijn tropische verassing goedkoop binnen te halen. Slegers bv zie ik meer voor de buitenpositie. Schuurman Karsdorp ook prima vervangers maar ook nog heel jong. Ach het blijft lastig. Zo'n tropische verassing moet idd wel heel goed zijn anders moet je er niet aan beginnen. Hij moet igg geld opleveren en hem geen geld kosten uiteindelijk.
Eensert Joop, en als we Barabas zijn goofy buurman mogen geloven en het is de nieuwe "Messi" riekt het naar een buitenkansje..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 23:37 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Sleegers kan zomaar van grote waarde zijn komend seizoen.
Wie weet wordt hij de revelatie van het komend seizoen... Hij heeft wel de voetbalintelligentie, snelheid, etc wat een goede voetballer nodig heeft en hij deed het toch maar alleraardigst dit jaar... Kortom, ik zou er niet eens raar van opkijken, maar de kans dat hij het eerst een jaartje met invalbeurten moet doen lijkt me groter... Dan geef ik Dammers een grotere kans, afhankelijk wie er blijft en wie er vertrekt...

En wat moet Gio straks met Kazim? Toch niet in de spits? Ik zie hem eerder als een sterke rechtsvoor of evt. achter de spits. Ook het zou zomaar kunnen dat hij in een 2 spitsensysteem beter tot zijn recht komt... En wie weet krijgt Van Geel gelijk en begint Kazim komend jaar wel te scoren... Wie weet, als het eenmaal bij hem begint te lopen? Groot pluspunt van Kazim vind ik zijn uitstraling plus dat hij ergens voor staat. Hij is geen neppert, kijk maar naar die wedstrijd tegen AZ, waar hij in de rust bij de tegenstander de kleedkamer in gaat om hun de waarheid te vertellen over zijn directe tegenstander, prachtig. Of vorige week met dat tweetje naar dat jochie wat met hem aan de hand het veld op mocht? Dat vind ik nou prachtig, dat siert hem. Hij laat daarmee zien dat hij wel degelijk goed in elkaar steekt als mens en dat hij geen lul-maar-raak is... Wat betreft dat jochie ben ik dus wel om: KAZIM//HERO!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 april 2015 - 08:52   quote  deeplink  
2 spitsen? Met Kuijt samen dan. Teveel power, te weinig finesse.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 06:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eensert Joop, en als we Barabas zijn goofy buurman mogen geloven en het is de nieuwe "Messi" riekt het naar een buitenkansje..
Zijn shoarma is niet te vreten en hij heeft een lelijke vrouw. Misschien is ie wel snel tevreden.... 😁
Rammsanders
 Rammsanders - donderdag 30 april 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Waarom haalt Feyenoord niet die Simon Poulsen van AZ als nieuwe linksback? Heeft een goede drive, goede voorzet, snel, goede aanvallende actie en verdedigend zeker niet minder dan Nelom. Verder zou ik alles op alles zetten om Gudelj te halen indien Clasie vertrekt en hij nog niet naar 020 is vertrokken. Deze jongen heeft alles in zich om een topper te worden en later naar de premier league gaat verkassen. Voorin zou ik niet te lang gaan wachten met een extra aanvaller, al zou ik momenteel echt niet weten wie ze moeten halen. Alle namen die tot nu toe genoemd worden zijn niet Feyenoord waardig, iig niet het niveau dat wij zouden moeten nastreven om ooit weer een keer mee te willen spelen om te titel. Guidetti is een speler die Feyenoord naar een hoger niveau kan tillen, al denk ik niet dat hij uiteindelijk zal komen.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Omdat die positie dan driedubbel bezet is.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zijn shoarma is niet te vreten en hij heeft een lelijke vrouw. Misschien is ie wel snel tevreden.... 😁
Vraag me af voor wat jij dan bij hem komt, de shoarma of zijn vrouw..(?)😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vraag me af voor wat jij dan bij hem komt, de shoarma of zijn vrouw..(?)😉
Zijn pizza's zijn wel goed.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
En dat voor een egyptenaart..apart..😂
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Ach ja.... Mijn vette hap wordt gebakken door een Chinese....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 08:52 schreef MightyAce het volgende:
2 spitsen? Met Kuijt samen dan. Teveel power, te weinig finesse.
Kuyt kan ook achter deze twee spitsen..., dus dan moetje er nog eentje bij hebben.. of achahbar...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:31 schreef Barabas het volgende:
Ach ja.... Mijn vette hap wordt gebakken door een Chinese....
Aan mijn vette hap slobbert mijn vrouw elke dag..
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 30 april 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Ik zou wel graag edison braafheid zien komen aan het eind van dit seizoen. Als lazio hem geen nieuw contract aanbiedt is hij aan het einde van dit seizoen transfervrij. hij heeft het goed gedaan bij lazio dit seizoen (dus wellicht doen hem een aanbieding) en heeft ervaring wat achterin volgend seizoen ook ontbreekt .Dan nelom verkopen en woudenberg op de bank. ik zou karsdorp echter het liefst op het middenveld zien, hij is goed in het mee naar voren komen, maar verdedigend niet zo bijzonder ( wat niet raar is als je eigenlijk een 10 bent).
Daarnaast vind ik dat feyenoord Nathan ake echt moet proberen te halen. zou een geweldige verdedigende middenvelder zijn. Hij heeft door dat ie bij chelsea geen kans gaat krijgen en denkt aan een vertrek, toeslaan dus van geel!
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aan mijn vette hap slobbert mijn vrouw elke dag..
Smeerpijp
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:56 schreef kakkie21 het volgende:
Ik zou wel graag edison braafheid zien komen aan het eind van dit seizoen. Als lazio hem geen nieuw contract aanbiedt is hij aan het einde van dit seizoen transfervrij. hij heeft het goed gedaan bij lazio dit seizoen (dus wellicht doen hem een aanbieding) en heeft ervaring wat achterin volgend seizoen ook ontbreekt .Dan nelom verkopen en woudenberg op de bank. ik zou karsdorp echter het liefst op het middenveld zien, hij is goed in het mee naar voren komen, maar verdedigend niet zo bijzonder ( wat niet raar is als je eigenlijk een 10 bent).
Daarnaast vind ik dat feyenoord Nathan ake echt moet proberen te halen. zou een geweldige verdedigende middenvelder zijn. Hij heeft door dat ie bij chelsea geen kans gaat krijgen en denkt aan een vertrek, toeslaan dus van geel!
Wie wil Nee-lom nou kopen? Daar gaat je verhaal al mank.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 april 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:42 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kuyt kan ook achter deze twee spitsen..., dus dan moetje er nog eentje bij hebben.. of achahbar...
Is zonde om Kuijt voor iets anders te gebruiken dan centrumspits. Maar dat is mijn mening.
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 30 april 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:00 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wie wil Nee-lom nou kopen? Daar gaat je verhaal al mank.
gewoon betrekken in een ruildeal. wanneer Az bijv poulsen kwijtraakt, een wat lager bod doen op berghuis en nelom er bij aanbieden;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

Smeerpijpen
Zo kun je het ook noemen ja..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:06 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Is zonde om Kuijt voor iets anders te gebruiken dan centrumspits. Maar dat is mijn mening.
Aan de andere kant is het ook makkelijk te weten dat je hem haast overal kan posteren..
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:06 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

gewoon betrekken in een ruildeal. wanneer Az bijv poulsen kwijtraakt, een wat lager bod doen op berghuis en nelom er bij aanbieden;)
Ja... Ze zijn inderdaad hard op hun achterhoofd gevallen daar in Alkmaar...
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het ook makkelijk te weten dat je hem haast overal kan posteren..
Doelpaal.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het ook makkelijk te weten dat je hem haast overal kan posteren..
Zelfs als keeper denk ik, Grote KENNER

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door de bluffer --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 11:19   quote  deeplink  
El Ahmadi nooit laten gaan voor geen miljoenen
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 30 april 2015 - 11:19   quote  deeplink  
en als boetius gaat? wie zou dan een goede vervanger zijn? Zou oussama assaidi een optie zijn? momenteel verhuurd aan al ahli door liverpool.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:19 schreef kakkie21 het volgende:
en als boetius gaat? wie zou dan een goede vervanger zijn? Zou oussama assaidi een optie zijn? momenteel verhuurd aan al ahli door liverpool.
Als ook Bilal en Immers verkocht worden kan Feyenoord een goeie linksback van AZ halen, en een goede vervanger voor Boëtius is alleen Stefan Berghuis van AZ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door de bluffer --
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 30 april 2015 - 11:28   quote  deeplink  
wat iik persoonlijk nog steeds een goede spits vindt is marcug berg ondanks dat hij het niet liet zien bij pisvee denk ik dat hij bij fey ook een hoop goals zou kunnen maken. dan kuyt vanaf rechts. zijn statistieken liegen er niet om:

http://www.transfermarkt.nl/marcus-berg/profil/spieler/30418
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:21 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Als ook Bilal en Immers verkocht worden kan Feyenoord een goeie linksback van AZ halen, en een goede vervanger voor Boëtius is alleen Stefan Berghuis van AZ
Verkoop je Nee-lom eerst nog even voor je de derde linksback gaat kopen?
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:28 schreef kakkie21 het volgende:
wat iik persoonlijk nog steeds een goede spits vindt is marcug berg ondanks dat hij het niet liet zien bij pisvee denk ik dat hij bij fey ook een hoop goals zou kunnen maken. dan kuyt vanaf rechts. zijn statistieken liegen er niet om:

http://www.transfermarkt.nl/marcus-berg/profil/spieler/30418
Was toch speler van het jaar daar in Eihoven
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:19 schreef kakkie21 het volgende:
en als boetius gaat? wie zou dan een goede vervanger zijn? Zou oussama assaidi een optie zijn? momenteel verhuurd aan al ahli door liverpool.
Bilal..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:15 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Zelfs als keeper denk ik, Grote KENNER
O jo denk je echt..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:31 schreef Barabas het volgende:

[..]

Verkoop je Nee-lom eerst nog even voor je de derde linksback gaat kopen?
De vierde in inmiddels, Verdonk hebben we ook nog..
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Shit ja....
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 30 april 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bilal..
bilal gaat het niet redden denk ik.. die jongen is als hij erin komt alleen maar bezig om zijn directe tegenstander te paseren om zo op te vallen. Jammer genoeg komt hij zelden langs deze tegenstanders
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Ik geef hem nog een seizoen de kans. Maar ja, heb gemerkt dat Gio me niet vaak belt voor advies....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:45 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

bilal gaat het niet redden denk ik.. die jongen is als hij erin komt alleen maar bezig om zijn directe tegenstander te paseren om zo op te vallen. Jammer genoeg komt hij zelden langs deze tegenstanders
Bilal mist het vertrouwen, hopelijk krijgt ie dat van Gio wel en kan ie gaan laten zien waarvoor ie gehaald is..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O jo denk je echt..(?)
Ik weet het wel zeker!
R()b
 R()b - donderdag 30 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bilal mist het vertrouwen, hopelijk krijgt ie dat van Gio wel en kan ie gaan laten zien waarvoor ie gehaald is..
Dat, en waarschijnlijk wil die jongen TE graag veel te onrustig.
Komt wel goed hoop ik :)
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De vierde in inmiddels, Verdonk hebben we ook nog..
Er is maar één linksback die bij FEYENOORD past
en dat is die van AZ
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 april 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:45 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

bilal gaat het niet redden denk ik.. die jongen is als hij erin komt alleen maar bezig om zijn directe tegenstander te paseren om zo op te vallen. Jammer genoeg komt hij zelden langs deze tegenstanders
En dat kun jij beoordelen in die 3 x 10 min dat Bilal mocht invallen?
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Er is maar één linksback die bij FEYENOORD past
en dat is die van AZ
Ik was vergeten dat jij het Orakel bent.... mijn ongemeende excuses

Wat een ONZIN
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 april 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Er is maar één linksback die bij FEYENOORD past
en dat is die van AZ
Je weet nog niet eens hoe Gio volgend seizoen gaat voetballen.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 12:41   quote  deeplink  
En los daarvan....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 april 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:41 schreef Barabas het volgende:
En los daarvan....
Precies
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 11:45 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

bilal gaat het niet redden denk ik.. die jongen is als hij erin komt alleen maar bezig om zijn directe tegenstander te paseren om zo op te vallen. Jammer genoeg komt hij zelden langs deze tegenstanders
Dat komt omdat velen van ons alleen maar in korte termijn denken. Vroeger was het heel normaal dat een speler een jaar tot anderhalf of zelfs twee jaar nodig had om door te stomen naar het eerste elftal. Tegenwoordig moet je direct de kar trekken.... nou, met deze jongen moet je misschien wel het geduld opbrengen. En het ligt mijns inziens idd. aan het vertrouwen wat hij krijgt van de trainer. Blijkbaar kreeg hij niet genoeg vertrouwen van Rutten, dus ik hoop maar dat Gio het wel in hem ziet zitten. Ik vind hem nog steeds een geweldig talent....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Er is maar één linksback die bij FEYENOORD past
en dat is die van AZ
Aanvallend zeer goed inderdaad, maar verdedigend matig. Niet dat dat het sterkste punt van Nelom is, maar wij hebben met Nelom en Woudenberg prima kandidaten plus dat we inderdaaad Verdonk ook nog achter de hand hebben.... We hoeven niets te veranderen op linksback...
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Sorry Arie, maar een team is zo sterk als de zwakste schakel.

Nee-lom is geen prima kandidaat, maar een geflopte back. Ik vind zijn contractverlenging de enige verwijtbare fout van MvG.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Je weet nog niet eens hoe Gio volgend seizoen gaat voetballen.
Ik wel om het kampioenschap en met een nieuwe linksback en een spits
de rest zonder Immers blijft het zelfde
Vilhena en Boëtius gaan gewoon weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door de bluffer --
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Gooi de jeugd maar lekker weg!
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 13:03   quote  deeplink  
Woudenberg en Verdonk.... Eerstgenoemde heeft een halve kans gehad, deed het prima en werd vervolgens keihard genegeerd door Rutten. Nieuwe ronde nieuwe kansen, backs zijn niet nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1890909