BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:03 schreef Barabas het volgende:
Woudenberg en Verdonk.... Eerstgenoemde heeft een halve kans gehad, deed het prima en werd vervolgens keihard genegeerd door Rutten. Nieuwe ronde nieuwe kansen, backs zijn niet nodig.
voor kampioen worden denk ik wel
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Lekker realistisch.
R()b
 R()b - donderdag 30 april 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

dus ik hoop maar dat Gio het wel in hem ziet zitten. Ik vind hem nog steeds een geweldig talent....
Ik denk dat Gio eigen jeugd meer kan waarderen, en het allemaal ook beter snapt.
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:03 schreef Barabas het volgende:
Woudenberg en Verdonk.... Eerstgenoemde heeft een halve kans gehad, deed het prima en werd vervolgens keihard genegeerd door Rutten. Nieuwe ronde nieuwe kansen, backs zijn niet nodig.
Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Nelom is redelijk snel en aanvallend ingesteld.
Woudenberg betere verdediger maar is terughoudender dan Nelom en had ook niet de voorkeur bij Koeman. Daar was hij ook derde keus.

Dus we moeten rustig afwachten wat er gebeurt op de backpositie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Er is maar één linksback die bij FEYENOORD past
en dat is die van AZ
Dat word een boer, let maar op..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:13 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik denk dat Gio eigen jeugd meer kan waarderen, en het allemaal ook beter snapt.
JP sowieso zo, maar Gio ook wel..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:20 schreef Milo het volgende:

[..]

Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Nelom is redelijk snel en aanvallend ingesteld.
Woudenberg betere verdediger maar is terughoudender dan Nelom en had ook niet de voorkeur bij Koeman. Daar was hij ook derde keus.

Dus we moeten rustig afwachten wat er gebeurt op de backpositie.
Vind Nelom ook niet de speler voor de basis, mogen ze van mij laten gaan, of voor de bank. Heeft dit seizoen te vaak te nonchalant geoogd en Vermeer veelvuldig in verlegenheid gebracht..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door RenatoBos --
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:01 schreef Barabas het volgende:
Gooi de jeugd maar lekker weg!
Eens, je kan veel beter met miljoenen gaan smijten die we niet hebben.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 30 april 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Eigen jeugd eerst, een kreet waar ik volledig acher sta, maar dan moet die jeugd wel het niveau hebben om ons naar de Nederlandse top te brengen. En daar heb ik mijn twijfels. Op Varkenoord wordt prima gewerkt, maar...........er komen alleen hele goede en redelijk goede verdedigers en middenvelders vandaan. Aanvallers met kwaliteiten zijn er nauwelijks, zeg maar niet. Dat verwijt ik niet die trainers, maar onze scouting, die er al jaren lang niets van bakt. Toch mogen ze doorgaan met slapen. Kijk eens naar een club als Heerenveen, daar hebben ze een scouting om je petje voor af te nemen. We zijn dus gewoon gedwongen onze aanvallers van buiten aan te trekken.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Dan hoeven we dus nog steeds geen buitenlandse backs aan te trekken....
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:12 schreef daan limbos het volgende:
Eigen jeugd eerst, een kreet waar ik volledig acher sta, maar dan moet die jeugd wel het niveau hebben om ons naar de Nederlandse top te brengen. En daar heb ik mijn twijfels. Op Varkenoord wordt prima gewerkt, maar...........er komen alleen hele goede en redelijk goede verdedigers en middenvelders vandaan. Aanvallers met kwaliteiten zijn er nauwelijks, zeg maar niet. Dat verwijt ik niet die trainers, maar onze scouting, die er al jaren lang niets van bakt. Toch mogen ze doorgaan met slapen. Kijk eens naar een club als Heerenveen, daar hebben ze een scouting om je petje voor af te nemen. We zijn dus gewoon gedwongen onze aanvallers van buiten aan te trekken.
Kijk die eerste 2 zinnen raken de spijker volledig op zijn kop! Over Heerenveen gesproken die hebben een hele goede scouting verdienen leuk geld maar worden nooit kampioen spelen nooit Europees die leggen hun prioriteiten heel anders. Dat is een keuze.
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2015 - 14:28   quote  deeplink  
De prestaties van de jeugdelftallen zijn niet mis, die goals zullen ook niet uit de lucht zijn komen vallen. Neem Dammers nou bv, heeft daar al voorin bij de jeugd aardig gepresteerd en dan ga je hem achterin gebruiken. Op die manier wordt het wel heel erg moeilijk een aanvaller te creëren natuurlijk.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:20 schreef Milo het volgende:

[..]

Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Nelom is redelijk snel en aanvallend ingesteld.
Woudenberg betere verdediger maar is terughoudender dan Nelom en had ook niet de voorkeur bij Koeman. Daar was hij ook derde keus.

Dus we moeten rustig afwachten wat er gebeurt op de backpositie.
Sorry, maar ik vind dat snel geconcludeerd. Woudenberg heeft geen serieuze kans gehad. Fred heeft daar zijn redenen voor, maar die kloppen niet. Hij vertrouwt op een talentloze gast in plaats van de jeugd. 100% dat Woudenberg het niet minder had gedaan want het gemiddelde niveau van Nee-lom is veel te laag.
ericje
 ericje - donderdag 30 april 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:12 schreef daan limbos het volgende:
Eigen jeugd eerst, een kreet waar ik volledig acher sta, maar dan moet die jeugd wel het niveau hebben om ons naar de Nederlandse top te brengen. En daar heb ik mijn twijfels. Op Varkenoord wordt prima gewerkt, maar...........er komen alleen hele goede en redelijk goede verdedigers en middenvelders vandaan. Aanvallers met kwaliteiten zijn er nauwelijks, zeg maar niet. Dat verwijt ik niet die trainers, maar onze scouting, die er al jaren lang niets van bakt. Toch mogen ze doorgaan met slapen. Kijk eens naar een club als Heerenveen, daar hebben ze een scouting om je petje voor af te nemen. We zijn dus gewoon gedwongen onze aanvallers van buiten aan te trekken.
Hier spreekt iemand met verstand!
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:29 schreef Barabas het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dat snel geconcludeerd. Woudenberg heeft geen serieuze kans gehad. Fred heeft daar zijn redenen voor, maar die kloppen niet. Hij vertrouwt op een talentloze gast in plaats van de jeugd. 100% dat Woudenberg het niet minder had gedaan want het gemiddelde niveau van Nee-lom is veel te laag.
Weet ik weet ik maar om nou te roepen dat hij de verlosser is gaat mij te ver. Ik wacht geduldig af
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Dat beweer ik ook niet. Of hij een topper-in-de-dop is valt zeker nog te bezien, maar Nee-lom blijven opstellen getuigt m.i. van een verstandelijke beperking.
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:42 schreef Barabas het volgende:
Dat beweer ik ook niet. Of hij een topper-in-de-dop is valt zeker nog te bezien, maar Nee-lom blijven opstellen getuigt m.i. van een verstandelijke beperking.
Ik twijfel er staan 3 trainers dagelijks met die jongen op het veld als Woudenberg echt beter is dan zouden ze hem toch opstellen?
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:47 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik twijfel er staan 3 trainers dagelijks met die jongen op het veld als Woudenberg echt beter is dan zouden ze hem toch opstellen?
Dan moet ie wel heel erg slecht bezig zijn op de training dat het niet mogelijk is Woudenberg een kans te geven. Daarom al eens in zijn topic er over gehad dat ik het jammer vind dat ik niet zelf eens naar de training kan bekijken, heb er ook zo mijn twijfels bij.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 14:53   quote  deeplink  
Dat is het precies.... maar Woudenberg heeft geen kans gehad terwijl Nee-lom structureel verzaakt. Bovendien zeggen we voor eigen jeugd te gaan, maar vervolgens toch maar even niet. Vreemde gang van zaken.

Wat ik wél gezien heb van Woudenberg in de speeltijd die hem gegeven is: Balvast, verdedigend sterk, opbouwend kan het beter. Nee-lom is verdedigend zwak, wel aanvallend, maar aangezien 90% van zijn ballen niet aankomt.... weg ermee! Vond hem veruit de minste dit seizoen.

Wat ben ik opgelucht dat die Wijchenaar opzout zeg...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Nelom heeft ook talent zat, alleen hij heeft vaak van die laconieke, slorige foutjes. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg zou kunnen zijn voor het nederlands elftal, maar je ziet hem zo vaak missers maken plus dat hij zo vaak het kaas van zijn brood laat vreten, dus dat velen Woudenberg nu liever zien, snap ik. Heb ik zelf ook wel, maar ik snap daarentegen niet dat er zoveel mensen onze linksback de achillesiel vinden? Zowel Woudenberg als Nelom zijn goed genoeg.

Noem mij maar eens drie linksbacks in nederland die beter zijn... Eentje krijg je van me en dat is Willems... nou, noem er nog eens twee...Van Anholt....? Ach, is niet zo veel beter hoor, dus die hoeft niet voor zeer veel pingels te komen... dat zou kapitaalvernietiging van jewelste zijn... Kom er maar in... ik ben benieuwd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Precies, eenmaal aangekomen richting doelgebied stagneert het bij hem en gebeurt er vaak iets raar of verliest gewoon lullig de bal. Aanvallend vind ik het dus ook best wel tegenvallen met Neelom de laatste tijd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Ik zeg ook niet dat het niet beter kan hè. Zeker, Nelom moet rigoreuzer worden in zijn keuzes, want hij komt nu dikwijls te twijfelachtig over, waardoor het moment geweest is (te laat met wat hij had kunnen doen), terwijl als hij direct een keuze gemaakt zou hebben, had het tot wat moois kunnen leiden... Als hij zijn besluitvorming kan verbeteren, hebben we een zeer goede verdediger in huis...
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nelom heeft ook talent zat, alleen hij heeft vaak van die laconieke, slorige foutjes. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg zou kunnen zijn voor het nederlands elftal, maar je ziet hem zo vaak missers maken plus dat hij zo vaak het kaas van zijn brood laat vreten, dus dat velen Woudenberg nu liever zien, snap ik. Heb ik zelf ook wel, maar ik snap daarentegen niet dat er zoveel mensen onze linksback de achillesiel vinden? Zowel Woudenberg als Nelom zijn goed genoeg.

Noem mij maar eens drie linksbacks in nederland die beter zijn... Eentje krijg je van me en dat is Willems... nou, noem er nog eens twee...Van Anholt....? Ach, is niet zo veel beter hoor, dus die hoeft niet voor zeer veel pingels te komen... dat zou kapitaalvernietiging van jewelste zijn... Kom er maar in... ik ben benieuwd...
Maakt niet uit hoeveel betere of mindere er zijn.... Hij is gewoon te slecht. Er is geen enkele stijgende lijn te ontdekken in zijn prestaties en hij levert veel teveel ballen in, namelijk bijna alles. Ik vind hem dus onvoldoende niveau hebben: Vindt hem een leuke voor ADO of NAC. Oranje.... kan ie mooi inlijsten dat shirt, zal een incident blijken en blijven.

Kies gewoon structureel voor de jeugd in plaats van gemankeerde backs.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet beter kan hè. Zeker, Nelom moet rigoreuzer worden in zijn keuzes, want hij komt nu dikwijls te twijfelachtig over, waardoor het moment geweest is (te laat met wat hij had kunnen doen), terwijl als hij direct een keuze gemaakt zou hebben, had het tot wat moois kunnen leiden... Als hij zijn besluitvorming kan verbeteren, hebben we een zeer goede verdediger in huis...
Oké, 1 vraag.

Hoe lang staat hij nou al te schutteren op die positie en kun je zijn evt. verbeteringen benoemen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:12 schreef daan limbos het volgende:
Eigen jeugd eerst, een kreet waar ik volledig acher sta, maar dan moet die jeugd wel het niveau hebben om ons naar de Nederlandse top te brengen. En daar heb ik mijn twijfels. Op Varkenoord wordt prima gewerkt, maar...........er komen alleen hele goede en redelijk goede verdedigers en middenvelders vandaan. Aanvallers met kwaliteiten zijn er nauwelijks, zeg maar niet. Dat verwijt ik niet die trainers, maar onze scouting, die er al jaren lang niets van bakt. Toch mogen ze doorgaan met slapen. Kijk eens naar een club als Heerenveen, daar hebben ze een scouting om je petje voor af te nemen. We zijn dus gewoon gedwongen onze aanvallers van buiten aan te trekken.
Klopt de scouting is niet om over naar huis te schrijven..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Vraagje: zou het kunnen dat Feyenoord toch nog met Groningen in gesprek is over Chery? Ik vond het nl. zo raar toen hij scoorde tegen ons. Hij lachte niet eens, alsof hij tegen zijn nieuwe club scoorde, maar uiteindelijk kon hij een lach toch niet onderdrukken... Ook was hij behoorlijk vriendschappelijk met Clasie aan het eind van de wedstrijd... Zou er soms al wat afgesproken zijn?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 april 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:02 schreef Barabas het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoeveel betere of mindere er zijn.... Hij is gewoon te slecht. Er is geen enkele stijgende lijn te ontdekken in zijn prestaties en hij levert veel teveel ballen in, namelijk bijna alles. Ik vind hem dus onvoldoende niveau hebben: Vindt hem een leuke voor ADO of NAC. Oranje.... kan ie mooi inlijsten dat shirt, zal een incident blijken en blijven.

Kies gewoon structureel voor de jeugd in plaats van gemankeerde backs.
Dat is jouw mening. De mijne is toch anders zo te lezen...
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Duidelijk.... Maar je zit er wel vaker naast.... 😉
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vraagje: zou het kunnen dat Feyenoord toch nog met Groningen in gesprek is over Chery? Ik vond het nl. zo raar toen hij scoorde tegen ons. Hij lachte niet eens, alsof hij tegen zijn nieuwe club scoorde, maar uiteindelijk kon hij een lach toch niet onderdrukken... Ook was hij behoorlijk vriendschappelijk met Clasie aan het eind van de wedstrijd... Zou er soms al wat afgesproken zijn?
Aha was jou het ook opgevallen, vond zijn reactie na dat doelpunt ook al zo vreemd..
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Normaal gezien zou je zeggen dat je helemaal uit je dak zou gaan ja.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Rare jongens die Hagenezen....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Joh..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 april 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik wel om het kampioenschap en met een nieuwe linksback en een spits
de rest zonder Immers blijft het zelfde
Vilhena en Boëtius gaan gewoon weg
Grapjes man haha. Zo denkt mijn dochter van 5 ook over voetbal. Geen enkele realisme. Verklaart je nader vriend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
V town madness
 V town madness - donderdag 30 april 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vraagje: zou het kunnen dat Feyenoord toch nog met Groningen in gesprek is over Chery? Ik vond het nl. zo raar toen hij scoorde tegen ons. Hij lachte niet eens, alsof hij tegen zijn nieuwe club scoorde, maar uiteindelijk kon hij een lach toch niet onderdrukken... Ook was hij behoorlijk vriendschappelijk met Clasie aan het eind van de wedstrijd... Zou er soms al wat afgesproken zijn?
Ik werd paranoïde genoemd, maar het vielen er dus meer op.
ar
 ar - donderdag 30 april 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Mwah..is vergezocht denk ik.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 01 mei 2015 - 00:30   quote  deeplink  
Staat gewoon een beetje geacteerd cocky z'n handen in de lucht te doen, want echt arrogant lijkt hij me niet. Hij scoort ze niet elke week zo, dus ff laten zien wie het mannetje is mag wel. Om vervolgens, wanneer z'n teamgenoten hem optillen te gaan lachen en zijn oprechte blijdschap te tonen. Niets mis mee, geen verborgen boodschap of andere samenzweringen. In mijn ogen dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 mei 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:53 schreef Barabas het volgende:
Wat ben ik opgelucht dat die Wijchenaar opzout zeg...
Roy Makaay? ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:45 schreef Barabas het volgende:
Rare jongens die Hagenezen....
Hé Astrix, hij is toch een tukker? Haha, voor zover ik het weet heeft hij in een gastoudergezin in Enschede gezeten met onder anderen El Ahmadi. Dat zijn brothers man...

.... wacht... je hebt wel gelijk, want hij is wel degelijk in Den Haag geboren... [aldus Wikipedia]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 00:30 schreef Bosifyable het volgende:
Staat gewoon een beetje geacteerd cocky z'n handen in de lucht te doen, want echt arrogant lijkt hij me niet. Hij scoort ze niet elke week zo, dus ff laten zien wie het mannetje is mag wel. Om vervolgens, wanneer z'n teamgenoten hem optillen te gaan lachen en zijn oprechte blijdschap te tonen. Niets mis mee, geen verborgen boodschap of andere samenzweringen. In mijn ogen dan.
Nee, lijkt mij een hele rustige jongen, beetje verlegen zelfs... Hij komt op mij over als een rustige, sympathieke jongen, geen poetspats, niks... Dat mag ik wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 mei 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Als FEYENOORD aankomend seizoen weer met de top mee willen doen moeten ze o.a. wel
twee zeer goeie backs halen de ene is Poulsen van AZ natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Lorre lorre koppiekrauw..
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 01 mei 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Hoe harder er NEE !!! Wordt geroepen hoe minder serieus ik het neem. Zeker gedurende het lopende seizoen nog. Soms is het al lang rond maar willen ze het nog niet bekend maken. Misschien dat er nog een verrassing uit de helikopter komt dit jaar?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Das hard nodig..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:18 schreef alexis gonzalez het volgende:
Hoe harder er NEE !!! Wordt geroepen hoe minder serieus ik het neem. Zeker gedurende het lopende seizoen nog. Soms is het al lang rond maar willen ze het nog niet bekend maken. Misschien dat er nog een verrassing uit de helikopter komt dit jaar?
Op welke verrassing hoop je dan?
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 01 mei 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Op welke verrassing hoop je dan?
Op een spits met het liefst schoenmaat 50 die elke bal die in de buurt komt wel aanraakt zodat die in de netter verdwijnt.

Jammer dat haller al getekend had bij utrecht
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n voorgevoel dat Luc terug komt....
V town madness
 V town madness - vrijdag 01 mei 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Ja Arie, dat interview geeft je te denken hè. Hij solliciteert er wel openlijk naar.....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n voorgevoel dat Luc terug komt....
Had/heb ik ook, waarschijnlijk omdat Rijnmond zich er op gestort heeft..
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n voorgevoel dat Luc terug komt....
Als hij dat wilt is dat een haalbare en redelijke deal misschien.
twitch
 twitch - vrijdag 01 mei 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Castantjes is zwaaar ant solliciteren omdat hij al te horen heeft gekregen dat hij verkocht MOET worden
Feyenoord kon geen 5miljoen betalen en kan het volgens mij nu wel hard spelen.
Maar hoeveel voorhoede spelers kan je opstellen ?
3-1-6 systeem ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door twitch --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1853129