BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - zaterdag 22 maart 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 08:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker belangrijk voor Feyenoord! Typisch een armoe zaaiers visie ...
Er is vast wel iemand die wat geld overheeft voor Schaken, al gaat hij naar de Turkse competitie o.i.d. dan vang je toch mooi nog een miljoentje voor hem, van la Parra en/of Hupperts er transfervrij voor terughalen en je bent spekkoper.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 maart 2014 - 09:04   quote  deeplink  
Ik lees net Havenaar voor Pelle ik denk dan Is Kuijt dan echt zo een slechte keuze? Ik ben teleurgesteld over deze aankoop geloof nu al niet meer in een goed volgend seizoen of komt er nog een verrassing uit de koker?
MMM
 MMM - zaterdag 22 maart 2014 - 10:22   quote  deeplink  
Gaan we weer spelers halen omdat een coach dat wil, wat een onzin. Havenaar is een lange slungel, een matige spits en gewoon 10 klassen minder dan Pellè.

Waar is je scoutingsnetwerk van Geel????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door MMM --
tomson
 tomson - zaterdag 22 maart 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Als we dat terugkrijgen voor die loonsverhoging voel ik me eerlijk gezegd nogal gepiepeld..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 maart 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Gaan we weer spelers halen omdat een coach dat wil, wat een onzin. Havenaar is een lange slungel, een matige spits en gewoon 10 klassen minder dan Pellè.

Waar is je scoutingsnetwerk van Geel????
Zelfde nivo als Tevreden als 2 E spits bruikbaar
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 maart 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Makelaars geruchten
tomson
 tomson - zaterdag 22 maart 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Hopelijk wel
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 22 maart 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Als er iets groots gaat gebeuren bij onze club wat veel miljoenen opleverd dan denk ik haal lieve Castaignos dan Havenaar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Rot op met Castaignos. Kans gehad en joodse trekjes gekregen
moa
 moa - zaterdag 22 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 09:04 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees net Havenaar voor Pelle ik denk dan Is Kuijt dan echt zo een slechte keuze? Ik ben teleurgesteld over deze aankoop geloof nu al niet meer in een goed volgend seizoen of komt er nog een verrassing uit de koker?
NEIN NEIN NEIN..!!

Wacht déjà-vu..
moa
 moa - zaterdag 22 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:
100.000 keer liever Castaignos of Havenaar dan die Kuyt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 maart 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 10:57 schreef moa het volgende:

[..]

100.000 keer liever Castaignos of Havenaar dan die Kuyt.
Niet 100000.

Liever geen van drie dan.
moa
 moa - zaterdag 22 maart 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet 100000.

Liever geen van drie dan.
Afgesproken.
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Straks komt de favoriet van Rutten ook nog op het lijstje.
Engelaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 maart 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 08:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker belangrijk voor Feyenoord! Typisch een armoe zaaiers visie ...
Je zit nog steeds knel in je eigen tunnel.
Volhouden!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zaterdag 22 maart 2014 - 12:43   quote  deeplink  
voor 2,5 miljoen kan je Guidetti kopen. Heeft nu misschien niet het niveau van zijn jaar bij Feyenoord maar is nog jong. Als hij weer elke wedstrijd speelt komt hij echt wel op niveau en is ook een fantastische aanjager in de kleedkamer.
Als Pelle vertrekt llijkt mij dit een goede optie.
ar
 ar - zaterdag 22 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Mocht Ziyech lukken heb je geen centen voor Guidetti denk ik.
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Als je bv Boetius met Manu in de punt zet met Ziyech er achter , dan heb je al n zeer goede aanval.
en kun je spelers als Anass ed weer gebruiken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door van geil --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 22 maart 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Havenaar....oke, hij is transfervrij, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Gewoon een mislukte versie van Pellè. Eerlijk gezegd heb ik dan liever Te Vrede in de spits dan Havenaar, want die is tenminste nog jong. Ik vind Havenaar echt een beperkte spits. Kan nog redelijk koppen, maar ook dat al is al vele klasses minder dan bij Pellè. En dan zijn balaanname en zijn schot. Hij kan echt alles maar met één been. Ik zag hem laatst tegen PSV en telkens weer ging hij kappen en draaien om hem voor zijn goede voet te leggen, terwijl hij met zijn andere been zo had kunnen scoren (of in elk geval op doel schieten). Maar nee, telkens kappen en draaien, gevolg: kans weg. Havenaar handelt te traag, is te afhankelijk van zijn ene been en koppend is hij ook niet zo goed als Pellè. Aanspeelpunt zal hij ook niet zijn in de vorm van Pellè, want zijn balcontrole is vele malen minder. Ga dan maar met Te Vrede aan de slag en laat die zich ontwikkelen.

Persoonlijk lijkt het me ook niet verkeerd om juist een ander type spits te halen. Je blijft dan niet die lange ballen en de voorzetten hanteren, maar gaat juist meer voetballen. En dat is nu net waar dit middenveld (in elk geval 2 van de 3) goed in is. Als Vilhena en Clasie (of dadelijk Vormer wellicht) kunnen gaan voetballen, zal het spel er verzorgder uit komen te zien. Niet alleen maar de lange bal. Dat is trouwens iets wat je nu al ziet. Het spel is zonder Pellè al heel anders en andere jongens komen boven drijven, zoals Vormer afgelopen week. Natuurlijk heeft dat niet alles met Pellè te maken, maar hij trekt wel een heel groot deel van het spel naar zich toe. Wat natuurlijk wel logisch is, gezien zijn rendement.
Mocht Pellè vertrekken, zou ik de pijlen richten op Guidetti en voor het middenveld op Ziyech. Je krijgt dan nog meer voetbal in de ploeg. Boëtius kan een man uitspelen en de diepte opzoeken. Guidetti kan ook de diepte opzoeken en met Vilhena, Clasie(Vormer) en Ziyech heb je dé spelers in huis om de steekpass te geven en Guidetti te voeden. Hij zal niet direct zijn oude niveau hebben, maar geeft wel altijd alles en zet de ploeg op scherp. Hij zorgt voor het vuur tijdens de wedstrijden wat nu nog weleens wil ontbreken. Vervolgens haal je nog een vervanger voor Schaken (vermoedelijk voor de bank, gezien dat Manu terugkomt) en dan kunnen we er prima tegenaan. En wat moet dat nu kosten? Bij elkaar zo'n 5 miljoen voor Guidetti en Ziyech. Dat moet toch kunnen wanneer Pellè verkocht wordt? En vermoedelijk ook nog wel andere spelers. Wat mij betreft kan van Geel aan de slag. En dan mag Havenaar lekker in Arnhem blijven ballen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 maart 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Dit topic gaat straks lopen als een trein...
Heb het gevoel dat er heel wat gaat gebeuren met ons cluppie!
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 22 maart 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Laat ik het zo zeggen: Als ik 2 jaar geleden had moeten kiezen tussen de Pelle van toen en de Havenaar van nu, dan had ik voor Havenaar gekozen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 maart 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Liever een speler die wel een bal normaal aan kan nemen.
ar
 ar - zaterdag 22 maart 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:39 schreef Nick4F het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als ik 2 jaar geleden had moeten kiezen tussen de Pelle van toen en de Havenaar van nu, dan had ik voor Havenaar gekozen.
Dan had ik zelfs voor Poepon gekozen:)
ar
 ar - zaterdag 22 maart 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Havenaar is te beperkt vind ik..niet alles wat gratis is is goed.
Laat hem maar lekker bij die nepclub blijven.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zaterdag 22 maart 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:39 schreef Nick4F het volgende:
Pelle was in zijn tijd bij AZ al een goede, lees betere, voetballer dan Havenaar nu. Zijn rendement lag voor een spits toen te laag.
Havenaar heeft er nu ook pas 10 inliggen dus zijn rendement is ook niet voldoende.
tomson
 tomson - zaterdag 22 maart 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:25 schreef feyenoord!!! het volgende:
Havenaar....oke, hij is transfervrij, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Gewoon een mislukte versie van Pellè. Eerlijk gezegd heb ik dan liever Te Vrede in de spits dan Havenaar, want die is tenminste nog jong. Ik vind Havenaar echt een beperkte spits. Kan nog redelijk koppen, maar ook dat al is al vele klasses minder dan bij Pellè. En dan zijn balaanname en zijn schot. Hij kan echt alles maar met één been. Ik zag hem laatst tegen PSV en telkens weer ging hij kappen en draaien om hem voor zijn goede voet te leggen, terwijl hij met zijn andere been zo had kunnen scoren (of in elk geval op doel schieten). Maar nee, telkens kappen en draaien, gevolg: kans weg. Havenaar handelt te traag, is te afhankelijk van zijn ene been en koppend is hij ook niet zo goed als Pellè. Aanspeelpunt zal hij ook niet zijn in de vorm van Pellè, want zijn balcontrole is vele malen minder. Ga dan maar met Te Vrede aan de slag en laat die zich ontwikkelen.

Persoonlijk lijkt het me ook niet verkeerd om juist een ander type spits te halen. Je blijft dan niet die lange ballen en de voorzetten hanteren, maar gaat juist meer voetballen. En dat is nu net waar dit middenveld (in elk geval 2 van de 3) goed in is. Als Vilhena en Clasie (of dadelijk Vormer wellicht) kunnen gaan voetballen, zal het spel er verzorgder uit komen te zien. Niet alleen maar de lange bal. Dat is trouwens iets wat je nu al ziet. Het spel is zonder Pellè al heel anders en andere jongens komen boven drijven, zoals Vormer afgelopen week. Natuurlijk heeft dat niet alles met Pellè te maken, maar hij trekt wel een heel groot deel van het spel naar zich toe. Wat natuurlijk wel logisch is, gezien zijn rendement.
Mocht Pellè vertrekken, zou ik de pijlen richten op Guidetti en voor het middenveld op Ziyech. Je krijgt dan nog meer voetbal in de ploeg. Boëtius kan een man uitspelen en de diepte opzoeken. Guidetti kan ook de diepte opzoeken en met Vilhena, Clasie(Vormer) en Ziyech heb je dé spelers in huis om de steekpass te geven en Guidetti te voeden. Hij zal niet direct zijn oude niveau hebben, maar geeft wel altijd alles en zet de ploeg op scherp. Hij zorgt voor het vuur tijdens de wedstrijden wat nu nog weleens wil ontbreken. Vervolgens haal je nog een vervanger voor Schaken (vermoedelijk voor de bank, gezien dat Manu terugkomt) en dan kunnen we er prima tegenaan. En wat moet dat nu kosten? Bij elkaar zo'n 5 miljoen voor Guidetti en Ziyech. Dat moet toch kunnen wanneer Pellè verkocht wordt? En vermoedelijk ook nog wel andere spelers. Wat mij betreft kan van Geel aan de slag. En dan mag Havenaar lekker in Arnhem blijven ballen.
Lang verhaal, maar de 1e twee zinnen zondermeer mee eens ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 maart 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Havenaar....
Is Te Vrede zoveel minder? Weet je alleen als je Mitchel nog een tijd in de basis laat staan.
Ach, wat the fuck, spitsen zijn dun gezaaid. Een gratis Havenaar geeft iig dubbele bezettingsmogelijkheid. Gaat bovendien ook om de aanvoer en speltype eromheen. Die moet anders.
Maar liever voor 2 miljoen een betere spits.
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Als ziyech komt is er helemaal geen centrumspits nodig vind ik.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 maart 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 17:26 schreef van geil het volgende:
Als ziyech komt is er helemaal geen centrumspits nodig vind ik.
Kuijt Kuijt Kuijt
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 maart 2014 - 18:17   quote  deeplink  
En anders Dost Dost Dost
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 22 maart 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Dost spreekt me meer aan dan die jap, aan de andere kant heeft van Geel wel een gelukkige hand bij het kiezen van spitsen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 maart 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Net de eerste helft van Groningen - Vitesse zitten kijken. Speciaal ff op die Havenaar gelet. Hoop echt niet dat Feyenoord daar voor gaat..
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:
Net de eerste helft van Groningen - Vitesse zitten kijken. Speciaal ff op die Havenaar gelet. Hoop echt niet dat Feyenoord daar voor gaat..
geen paniek t is Havelaar.
voor de kantine.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 maart 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Dat is ook goor.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 maart 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Wel paniek, die naam zie ik overal opduiken en dat is echt niet de vervanger voor Graziano..
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 19:45   quote  deeplink  
haha , echt ? ik ken t zelf niet
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:45 schreef RenatoBos het volgende:
Wel paniek, die naam zie ik overal opduiken en dat is echt niet de vervanger voor Graziano..
Er zijn geen spitsen en geen buitenspelers te vinden.
dus ik zou t anders doen.(misschien doet Feyenoord dat ook wel als Ziyech komt)
twee snelle behendige spelers in de punt , uitwaaierend. en Ziyech kort erachter.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 maart 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:45 schreef van geil het volgende:
haha , echt ? ik ken t zelf niet
ja binnen de ING zit er Max havelaar in die automaten. Jaren gedronken, goor en je stinkt er van uit je bek.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 maart 2014 - 01:53   quote  deeplink  
Max Havelaar....Allang geen zuivere koffie meer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 maart 2014 - 01:54   quote  deeplink  
Havenaar ook niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 maart 2014 - 02:57   quote  deeplink  
Laten ze Havenaar maar lekker bij Vitesse houden ...
tomson
 tomson - zondag 23 maart 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Eens met glijdensweg. Havenaar is geen Feyenoordspits.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 maart 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Kuijt kuijt , Dost Dost, Pelle houden en zeurtjes eruit
tomson
 tomson - zondag 23 maart 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Ah 2 centrumspitsen en Dirkie, toch 3 gasten die alle 3 toch minstens een miljoentje willen verdienen. . Strak plan piet...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2014 door tomson --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 maart 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 13:04 schreef tomson het volgende:
Eens met glijdensweg. Havenaar is geen Feyenoordspits.
Voor het 'glij' werk moet je bij RenatoBos zijn ...
de bluffer
 de bluffer - zondag 23 maart 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:
Bij Feyenoord gaat hij veel meer ballen krijgen
de bluffer
 de bluffer - zondag 23 maart 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 12:55 schreef ar het volgende:
Mocht Ziyech lukken heb je geen centen voor Guidetti denk ik.
Er gaan ook nog wel spelers die vele miljoenen opleveren weg hoor
de bluffer
 de bluffer - zondag 23 maart 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:
Ja volgende week 020 de dans om doen in het theater (Arena_
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 maart 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 16:45 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Bij Feyenoord gaat hij veel meer ballen krijgen
Want..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 maart 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 16:48 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Er gaan ook nog wel spelers die vele miljoenen opleveren weg hoor
Vele miljoenen? Enkele zullen het eerder worden!
Wat geld betreft kan Feyenoord veel leren van die homo's uit Amsterdam en die boeren uit Eindhoven ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0244269