|
|
moa
|
|
|
quote: Er is vast wel iemand die wat geld overheeft voor Schaken, al gaat hij naar de Turkse competitie o.i.d. dan vang je toch mooi nog een miljoentje voor hem, van la Parra en/of Hupperts er transfervrij voor terughalen en je bent spekkoper. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees net Havenaar voor Pelle ik denk dan Is Kuijt dan echt zo een slechte keuze? Ik ben teleurgesteld over deze aankoop geloof nu al niet meer in een goed volgend seizoen of komt er nog een verrassing uit de koker? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan we weer spelers halen omdat een coach dat wil, wat een onzin. Havenaar is een lange slungel, een matige spits en gewoon 10 klassen minder dan Pellè.
Waar is je scoutingsnetwerk van Geel????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als we dat terugkrijgen voor die loonsverhoging voel ik me eerlijk gezegd nogal gepiepeld.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 10:22 schreef MMM het volgende:Gaan we weer spelers halen omdat een coach dat wil, wat een onzin. Havenaar is een lange slungel, een matige spits en gewoon 10 klassen minder dan Pellè. Waar is je scoutingsnetwerk van Geel???? Zelfde nivo als Tevreden als 2 E spits bruikbaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als er iets groots gaat gebeuren bij onze club wat veel miljoenen opleverd dan denk ik haal lieve Castaignos dan Havenaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rot op met Castaignos. Kans gehad en joodse trekjes gekregen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 09:04 schreef piet de paler het volgende:Ik lees net Havenaar voor Pelle ik denk dan Is Kuijt dan echt zo een slechte keuze? Ik ben teleurgesteld over deze aankoop geloof nu al niet meer in een goed volgend seizoen of komt er nog een verrassing uit de koker? NEIN NEIN NEIN..!!
Wacht déjà-vu.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: 100.000 keer liever Castaignos of Havenaar dan die Kuyt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet 100000.
Liever geen van drie dan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Straks komt de favoriet van Rutten ook nog op het lijstje. Engelaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je zit nog steeds knel in je eigen tunnel. Volhouden! |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
voor 2,5 miljoen kan je Guidetti kopen. Heeft nu misschien niet het niveau van zijn jaar bij Feyenoord maar is nog jong. Als hij weer elke wedstrijd speelt komt hij echt wel op niveau en is ook een fantastische aanjager in de kleedkamer. Als Pelle vertrekt llijkt mij dit een goede optie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mocht Ziyech lukken heb je geen centen voor Guidetti denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je bv Boetius met Manu in de punt zet met Ziyech er achter , dan heb je al n zeer goede aanval. en kun je spelers als Anass ed weer gebruiken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Havenaar....oke, hij is transfervrij, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Gewoon een mislukte versie van Pellè. Eerlijk gezegd heb ik dan liever Te Vrede in de spits dan Havenaar, want die is tenminste nog jong. Ik vind Havenaar echt een beperkte spits. Kan nog redelijk koppen, maar ook dat al is al vele klasses minder dan bij Pellè. En dan zijn balaanname en zijn schot. Hij kan echt alles maar met één been. Ik zag hem laatst tegen PSV en telkens weer ging hij kappen en draaien om hem voor zijn goede voet te leggen, terwijl hij met zijn andere been zo had kunnen scoren (of in elk geval op doel schieten). Maar nee, telkens kappen en draaien, gevolg: kans weg. Havenaar handelt te traag, is te afhankelijk van zijn ene been en koppend is hij ook niet zo goed als Pellè. Aanspeelpunt zal hij ook niet zijn in de vorm van Pellè, want zijn balcontrole is vele malen minder. Ga dan maar met Te Vrede aan de slag en laat die zich ontwikkelen.
Persoonlijk lijkt het me ook niet verkeerd om juist een ander type spits te halen. Je blijft dan niet die lange ballen en de voorzetten hanteren, maar gaat juist meer voetballen. En dat is nu net waar dit middenveld (in elk geval 2 van de 3) goed in is. Als Vilhena en Clasie (of dadelijk Vormer wellicht) kunnen gaan voetballen, zal het spel er verzorgder uit komen te zien. Niet alleen maar de lange bal. Dat is trouwens iets wat je nu al ziet. Het spel is zonder Pellè al heel anders en andere jongens komen boven drijven, zoals Vormer afgelopen week. Natuurlijk heeft dat niet alles met Pellè te maken, maar hij trekt wel een heel groot deel van het spel naar zich toe. Wat natuurlijk wel logisch is, gezien zijn rendement. Mocht Pellè vertrekken, zou ik de pijlen richten op Guidetti en voor het middenveld op Ziyech. Je krijgt dan nog meer voetbal in de ploeg. Boëtius kan een man uitspelen en de diepte opzoeken. Guidetti kan ook de diepte opzoeken en met Vilhena, Clasie(Vormer) en Ziyech heb je dé spelers in huis om de steekpass te geven en Guidetti te voeden. Hij zal niet direct zijn oude niveau hebben, maar geeft wel altijd alles en zet de ploeg op scherp. Hij zorgt voor het vuur tijdens de wedstrijden wat nu nog weleens wil ontbreken. Vervolgens haal je nog een vervanger voor Schaken (vermoedelijk voor de bank, gezien dat Manu terugkomt) en dan kunnen we er prima tegenaan. En wat moet dat nu kosten? Bij elkaar zo'n 5 miljoen voor Guidetti en Ziyech. Dat moet toch kunnen wanneer Pellè verkocht wordt? En vermoedelijk ook nog wel andere spelers. Wat mij betreft kan van Geel aan de slag. En dan mag Havenaar lekker in Arnhem blijven ballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit topic gaat straks lopen als een trein... Heb het gevoel dat er heel wat gaat gebeuren met ons cluppie! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Laat ik het zo zeggen: Als ik 2 jaar geleden had moeten kiezen tussen de Pelle van toen en de Havenaar van nu, dan had ik voor Havenaar gekozen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liever een speler die wel een bal normaal aan kan nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:39 schreef Nick4F het volgende:Laat ik het zo zeggen: Als ik 2 jaar geleden had moeten kiezen tussen de Pelle van toen en de Havenaar van nu, dan had ik voor Havenaar gekozen. Dan had ik zelfs voor Poepon gekozen:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Havenaar is te beperkt vind ik..niet alles wat gratis is is goed. Laat hem maar lekker bij die nepclub blijven. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:39 schreef Nick4F het volgende:Laat ik het zo zeggen: Als ik 2 jaar geleden had moeten kiezen tussen de Pelle van toen en de Havenaar van nu, dan had ik voor Havenaar gekozen. Pelle was in zijn tijd bij AZ al een goede, lees betere, voetballer dan Havenaar nu. Zijn rendement lag voor een spits toen te laag. Havenaar heeft er nu ook pas 10 inliggen dus zijn rendement is ook niet voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:25 schreef feyenoord!!! het volgende:Havenaar....oke, hij is transfervrij, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Gewoon een mislukte versie van Pellè. Eerlijk gezegd heb ik dan liever Te Vrede in de spits dan Havenaar, want die is tenminste nog jong. Ik vind Havenaar echt een beperkte spits. Kan nog redelijk koppen, maar ook dat al is al vele klasses minder dan bij Pellè. En dan zijn balaanname en zijn schot. Hij kan echt alles maar met één been. Ik zag hem laatst tegen PSV en telkens weer ging hij kappen en draaien om hem voor zijn goede voet te leggen, terwijl hij met zijn andere been zo had kunnen scoren (of in elk geval op doel schieten). Maar nee, telkens kappen en draaien, gevolg: kans weg. Havenaar handelt te traag, is te afhankelijk van zijn ene been en koppend is hij ook niet zo goed als Pellè. Aanspeelpunt zal hij ook niet zijn in de vorm van Pellè, want zijn balcontrole is vele malen minder. Ga dan maar met Te Vrede aan de slag en laat die zich ontwikkelen. Persoonlijk lijkt het me ook niet verkeerd om juist een ander type spits te halen. Je blijft dan niet die lange ballen en de voorzetten hanteren, maar gaat juist meer voetballen. En dat is nu net waar dit middenveld (in elk geval 2 van de 3) goed in is. Als Vilhena en Clasie (of dadelijk Vormer wellicht) kunnen gaan voetballen, zal het spel er verzorgder uit komen te zien. Niet alleen maar de lange bal. Dat is trouwens iets wat je nu al ziet. Het spel is zonder Pellè al heel anders en andere jongens komen boven drijven, zoals Vormer afgelopen week. Natuurlijk heeft dat niet alles met Pellè te maken, maar hij trekt wel een heel groot deel van het spel naar zich toe. Wat natuurlijk wel logisch is, gezien zijn rendement. Mocht Pellè vertrekken, zou ik de pijlen richten op Guidetti en voor het middenveld op Ziyech. Je krijgt dan nog meer voetbal in de ploeg. Boëtius kan een man uitspelen en de diepte opzoeken. Guidetti kan ook de diepte opzoeken en met Vilhena, Clasie(Vormer) en Ziyech heb je dé spelers in huis om de steekpass te geven en Guidetti te voeden. Hij zal niet direct zijn oude niveau hebben, maar geeft wel altijd alles en zet de ploeg op scherp. Hij zorgt voor het vuur tijdens de wedstrijden wat nu nog weleens wil ontbreken. Vervolgens haal je nog een vervanger voor Schaken (vermoedelijk voor de bank, gezien dat Manu terugkomt) en dan kunnen we er prima tegenaan. En wat moet dat nu kosten? Bij elkaar zo'n 5 miljoen voor Guidetti en Ziyech. Dat moet toch kunnen wanneer Pellè verkocht wordt? En vermoedelijk ook nog wel andere spelers. Wat mij betreft kan van Geel aan de slag. En dan mag Havenaar lekker in Arnhem blijven ballen. Lang verhaal, maar de 1e twee zinnen zondermeer mee eens ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Havenaar.... Is Te Vrede zoveel minder? Weet je alleen als je Mitchel nog een tijd in de basis laat staan. Ach, wat the fuck, spitsen zijn dun gezaaid. Een gratis Havenaar geeft iig dubbele bezettingsmogelijkheid. Gaat bovendien ook om de aanvoer en speltype eromheen. Die moet anders. Maar liever voor 2 miljoen een betere spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ziyech komt is er helemaal geen centrumspits nodig vind ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dost spreekt me meer aan dan die jap, aan de andere kant heeft van Geel wel een gelukkige hand bij het kiezen van spitsen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net de eerste helft van Groningen - Vitesse zitten kijken. Speciaal ff op die Havenaar gelet. Hoop echt niet dat Feyenoord daar voor gaat.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:Net de eerste helft van Groningen - Vitesse zitten kijken. Speciaal ff op die Havenaar gelet. Hoop echt niet dat Feyenoord daar voor gaat.. geen paniek t is Havelaar. voor de kantine. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel paniek, die naam zie ik overal opduiken en dat is echt niet de vervanger voor Graziano.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha , echt ? ik ken t zelf niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:45 schreef RenatoBos het volgende:Wel paniek, die naam zie ik overal opduiken en dat is echt niet de vervanger voor Graziano.. Er zijn geen spitsen en geen buitenspelers te vinden. dus ik zou t anders doen.(misschien doet Feyenoord dat ook wel als Ziyech komt) twee snelle behendige spelers in de punt , uitwaaierend. en Ziyech kort erachter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja binnen de ING zit er Max havelaar in die automaten. Jaren gedronken, goor en je stinkt er van uit je bek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Max Havelaar....Allang geen zuivere koffie meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Laten ze Havenaar maar lekker bij Vitesse houden ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eens met glijdensweg. Havenaar is geen Feyenoordspits. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kuijt kuijt , Dost Dost, Pelle houden en zeurtjes eruit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ah 2 centrumspitsen en Dirkie, toch 3 gasten die alle 3 toch minstens een miljoentje willen verdienen. . Strak plan piet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor het 'glij' werk moet je bij RenatoBos zijn ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:Net de eerste helft van Groningen - Vitesse zitten kijken. Speciaal ff op die Havenaar gelet. Hoop echt niet dat Feyenoord daar voor gaat.. Bij Feyenoord gaat hij veel meer ballen krijgen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Er gaan ook nog wel spelers die vele miljoenen opleveren weg hoor |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja volgende week 020 de dans om doen in het theater (Arena_ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vele miljoenen? Enkele zullen het eerder worden! Wat geld betreft kan Feyenoord veel leren van die homo's uit Amsterdam en die boeren uit Eindhoven ... |
|
|
|