BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 22:29   quote  deeplink  
PSV verdient aan Depay iets meer dan Feyenoord afgelopen zomer aan Pellè, De Vrij, Janmaat en Martins Indi bij elkaar.
ar
 ar - donderdag 07 mei 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:16 schreef van geil het volgende:
Seizoenkaartje ?
haha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 mei 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:16 schreef van geil het volgende:
Seizoenkaartje ?
Nee, nog teveel miskleunen in de selectie.
We gaan er pas weer aan denken als miskleunen als: Kazim, te Vrede, Manu, Immers, Wilkshire, Achabar en Nelom ook zijn vertrokken ...
ar
 ar - donderdag 07 mei 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
PSV verdient aan Depay iets meer dan Feyenoord afgelopen zomer aan Pellè, De Vrij, Janmaat en Martins Indi bij elkaar.
Het is toch niet normaal he
Zegt ook wat over onze positie.
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
PSV verdient aan Depay iets meer dan Feyenoord afgelopen zomer aan Pellè, De Vrij, Janmaat en Martins Indi bij elkaar.
Laat dat maar aan van Geel over.
die perst er nog wel n doorverkoopsom uit van n paar ton.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 mei 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
PSV verdient aan Depay iets meer dan Feyenoord afgelopen zomer aan Pellè, De Vrij, Janmaat en Martins Indi bij elkaar.
Andere salarissen en dan dus andere transfersommen ...
VVout
 VVout - donderdag 07 mei 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Antonio Cassano, ghéhé.... alleen van die blik al kruipt de keeper achter de doelpaal.
ar
 ar - donderdag 07 mei 2015 - 23:03   quote  deeplink  
haha..zou hij voor een tonnetje of 6 bij ons komen ballen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee, nog teveel miskleunen in de selectie.
We gaan er pas weer aan denken als miskleunen als: Kazim, te Vrede, Manu, Immers, Wilkshire, Achabar en Nelom ook zijn vertrokken ...
Kut, dat lijstje slinkt aardig..
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Verhoek erbij dan
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Goeie..👍
JanM
 JanM - vrijdag 08 mei 2015 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:36 schreef van geil het volgende:

[..]

Laat dat maar aan van Geel over.
die perst er nog wel n doorverkoopsom uit van n paar ton.
Ga dan lekker naar Eindhoven. Is ook een stuk dichterbij joh!
JanM
 JanM - vrijdag 08 mei 2015 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 23:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kut, dat lijstje slinkt aardig..
Gelukkig blijven Manu, Wilkshire en Nelom!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 00:51   quote  deeplink  
Ben je daar echt blij mee?
JanM
 JanM - vrijdag 08 mei 2015 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 00:51 schreef FR-Henk het volgende:
Ben je daar echt blij mee?
Nee, is maar een reactie op Renato's angst dat onze paardenL zich alsnog bedenkt
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 08 mei 2015 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Erwin Mulder heeft een mondeling akkoord met AEK Athene. De tweede doelman van Feyenoord kan deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip en zijn toekomst ligt dus in Griekenland. Dat meldt althans het Griekse Filathlos.
De keeper zou een contract met een salaris van zo'n 300.000 euro zijn overgekomen. Er zou alleen nog onderhandeld worden over de duur van een contract, tweejarig of driejarig. Mulder is bij Feyenoord sinds de komst van Keneth Vermeer op het tweede plan geraakt.
Mooi laten gaan we hebben onze Poolse vriend uit de A jeugd nog
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 mei 2015 - 07:23   quote  deeplink  
FC Twente en Bilal Ould-Chikh zijn niet meer met elkaar in gesprek over een eventuele langere samenwerking. Voorzitter Aldo van der Laan liet donderdagavond tijdens een door de club georganiseerde informatiebijeenkomst weten dat de onderhandelingen definitief zijn gestaakt. De verbintenis van de aanvaller met de Tukkers loopt volgend jaar zomer af.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 mei 2015 - 08:07   quote  deeplink  
Zou een topaankoop zijn, alleen veel kapers op de kust.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 08 mei 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Het mooiste stadion, de grootste club, het hondstrouwe legioen. In de tijd van Cor Kieboom stonden de topspelers in de rij om bij ons te mogen spelen, nu haalt zelfs de B-keus de neus voor ons op. Hoe zou dat toch komen?????????
R()b
 R()b - vrijdag 08 mei 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 08:07 schreef MightyAce het volgende:
Zou een topaankoop zijn, alleen veel kapers op de kust.
Wil ook een Manchester City salaris zonder enige prestatie dusver, dus dat schiet niet op.
Daar hebben we er al genoeg van rond lopen.
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 08 mei 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:15 schreef R()b het volgende:

[..]

Wil ook een Manchester City salaris zonder enige prestatie dusver, dus dat schiet niet op.
Daar hebben we er al genoeg van rond lopen.
Mee eens, een beetje over t paard getild deze speler. Wat heeft ie nou eenmaal laten zien?
Zie liever een speler als corona of berghuis komen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:13 schreef daan limbos het volgende:
Het mooiste stadion, de grootste club, het hondstrouwe legioen. In de tijd van Cor Kieboom stonden de topspelers in de rij om bij ons te mogen spelen, nu haalt zelfs de B-keus de neus voor ons op. Hoe zou dat toch komen?????????
Ik help graag de Forumlezers.
Namens Daan kunt u kiezen uit de volgende antwoorden op zijn laatste vraag:
a) Dit komt door Van Geel en Gudde
b) financiële tijden zijn veranderd
c) mentaliteit voetballer is veranderd
d) ik ga liever lang neuken
e) een combinatie van deze antwoorden
kenny
 kenny - vrijdag 08 mei 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee, nog teveel miskleunen in de selectie.
We gaan er pas weer aan denken als miskleunen als: Kazim, te Vrede, Manu, Immers, Wilkshire, Achabar en Nelom ook zijn vertrokken ...
deze namen zie ik zeer graag vertrekken , feyenoord onwaardig , wil je aanhaken en om het kampioenschap gaan spelen moet er kwaliteit bij komen
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 mei 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:20 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

Mee eens, een beetje over t paard getild deze speler. Wat heeft ie nou eenmaal laten zien?
Zie liever een speler als corona of berghuis komen.
Corona vraagt nog veel meer salaris...
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 08 mei 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Leuk dat je me wilt helpen Henk, maar ik heb zelf wel een antwoord. Als je jouw punt "d" schrapt kun je de conclusie trekken dat "e" het juiste antwoord is, Maar dat roept dan de volgende vraag op: Waarom zijn de achtereenvolgende besturen na Kouwenberg niet in staat geweest onze status en onze rijkdom (want die was er) vast te houden. 020 en Pisvee zijn ons voorbijgestreefd en we hebben het laten gebeuren. En, nee, dat is niet de schuld van Gudde en van Geel, die verwijt ik alleen een nu veel te angstig beleid, al blijf ik er bij dat zij, samen met Pim Hofland en de VVF financieel goed werk geleverd hebben. Maar sportief staan we stil, gaan er kwalitatief niet op vooruit, laten ons de kaas van het brood eten. En stilstaan betekent achteruit gaan. We horen niet meer bij de "top drie", maar bungelen ergens tussen de bovenste twee en de rest in; 16 jaar geleden voor het laatst kampioen. Dat doet mij pijn. En ik heb niet het gevoel dat de huidige directie in staat is de ontstane kloof te overbruggen. Kijk maar naar de lachwekkende soap rond de ver- en/of nieuwbouw van het stadion. Dat getuigt toch niet van sterk leiderschap.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 12:12 schreef daan limbos het volgende:
Leuk dat je me wilt helpen Henk, maar ik heb zelf wel een antwoord. Als je jouw punt "d" schrapt kun je de conclusie trekken dat "e" het juiste antwoord is, Maar dat roept dan de volgende vraag op: Waarom zijn de achtereenvolgende besturen na Kouwenberg niet in staat geweest onze status en onze rijkdom (want die was er) vast te houden. 020 en Pisvee zijn ons voorbijgestreefd en we hebben het laten gebeuren. En, nee, dat is niet de schuld van Gudde en van Geel, die verwijt ik alleen een nu veel te angstig beleid, al blijf ik er bij dat zij, samen met Pim Hofland en de VVF financieel goed werk geleverd hebben. Maar sportief staan we stil, gaan er kwalitatief niet op vooruit, laten ons de kaas van het brood eten. En stilstaan betekent achteruit gaan. We horen niet meer bij de "top drie", maar bungelen ergens tussen de bovenste twee en de rest in; 16 jaar geleden voor het laatst kampioen. Dat doet mij pijn. En ik heb niet het gevoel dat de huidige directie in staat is de ontstane kloof te overbruggen. Kijk maar naar de lachwekkende soap rond de ver- en/of nieuwbouw van het stadion. Dat getuigt toch niet van sterk leiderschap.
Je reactie hierboven is alweer stukken genuanceerder dan vele van je eerdere posts. Gudde is/was een crisismanager, een saneerder. Feitelijk is hij nagenoeg klaar.
van Geel: heeft de club tot aardige resultaten weten te brengen met een laag budget. Met een ruimer budget heeft ie in 2014 minimale risico's willen lopen. Valt iets voor te zeggen, al miste ik echte slagvaardigheid.
2015 is de eindbeoordeling.
Vetgeet even niet dat Feyenoord begin jaren '90 (HCS) én 2006/2007 aan een dun financieel touwtje bungelde. Daar hou je jaren daarna last van.
Pas de laatste 4 jaar bestaat er iets van een stabiel (grijs) bestuur. Dat heeft de club decennia lang niet gehad. Probeer dan maar eens een lange termijn visie te ontwikkelen.
Liefhebbers
 Liefhebbers - vrijdag 08 mei 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 01:18 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Mooi laten gaan we hebben onze Poolse vriend uit de A jeugd nog
Hahn er volgend jaar bij
Liefhebbers
 Liefhebbers - vrijdag 08 mei 2015 - 12:39   quote  deeplink  
'Guidetti is van gedachte veranderd en gaat niet naar Sporting Lissabon.' #Feyenoord #Celtic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door Liefhebbers --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Nee...he...
Gaan we weer.
Liefhebbers
 Liefhebbers - vrijdag 08 mei 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Het leek erop dat John Guidetti transfervrij de overstap ging maken naar Sporting Lissabon, maar volgens A Bola, de grootste sportkrant van Portugal, is dat hoogst onzeker. De Zweedse spits zou zich hebben bedacht en niet overtuigd zijn van de stap naar Sporting.

Eerder liet Martin van Geel al weten dat hij er alles aan gaat doen om de 23-jarige aanvalsleider komende zomer naar de Kuip te halen. Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, maar kreeg daar tot kort geleden geen reactie op. Vervolgens leek de huidige spits van Celtic op weg naar Portugal, maar dat is lang niet meer zeker.

Sporting zou hem niet hebben overtuigd. Om die reden zou de Portugese topclub overschakelen op een andere oud-Feyenoorder: Luc Castaignos. De 22-jarige spits van FC Twente zou door de financiële puinhoop voor een laag bedrag mogen vertrekken uit Enschede. Castaignos doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, waarna hij in 2011 voor een buitenlands avontuur bij Internazionale ging.
MMM
 MMM - vrijdag 08 mei 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Oh nee he, de soap gaat weer verder.
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 08 mei 2015 - 12:46   quote  deeplink  
pff.. nou t zal vast weer een club met een zakgeld zijn en geen feyenoord.
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Met hangende pootjes komt ie dadelijk bij v. Geel. heeft zich zelf gigantisch overschat hopelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Hoezo gigantisch overschat..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Wilt gewoon geld zien. Kwestie van onderhandelen..
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:
Hoezo gigantisch overschat..
Als mensen zich terug trekken en niet bereid zijn dat te betalen wat je wilt hebben dan heb je je overschat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 14:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Als mensen zich terug trekken en niet bereid zijn dat te betalen wat je wilt hebben dan heb je je overschat.
Niet per definitie vind ik, kan altijd nog een andere club komen die het wel wilt neerleggen. Zullen we snel genoeg weten of John water bij de wijn moet gaan doen. Daarnaast zoals ik eerder al zei, kan hij eisen neerleggen omdat ie transfervrij is en zijn zaakwaarnemer zal ongetwijfeld hoog inzetten..
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Niet per definitie vind ik, kan altijd nog een andere club komen die het wel wilt neerleggen. Zullen we snel genoeg weten of John water bij de wijn moet gaan doen. Daarnaast zoals ik eerder al zei, kan hij eisen neerleggen omdat ie transfervrij is en zijn zaakwaarnemer zal ongetwijfeld hoog inzetten..
Toch vind ik het wat arrogants hebben, maar snap ook dat je met z'n city salaris gelijk alle realiteit uit het oog verliest.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Zekers, en zijn zaakwaarnemer moedigt hem wel aan hoor..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 08 mei 2015 - 16:32   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/31601-ruildeal-clasie---anita-daar-is-mij-niets-van-bekend.html

OMG, dat ik het moet lezen doet al pijn!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Waarom lees je het dan gast..(?)
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Dikke vinger ja...
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 08 mei 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Van Geel zal nu de regie in handen moeten nemen. en laten zien dat hij zich door Guidetti niet als Jan met de korte achternaam laat gebruiken. Nu nog één keer aan tafel, duidelijkheid scheppen en binnen drie dagen een beslissing eisen. Zo niet, einde soap en nooit meer de naam van Guidetti in het stadion laten circuleren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 mei 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Lijkt me strategisch juist niet slim.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 mei 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Groot deel van de berichtgeving over Guidetti is nep vrienden, mega zoutkorrel tot ie daadwerkelijk ergens tekent...tot die tijd kan dat ook bij ons zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 18:47 schreef MightyAce het volgende:
Groot deel van de berichtgeving over Guidetti is nep vrienden, mega zoutkorrel tot ie daadwerkelijk ergens tekent...tot die tijd kan dat ook bij ons zijn.
Ja echt ook bij ons, woehoeeeeeeee, ik wist het wel, ik wist het wel. Altijd vertrouwen gehad in deze held..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 mei 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja echt ook bij ons, woehoeeeeeeee, ik wist het wel, ik wist het wel. Altijd vertrouwen gehad in deze held..
Misschien wil Kramer wel, als ie niet hoeft te rennen op de training. Nu blij?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Bummer..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 mei 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:
Bummer..
Bij de volgende sarcastische opmerking voeg ik weer een kansloos figuur aan de selectie toe. U bent gewaarschuwd!
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja echt ook bij ons, woehoeeeeeeee, ik wist het wel, ik wist het wel. Altijd vertrouwen gehad in deze held..
Voor het geval dat ik me heb vergist kan ik die tros bananen nog altijd op de markt verkopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1998729