|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Uberhaut vreemd dat jij deze discusie moet voeren met Roony... hij krijgt altijd een strakke plasser van het te voeren beleid... (wat in mijn ogen meer geluk dan wijsheid is) ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben over t algemeen best kritisch op het beleid. Alleen laat ik de financiën wel mee wegen en vind ik niet per definitie dat elke jeugdspeler altijd moet spelen of maar kan doorbreken.
Wel zijn er foute keuzes gemaakt qua aankoopbeleid. Wat mij betreft deze zomer de afrekening. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is nu al te stil, ik denk dat v Geel wacht totdat er 3 wedstrijden gespeeld Zijn in de nieuw competitie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stilte voor de storm piet...hoop ik dan maar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was bij de B1 een veel scorende aanvaller ja. Maar wat ik van hem gezien heb, is dat ie zich niet voldoende heeft doorontwikkeld. Speelt in een te laag tempo. En mist ook wat specifieke kwaliteiten. Is niet heel groot en ook niet heel rap, dan moet je voor de rest wel heel allround zijn. Bij de A1 ook niet onbetwist. Vind het een logische optie van Feyenoord om te proberen hem voor een jaartje extra te houden. Tis een speler die je nog niet direct hoeft af te schrijven, ondanks dat zijn ontwikkeling afvlakte. Je kan moeilijk de hele A1 langjarig vastleggen.
Maar goed, goed recht van Idrissi natuurlijk om het bij Groningen te proberen. Daar zullen de vooruitzichten voor hem ongetwijfeld beter zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 20:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Was bij de B1 een veel scorende aanvaller ja. Maar wat ik van hem gezien heb, is dat ie zich niet voldoende heeft doorontwikkeld. Speelt in een te laag tempo. En mist ook wat specifieke kwaliteiten. Is niet heel groot en ook niet heel rap, dan moet je voor de rest wel heel allround zijn. Bij de A1 ook niet onbetwist. Vind het een logische optie van Feyenoord om te proberen hem voor een jaartje extra te houden. Tis een speler die je nog niet direct hoeft af te schrijven, ondanks dat zijn ontwikkeling afvlakte. Je kan moeilijk de hele A1 langjarig vastleggen. Maar goed, goed recht van Idrissi natuurlijk om het bij Groningen te proberen. Daar zullen de vooruitzichten voor hem ongetwijfeld beter zijn. Thanks T, duidelijk verhaal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pec lijkt voor Te Vrede te gaan |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Wen er maar aan..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daar zorgt de dominee of pastoor wel voor |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Des te lijper ik het vind dat Martin die Turk een contract heeft gegeven. Michel doet niet voor Kazim! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 00:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Des te lijper ik het vind dat Martin die Turk een contract heeft gegeven. Michel doet niet voor Kazim! Ik vind het wel des te lijper dat er meer spelers zijn die een contract hebben gekregen !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 08:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind het wel des te lijper dat er meer spelers zijn die een contract hebben gekregen !!! Goh, vertel eens ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 00:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Des te lijper ik het vind dat Martin die Turk een contract heeft gegeven. Michel doet niet voor Kazim! Te Vrede doet zelfs voor Te Vrede onder wahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Probeer je brains er maar eens mee te pijnigen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Weinig geruchten , niemand die trek heeft om bij Feyenoord te komen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Alleen Tiga....voor de rest geen beweging. Ik roep het al tijden, Van Geel moet durven..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Stilte voor de storm.
En het seizoen loopt nog, dus niet professioneel om nu al daarover te praten. Volgens..... |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 19:13 schreef R()b het volgende:[..] Stilte voor de storm. En het seizoen loopt nog, dus niet professioneel om nu al daarover te praten. Volgens..... Van geel kennende gaat die pas zoeken op 30 augustus.
Zelfde liedje altijd overal naast grijpen. Iedereen is al zaken aan het doen en wij WEER niet |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 21:57 schreef alexis gonzalez het volgende:[..] Van geel kennende gaat die pas zoeken op 30 augustus. Zelfde liedje altijd overal naast grijpen. Iedereen is al zaken aan het doen en wij WEER niet En dat terwijl er tientallen miljoenen op de bank staan. Echt belachelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben laatst nog een baal geld in de Maas gestort, konden ze nergens kwijt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 21:57 schreef alexis gonzalez het volgende:[..] Van geel kennende gaat die pas zoeken op 30 augustus. Zelfde liedje altijd overal naast grijpen. Iedereen is al zaken aan het doen en wij WEER niet ben het wel met je eens , als je de krenten uit de pap wil moet je handelen en niet in de afwacht houding gaan zitten en hopen op een koopje ik hoop toch echt dat v geel geleerd heeft van het afgelopen seizoen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hoorde het ja. Van Gansewinkel heeft ook al 3x moeten rijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 22:03 schreef kenny het volgende:[..] ben het wel met je eens , als je de krenten uit de pap wil moet je handelen en niet in de afwacht houding gaan zitten en hopen op een koopje ik hoop toch echt dat v geel geleerd heeft van het afgelopen seizoen eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Willy Vandersteen was n belg ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee hè, ga je lekker...
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 22:03 schreef kenny het volgende:[..] ben het wel met je eens , als je de krenten uit de pap wil moet je handelen en niet in de afwacht houding gaan zitten en hopen op een koopje ik hoop toch echt dat v geel geleerd heeft van het afgelopen seizoen Lieve kenny,
Over welke krenten hebben we het nu, hoeveel kosten deze krenten en waar gaan we deze krenten van betalen?
Groetjes Vincent |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Reageer een keer inhoudelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat staat er. inhoudelijker kan niet. beter naar Gudde en Blokland luisteren. plus niet alles hoeft geld te kosten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 22:47 schreef van geil het volgende:dat staat er. inhoudelijker kan niet. beter naar Gudde en Blokland luisteren. plus niet alles hoeft geld te kosten. Welke krenten, hoeveel kosten deze krenten en waarvan gaan we deze krenten betalen? Kom op.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Of zit je nog in de Efteling-sfeer? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha, dat kan niet.. dan komt hij nooit op zijn 100.000e post. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 22:47 schreef van geil het volgende:dat staat er. inhoudelijker kan niet. beter naar Gudde en Blokland luisteren. plus niet alles hoeft geld te kosten. Simplisme. Kretologie. Enorm doorzichtig. Kom met inhoud. Koop een boek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dijks? Alles beter dan huidige lb denk ik? |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Ik ken weinig linksbacks van 1m93, vind het daarom meer een CV (ook vanwege zijn motoriek). Maar ben ook wel klaar met Nelom eigenlijk, geen zekerheidje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dijks pleur op man, je hebt Woudenberg.
Als Martin die gozer haalt kan hij optyfen |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
dijks, tuurlijk weer een jood.. haal liever een rechtsback |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een rechtsback heeft meer prioriteit.
Wat een kansloze zomer en seizoen word het weer als we dit soort spelers halen |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Eerlijk is eerlijk...dijks is beter dan Nelom..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Diezelfde Nelom heeft begin dit seizoen een contract getekend tot en met 2018!!! Daar kom je dus niet van af. En ik heb enorm veel vertrouwen in Woudenberg.
Belachelijk aankoop dus. Je verlengd iemand met 3 jaar die er niets van bakt en je hebt een groot talent die geen kans krijgt. Dan maar een derde rangs ex-neus halen, wat een beleid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar is ons eigen jeugd beleid? Of geldt dat alleen als we geen geld hebben en gaan we weer terug naar een paar jaar geleden? We hebben geld, laten we weer middelmaat halen!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|