|
|
piet de paler
|
|
|
Even zomaar en naam Kalou wil,weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies heeft nog een contract voor 2 jaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan niet iemand t lijstje van van geel deponeren. hebben we wat te lullen op t forum. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 19:28 schreef van geil het volgende:kan niet iemand t lijstje van van geel deponeren. hebben we wat te lullen op t forum. Heb moa niks toevallig ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen idee ,net zozeer als dat ik ook maar enig idee heb hoe t lijstje er uit ziet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lijstje is simpel veel spelers verkopen groot lijstje, weinig spelers verkopen kort lijstje geen lijstje dag v Geel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het maar geen Havenaar wordt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Las ik inderdaad ook, maar huren is wellicht een optie? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Jawohl!
quote:Heb mijn (grotendeels transfervrije) verlanglijstje klaar voor deze zomer, mocht er iemand vertrekken dan mag dit er van mij voor terugkomen:
Links Back: NIEMAND, Nelom, Beek, Indi en Kongolo. Rechts Back: Rosales Centraal verd: Lachman of Beugelsdijk (alternatief voor v Beek of Kongolo) Links Mid: Sneijder (Almere) Rechts Mid: Ritzmaier Mid Mid: Propper Links voor: v Duinen Rechts voor: Ibarra of Hupperts. Spits: Weghorst (Emmen)
En mocht er echt geld zijn: Maher en Ziyech. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:29 schreef moa het volgende:[..] Ik wil niet voor kenner spelen maar mocht er een beetje geld zijn na een aantal verkopen dan heb ik wel wat wensen. Adam Maher - Normaal gesproken volstrekt onhaalbaar, enorm talent, 20 jaar pas, maar heeft geen enkel krediet bij PSV en kan het daar bijna niet naar zijn zin hebben. Werd al 9 keer gewisseld en is zelfs zijn basis plaats nu kwijt. Mochten we ergens 6-7 milj. kunnen besteden dan is dit een topaankoop. Roberto Rosales - Twente, 25 jaar, vind het een uitstekende rechts back, komende zomer transfervrij en kan uitstekend een waarschijnlijk vertrekkende Janmaat opvolgen. Renato Ibarra - Vitesse, 23 jaar, eveneens deze zomer transfervrij kan een heerlijk duo vormen met Boetius op links en de even snelle Ibarra op rechts. Davy Propper - Vitesse, 22 jaar, vind dat deze middenvelder zich erg sterk ontwikkeld, is net als zijn teamgenoot Ibarra deze zomer transfervrij. Hakim Ziyech - Heerenveen, 20 jaar, groot talent in mijn ogen, technisch begaafd, heeft aangegeven open te staan voor contractverlenging maar is nog niet concreet. Deze zomer transfervrij. Piotr Parzyszek - Graafschap, 20 jaar, veel genoemde speler, maakte al 16 doelpunten in 20 wedstrijden, het nemen van een klein gokje waard. ( € 500.000 ) Verder zou ik de komst van Johannson (AZ) Finnbogason (HVN) en Toornstra ook toejuichen, deze spelers zullen helaas wel te duur in aanschaf zijn. doe deze maar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Drama die gast. Niks voor ons.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel kijk ff mee hier aub!!! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Voor de rechterkant zijn er naar mijn idee best wat opties: Ibarra, Bacecikoglu en ook Atzu is mij al eerder opgevallen. Heeft bij Vitesse vooral op het middenveld gespeeld (en goed!), maar kan ook op rechtsbuiten een sensatie zijn in de Kuip. Volgens mij heeft deze jongen nog voor de Feyenoord Acadamy in Ghana gespeeld. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel. Die rechterkant komt dik voor elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Restjes krijgen we. Eet smakelijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik snap de discussie niet we hebben pelle toch? zo lang hij er nog is hoeven we niet naar een andere spits te kijken..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 11:16 schreef Milo het volgende:ik snap de discussie niet we hebben pelle toch? zo lang hij er nog is hoeven we niet naar een andere spits te kijken..... tja, maar verwacht jij dat ie blijft dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: volgens mij is het contract van te vrede net verlengd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is een backup lijkt me. Geen eerste spits. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
laat je die 34 wedstrijden staan scoort hij er ook meer dan 10 goals net zo veel als die boerenjapanert |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 11:16 schreef Milo het volgende:ik snap de discussie niet we hebben pelle toch? zo lang hij er nog is hoeven we niet naar een andere spits te kijken..... Ik snap het ook niet. Een of andere koekebakker roept dat Feyenoord Pellè van de hand wil doen en dat ze op zoek zijn naar een opvolger... Voor hetzelfde geld willen ze een back-up voor Pellè, zodat ze Te Vrede kunnen uitlenen om ervaring op te doen, bijvoorbeeld aan een club als Heracles Almelo of zo.
Overigens vind ik Havelaar nog niet zo slecht. Hij trapt ze er toch best redelijk in... Ik weet alleen niet wat hij moet kosten. Maar als dat niet teveel is, zou hij toch een prima aankoop kunnen zijn? Hij wordt al afgebrand voor hij getekend heeft... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 07:10 schreef Nick4F het volgende:Voor de rechterkant zijn er naar mijn idee best wat opties: Ibarra, Bacecikoglu en ook Atzu is mij al eerder opgevallen. Heeft bij Vitesse vooral op het middenveld gespeeld (en goed!), maar kan ook op rechtsbuiten een sensatie zijn in de Kuip. Volgens mij heeft deze jongen nog voor de Feyenoord Acadamy in Ghana gespeeld. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel. Die rechterkant komt dik voor elkaar. Atsu wordt toch geleend? Zal dus te duur zijn en geen behoefte hebben om naar Feyenoord te komen. Maar hij viel mij afgelopen weekend ook positief op, snelheid plus een mooie goal en betrokken bij veel aanvallen... Ibarra is hetzelfde verhaal, valt ook vaak redelijk op, maar ik weet niet of ik hem goed genoeg vind... twijfelgevalletje wat mij betreft... zou zomaar heel goed kunnen worden, maar is niet constant.
En wat betreft Basaçikoglü (of hoe schrijf je zijn naam?) ben ik helemaal om hoor. Dat is een groot talent. Ik heb hem misschien nog wel liever dan Ziyech... Van mij mogen ze beiden komen, maar ik denk niet dat Hoerenveen hem laat gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 12:36 schreef Milo het volgende:laat je die 34 wedstrijden staan scoort hij er ook meer dan 10 goals net zo veel als die boerenjapanert Een spits van Feyenoord moet meer kunnen dan 10-15 goals in een seizoen maken. Of hij maakt er meer dan dat of hij is bovengemiddeld goed aan de bal. Het liefst beide. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 13:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Een spits van Feyenoord moet meer kunnen dan 10-15 goals in een seizoen maken. Of hij maakt er meer dan dat of hij is bovengemiddeld goed aan de bal. Het liefst beide. dan moeten we geen havenaar halen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het liefst haalt Feijenoord ervaring, ze hebben talent genoeg rondlopen! Als ik voor een spits zou moeten kiezen ga ik voor bas dost. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies. Pellè zal alleen voor de hoofdprijs verkocht worden en anders speelt hij gewoon weer voor Feyenoord komend seizoen! En wordt het wel de hoofdprijs, dan kan Van Geel iig enkele miljoenen aan een nieuwe spits uitgeven en komt hij hopelijk met iets beters dan Havenaar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 13:51 schreef Milo het volgende:Het liefst haalt Feijenoord ervaring, ze hebben talent genoeg rondlopen! Als ik voor een spits zou moeten kiezen ga ik voor bas dost. Aangezien Olic lijkt te willen blijven i.v.m. zijn kinderen staat Dost misschien wel open voor een transfer? Iemand enig idee wat zijn waarde is? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 13:52 schreef JanM het volgende:[..] Aangezien Olic lijkt te willen blijven i.v.m. zijn kinderen staat Dost misschien wel open voor een transfer? Iemand enig idee wat zijn waarde is? Te veel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hee charisteas heeft bij ons zijn beste seizoen ooit gespeeld, blijkbaar haalt Feyenoord dat in spitsen naar boven, wie weet is die havenaar toch wel een optie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja was bij Beukering ook goed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
BK baalt nog dat ze een nieuw filiaal in Rotterdam hebben geopend. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 13:05 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Atsu wordt toch geleend? Zal dus te duur zijn en geen behoefte hebben om naar Feyenoord te komen. Maar hij viel mij afgelopen weekend ook positief op, snelheid plus een mooie goal en betrokken bij veel aanvallen... Ibarra is hetzelfde verhaal, valt ook vaak redelijk op, maar ik weet niet of ik hem goed genoeg vind... twijfelgevalletje wat mij betreft... zou zomaar heel goed kunnen worden, maar is niet constant. En wat betreft Basaçikoglü (of hoe schrijf je zijn naam?) ben ik helemaal om hoor. Dat is een groot talent. Ik heb hem misschien nog wel liever dan Ziyech... Van mij mogen ze beiden komen, maar ik denk niet dat Hoerenveen hem laat gaan. Dat moet dan ook wel want zonder Ziyech is Basacikoglu niet veel denk ik |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 14:22 schreef hotjumper het volgende:Hee charisteas heeft bij ons zijn beste seizoen ooit gespeeld, blijkbaar haalt Feyenoord dat in spitsen naar boven, wie weet is die havenaar toch wel een optie. 9 goals......of was dat charcasteas bedoeld ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord had een paar jaar geleden nooit het nu grote talent Bilal Ould-Chikh van Fc. Twente moeten laten gaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord had Lionel Messi ook nooit moeten laten gaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Praat niet zo als een 020 fan, Messi heeft nog nooit de KUIP gezien dat talent van de Tukkers wel |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010