BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - zaterdag 23 mei 2015 - 00:36   quote  deeplink  
Villalba??? Vorige was die op de radar
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 mei 2015 - 00:40   quote  deeplink  
😘
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 23 mei 2015 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 00:13 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Voor zijn kunnen ja, goed genoeg voor feyenoord NEE!

Kwaliteiten? Verder dan verre ingooien kom ik niet
Dat sowieso ja.
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2015 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 11:55 schreef daan limbos het volgende:
Ik ben nou niet bepaald gecharmeerd van die club uit Amsteldorp, maar er is een verschil tussen die organisatie daar en spelers (werknemers) die daar hun geld verdiend hebben.Als Feyenoord-fan maakt het mij niets uit of een speler daar werkzaam is geweest. als hij voor Feyenoord maar van belang klan zijn. En die gevoeligheid bij een aantal fans is iets van de laatste jaren. Er zijn al 35 spelers die zowel het shirt van Feyenoord als Ajax droegen, en niet de minsten Kleine opsomming: Ronald Koeman, Ruud Geels, Henk Timmer, Johan Cruijf, Simon Tahamata, Arnold Schiolten, Eddy Pieters Graafland, Theo van Duivenbode, Johnny Rep, Tjeu La Ling, Dean Gorre, Leonardo, Tim de Cler, Evander Sno, Charisteas, Keja Molenaar, Rob Eitschge, Henk Groot, Wim Jansen, Jan Everse en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vroeger werd daar nooit zo moeilijk over gedaan, maar tegenwoordig heerst er bij ons, zeker onder de jongeren een soort minderwaardigheidscomplex wat inhoudt dat je alles, waar 020 aan te pas komt, moet haten. Dat noem ik stupide kortzichtigheid. Als Dijks eventueel wil komen is hij van mij van harte welkom, ondanks dat stomme filmpje. Wat daar gebeurde werd hem gewoon door die twee debielen opgedrongen.
Nou... Er zijn aardig wat seizoenkaarten ingeleverd toen Cruijff kwam. En dan had je ook nog die ijsbal. Dus vroeger was het erger.
VVout
 VVout - zaterdag 23 mei 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Ik heb me kunnen verbijten maar lees die neuzenlijst nu weer en jij beweert dat gevoeligheid iets van de laatste jaren is???

Ik lees dan bv Cruyff, en ja dat lag natuurlijk helemaaaaaal niet gevoelig? Ik ken daar anders maar weinig die zich toen een houding kon geven! Mijn opa is er dik over de tachtig en kan me als kind al niks anders herinneren dan dat ie op Ajaks kotst, nee vroeger was dat echt niet, lullo!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 mei 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Geen beweging geen signalen, of v Geel is goed bezig of we wachten tot de voetbal winkel leeg is. En krijgen we alleen net niet voetballers.
Ik vind dat je nu het hondstrouwe publiek nu moet laten zien hoe je het volgende seizoen wil meedoen. En dan denk ik aan de eerste 2 plaatsen.
Als we zondag verliezen ga je wederom met hoop op naar het volgende seizoen. En anders komt er weer gerommel.
Ook dat stadion neem een beslissing, en gemeente even dit: je hebt een moderne stad je gaat prat op je architectuur alleen geen garantstelling voor geld
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 00:07   quote  deeplink  
Geen Dijks AUB
V town madness
 V town madness - zondag 24 mei 2015 - 00:21   quote  deeplink  
Wel Dijks AUB
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 24 mei 2015 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 11:55 schreef daan limbos het volgende:
Ik ben nou niet bepaald gecharmeerd van die club uit Amsteldorp, maar er is een verschil tussen die organisatie daar en spelers (werknemers) die daar hun geld verdiend hebben.Als Feyenoord-fan maakt het mij niets uit of een speler daar werkzaam is geweest. als hij voor Feyenoord maar van belang klan zijn. En die gevoeligheid bij een aantal fans is iets van de laatste jaren. Er zijn al 35 spelers die zowel het shirt van Feyenoord als Ajax droegen, en niet de minsten Kleine opsomming: Ronald Koeman, Ruud Geels, Henk Timmer, Johan Cruijf, Simon Tahamata, Arnold Schiolten, Eddy Pieters Graafland, Theo van Duivenbode, Johnny Rep, Tjeu La Ling, Dean Gorre, Leonardo, Tim de Cler, Evander Sno, Charisteas, Keja Molenaar, Rob Eitschge, Henk Groot, Wim Jansen, Jan Everse en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vroeger werd daar nooit zo moeilijk over gedaan, maar tegenwoordig heerst er bij ons, zeker onder de jongeren een soort minderwaardigheidscomplex wat inhoudt dat je alles, waar 020 aan te pas komt, moet haten. Dat noem ik stupide kortzichtigheid. Als Dijks eventueel wil komen is hij van mij van harte welkom, ondanks dat stomme filmpje. Wat daar gebeurde werd hem gewoon door die twee debielen opgedrongen.
Ook heel wat spelers die er in hun jeugd hebben gespeeld.
Warner Hahn, Bilal, Biseswar, Schaken, Mols... ga maar door.

Maar zoals hierboven al werd vermeld. Volgens mij was dat vroeger net zo erg. Alleen waren er toen geen haat reacties op internet.
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:21 schreef V town madness het volgende:
Wel Dijks AUB
We hebben er al één met een reigersticker, moet er nou echt eentje komen met een Ajaxlogo?
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:49 schreef Els het volgende:

[..]

We hebben er al één met een reigersticker, moet er nou echt eentje komen met een Ajaxlogo?
Nou inderdaad, en die liever zelf niet komt!
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:35 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Ook heel wat spelers die er in hun jeugd hebben gespeeld.
Warner Hahn, Bilal, Biseswar, Schaken, Mols... ga maar door.

Maar zoals hierboven al werd vermeld. Volgens mij was dat vroeger net zo erg. Alleen waren er toen geen haat reacties op internet.
Maakt ook niks uit verder, alleen als je openlijk op AT5 onzin gaat lopen lullen, en denken dat je lollig bent.
Blijf dan maar lekker bij Willem 2, of ga lekker naar je jeugdliefde.
V town madness
 V town madness - zondag 24 mei 2015 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:49 schreef Els het volgende:

[..]

We hebben er al één met een reigersticker, moet er nou echt eentje komen met een Ajaxlogo?
Ik heb je bij vermeer ook niet gehoord.....
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:59 schreef V town madness het volgende:

[..]

Ik heb je bij vermeer ook niet gehoord.....
Die heeft volgens mij geen reiger en geen Ajaxlogo.
En daarnaast, dan heb je niet opgelet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 01:31   quote  deeplink  
Mitchell Dijks heeft meer bedenktijd nodig omtrent zijn eigen toekomst. Vooral Ajax en Feyenoord hopen de linksback van Willem II in te lijven, maar die afweging is geen eenvoudige. Dat laat diens zaakwaarnemer weten aan De Telegraf.

Willem II contracteerde Dijks een jaar geleden, nadat Ajax niet verder wilde na een verhuurperiode bij sc Heerenveen. De vleugelverdediger kende een uitstekend seizoen in Tilburg en heeft daarmee de belangstelling van meerdere clubs gewekt. Feyenoord leek daarbij de beste papieren te bezitten, maar plotseling kwam een terugkeer naar Amsterdam aan de orde als optie.

Dijks staat bekend als een echte Ajacied, maar heeft warme gevoelens voor het spelen in De Kuip. Daarom heeft de Willem II'er nog geen beslissing kunnen nemen. Hij moet zich na een gesprek met trainer Frank de Boer afvragen of een terugkeer bij zijn grote liefde verstandig is of een vertrek naar Rotterdam beter in zijn toekomstplan past.

Willem II hoopt hem te behouden, maar lijkt zich neer te moeten leggen bij een vertrek. Dijks is voor ruim één miljoen euro op te halen.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:42   quote  deeplink  
afwachten dus
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:49 schreef Els het volgende:

[..]

We hebben er al één met een reigersticker, moet er nou echt eentje komen met een Ajaxlogo?
Alles beter dan Miquel Nelom ... dus laat maar komen!!!
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alles beter dan Miquel Nelom ... dus laat maar komen!!!
Haha om het daarna een miskleun te noemen ;-)
Haal dan de linksback van Babberich ofzo, dan ben je even ver.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Haha om het daarna een miskleun te noemen ;-)
Haal dan de linksback van Babberich ofzo, dan ben je even ver.
Wat mij betreft mag Lucas Woudenberg er ook gewoon in ... Dan kan nelom zich bij W2 voor een basisplekje gaan !!!
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 11:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag Lucas Woudenberg er ook gewoon in ... Dan kan nelom zich bij W2 voor een basisplekje gaan !!!
Ik schrok al :)
de bluffer
 de bluffer - zondag 24 mei 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 06:30 schreef Els het volgende:

[..]

Nou... Er zijn aardig wat seizoenkaarten ingeleverd toen Cruijff kwam. En dan had je ook nog die ijsbal. Dus vroeger was het erger.
Ja vroeger: toen hebben we de CUP met de grote oren nog eens gewonnen ik was er bij
over vroeger moet je niet meer over hebben we leven nu laat Dijks maar komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door de bluffer --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 mei 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij heb alleen maar een 020 fobie .
Jij bent geen voetbalsupporter van Feyenoord maar lid van de anti 020 beweging . Voetbal interesseer je geen zak ...
Zo zo, weer gedurfde uitspraken. Je bent vast weer trots op je zelf.
Als je is verder leest heb ik gezegd dat onze eigen 2 spelers ook gewoon beter vind dan die snavels. Uitgerangeerde 020 spelers zie ik niet zo graag in ons mooie shirt.
Maar ik kan beter niet reageren op een zo'n labiel iemand zoals jou. Mister nigativo die ik nooit iets positiefs hoor zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door JoopieKlepzeikerT --
VVout
 VVout - zondag 24 mei 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 11:17 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja vroeger: toen hebben we de CUP met de grote oren nog eens gewonnen ik was er bij
over vroeger moet je niet meer over hebben we leven nu laat Dijks maar komen
Is geen veel betere speler als Woudenberg, als je iets doet moet je het goed doen. Dijks is ook z'n speler die Feyenoord niet aan kan dat heeft ie bij Ajaks al bewezen en ja bij Willem II gaat ie goed maar zo ken ik er nog een.

Armenteros, heeft er ook 11 ingeschoten de topperT
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alles beter dan Miquel Nelom ... dus laat maar komen!!!
Was heet maar zo simpel. natuurlijk kan die Dijks een gevalletje Janmaat zijn en had hij gewoon meer tijd nodig om zich te ontwikkelen, maar wij hebben inmiddels een indrukwekkende lijst aan spelers die het in de middenmoot van de eredivisie heel erg leuk deden, maar bij Feyenoord volledig door de mand vielen. Nelom was bij Excelsior ook een prima speler.
En dan gok ik liever op Woudenberg dan op een speler die meer dan een miljoen moet kosten en het bij Willem II leuk doet.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 mei 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Ja Els ik geloof dat ook, maar er is geen geduld meer ben k bang voor.
Dus v Geel moet iets aankopen om te laten zien dat er nog hoop is voor het volgend seizoen
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:40 schreef piet de paler het volgende:
Ja Els ik geloof dat ook, maar er is geen geduld meer ben k bang voor.
Dus v Geel moet iets aankopen om te laten zien dat er nog hoop is voor het volgend seizoen
De flanken zijn matig,maar op RB en LB heb je potentieel goede spelers van Varkenoord. Voorin idem dito. De spitspositie is ondermaats bezet, ook met Achahbar in het achterhoofd. Daar zou ik eerst maar eens wat gaan doen, want daar lijkt Varkenoord geen uitkomst te bieden.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:44 schreef Els het volgende:

[..]

De flanken zijn matig,maar op RB en LB heb je potentieel goede spelers van Varkenoord. Voorin idem dito. De spitspositie is ondermaats bezet, ook met Achahbar in het achterhoofd. Daar zou ik eerst maar eens wat gaan doen, want daar lijkt Varkenoord geen uitkomst te bieden.
Hermann ook niet Els ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Denk je dan dat ie er al klaar voor is..(?)
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Ik heb geen idee, vandaar mijn vraag
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 13:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Hermann ook niet Els ?
Wat goed is, komt snel, dus dan zou het kunnen. Maar volgens mij is dat ook nog te vroeg. Dammers zou trouwens ook wel moeten kunnen scoren. Maar ja, ik durf nergens meer op te hopen.
ar
 ar - zondag 24 mei 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 00:36 schreef alexis gonzalez het volgende:
Villalba??? Vorige was die op de radar
jaaaaaa..
:))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 14:36   quote  deeplink  
😘
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Geen Europees. Dat wordt b keuze
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Benieuwd naar de doelstelling voor het nieuwe seizoen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Dijks kiest voor de snavels.

Mooi zo.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 22:30   quote  deeplink  
misschien ook maar eens professioneel worden op vlakken als bv
mentale weerbaarheid
de juiste fitheid omstandigheden per individu analyseren en daar de trainingen op baseren en de rustperiodes!
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Er zat wel wat goed mis ja.
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
Dijks kiest voor de snavels.

Mooi zo.
Amen
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 22:38 schreef R()b het volgende:

[..]

Amen
van Geel gaat nu voor Boilesen
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 22:47 schreef van geil het volgende:

[..]

van Geel gaat nu voor Boilesen
Nelom 2
Nee dank je, liever Woudenberg en van Anholt als duo.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 00:04   quote  deeplink  
Dijks...Verleden tijd gelukkig.
ar
 ar - maandag 25 mei 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Ik had niet anders verwacht.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:48 schreef Stylzz het volgende:
Geen Europees. Dat wordt b keuze
Mooi! Kunnen onze DEBIELEN ook weer eens NIKS vernielen ...
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - maandag 25 mei 2015 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 20:17 schreef FR-Henk het volgende:
Benieuwd naar de doelstelling voor het nieuwe seizoen.
Linkerrijtje
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
Doelstelling zal kampioenschap zijn, gevolgd door direct plaatsen EL, gevolgd door meedoen aan play-offs, gevolgd door ach het gaat om het meedoen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 02:00 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Linkerrijtje
Plaats 5 t/m 9 met de huidige selectie ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 20:17 schreef FR-Henk het volgende:
Benieuwd naar de doelstelling voor het nieuwe seizoen.
Zal eerst de selectie gereed moeten zijn.
V town madness
 V town madness - maandag 25 mei 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Weer een zomer wachten op middelmaat als joey van de berg, de leeuw en kramer.......bah
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 09:50   quote  deeplink  
Toch wel typisch dat Dijks in beeld was. Dan is er iets mis met de LB. Huh huh.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 mei 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Gewoon Woudenberg, Karsdorp, v Beek, el ahmadi, Toornstra , Bilal, Hermann, en dan versterking in de spits naast Kuijt geen paniek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1956589