BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 26 mei 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Joepie koopjes. Daarvoor ga je naar het stadion pfff
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Terecht.
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Tussenjaar
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - dinsdag 26 mei 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:24 schreef MMM het volgende:
Tussenjaar
Alweer..... Zucht!!
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - dinsdag 26 mei 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 09:32 schreef MightyAce het volgende:
Joepie koopjes. Daarvoor ga je naar het stadion pfff
Martin heb de koopjeshoek nog niet gevonden
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:48 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Martin heb de koopjeshoek nog niet gevonden
wordt weer een zomer wachten wachten wachten totdat hij op de laatste dag de koopjeshoek heeft gevonden , komt ie weer met die b keus meuk pfff
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2015 - 11:40   quote  deeplink  
begin me eigenlijk steeds meer te ergeren aan die v geel , gaat ie kazim manu wilkshur en achabar verlengen , wat denkt ie te bereiken met die gasten ??? komen stuk voor stuk zwaar tekort , dit duid toch duidelijk op geen visie hebben
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Hoi Willem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:24 schreef MMM het volgende:
Tussenjaar
Editie nummer?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 11:40 schreef kenny het volgende:
begin me eigenlijk steeds meer te ergeren aan die v geel , gaat ie kazim manu wilkshur en achabar verlengen , wat denkt ie te bereiken met die gasten ??? komen stuk voor stuk zwaar tekort , dit duid toch duidelijk op geen visie hebben
Geloof me als jij op die stoel zou zitten kotsen ze je ook uit. Zo'n vent kan het moeilijk goed doen bij iedereen. Heeft ie kazim verlengt nee vast gelegd met waarschijnlijk de bedoeling door te verkopen. Het verlengen van wilkshire snap ik ook niet en Manu en achahbar snap ik wel, die willen SE niet gratis weg laten lopen. Tis een bedrijf he tenslotte..
roddie
 roddie - dinsdag 26 mei 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geloof me als jij op die stoel zou zitten kotsen ze je ook uit. Zo'n vent kan het moeilijk goed doen bij iedereen. Heeft ie kazim verlengt nee vast gelegd met waarschijnlijk de bedoeling door te verkopen. Het verlengen van wilkshire snap ik ook niet en Manu en achahbar snap ik wel, die willen SE niet gratis weg laten lopen. Tis een bedrijf he tenslotte..
Dat is het probleem ook niet, het probleem is dat hij na de zomer weer zegt dat Feyenoord om het kampioensschap moet gaan, het hoogst haalbare, zoals hij het zo mooi verwoord.
En dat kan nou eenmaal niet met deze selectie, hij moet gewoon reeel zijn.
V town madness
 V town madness - dinsdag 26 mei 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:24 schreef MMM het volgende:
Tussenjaar
Tussen decenia
R()b
 R()b - dinsdag 26 mei 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 14:12 schreef V town madness het volgende:

[..]

Tussen decenia
Voelt als een eeuw!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 09:32 schreef MightyAce het volgende:
Joepie koopjes. Daarvoor ga je naar het stadion pfff
Ik niet meer. Eerst de miskleunen uit de selectie en dan nog goeie aankopen.
Dan pas zullen we eraan gaan denken om terug te keren ...
JanM
 JanM - dinsdag 26 mei 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Mulder///HELD! begon weifelend en werd vervolgens op niet al te fraaie wijze naar de bank verbannen door de late komst van Vermeer.

Vermeer deed het lang fantastisch, maar ging uiteindelijk mee in de malaise. Het is dat Hahn zeker ook nog niet foutloos is dat ik denk dat hij ook volgend seizoen onze eerste keeper blijft, of - en dat zou ik toejuichen - er moet een club komen die leuk geld voor Vermeer wil betalen.

Wilkshire begon redelijk goed, maar werd mede door blessures ingehaald door de gemaakte RB Karsdorp. Beiden zijn m.i. niet goed genoeg (gebleken).

Van Beek heeft het gewoon heel goed gedaan en m.i. De Vrij perfect vervangen. Boulahrouz heeft helaas niet gebracht wat ook ik ervan verwachtte ...

Kongolo speelde prima, totdat hij die enorme kogel in zijn zaakje kreeg. Daarna heeft hij te veel fouten gemaakt. Mathijsen heeft hem enkele malen goed vervangen, dus tenzij we een betere LCM kunnen aantrekken zou ik nog een jaartje verlengen met Joris.

Nelom is te vaak de zwakste schakel gebleken, al kan hij m.i. heel aardig voetballen. Maar hij oogt laconiek en heeft simpelweg te veel fouten gemaakt. Ik had gehoopt dat Woudenberg al aantoonbaar beter is/was, maar blijkbaar is dat (nog?) niet zo aangezien er zelfs geprobeerd is Dijks te halen.

Clasie heeft m.i. niet altijd kunnen brengen wat we van hem zouden mogen verwachten, maar al met al een heel behoorlijk seizoen gedraaid. Jammer genoeg is hij niet het type leider dat de boel kan doen kantelen als dat nodig is. Desondanks hoop ik dat hij nog een jaar blijft, maar verwacht ik toch een vertrek.

El Ahmadi heeft een periode super gespeeld, maar lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Speelt eigenlijk uitsluitend breed of terug en kan op de een of andere manier niet tussen de palen schieten. Is m.i. de vervanger van Clasie, maar moet het aanvallen dan ook echt aan anderen overlaten!

Vilhena, tja. Volgens mij is het voor iedereen het beste als hij wordt verkocht!

Immers blijft keihard werken, maar lijkt zijn 'maatje' Pellè erg te missen dit seizoen. Wil graag naar het buitenland, dus wat mij betreft krijgt hij die kans. Maar wie o wie wil hem kopen?

Toornstra is door PRutten misbruikt als rechtsbuiten en m.i. mede daardoor compleet uit vorm geraakt. Zonde, want ik denk dat hij als #10 de nodige doelpunten meer zou hebben gemaakt en van veel meer waarde had kunnen zijn ...

Bilal en PRutten bleek een zeer ongelukkige combinatie, waarbij Bilal uiteraard aan het kortste eind trok en meestal op de tribune zat. Doodzonde natuurlijk van zo'n talent dat voor relatief veel geld gehaald is. Hopelijk krijgt hij onder Gio een eerlijke kans en bewijst hij alsnog dat hij een aanwinst is!

Te Vrede t.e.a.b. wegdoen!

Kazim een contract geven leek een briljante zet, maar sinds de handtekeningen gezet zijn lijkt hij het allemaal wel te geloven. Het is dus echt te hopen dat Van Geel hem vooral heeft gecontracteerd om hem vervolgens meteen weer te verkopen. Gezien de laatste wedstrijden vraag ik me echter zeer af of er een club zal komen die geld voor hem gaat betalen. En hoe hij zich als bankzitter zal opstellen ???

Achahbar is m.i. een prachtige speler, maar ik heb mijn twijfels of hij ooit de gedroomde Feyenoord-spits zal worden. In mijn optiek is dat toch vooral ook een speler met lengte die voorzetten keihard in kan koppen. Wordt Achahbar toch onze eerste spits, zal de speelstijl aangepast moeten worden op zijn geringe lengte!

Boëtius is het al anderhalf jaar helemaal kwijt. Wie weet waardoor dat komt mag het zeggen. Blijft hij bij zijn standpunt niet bij te tekenen, rest Feyenoord maar één ding: hem verkopen!

Manu's 4-3 tegen Lulhansk leverde hem de bijnaam Manutelli op en hij is net zo wispelturig gebleken als onze Italiaanse 'vriend'. Onvoorspelbaar, maar te grillig en m.i. uiteindelijk helaas niet geschikt voor Feyenoord 1. Vooralsnog wel als wisselspeler aanhouden.

Van Dammers, Steenvoorden en Verdonk te weinig gezien om ze ècht te kunnen beooordelen.

Al met al dus op meerdere plaatsen versterking nodig om een fatsoenlijke selectie voor komend seizoen te hebben. Vraag is natuurlijk in hoeverre het niet halen van Europees voetbal spelers ervan weerhoudt om bij ons te tekenen. Wat mij betreft wordt het dit o.b.v. 4-3-3:

Vermeer

nieuwe RB
Van Beek
Kongolo
Woudenberg

El Ahmadi
Toornstra
Nieuwe scorende middenvelder

Bilal
Kuijt
Nieuwe linksbuiten, tenzij Boëtius blijft

Maar ik kan me ook zo maar voorstellen dat Gio met Kuijt en Achahbar voor 4-4-2 kiest en dan ontstaat er dus behoefte aan 2 nieuwe middenvelders, uitgaande van een vertrek van Clasie (en Vilhena).
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 26 mei 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Goed gemotiveerd verhaal, al ben ik bang dat de door jou beoogde eventuele opstelling geen elftal oplevert dat meedoet voor het kampioenschap. Zo'n middenveld heeft veel te weinig scorend vermogen, El Ahmadi krijgt geen bal tussen de palen en ik ben mijn vertrouwen in Toornstra ook wel wat kwijt. Ons middenveld moet per seizoen toch minstens 20 à 25 doelpunten maken. En Bilal is een gok die goed uit kan vallen, maar ook een totale mislukking kan worden. We zullen een bredere selectie moeten krijgen, niet met b-keuzes, maar wie wil als zichzelf respecterende speler na dit vreselijke seizoen nog naar Feyenoord?
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geloof me als jij op die stoel zou zitten kotsen ze je ook uit. Zo'n vent kan het moeilijk goed doen bij iedereen. Heeft ie kazim verlengt nee vast gelegd met waarschijnlijk de bedoeling door te verkopen. Het verlengen van wilkshire snap ik ook niet en Manu en achahbar snap ik wel, die willen SE niet gratis weg laten lopen. Tis een bedrijf he tenslotte..
wilkshire begrijp ik wel dat stond al in zijn contract mits haalbaar aantal wedstrijden , begrijp alleen niet dat je zo'n contract afsluit
kazim verkopen ?? wie wil die gozer nou hebben , en je zag het al he toen hij zondag op dat bankie zat zijn smoel stond op onweer , geloof me dat gaat op zeker een stoorzender worden volgend jaar
manu is lachwekkend en feyenoord onwaardig die kan er niks van
, verder achabar aardige speler voor NAC of willen2 maar niet als je top wil worden
V town madness
 V town madness - dinsdag 26 mei 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Mulder, Lamprou, Graafland, Boularouz, Mathijssen, Nelom, Wilkshere, Vilhena, Immers, Te Vrede, Manu, Kazim, Boëtius, Verhoek mogen wat mij betreft allemaal weg. Ze kunnen qua niveau niet brengen waar Feyenoord naar zou moeten streven. Bij bijvoorbeeld Vilhena en Boëtius is het een mentaliteitskwestie.

Clasie brengt dit seizoen niet wat ik na een uur Argentinië en een hele wedstrijd Brazilië wel verwacht had. Hij is dit seizoen lang niet altijd constant, dus ik vermoed dat de drive weg is en ook daarom mag Clasie vertrekken. Met een miljoen of 12 kunnen we 2 a 3 hele goeie spelers kopen en dat speelt ook mee in mijn overweging.

mijn idee.....

vermeer hahn miazek

Kongolo, van Beek, Karsdorp, Woudenberg, Dammers en Lopez Cabral houden, 2 nieuwen halen.

El Ahmadi, Toornstra, Schuurman, Nieuwkoop houden, een nieuwe cvm en 10 halen.

Bilal, Kuijt, Achabar houden, 2 wingers en een spits kopen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:11 schreef V town madness het volgende:
Mulder, Lamprou, Graafland, Boularouz, Mathijssen, Nelom, Wilkshere, Vilhena, Immers, Te Vrede, Manu, Kazim, Boëtius, Verhoek mogen wat mij betreft allemaal weg. Ze kunnen qua niveau niet brengen waar Feyenoord naar zou moeten streven. Bij bijvoorbeeld Vilhena en Boëtius is het een mentaliteitskwestie.

Clasie brengt dit seizoen niet wat ik na een uur Argentinië en een hele wedstrijd Brazilië wel verwacht had. Hij is dit seizoen lang niet altijd constant, dus ik vermoed dat de drive weg is en ook daarom mag Clasie vertrekken. Met een miljoen of 12 kunnen we 2 a 3 hele goeie spelers kopen en dat speelt ook mee in mijn overweging.

mijn idee.....

vermeer hahn miazek

Kongolo, van Beek, Karsdorp, Woudenberg, Dammers en Lopez Cabral houden, 2 nieuwen halen.

El Ahmadi, Toornstra, Schuurman, Nieuwkoop houden, een nieuwe cvm en 10 halen.

Bilal, Kuijt, Achabar houden, 2 wingers en een spits kopen.
Dat Clasie niet bracht wat jij van hem verwacht had heeft meer met zijn medespelers te maken ...
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 26 mei 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Zou het niet nuttig zijn Raymond Verheijen als conditietrainer aan te stellen? Wat we Zondag zagen was toch bar en boos.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:07 schreef kenny het volgende:

[..]

wilkshire begrijp ik wel dat stond al in zijn contract mits haalbaar aantal wedstrijden , begrijp alleen niet dat je zo'n contract afsluit
kazim verkopen ?? wie wil die gozer nou hebben , en je zag het al he toen hij zondag op dat bankie zat zijn smoel stond op onweer , geloof me dat gaat op zeker een stoorzender worden volgend jaar
manu is lachwekkend en feyenoord onwaardig die kan er niks van
, verder achabar aardige speler voor NAC of willen2 maar niet als je top wil worden
Hou in je achterhoofd dat we ook eigenlijk maar een bedrijf zijn wat winst moet maken door onder andere spelers te kopen en te verkopen. Dus als je iemand voor niks kan overnemen voor een acceptabel salaris dan snap ik het wel. Vind trouwens wel dat achahbar een kans verdient gezien zijn prestaties de afgelopen weken. Ik realiseer me ook terdege dat we Onder Manu zijn doelpunten helemaal een kutseizoen zouden hebben gehad, overigens vind ik hem ook niet Feyenoord waardig. Kazim is ook zeker niet de top die we voor ogen hebben. Maar als je hem kan verkopen voor bijvoorbeeld twee miljoen. Wie weet, bleek eerder toch ook interesse in hem te zijn vanuit Italië en az. Wilkshire zijn contract snap ik ook niet..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 16:59 schreef daan limbos het volgende:
Goed gemotiveerd verhaal, al ben ik bang dat de door jou beoogde eventuele opstelling geen elftal oplevert dat meedoet voor het kampioenschap. Zo'n middenveld heeft veel te weinig scorend vermogen, El Ahmadi krijgt geen bal tussen de palen en ik ben mijn vertrouwen in Toornstra ook wel wat kwijt. Ons middenveld moet per seizoen toch minstens 20 à 25 doelpunten maken. En Bilal is een gok die goed uit kan vallen, maar ook een totale mislukking kan worden. We zullen een bredere selectie moeten krijgen, niet met b-keuzes, maar wie wil als zichzelf respecterende speler na dit vreselijke seizoen nog naar Feyenoord?
Waarom een bredere selectie als je toch geen Europees speelt..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 mei 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:42 schreef daan limbos het volgende:
Zou het niet nuttig zijn Raymond Verheijen als conditietrainer aan te stellen? Wat we Zondag zagen was toch bar en boos.
Van Gastel is een Verheijen adept. Zijn manier van werken (die van Verheijen dus) is bekend binnen Feyenoord en werd onder Koeman ook gevolgd. Naar het schijnt, als we de geruchten mogen geloven, dan gaat komend seizoen de methode Verheijen weer leidend gemaakt worden binnen Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 18:03   quote  deeplink  
Beter afscheid nemen van een aantal en er kwaliteit bij halen..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 16:59 schreef daan limbos het volgende:
Goed gemotiveerd verhaal, al ben ik bang dat de door jou beoogde eventuele opstelling geen elftal oplevert dat meedoet voor het kampioenschap. Zo'n middenveld heeft veel te weinig scorend vermogen, El Ahmadi krijgt geen bal tussen de palen en ik ben mijn vertrouwen in Toornstra ook wel wat kwijt. Ons middenveld moet per seizoen toch minstens 20 à 25 doelpunten maken. En Bilal is een gok die goed uit kan vallen, maar ook een totale mislukking kan worden. We zullen een bredere selectie moeten krijgen, niet met b-keuzes, maar wie wil als zichzelf respecterende speler na dit vreselijke seizoen nog naar Feyenoord?
ons middenveld heeft al 15 jaar geen 20 a 25 doelpunten gemaakt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 18:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom een bredere selectie als je toch geen Europees speelt..(?)
Precies. Je speelt maar op twee fronten. Dus je kan beter kwalitatief dan kwantitatief inkopen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 18:27   quote  deeplink  
NeeNeeNeee geen subtoppies meer die hebben we in eigengelederen hou nou is op AUB.You never walk alone is een klote lied en handjes klappen .Waar blijven de spreek koren dan voor die v Geel ja weet ik er was inzet tegen herenveen maar heeft niets opgeleverd .Wilkshire heeft zich van de domme gehouden heb ik gelezen en was al lichtelijk geblesseerd goeie gozer klojo.Het komende seizoen word weer niks zo als het nu gaat met al die miskopen bizar voor woorden echt wat dit voor beleid moet voorstellen? Feyenoord continue naar de klote helpen met sbgasten kap er nou is mee en ga in de engelse competitie kijken of de fransen die zijn ook niet van gisteren.kap nou is met afval te kopen VAN GEEL ZONDE VAN HET GELD houd alles inje knip en kijk volgendjaar dan watje voor spits voor 3jaar vast kan leggen oke geen oude mannen meer.Lees het stukje van v hanegem gewoon erg schaamje diep man ga anders naar 020 please fuck offfffffff
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Heb jij wel eens een testje gedaan?
van geil
 van geil - dinsdag 26 mei 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 16:43 schreef JanM het volgende:
Mulder///HELD! begon weifelend en werd vervolgens op niet al te fraaie wijze naar de bank verbannen door de late komst van Vermeer.

Vermeer deed het lang fantastisch, maar ging uiteindelijk mee in de malaise. Het is dat Hahn zeker ook nog niet foutloos is dat ik denk dat hij ook volgend seizoen onze eerste keeper blijft, of - en dat zou ik toejuichen - er moet een club komen die leuk geld voor Vermeer wil betalen.

Wilkshire begon redelijk goed, maar werd mede door blessures ingehaald door de gemaakte RB Karsdorp. Beiden zijn m.i. niet goed genoeg (gebleken).

Van Beek heeft het gewoon heel goed gedaan en m.i. De Vrij perfect vervangen. Boulahrouz heeft helaas niet gebracht wat ook ik ervan verwachtte ...

Kongolo speelde prima, totdat hij die enorme kogel in zijn zaakje kreeg. Daarna heeft hij te veel fouten gemaakt. Mathijsen heeft hem enkele malen goed vervangen, dus tenzij we een betere LCM kunnen aantrekken zou ik nog een jaartje verlengen met Joris.

Nelom is te vaak de zwakste schakel gebleken, al kan hij m.i. heel aardig voetballen. Maar hij oogt laconiek en heeft simpelweg te veel fouten gemaakt. Ik had gehoopt dat Woudenberg al aantoonbaar beter is/was, maar blijkbaar is dat (nog?) niet zo aangezien er zelfs geprobeerd is Dijks te halen.

Clasie heeft m.i. niet altijd kunnen brengen wat we van hem zouden mogen verwachten, maar al met al een heel behoorlijk seizoen gedraaid. Jammer genoeg is hij niet het type leider dat de boel kan doen kantelen als dat nodig is. Desondanks hoop ik dat hij nog een jaar blijft, maar verwacht ik toch een vertrek.

El Ahmadi heeft een periode super gespeeld, maar lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Speelt eigenlijk uitsluitend breed of terug en kan op de een of andere manier niet tussen de palen schieten. Is m.i. de vervanger van Clasie, maar moet het aanvallen dan ook echt aan anderen overlaten!

Vilhena, tja. Volgens mij is het voor iedereen het beste als hij wordt verkocht!

Immers blijft keihard werken, maar lijkt zijn 'maatje' Pellè erg te missen dit seizoen. Wil graag naar het buitenland, dus wat mij betreft krijgt hij die kans. Maar wie o wie wil hem kopen?

Toornstra is door PRutten misbruikt als rechtsbuiten en m.i. mede daardoor compleet uit vorm geraakt. Zonde, want ik denk dat hij als #10 de nodige doelpunten meer zou hebben gemaakt en van veel meer waarde had kunnen zijn ...

Bilal en PRutten bleek een zeer ongelukkige combinatie, waarbij Bilal uiteraard aan het kortste eind trok en meestal op de tribune zat. Doodzonde natuurlijk van zo'n talent dat voor relatief veel geld gehaald is. Hopelijk krijgt hij onder Gio een eerlijke kans en bewijst hij alsnog dat hij een aanwinst is!

Te Vrede t.e.a.b. wegdoen!

Kazim een contract geven leek een briljante zet, maar sinds de handtekeningen gezet zijn lijkt hij het allemaal wel te geloven. Het is dus echt te hopen dat Van Geel hem vooral heeft gecontracteerd om hem vervolgens meteen weer te verkopen. Gezien de laatste wedstrijden vraag ik me echter zeer af of er een club zal komen die geld voor hem gaat betalen. En hoe hij zich als bankzitter zal opstellen ???

Achahbar is m.i. een prachtige speler, maar ik heb mijn twijfels of hij ooit de gedroomde Feyenoord-spits zal worden. In mijn optiek is dat toch vooral ook een speler met lengte die voorzetten keihard in kan koppen. Wordt Achahbar toch onze eerste spits, zal de speelstijl aangepast moeten worden op zijn geringe lengte!

Boëtius is het al anderhalf jaar helemaal kwijt. Wie weet waardoor dat komt mag het zeggen. Blijft hij bij zijn standpunt niet bij te tekenen, rest Feyenoord maar één ding: hem verkopen!

Manu's 4-3 tegen Lulhansk leverde hem de bijnaam Manutelli op en hij is net zo wispelturig gebleken als onze Italiaanse 'vriend'. Onvoorspelbaar, maar te grillig en m.i. uiteindelijk helaas niet geschikt voor Feyenoord 1. Vooralsnog wel als wisselspeler aanhouden.

Van Dammers, Steenvoorden en Verdonk te weinig gezien om ze ècht te kunnen beooordelen.

Al met al dus op meerdere plaatsen versterking nodig om een fatsoenlijke selectie voor komend seizoen te hebben. Vraag is natuurlijk in hoeverre het niet halen van Europees voetbal spelers ervan weerhoudt om bij ons te tekenen. Wat mij betreft wordt het dit o.b.v. 4-3-3:

Vermeer

nieuwe RB
Van Beek
Kongolo
Woudenberg

El Ahmadi
Toornstra
Nieuwe scorende middenvelder

Bilal
Kuijt
Nieuwe linksbuiten, tenzij Boëtius blijft

Maar ik kan me ook zo maar voorstellen dat Gio met Kuijt en Achahbar voor 4-4-2 kiest en dan ontstaat er dus behoefte aan 2 nieuwe middenvelders, uitgaande van een vertrek van Clasie (en Vilhena).
wat betreft Anass , zijn lengte is ook n enorm voordeel,
kapt en draait pijlsnel weg . (heeft overigens best regelmatig met de kop goals gemaakt)
Maar ik gaf al eerder aan dat de aanstaande tien dan kopsterk moet zijn, voor de variatie.
Els
 Els - dinsdag 26 mei 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hou in je achterhoofd dat we ook eigenlijk maar een bedrijf zijn wat winst moet maken door onder andere spelers te kopen en te verkopen. Dus als je iemand voor niks kan overnemen voor een acceptabel salaris dan snap ik het wel. Vind trouwens wel dat achahbar een kans verdient gezien zijn prestaties de afgelopen weken. Ik realiseer me ook terdege dat we Onder Manu zijn doelpunten helemaal een kutseizoen zouden hebben gehad, overigens vind ik hem ook niet Feyenoord waardig. Kazim is ook zeker niet de top die we voor ogen hebben. Maar als je hem kan verkopen voor bijvoorbeeld twee miljoen. Wie weet, bleek eerder toch ook interesse in hem te zijn vanuit Italië en az. Wilkshire zijn contract snap ik ook niet..
Een BVO, geen handelshuis. 1e prioriteit moet toch het winnen van prijzen zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 20:07   quote  deeplink  
2e..
Je zal ten alle tijden geld moeten verdienen door goed in te kopen en goed te verkopen..
Tie maar hoe je er tegen aankijkt. Zakelijk gezien winst maken en sportief gezien natuurlijk prijzen, sportief succes levert ook knaken op.
edjoe
 edjoe - dinsdag 26 mei 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Van mij mogen Vilhena, Immers, Boetius, Te Vrede, Verhoek, Manu, Nelom en Kazim verkocht worden. Hopelijk brengen zij 15 á 20 miljoen op. Voor dat bedrag Ziyech(6), Chery(3), Kramer(2), van Anholt(2), van Hintum(2) en Tighadouini(1) proberen te kopen. De selectie ziet er dan zo uit.
Doel: Vermeer. Verdediging: van Anholt, van Beek, Kongolo, van Hintum. Middenveld: Clasie, Chery, Toornstra, Ziyech. Aanval: Kuijt, Kramer. Reserves: Hahn, Miazek, Karsdorp, Dammers, Verdonk, Woudenberg, El Ahmadi, Sleegers, Tighadouini, Bilal, Achahbar
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 20:34 schreef edjoe het volgende:
Van mij mogen Vilhena, Immers, Boetius, Te Vrede, Verhoek, Manu, Nelom en Kazim verkocht worden. Hopelijk brengen zij 15 á 20 miljoen op.
hahahahahahaa!!
7a8 mag je blij zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:11   quote  deeplink  
We zijn geen Lidl he, miljoentje of 10 toch wel..
van geil
 van geil - dinsdag 26 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
zonder zegeltjes dan
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Drogba niks voor ons? Twee 'oudjes' in de voorhoede ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:14 schreef lijdensweg het volgende:
Drogba niks voor ons? Twee 'oudjes' in de voorhoede ...
Ons..(?)
Jij was het leed toch zat..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hahahahahahaa!!
7a8 mag je blij zijn.
Van mij mogen Vilhena, Immers, Boetius, Te Vrede, Verhoek, Manu, Nelom en Kazim verkocht worden. Hopelijk brengen zij 15 á 20 miljoen op.

Even kijken:
Vilhena 2 miljoen
Boëtius 3 miljoen
te Vrede 0,1 miljoen
Verhoek 0,01 miljoen
Manu 0,75 miljoen
Nelom 0,005 miljoen
Kazim 2 miljoen

Totaal 7.865.000 ,= Helaas niet meer dan ruim 7 miljoen euries als het mee zit!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ons..(?)
Jij was het leed toch zat..
Ik blijf in Feyenoord vorm praten ondanks dat we niet naar de kuip gaan ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Het zou verboden moeten worden..
roddie
 roddie - dinsdag 26 mei 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Van mij mogen Vilhena, Immers, Boetius, Te Vrede, Verhoek, Manu, Nelom en Kazim verkocht worden. Hopelijk brengen zij 15 á 20 miljoen op.

Even kijken:
Vilhena 2 miljoen
Boëtius 3 miljoen
te Vrede 0,1 miljoen
Verhoek 0,01 miljoen
Manu 0,75 miljoen
Nelom 0,005 miljoen
Kazim 2 miljoen

Totaal 7.865.000 ,= Helaas niet meer dan ruim 7 miljoen euries als het mee zit!
Kazim 2 miljoen? Niet alle voorzitters gaan naar Specsavers.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Dat kan je alleen maar weten als je zelf daar vaste klant bent..!
roddie
 roddie - dinsdag 26 mei 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Ja, dan zal ik toch eens teruggaan. Misschien moet ik ook maar een roze bril aanschaffen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Roodwit zal je beter staan..
JanM
 JanM - woensdag 27 mei 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Package-deal voor Vilhena en Boëtius in de maak? Voor 10 miljoen zijn ze van jullie! Van Vilhena hebben ze zondag trouwens niets gezien ...

Fiorentina meldt zich voor Feyenoord duo

27-5-2015 11:34 - Serie A club Fiorentina heeft zich afgelopen zondag gemeld op de tribune van Feyenoord. De scouts van de Italiaanse club waren aanwezig om de spelers Boëtius en Vilhena te bekijken. Beide spelers staan open voor een vertrek.

Het is niet de eerste keer dat de scouts van Fiorentina naar de twee kijken maar nu willen zij spoedig werk gaan maken van de twee. Feyenoord werd uitgeschakeld voor de Europa League en heeft een waardeloos einde van het seizoen. Er zal snel duidelijkheid komen over de toekomst van de twee. Feyenoord-fans meldden al dat zij niet tevreden waren over de prestaties van Boëtius en zien hem graag vertrekken.

Door: Theunissen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 mei 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Ik hoop op verkoop van boetius voor max bedrag en dan die linksbuiten van Nac als gok
Rickie
 Rickie - woensdag 27 mei 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Chery op 10 met Toornstra en KEA daarachter. Kuijt spits met Bilal op rechts en Sleegers op links. Centraal achterin v.Beek en Kongolo met Woudenberg op links en Karsdorp rechts. Vermeer lijkt mij duidelijk. Verder loopt er voldoende rond voor de bank en de rest adieu..
MMM
 MMM - woensdag 27 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Liever Ziyech
Rickie
 Rickie - woensdag 27 mei 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Ziyech verdedigend minder sterk, wel goede creatieve speler. Denk dat Chery beter bij Kuijt en Bilal past.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Komen allebei niet.
Wij gaan t met immers moeten doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2098069