BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 27 mei 2015 - 14:42   quote  deeplink  
zou immers wel eens willen zien in de rol van clasie afgelopen seizoen. denk dat hij met zijn werklust een hele goede verdedigende middenvelder kan zijn.
De Pater
 De Pater - woensdag 27 mei 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Immertje zal vertrekken, ze zijn nu al zijn prijs aan het verhogen door te zeggen dat hij moet blijven. Denk ook dat ze Chery gaan halen, en dan Toornstra een linie laten zakken op de plek van El Ahmadi en El Ahmadi op plek van Clasie. Dan heb je een uitstekend middenveld. Kuyt en Bilal daar weer voor, en op de linkerkant die jongen van NAC of Sleegers. Dat lijkt mij toch wel een heerlijk middenveld en voorhoede. Achterin zou ik alleen Nelom vervangen door Woudenberg en heel misschien als de centjes het toelaten van Anholt halen. Clasie, Boetius, Vilhena, Immers, Mulder, Graafland, Mathijsen, Te Vrede en Kazim EXIT.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 mei 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 14:42 schreef kakkie21 het volgende:
zou immers wel eens willen zien in de rol van clasie afgelopen seizoen. denk dat hij met zijn werklust een hele goede verdedigende middenvelder kan zijn.
Misschien wel, maar ik denk ook dat hij juist geen spelverdeler is, wat Clasie wel is. Hij haalt het tempo eruit, dus vraag ik me af of hij daar wel zo goed tot zijn recht komt...
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Compliment MENEER DE PATER ga zo door en stuur is wat in zou alleen boetius houden is gewoon verziekt door Rutten helemaal uit zijn doen gebracht een vreselijke man.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Immers even de man heeft geen scorend vermogen maar in verdedigend opzicht een vervelend etterbakkie rechts back zou ik hem uit proberen.Daar heeft hij wat meer vrijheid en heeft hij meer overzicht want hij kijkt wel goed aan wie hij de bal goed kan over spelen.En het bespaard de club geld met de rest kunje schuiven .
Els
 Els - woensdag 27 mei 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 14:42 schreef kakkie21 het volgende:
zou immers wel eens willen zien in de rol van clasie afgelopen seizoen. denk dat hij met zijn werklust een hele goede verdedigende middenvelder kan zijn.
Ik zou Immers het liefste niet meer zien. Daarnaast, als je naar het gemak kijkt waarmee hij een bal verliest, zou ik hem juist zover mogelijk van je eigen goal houden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 mei 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Tis weer tijd om uit de schaduwlijst te treden.
V town madness
 V town madness - woensdag 27 mei 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Net uit zeer betrouwbare bron (die ik geheim moet houden) venomen dat pimmetje en co. van Geel flink onder druk gaan zetten. Ze zijn er zo waanzinnig zat van dat drie seizoenen saneren beter gingen dan t eerste seizoen met een flink eigen vermogen, dat ze de directie verantwoordelijk houden. Ze krijgen onder streng toezicht van de rvc de kans de selectie dusdanig te versterken dat we mee gaan doen voor de bovenste plekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2015 door V town madness --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 mei 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Hmmm...Redelijk aannemelijk.
van geil
 van geil - woensdag 27 mei 2015 - 19:12   quote  deeplink  
n staatsgreep is misschien wel t beste
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 mei 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Ben ik voor ik trommel wat oud collegas op en we gaan ervoor
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 19:49   quote  deeplink  
het gaat inderdaad de zomer voor v Geel worden , er zijn geen excuses meer te verzinnen , er moet kwaliteit komen dus geen chery maar zyech , chery is een leuke speler voor groningen niet voor de top
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 mei 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Maar je kan ook een gokje nemen ik zeg nog steeds kramer
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:
Maar je kan ook een gokje nemen ik zeg nog steeds kramer
Gewoon niet meer zeggen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 mei 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Denk je nu heus dat we voor een appel en een ei een topspits kunnen halen even een rijtje : Uth te duur, Guidetti niet, en ik kan er nog veel meer noemen dus Hermann, Kuijt, en hij die niet genoemd mag worden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 20:06   quote  deeplink  
kramer is een pruts spits.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 mei 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Hoeveel heeft hij er gezet? Daar gaat het toch om Kazim zet geen doelpunten dus in de meeste ogen geen spits dus wat is dan een betaalbare spits? En dan niet dromen over miljoenen inkomsten
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 20:13   quote  deeplink  
ben het ook eens met piet , voetballend misschien niet top maar hij kan wel scoren en dat is een gave die weinig spelers hebben , daarbij zit er nog rek in zijn ontwikkeling zeker met makaai als zijn trainer
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Welnee.
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 20:22   quote  deeplink  
vind wel dat er een 10 moet komen die het in en overzicht heeft om een spits goed te bedienen , en dan denk ik aan zyech of prupper
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 mei 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Beide niet meer te betalen voor Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 20:35   quote  deeplink  
En waarom dan wel niet?
roddie
 roddie - woensdag 27 mei 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Kramer is geen slechte spits, maar m.i. niet goed genoeg voor Feyenoord1, al ontwikkelt hij zich nog .Maar vergeleken met Kazim is hij een topper.
Met Chery ga je het ook niet redden, leuk maar niet goed genoeg.
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 20:58   quote  deeplink  
inderdaad waarom dan niet , clasie vilhena immers boetius moeten zeker 15milj opbrengen en er is nog wat in kas dus geen probleem lijkt mij
van geil
 van geil - woensdag 27 mei 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Te Vrede is niet minder als Kramer.
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 21:01   quote  deeplink  
blijf het zeggen als je top wilt worden moet er kwaliteit komen dus geen spelers als chery
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 20:58 schreef van geil het volgende:
Te Vrede is niet minder als Kramer.
daarom.
roddie
 roddie - woensdag 27 mei 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 20:58 schreef van geil het volgende:
Te Vrede is niet minder als Kramer.
Daar ben ik het wel mee eens, als je spelers haalt moet het kwalitatief aantoonbaar beter zijn, anders speel je volgend jaar weer voor de 3de, 4de plek.
van geil
 van geil - woensdag 27 mei 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Ja.
en anders spelen naar de mogelijkheden van je spelers.
De Pater
 De Pater - woensdag 27 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Volgens mij word Chery hier een beetje onderschat, Chery achter Kuijt zijn gegarandeerd samen 35 goals.
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 21:19   quote  deeplink  
ja het is leuk allemaal maar welke spits die aantoonbaar beter is wil bij ons spelen en die we kunnen betalen
ben het wel eens dat kramer niet een topper is , maar echt een paar klasse beter als kazim en tevrede bij elkaar
ik denk echt dat kramer beter kan worden en verwacht zeker 20 a 25 doelpunten van hem
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 21:22   quote  deeplink  
chery leuke speler met veel inzet , maar die hebben we al zat lopen , zo'n zyech zou top zijn voor ons met el ahmadi en toornstra heb je een goed middeveld
van geil
 van geil - woensdag 27 mei 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 21:19 schreef kenny het volgende:
ja het is leuk allemaal maar welke spits die aantoonbaar beter is wil bij ons spelen en die we kunnen betalen
ben het wel eens dat kramer niet een topper is , maar echt een paar klasse beter als kazim en tevrede bij elkaar
ik denk echt dat kramer beter kan worden en verwacht zeker 20 a 25 doelpunten van hem
die kans kun je veel beter aan Anass geven
roddie
 roddie - woensdag 27 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 21:15 schreef De Pater het volgende:
Volgens mij word Chery hier een beetje onderschat, Chery achter Kuijt zijn gegarandeerd samen 35 goals.
Echt een topscorer zie ik Chery nooit worden. Niet leep en koelbloedig genoeg.
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 22:16   quote  deeplink  
anass moet je verhuren die jongen moet veel wedstrijden gaan spelen , nu vind ik hem te kort komen voor ons
Joeyyy
 Joeyyy - woensdag 27 mei 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 21:22 schreef kenny het volgende:
chery leuke speler met veel inzet , maar die hebben we al zat lopen , zo'n zyech zou top zijn voor ons met el ahmadi en toornstra heb je een goed middeveld
Ik lees vaak met veel plezier (en soms enige afkeer) en reageer niet zo vaak, maar volledig hiermee eens. Chery doet het goed bij Groningen, maar vind ik persoonlijk een type Vilhena waarbij ik me afvraag of hij Feyenoord naar een hoger plan tilt. De investering Ziyech - ook al kost ie 6 miljoen - haal je er áltijd uit. We moeten m.i. op 10 een speler hebben met verfijning (assists) en scorend vermogen. Immers dit jaar 36 wedstrijden. 8 goals, 4 assist. Zyech 40 duels 17/17. Gewoon even over die eerdere afwijzing heenzetten. Ik zou Kalou als tweede optie achter de hand houden. Weinig restwaarde, maar wel ervaring op internationaal niveau en een machine met Dirk. Immers als verdedigende middenvelder vind ik lachwekkend. Natuurlijk loopvermogen, maar totaal geen spelverdeler wat mij betreft. Ik denk dat Kongolo en Van Beek wel twee keer nadenken alvorens ze hem inspelen... Martin, doe er je voordeel mee :)
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 22:20   quote  deeplink  
we zitten te veel met middelmaat of ondermaat spelers , als er geen kwaliteits spelers bij komen wordt het weer een kut seizoen en dan moet gio ook weer plaatsmaken , dat is geen visie hebben
of je haalt kwaliteit en anders geef je de jeugd een kans die zich wel hebben bewezen de laatste jaren
Els
 Els - woensdag 27 mei 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 19:58 schreef piet de paler het volgende:
Denk je nu heus dat we voor een appel en een ei een topspits kunnen halen even een rijtje : Uth te duur, Guidetti niet, en ik kan er nog veel meer noemen dus Hermann, Kuijt, en hij die niet genoemd mag worden
Voldemort?
ar
 ar - woensdag 27 mei 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:
Maar je kan ook een gokje nemen ik zeg nog steeds kramer
Geen gokjes meer en al helemaal geen Kramer Piet.
Net zoals Perez zegt..niveau Te Vrede.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - woensdag 27 mei 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Kaazje maak er volgend seizoen 20 (MARK MY WORDS!!)
Kuyt maak er 20-25

Er moet meer scorend vermogen van het middenveld komen
ar
 ar - woensdag 27 mei 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Ik vindt het nu wel prima met al die middelmaat shit.
Martin moet de wallet trekken voor goals,en niet komen van er is geen geld..3 jaar geleden kon er nog 4 miljoen betaald worden voor Dost.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - woensdag 27 mei 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 22:56 schreef ar het volgende:
Ik vindt het nu wel prima met al die middelmaat shit.
Martin moet de wallet trekken voor goals,en niet komen van er is geen geld..3 jaar geleden kon er nog 4 miljoen betaald worden voor Dost.
Hij is zijn pincode kwijt en de rits van de portomonee is kapot, vastgeroest denk ik
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 22:55 schreef alexis gonzalez het volgende:
Kaazje maak er volgend seizoen 20 (MARK MY WORDS!!)
Kuyt maak er 20-25

Er moet meer scorend vermogen van het middenveld komen
je bent gek , iedereen kan toch zien dat kazim niet kan voetballen , daarbij ik ben hem zat dat macho gedrag en ruzie maken van hem en voetballen ho maar , weg met die gozer
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 mei 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Komen intussen wel aan het sluitstuk: de stemming.

Kazim
0 ja
0 nee

Immers
0 ja
0 nee

etc.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 00:30   quote  deeplink  
Er nog niets konkreets kramer ziyech zou een optie kunnen zijn .Guidettie hoorje niets meer van op het moment is nog niks gebeurd koop portugal ging niet door het kan nog steeds.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 mei 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 21:33 schreef van geil het volgende:

[..]

die kans kun je veel beter aan Anass geven
Precies. Alleen echte versterkingen. Ik vind Kramer absoluut geen speler die een forse investering waard is. Dan heb ik veel liever dat Kuyt, Anass of Kazim spits is. Die hebben we immers al in huis..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 28 mei 2015 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 23:06 schreef kenny het volgende:

[..]

je bent gek , iedereen kan toch zien dat kazim niet kan voetballen , daarbij ik ben hem zat dat macho gedrag en ruzie maken van hem en voetballen ho maar , weg met die gozer
Hij kan mooi op de plek van te vrede gaan zitten
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 mei 2015 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 06:38 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hij kan mooi op de plek van te vrede gaan zitten
Ik heb liever dat ie bij een andere club op de bank gaat zitten ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 mei 2015 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 00:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies. Alleen echte versterkingen. Ik vind Kramer absoluut geen speler die een forse investering waard is. Dan heb ik veel liever dat Kuyt, Anass of Kazim spits is. Die hebben we immers al in huis..
Kazim ??? Heb jij dit seizoen wel gekeken vraag ik mij dan af !!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 28 mei 2015 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 06:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ie bij een andere club op de bank gaat zitten ...
Je ben zeker ook tegen mulder als 2e doelman

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2048718