BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 07:38   quote  deeplink  
😁
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Goed bezig die dijks dat ie daar mag verrotten..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 mei 2015 - 07:40   quote  deeplink  
Kramer is een luie speler, in een voetballend, dominant team komt ie niet uit de voeten.
Dan nog beter Tom van Weert.
Van Wolfswinkel het liefst.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 mei 2015 - 07:43   quote  deeplink  
Er is met Dijks gesproken...
Wie zou er dan mogen verdwijnen? Nelom of Woudenberg?
Vat um niet.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 28 mei 2015 - 09:22   quote  deeplink  
Mitchell Dijks kiest volgens de Telegraaf definitief voor een terugkeer bij Ajax. De verdediger komt over van Willem II, waar hij dit seizoen een uitstekende indruk achterliet.

Dijks speelde zich zodoende in de kijker van Feyenoord, Celtic, maar ook Ajax. Dat is opmerkelijk te noemen, want de Amsterdamse club deed Dijks eerder nog definitief van de hand. De verdediger zou inmiddels hebben gesproken met zowel Martin van Geel (Feyenoord) als Marc Overmars (Ajax) en is zijn keuze inmiddels gemaakt.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 28 mei 2015 - 09:22   quote  deeplink  
Goedzo oprotten
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - donderdag 28 mei 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 23:06 schreef kenny het volgende:

[..]

je bent gek , iedereen kan toch zien dat kazim niet kan voetballen , daarbij ik ben hem zat dat macho gedrag en ruzie maken van hem en voetballen ho maar , weg met die gozer
Dit seizoen 11 zonder voorbereiding en eerste wedstrijden + blessure. Dan zou die toch 15-20 doelpunten moeten kunnen maken.
kenny
 kenny - donderdag 28 mei 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 11:22 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Dit seizoen 11 zonder voorbereiding en eerste wedstrijden + blessure. Dan zou die toch 15-20 doelpunten moeten kunnen maken.
dat we het hier nog over moeten hebben , kazim kan er gewoon niks van evenals tevrede , achabar kan wwel aardig ballen maar is en komt tekort ook duidelijk
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Achahbar komt tekort, Kazim is niet met Feyenoord bezig, alleen met zichzelf, al zegt hij van niet. Tevrede komt ook tekort.
Kazim gaat er echt geen 20 inschoppen. Wat een walgelijk overschat ventje is dat zeg. bah.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 28 mei 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Waar zit het voetbalverstand van al die supporters die Kazim zo graag in het elftal willen hebben. Is een irritante, over het paard getilde eikel die er helemaal niets van bakt. En of ik Kramer nou wel of niet wil zien komen: opmerkingen als "hij is niet beter dan Te Vrede en luie voetballer" en wat al niet meer getuigen van weinig inzicht. Wanneer je als spits van het hele matige ADO er 17 inlegt moet je in staat zijn om bij een beter spelend elftal met echte buitenspelers en een goede nummer 10 er zeker 25 te maken. Een spits hoeft niet de schoonheidsprijs te winnen, hij moet er gewoon zoveel mogelijk in schieten of koppen. Maar als ik hier al die commentaren lees is geen enkele speler beneden het niveau Messi of Ronaldo goed genoeg voor Feyenoord. Nogmaals, hij hoeft van mij niet persee te komen, maar de manier waarop hier over hem gesproken wordt is belachelijk.
kenny
 kenny - donderdag 28 mei 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 12:22 schreef daan limbos het volgende:
Waar zit het voetbalverstand van al die supporters die Kazim zo graag in het elftal willen hebben. Is een irritante, over het paard getilde eikel die er helemaal niets van bakt. En of ik Kramer nou wel of niet wil zien komen: opmerkingen als "hij is niet beter dan Te Vrede en luie voetballer" en wat al niet meer getuigen van weinig inzicht. Wanneer je als spits van het hele matige ADO er 17 inlegt moet je in staat zijn om bij een beter spelend elftal met echte buitenspelers en een goede nummer 10 er zeker 25 te maken. Een spits hoeft niet de schoonheidsprijs te winnen, hij moet er gewoon zoveel mogelijk in schieten of koppen. Maar als ik hier al die commentaren lees is geen enkele speler beneden het niveau Messi of Ronaldo goed genoeg voor Feyenoord. Nogmaals, hij hoeft van mij niet persee te komen, maar de manier waarop hier over hem gesproken wordt is belachelijk.
ben ik het ook mee eens , het is niet een echte topspits maar welke topspits wil bij ons komen voetballen en kunnen we betalen
ik vind hem een betaalbare spits met groei mogelijkheden , met een zyech achter hem knalt hij er op zeker 25 in , zyech 20 en kuyt een stuk of 15 en dan komt je aan het aantal doelpunten dat nodig is om bovenin mee te draaien
legrande
 legrande - donderdag 28 mei 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Uth halen van Heerenveen naast Kuijt of anders Castagnos terug mag waarschijnlijk voor 2.5 miljoen weg. Naast Kuijt prima. Ik zou toch als Clasie weggaat gaan voor Ziech. Twente heeft geld nodig. Als Clasie gaat hebben wij dat geld.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 28 mei 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Uth wil naar de Bundesliga. Schijnt in gesprek te zijn met Hoffenheim.
kenny
 kenny - donderdag 28 mei 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 12:47 schreef daan limbos het volgende:
Uth wil naar de Bundesliga. Schijnt in gesprek te zijn met Hoffenheim.
klopt , let op dat heereveen kramer voor uth halen
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 12:32 schreef kenny het volgende:

[..]

ben ik het ook mee eens , het is niet een echte topspits maar welke topspits wil bij ons komen voetballen en kunnen we betalen
ik vind hem een betaalbare spits met groei mogelijkheden , met een zyech achter hem knalt hij er op zeker 25 in , zyech 20 en kuyt een stuk of 15 en dan komt je aan het aantal doelpunten dat nodig is om bovenin mee te draaien
Kan waar zijn, maar dan moet je het achterin echt goed op orde hebben. Als je ze dan achterin even makkelijk tegenkrijgt zoals de laatste 8 wedstrijden,blijft toch nog de play offs over, max.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 mei 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 07:43 schreef FR-Henk het volgende:
Er is met Dijks gesproken...
Wie zou er dan mogen verdwijnen? Nelom of Woudenberg?
Vat um niet.
Dat is een domme vraag: Neelomp eruit natuurlijk...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 mei 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 07:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Je ben zeker ook tegen mulder als 2e doelman
Niet perse. Al zie ik hem liever gaan.
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Ik zie het verschil dan niet met dit seizoen. Toen was hij ook tweede keeper en dat wil hij niet meer. Ik kan dat ook wel begrijpen als je ziet hoe van Geel hem geschoffeerd heeft via de pers.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 28 mei 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Gio vaart eigen koers, las ik. Laten we het hopen, hopen dat hij niet een veredelde loopjongen van van Geel wordt. Maar dat zullen we gauw weten: als Immers en Kazim blijven en echte versterkingen uitblijven, ja.........................
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 mei 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 06:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kazim ??? Heb jij dit seizoen wel gekeken vraag ik mij dan af !!!
Wat ik zei was geen compliment voor Kazim. Ik zei dat ik Kramer niet geweldig vind en ik geef vooral aan dat je middelmaat niet met middelmaat moet vervangen. Dat je het dan beter met de middelmaat kan doen die je in huis hebt, want dat is goedkoper.

Trouwens, Kazim is grote delen van het seizoen onvoldoende geweest. Hij beweegt te weinig, hij scoort te weinig, maakt veel onnodige overtredingen etc. Maar ook hij heeft een goede periode gehad. Ergens rond de winterstop was dat. Niet dat ie toen veel scoorde, maar toen was ie zeker wel van waarde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2015 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 mei 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 06:38 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hij kan mooi op de plek van te vrede gaan zitten
Je account weer aangeslingerd Reddevil? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Of ze ban eraf..(?)😎
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 16:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat ik zei was geen compliment voor Kazim. Ik zei dat ik Kramer niet geweldig vind en ik geef vooral aan dat je middelmaat niet met middelmaat moet vervangen. Dat je het dan beter met de middelmaat kan doen die je in huis hebt, want dat is goedkoper.

Trouwens, Kazim is grote delen van het seizoen onvoldoende geweest. Hij beweegt te weinig, hij scoort te weinig, maakt veel onnodige overtredingen etc. Maar ook hij heeft een goede periode gehad. Ergens rond de winterstop was dat. Niet dat ie toen veel scoorde, maar toen was ie zeker wel van waarde.
Ja, maar dat is natuurlijk niet goed genoeg. Je moet nagenoeg het hele seizoen presteren en gemiddeld een 7 scoren.Maar ja, dat onderscheidt de toppers van de subtobbers.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Je kan hem blijven beoordelen als spits natuurlijk, we weten ook allemaal dat het er geen is...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Misschien eens afwachten wat er gebeurt in plaats van in hetzelfde kringetje te droeftoeteren
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Aight, er kan en zal nog van alles gebeuren waardoor je geen eerlijk oordeel kan geven over het aankomend seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2015 - 17:15   quote  deeplink  
We kunnen terug blijven kijken, maar daar word je bijna suïcidaal van
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Joh allang vergeten..✌️
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:
Je kan hem blijven beoordelen als spits natuurlijk, we weten ook allemaal dat het er geen is...
Ik kan me interviews met hem herinneren waarin hijzelf stelt dat hij zichzelf een hele goede spits vind.
Ontluisterend, totaal geen zelfreflectie.
VVout
 VVout - donderdag 28 mei 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Ondertussen alweer gereïncarneerd man, maar nog steeds niet gerust op wat er aan zit te komen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Ik wel. Komt helemaal goed.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:19 schreef roddie het volgende:

[..]

Ik kan me interviews met hem herinneren waarin hijzelf stelt dat hij zichzelf een hele goede spits vind.
Ontluisterend, totaal geen zelfreflectie.
zelfreflectie heeft ie wel. Trouwens welke speler zegt dat niet. Ik kan me geen intervieuw van een speler zien die zegt dat ie er niks van kan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik wel. Komt helemaal goed.
HELD..!!
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Succes in de play offs volgend seizoen.
Met Immers en Kazim in de basis!!!
ar
 ar - donderdag 28 mei 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik wel. Komt helemaal goed.
En zo is het!
Ik verwacht wel het 1 en ander.
ar
 ar - donderdag 28 mei 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:47 schreef roddie het volgende:
Succes in de play offs volgend seizoen.
Met Immers en Kazim in de basis!!!
Weet je niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:47 schreef roddie het volgende:
Succes in de play offs volgend seizoen.
Met Immers en Kazim in de basis!!!
Zeikwijf
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:48 schreef ar het volgende:

[..]

Weet je niet.
Joh..
roddie
 roddie - donderdag 28 mei 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeikwijf
Pffff.....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 mei 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 12:22 schreef daan limbos het volgende:
Waar zit het voetbalverstand van al die supporters die Kazim zo graag in het elftal willen hebben. Is een irritante, over het paard getilde eikel die er helemaal niets van bakt. En of ik Kramer nou wel of niet wil zien komen: opmerkingen als "hij is niet beter dan Te Vrede en luie voetballer" en wat al niet meer getuigen van weinig inzicht. Wanneer je als spits van het hele matige ADO er 17 inlegt moet je in staat zijn om bij een beter spelend elftal met echte buitenspelers en een goede nummer 10 er zeker 25 te maken. Een spits hoeft niet de schoonheidsprijs te winnen, hij moet er gewoon zoveel mogelijk in schieten of koppen. Maar als ik hier al die commentaren lees is geen enkele speler beneden het niveau Messi of Ronaldo goed genoeg voor Feyenoord. Nogmaals, hij hoeft van mij niet persee te komen, maar de manier waarop hier over hem gesproken wordt is belachelijk.
Lees de bijdragen hier zorgvuldiger.
Dan kom je tenminste met meer gefundeerde meningen.

Anderzijds heb ik het lezen van een aantal bijdragen losgelaten.
Herhalingsoefeningen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 mei 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 14:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is een domme vraag: Neelomp eruit natuurlijk...
Jouw antwoord is nog dommer.
Ik vroeg nl. niet naar jouw antwoord.
Ter herinnering: Nelom's contract in nov. 2014 verlengd. Tot 2018.
Ik vraag naar logica.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 mei 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Ik ken het grote Franse talent wat in Engeland speelt niet, maar als het een groot talent is kiest hij niet voor Feyenoord.
Of kloppen de bronnen niet en roept men maar wat
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 mei 2015 - 18:28   quote  deeplink  
En het gelul over Kazim begint me de keel uit te hangen.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - donderdag 28 mei 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 18:22 schreef piet de paler het volgende:
Ik ken het grote Franse talent wat in Engeland speelt niet, maar als het een groot talent is kiest hij niet voor Feyenoord.
Of kloppen de bronnen niet en roept men maar wat
Misschien wil die ook een keer een tussenjaar.

ZUCHT!!!........
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 mei 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Zucht je hoeft niet te reageren als het zo veel pijn
doet hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2015 door piet de paler --
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 21:09   quote  deeplink  
Ja Henk we zijn hem helemaal zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat begrijp dat nou
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 21:09 schreef Fer 1 het volgende:
Ja Henk we zijn hem helemaal zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat begrijp dat nou
Je bent met meer?
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Maar dat kunje v Geel niet wijsmaken die ziet dollar tekens zullen wel drollen tekens zijn of hij heeft in het koeienboek gelezen .Wie wil zo n gozer nou zo stijf als een plank wil hij een bal controleren valtie op zijn muil en als hij voor de coal komt schrikt die ze eigen rot pleurtie op zijn muil. En als die dan bij zijn positiefen kom denkt hij dit was best wel een kans volgend jaar nog is proberen. Snapje hem henk.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
En v Geel zo trots als een pauw natuurlijk.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 21:18   quote  deeplink  
En mocht het zo zijn dat hij er dan nog is en hij komt in die zestienmeter ik weet zeker dat hij denkt ik ben volgens mij verdwaald.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1987228