BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 maart 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Ah, kom weer op goed moment langs...
Cabaret is weer begonnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 16:25 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Praat niet zo als een 020 fan, Messi heeft nog nooit de KUIP gezien
dat talent van de Tukkers wel
Messi ZAT tegen HEERENVEEN nog IN de KUIP! Jij WAS er ZEKER niet, DAT je DAT niet GEZIEN hebt.

Jammer hoor. Was gezellig.
tomson
 tomson - maandag 24 maart 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Hehehé
Milo
 Milo - maandag 24 maart 2014 - 21:47   quote  deeplink  
Touche
van geil
 van geil - maandag 24 maart 2014 - 21:50   quote  deeplink  
van uit Luxemburg:
geen talenten hier die feyenoord de CL kunnen bezorgen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 21:50 schreef van geil het volgende:
van uit Luxemburg:
geen talenten hier die feyenoord de CL kunnen bezorgen.
Zijn er nog talenten die de plaatselijke FC uit Twente verder kunnen helpen?
van geil
 van geil - maandag 24 maart 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 22:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zijn er nog talenten die de plaatselijke FC uit Twente verder kunnen helpen?
die zijn er genoeg!
van uit de trein tip ik Verhoek, Cisse Armenteros en Bakkal.
Monsterman zal ik adviseren om hier zo'n twintig miljoen voor te reserveren.
van geil
 van geil - maandag 24 maart 2014 - 22:22   quote  deeplink  
bluffer-feku-2.jpg?resize=1749%2C2280
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Goede zaak!
tomson
 tomson - maandag 24 maart 2014 - 22:46   quote  deeplink  
De beste ideeën onstaan in de trein.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 maart 2014 - 13:09   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/10673/eventuele-komst-guidetti-lijkt-van-de-baan.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Eerder werd door de media gemeld dat Feyenoord in de markt zou zijn voor John Guidetti. De Zweed zou bij een overgang naar de Kuip de, naar verwachting, vertrekkende Graziano Pellé opvolgen. Feyenoord lijkt zijn pijlen echter nu te richten op Vitesse spits Mike Havenaar en met de contractverlenging van Mitchell te Vrede lijkt een overgang van Guidetti naar Feyenoord definitief van de baan.

Dat de leiding van Feyenoord zijn pijlen anders richt zou te maken kunnen hebben met de transfersom en salariseisen. Guidetti staat namelijk bij Manchester City onder contract. De Engelse club zou zo'n 2,5 miljoen euro willen vangen voor Guidetti. Tevens is de aanvaller zelf niet bereid om een groot deel van zijn salaris in te leveren. Daarnaast is de fitheid van de spits twijfelachtig.

Havenaar staat momenteel nog onder contract bij concurrent Vitesse, maar heeft in het Gelredome een aflopend contract en zou dus transfervrij naar De Kuip kunnen vertrekken. Havenaar scoorde tot nu toe negen goals in 27 competitieduels voor Vitesse. Fred Rutten, na de zomer de opvolger van Ronald Koeman als trainer bij Feyenoord, is gecharmeerd van de Japanse international. De oefenmeester en de boomlange aanvaller werkten eerder al samen bij Vitesse. Maar het lijkt zeer twijfelachtig dat Havenaar Pellé kan doen vergeten. Waar Guidetti wel toe in staat is.

Guidetti, die in het seizoen 2011-2012 al gauw uitgroeide tot publiekslieveling in Rotterdam scoorde dat seizoen twintig keer in 23 competitiewedstrijden voor Feyenoord. Een eventueel nieuw verblijf van Guidetti lijkt echter financieel niet haalbaar voor de Rotterdammers. Dit tot verdriet van de Rotterdamse aanhang die de publiekslieveling opnieuw in het hart had willen sluiten.
tomson
 tomson - dinsdag 25 maart 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Feyenoord till i die...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 maart 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 13:11 schreef tomson het volgende:
Feyenoord till i die...
Money money money...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 maart 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 13:12 schreef Lijdensweg het volgende:

[..]

Money money money...
till you die?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 maart 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Waar is dat toch op gebaseerd dat Pellè "vrijwel zeker" vertrekken zal? Er is tot op heden geen interesse en hij zijn contract loopt nog wel even.... Of weten al die lui die dit roepen meer of zo? Ik snap 't niet.
Milo
 Milo - dinsdag 25 maart 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Einde oefening voor de carrière van Guidetti! Dat gaat nooit meer wat worden...2 seizoenen uit de running door blessures en niet spelen en denkt nog steeds dat hij god is, na 1 seizoen Feijenoord! zeer triest en jammer....Guidetti het gaat je goed! we zien je wel over een paar jaar bij ivo Niehe!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 maart 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 13:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waar is dat toch op gebaseerd dat Pellè "vrijwel zeker" vertrekken zal? Er is tot op heden geen interesse en hij zijn contract loopt nog wel even.... Of weten al die lui die dit roepen meer of zo? Ik snap 't niet.
De gedachtegang is dat men binnen Feyenoord een beetje getikt wordt van Pellè en andersom ook. Bovendien kan Feyenoord de centen goed gebruiken èn wil Pellè graag nog zijn zakken vullen.

Beide partijen lijken er dus wel vrede mee te hebben. En een scorende spits ligt altijd wel goed in de markt. Vandaar dus.
tomson
 tomson - dinsdag 25 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
De zandbak lonkt. ( of Rusland. Iig keiharde dollars)
MMM
 MMM - dinsdag 25 maart 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
Havenaar staat momenteel nog onder contract bij concurrent Vitesse, maar heeft in het Gelredome een aflopend contract en zou dus transfervrij naar De Kuip kunnen vertrekken. Havenaar scoorde tot nu toe negen goals in 27 competitieduels voor Vitesse.
Absoluut niet halen deze nietsnut, past totaal niet bij Feyenoord. 10 keer minder dan Pellè. 9 goals in 27 wedstrijden, lachwekkend.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 maart 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 13:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De gedachtegang is dat men binnen Feyenoord een beetje getikt wordt van Pellè en andersom ook. Bovendien kan Feyenoord de centen goed gebruiken èn wil Pellè graag nog zijn zakken vullen.

Beide partijen lijken er dus wel vrede mee te hebben. En een scorende spits ligt altijd wel goed in de markt. Vandaar dus.
Die constatering die jij maakt snap ik. Daar was ik zelf ook wel al op uitgekomen, maar het is slechts speculatief. Iemand is hier toch ooit over begonnen? En dat gaat dan zijn eigen leventje leiden?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 25 maart 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 14:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Absoluut niet halen deze nietsnut, past totaal niet bij Feyenoord. 10 keer minder dan Pellè. 9 goals in 27 wedstrijden, lachwekkend.
Puur afgaand op het aantal doelpunten in gespeelde wedstrijden; wat was het gemiddelde van Pellè? :')

Los van die statistiek is Havelaar in ieder geval een heel ander type spits en op basis daarvan kun je stellen dat hij niet naar Feyenoord hoeft te komen. Maar ach, misschien lukt het hem wel..?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 maart 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 14:55 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Die constatering die jij maakt snap ik. Daar was ik zelf ook wel al op uitgekomen, maar het is slechts speculatief. Iemand is hier toch ooit over begonnen? En dat gaat dan zijn eigen leventje leiden?
Lijkt me meer een kwestie van 1 en 1. Er ligt nergens wat concreets voor zover ik weet. Doet er ook niet echt toe. Als zowel speler als club klaar zijn voor een vertrek dan komt dat er meestal ook. Zeker als die speler presteert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 maart 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Puur afgaand op het aantal doelpunten in gespeelde wedstrijden; wat was het gemiddelde van Pellè? :')

Los van die statistiek is Havelaar in ieder geval een heel ander type spits en op basis daarvan kun je stellen dat hij niet naar Feyenoord hoeft te komen. Maar ach, misschien lukt het hem wel..?
Pellè voetbalde tenminste nog een beetje mee bij AZ. Daarom werd ie ook naar Feyenoord gehaald. Als aanspeelpunt. Das Havenaar niet. Die is alleen lang.
tomson
 tomson - dinsdag 25 maart 2014 - 15:18   quote  deeplink  
En loopt vaak in de weg !
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 maart 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Ik hoorde laatst ook dat Farfan kwam, hoe zit dat?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 maart 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt me meer een kwestie van 1 en 1. Er ligt nergens wat concreets voor zover ik weet. Doet er ook niet echt toe. Als zowel speler als club klaar zijn voor een vertrek dan komt dat er meestal ook. Zeker als die speler presteert.
Maar waarom een speler wegdoen, terwijl je hem juist nodig hebt? Tenminste, hij is toch een van de sterkhouders. Hij beslist regelmatig een wedstrijd, dus absoluut belangrijk... Met een andere spits weet je dit niet. Dan gok je erop dat hij het ook kan. Of verwacht men misschien dat het kunstje Pellè nu wel uitgewerkt is en omdat we nu fors kunnen incasseren is nu het moment hem te verkopen? Ik snap het niet, want als Feyenoord dit zou laten uitlekken, zouden ze dat niet doen door te roepen dat hij een moeilijke jongen binnen de groep is, die door de meesten niet meer gepruimd wordt, dus komt het van buiten, maar dan vraag ik mij weer af: hoe komt zo'n persoon bij deze wijsheden? Dat moet hij toch ergens vandaan hebben?
Is het slechts stemmingmakerij? Of zit er iemand te mollen?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 maart 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:30 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik hoorde laatst ook dat Farfan kwam, hoe zit dat?
Zal nooit gebeuren veel te duur voor onze club
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 maart 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Feyenoord is niet in de positie spelers te behouden waarmee je in 1 klap uit de schulden kan komen. Plus als er een club komt met miljoenen en Pelle een miljoenensalaris als worst voor houdt, zal je om hem te behouden in de buidel moeten tasten qua salaris. Anders heb je een ontevreden Pellè. En ontevreden spelers worden vervelend.
tomson
 tomson - dinsdag 25 maart 2014 - 16:24   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door tomson --
JanM
 JanM - dinsdag 25 maart 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 16:20 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is niet in de positie spelers te behouden waarmee je in 1 klap uit de schulden kan komen. Plus als er een club komt met miljoenen en Pelle een miljoenensalaris als worst voor houdt, zal je om hem te behouden in de buidel moeten tasten qua salaris. Anders heb je een ontevreden Pellè. En ontevreden spelers worden vervelend.
Vervelend was hij (soms) al en sinds hij die wijvenFerrari gekocht/getoond heeft mag hij van mij voor serieus geld verkocht worden. Wat 'ie privé doet mag hij (grotendeels) zelf weten, maar naar de club ga je met de auto die je ter beschikking is gesteld toch?

Gebeurt dat niet, dan moet iemand hem toch echt gaan uitleggen dat hij zich als speler van Feyenoord te gedragen heeft. Maar wie o wie is daar sterk/overtuigend genoeg voor? Rutten zie ik dat niet doen ;-P
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 maart 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Tja, dat snap ik ook nog wel (ben net niet helemaal achterlijk, hoewel ik er aardig bij in de buurt kom), maar feit is dat iemand het voor het eerst geopperd heeft dat Pellè zeer waarschijnlijk vertrekt. Komt dit uit de Feyenoordhoek of is het slechts een aanname van zo'n VI-journalist of zo? Ik denk dat dat het meest bij de waarheid in de buurt komt.

[ik reageer ook op wat Stylzz postte]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door Arie.Klooster --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 maart 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Wat een doom scenario's, we kunnen guidettie niet kopen voor 2,5 milj en zijn salaris. Maar als je nu 25% van transfersommen mag gebruiken kom ik bij de verkoop v Pelle en nog wat ander goden hoger uit met bedragen. Als niet kan kan ook niets maar dan wordt het een seizoen van niets en blijven we calimero
ar
 ar - dinsdag 25 maart 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Ik heb er alle vertrouwen in dat er volgend seizoen een elftal staat die meedoet om de bovenste plaatsen.....als Havenaar maar daar blijft.
van geil
 van geil - dinsdag 25 maart 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 18:35 schreef piet de paler het volgende:
Wat een doom scenario's, we kunnen guidettie niet kopen voor 2,5 milj en zijn salaris. Maar als je nu 25% van transfersommen mag gebruiken kom ik bij de verkoop v Pelle en nog wat ander goden hoger uit met bedragen. Als niet kan kan ook niets maar dan wordt het een seizoen van niets en blijven we calimero
er klopt iets niet .
ik doel op die 25 procent.er zit nog n lijk in de kast, lijkt t op.
of heb ik de toelichting van van Geel gemist?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 maart 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 19:53 schreef van geil het volgende:

[..]

er klopt iets niet .
Ik ben bang dat we belazerd worden , en dat er weer schrapers op de kust liggen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 maart 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 19:53 schreef van geil het volgende:

[..]

er klopt iets niet .
Dat zal voor een groot deel aan onderstaand liggen:

In juli 2012 wordt de € 30 miljoen bereikt door de VvF . In ruil hiervoor krijgen de VvF 49,9 procent van de aandelen van de club in handen.zolang Feyenoord geen (positief) vermogen heeft van € 3 miljoen of meer, wordt er geen rente of dividend uitgekeerd. Ook wordt bij terugkoop van de aandelen niet de dan geldende marktwaarde van Feyenoord betaald, maar slechts de inleg van € 30 miljoen (die € 30 miljoen staat overigens op de balans onder eigen vermogen opgenomen, maar kan feitelijk dus gezien worden als een renteloze lening).

Naast het normale dividend van vier procent per jaar, wat dus pas wordt uitgekeerd bij een eigen vermogen van € 3 miljoen of meer, hebben de VvF ook recht op een prestatiedividend van twee procent. Dit dividend wordt uitbetaald bij een kampioenschap van Feyenoord en naar verluidt zelfs bij het halen van Europees voetbal.

Daarnaast staan over de terugkoopregeling van de aandelen drie verschillende regels in de investeringsovereenkomst: (a) Feyenoord is verplicht om op eerste verzoek van de VvF (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen, (b) Feyenoord heeft het recht om (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen en (c) Feyenoord heeft te allen tijde recht om de aandelen (geheel of gedeeltelijk) terug te kopen met het oog op doorverkoop. Overigens kunnen de VvF de aandelen ook gewoon doorverkopen. Feyenoord schijnt in dat geval een doorverkoop alleen te kunnen blokkeren als binnen drie maanden ongeveer eenzelfde prijs betaald wordt voor de aandelen.
van geil
 van geil - dinsdag 25 maart 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zal voor een groot deel aan onderstaand liggen:

In juli 2012 wordt de € 30 miljoen bereikt door de VvF . In ruil hiervoor krijgen de VvF 49,9 procent van de aandelen van de club in handen.zolang Feyenoord geen (positief) vermogen heeft van € 3 miljoen of meer, wordt er geen rente of dividend uitgekeerd. Ook wordt bij terugkoop van de aandelen niet de dan geldende marktwaarde van Feyenoord betaald, maar slechts de inleg van € 30 miljoen (die € 30 miljoen staat overigens op de balans onder eigen vermogen opgenomen, maar kan feitelijk dus gezien worden als een renteloze lening).

Naast het normale dividend van vier procent per jaar, wat dus pas wordt uitgekeerd bij een eigen vermogen van € 3 miljoen of meer, hebben de VvF ook recht op een prestatiedividend van twee procent. Dit dividend wordt uitbetaald bij een kampioenschap van Feyenoord en naar verluidt zelfs bij het halen van Europees voetbal.

Daarnaast staan over de terugkoopregeling van de aandelen drie verschillende regels in de investeringsovereenkomst: (a) Feyenoord is verplicht om op eerste verzoek van de VvF (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen, (b) Feyenoord heeft het recht om (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen en (c) Feyenoord heeft te allen tijde recht om de aandelen (geheel of gedeeltelijk) terug te kopen met het oog op doorverkoop. Overigens kunnen de VvF de aandelen ook gewoon doorverkopen. Feyenoord schijnt in dat geval een doorverkoop alleen te kunnen blokkeren als binnen drie maanden ongeveer eenzelfde prijs betaald wordt voor de aandelen.
ok, de laatste alinea wist ik niet.
Dan is fase a waarschijnlijk aangebroken.dat is eigenlijk n tegenvaller.
ik bedoel dat ze al zo snel weer opeisen.
natuurlijk was t duidelijk dat dat n lening was, maar dat t zo snel weer afgebouwd dient te worden is jammer.
Het wordt echt tijd voor n "nieuw onderkomen" .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 maart 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord zelf ook wel zo snel mogelijk weer onafhankelijk wil zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 25 maart 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Feyenoord zelf ook wel zo snel mogelijk weer onafhankelijk wil zijn.
Uiteraard.
Maar dat gaat denk ik sneller door sportief succes.
en dat is eigenlijk in onze competitie vrij eenvoudig met wat investering.
Zonder succes wordt t echt n mijlenlange weg.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 26 maart 2014 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 18:35 schreef piet de paler het volgende:
Dus jij denkt dat die 30 miljoen er voor jan lul erin zit?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 maart 2014 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 22:05 schreef van geil het volgende:

[..]

Uiteraard.
Maar dat gaat denk ik sneller door sportief succes.
en dat is eigenlijk in onze competitie vrij eenvoudig met wat investering.
Zonder succes wordt t echt n mijlenlange weg.
T is een beetje een catch 22
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 maart 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat die 30 miljoen er voor jan lul erin zit?
Jan? Ben jij het? Verdorie, ik dacht dat rijke stinkerds meestal wat langere voornamen hadden? Ik vind Jan ook meer iets voor een bouwvakker of havenarbeider...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 maart 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Jordy van Deelen en Mats van Huijgevoort vertrekken komende zomer. Feyenoord verlengt de contracten van de huurlingen niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 maart 2014 - 13:30   quote  deeplink  
En terecht.
JanM
 JanM - woensdag 26 maart 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 12:21 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jan? Ben jij het? Verdorie, ik dacht dat rijke stinkerds meestal wat langere voornamen hadden? Ik vind Jan ook meer iets voor een bouwvakker of havenarbeider...
Nee met Arie trek je volle zalen ;-P
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 maart 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Geen de la parasiet en geen zyech kunnen we niet gewoon niet meer reageren op waar zogenaamd Feyenoord interesse in heeft, ik wordt hier een beetje depri van en dan altijd geen geld geen hoop en nu ben ik bang geen visie, help ik zak weg wie komt eens met iets positiefs zoals Dirkie Kuijt of een andere naam die het elftal kan dragen met naam en faam?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 26 maart 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:
Geen de la parasiet en geen zyech kunnen we niet gewoon niet meer reageren op waar zogenaamd Feyenoord interesse in heeft, ik wordt hier een beetje depri van en dan altijd geen geld geen hoop en nu ben ik bang geen visie, help ik zak weg wie komt eens met iets positiefs zoals Dirkie Kuijt of een andere naam die het elftal kan dragen met naam en faam?
De kans dat Ziyech komt is nooit heel groot geweest denk ik, maar die kans is niet kleiner geworden. Het was namelijk al lang bekend dat Heerenveen die optie ging lichten en dat wist/weet van Geel ook. Daar houdt hij rekening mee, dus dat zegt nog niets. Ook over van la Parra is nog geen enkele zekerheid dat hij wel of niet komt. Vind hem persoonlijk geen grote toegevoegde waarde hebben, maar misschien zit ik mis. Ziyech zou wel geweldig zijn, maar dat is sowieso lastig met alle geïnteresseerde clubs. Een grote naam zul je nu sowieso nog niet krijgen. De transferperiode is voorlopig nog niet begonnen en het hangt ook allemaal af van wie er gaan vertrekken bij ons. Voorlopig is het dus vooral geduld hebben en afwachten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 maart 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 19:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

De kans dat Ziyech komt is nooit heel groot geweest denk ik, maar die kans is niet kleiner geworden. Het was namelijk al lang bekend dat Heerenveen die optie ging lichten en dat wist/weet van Geel ook. Daar houdt hij rekening mee, dus dat zegt nog niets. Ook over van la Parra is nog geen enkele zekerheid dat hij wel of niet komt. Vind hem persoonlijk geen grote toegevoegde waarde hebben, maar misschien zit ik mis. Ziyech zou wel geweldig zijn, maar dat is sowieso lastig met alle geïnteresseerde clubs. Een grote naam zul je nu sowieso nog niet krijgen. De transferperiode is voorlopig nog niet begonnen en het hangt ook allemaal af van wie er gaan vertrekken bij ons. Voorlopig is het dus vooral geduld hebben en afwachten.
Maar waarom tekenen onze brothers nooit bij om de club die je geholpen heeft een steuntje in de rug te geven, waaro hebben wij schrapers zonder clubliefde die de ploeg geen cent gunnen , ik hoor een lied .......waarom zeg mij waarom enzv
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 27 maart 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 13:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Nee met Arie trek je volle zalen ;-P
Even teruggaan naar het berichtje waarop ik antwoordde.... Van wie kwam dat berichtje.... zo te zien van Jan L. Nou, jij bent niet Jan L. Jij bent Jan M..... Jan L. zit meestal in Barcelona en kraakt altijd Mulder af. Dat hij zichzelf heel interessant vind en denkt dat iemand met veel geld dus ook veel wijsheden heeft, kan hij ook niets aan doen, maar dat hij zichzelf daardoor op een voetstuk zet, door te doen alsof hij de beste contacten heeft met de mensen die echt wat voor het zeggen hebben, is daarentegen misplaatst haantjesgedrag van hem... Heb je nou een idee over wie ik het heb? ;-P
JanM
 JanM - donderdag 27 maart 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Even teruggaan naar het berichtje waarop ik antwoordde.... Van wie kwam dat berichtje.... zo te zien van Jan L. Nou, jij bent niet Jan L. Jij bent Jan M..... Jan L. zit meestal in Barcelona en kraakt altijd Mulder af. Dat hij zichzelf heel interessant vind en denkt dat iemand met veel geld dus ook veel wijsheden heeft, kan hij ook niets aan doen, maar dat hij zichzelf daardoor op een voetstuk zet, door te doen alsof hij de beste contacten heeft met de mensen die echt wat voor het zeggen hebben, is daarentegen misplaatst haantjesgedrag van hem... Heb je nou een idee over wie ik het heb? ;-P
Correctie, hij heet geen JanL, maar PaardenL!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0250289