|
|
Stylzz
|
|
|
Die speler van NAC heeft ook een mentaliteit probleem. Moet je niet willen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dag Nac. Met Roda niet vrolijker. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 - 14:44 schreef daan limbos het volgende:Ik wil wel dromen. Net als Jan Boskamp zou ik het toejuichen om Vlaar terug te halen. Als dat niet mogelijk is Botteghin halen. Clasie gaat weg, dat staat wel vast en El Ahmadi wil graag in de zandbak spelen, mooi laten gaan. Breed lachend uitzwaaien: Graafland Boularouz, Wilkshire, Mathijsen, Verhoek. Voor redelijke prijzen van de hand doen: Nelom, Vilhena, Immers, Kazim, Manu, Te Vrede. Dan is het salarisbudget geweldig opgeschoond. Aan de selectie toevoegen: Mlazek, Cabral, Woudenberg, Verdonk, Karsdorp, Sleegers, Achabar, Dammers, Schuring, Nieuwkoop, Hermann Aankopen: Vlaar of Botteghin, Chery, Ziyech, Vejinovic, Tighadouini. Mijn ideale basiself: Vermeer of Hahn Van Beek Vlaar of Botteghin Kongolo Chery Toornstra Ziyech Vejinovic Bilal/Boetius Kuyt Tighadouini Net als Jan Boskamp denk ik dat je met dit elftal in het komende niet-Europese jaar met een driemansverdediging moet spelen Dit alles moet haal- en betaalbaar zijn en is zeker een selectie waarmee je meedoet om de prijzen Ik zou dit lijstje aan van Geel kunnen sturen, maar ik ben bang dat het paarlen voor de zwijen is. Komt gelijk in het grote verdwijnarchief (papierversnipperaar) terecht. Dus gewoon een utopie, een hersenspinsel, maar ik wil het toch graag aan jullie kwiijt. Zou ik ook voor tekenen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nepclub, financieel ziek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Zo, nu wordt Feyenoord in ieder geval geen laatste komend seizoen", aldus de heer L. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Vol voor Mark uth gaan die schiet er alweer 2 tegen Vitesse in, dit is een echte doelpunten maker. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
In "MIJN" opstelling die ik aangaf zou je ook kuyt op rechts kunnen zetten en Uth in de spits.Graag zelfs, maar ik wilde het voor van Geel niet te duur maken, die zit al zo op z'n centjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uth heeft wel betere opties |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Tiga is nu voor 5 ton op te halen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker bij NAC laten. Twee wedstrijden moeten spelen waar t om ging. Twee keer onzichtbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het geen onaardig voetballertje maar heb het gevoel dat je een hoop ellende met het binnen haalt, Ayoub vind ik ook zo'n type.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:Lekker bij NAC laten. Twee wedstrijden moeten spelen waar t om ging. Twee keer onzichtbaar. Is wel 10 keer beter dan Immers, Manu en Kazim !!! Dus vraag ik mij af welk niveau jij na streeft. En Thigadouini zal in een 'beter' elftal meer gevaar bezorgen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:Vind het geen onaardig voetballertje maar heb het gevoel dat je een hoop ellende met het binnen haalt, Ayoub vind ik ook zo'n type.. Racistische opmerking ! Jouw onwaardig Renato ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 17:10 schreef FR-Henk het volgende:"Zo, nu wordt Feyenoord in ieder geval geen laatste komend seizoen", aldus de heer L. Hoezo niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 18:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is wel 10 keer beter dan Immers, Manu en Kazim !!! Dus vraag ik mij af welk niveau jij na streeft. En Thigadouini zal in een 'beter' elftal meer gevaar bezorgen ... Betere voetballer. Klopt! Maar dat alleen is niet voldoende! Ik vind t gewoon geen constante speler en geen dragende speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je 14 goals op zijn positie bij NAC maakt, dan ben je zeker wel n dragende en doorslaggevende speler. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aantal goals via vrije trap, maar vooral via snelle counters. Wil wel eens zie of ie in de kleinere ruimte waardevol is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Betere voetballer. Klopt! Maar dat alleen is niet voldoende! Ik vind t gewoon geen constante speler en geen dragende speler. Dat is voldoende om zo'n Kazim en/of Manu te vervangen ... 1= is technisch veel beter 2= scoort veel makkelijker 3= Is niet te duur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo'n speler moet je gewoon oppikken en gokken. kost nu nog minder. Manu exit hij erbij. bv twee jaar contract, valt t tegen , volgend jaar exit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat vind ik de aankoop dan wel weer waard. Begon m.i. dit seizoen vanuit linksmidden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lig je weer op de loer om iemand zwart te maken ? Jou onwaardig T ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 19:03 schreef van geil het volgende:Als je 14 goals op zijn positie bij NAC maakt, dan ben je zeker wel n dragende en doorslaggevende speler. Ik heb op m gelet in de nacompetitie wedstrijden, speelde nul rol van betekenis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat geloof ik best . maar dat was de laatste 8 competitiewedstrijden bij ons niemand. dus om m daar nu op af te rekenen en volgens mij scoorde hij de 0-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vindt het ook wel een twijfeltje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, was t enige wat hij die wedstrijd deed.
Ik ben er niet kapot van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben altijd bang dat zulke spelers er bij ons helemaal niets van bakken. Leuk bij nac mrja Feyenoord even wat anders. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Feyenoord heeft interesse in Gabriel Appelt Pires. Dit meldt TuttoB. De Braziliaanse verdedigende middenvelder staat onder contract bij Juventus, maar werd het afgelopen seizoen uitgeleend aan AS Livorno, dat in de Italiaanse Serie B uitkomt. Namens Livorno kwam de 21-jarige Appelt Pires drieëndertig keer in actie en wist één keer te scoren. Naast Feyenoord zou ook AZ geïnteresseerd zijn in de Braziliaan. Eerder kwam hij op huurbasis uit voor het Italiaanse FC Pro Vercelli, Spezia Calcio en Pescera. Bron fr12 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Braziliaan. Zal niet zo zijn. Te duur qua salaris. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de krenten zijn al bijna uit de pap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niets, is Uth net niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar zie jij die bananen dan ik mijn post..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik het over bananen dan? Ik vond je opmerking over marokkaanse voetballers gewoon racistisch. Niks meer en niks minder ... Over een verkeerde mentaliteit, dan scheer je alles over 1 kam . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb het over twee personen dus hoezo over 1 kam.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toeval dat het twee Marokkaanse zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen we de dominee niet verkopen aan Twente ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja goed plan en stuur ook al die marokanen mee..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verhoek ook n rentree daar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 21:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb ik het over bananen dan? Ik vond je opmerking over marokkaanse voetballers gewoon racistisch. Niks meer en niks minder ... Over een verkeerde mentaliteit, dan scheer je alles over 1 kam . Jij nie goe. Jij beter lees. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Lees het net, streep erdoor. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het is een controleur,dus niet noodzakelijk De andere 2 middenvelders en spitsen moeten het doen. |
|
|
|