BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 02 juni 2015 - 22:53   quote  deeplink  
Er komt heus wel scorend vermogen bij.
Een ezel etc etc..
ar
 ar - dinsdag 02 juni 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Het zou me niks verbazen als Finnbogason opduikt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 juni 2015 - 23:05   quote  deeplink  
Denk dat we vooral wat voetballend vermogen zoeken. Als je spelers in de voorste posities hebt lopen die een bepaald techniek hebben, slimheid bezitten en goed in de kleine ruimte zijn, dan komen de goals vanzelf. Vergeet niet dat Ajax zeker de laatste jaren geen veel scorende spits heeft, maar wel de punten pakt. Kazim (onze topscorer) maakte er evenveel als hun topscorer (Milik). Maar in totaal heeft Ajax er dit seizoen 13 meer inliggen dan wij. Dat zegt ook wel wat.

Al kunnen we zeker wel een veelscorende spits gebruiken. Maar wellicht dat we die in Kuyt al binnenhebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2015 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 juni 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:04 schreef ar het volgende:
Het zou me niks verbazen als Finnbogason opduikt.
Zou het een prima spits vinden voor ons.
JanM
 JanM - dinsdag 02 juni 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Komt er toch een spits?
tomson
 tomson - dinsdag 02 juni 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou het een prima spits vinden voor ons.
Complete speler. Zou er echt blij mee zijn maar echt niet reëel.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 juni 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:10 schreef JanM het volgende:
Komt er toch een spits?
Nee, Jan we snappen het niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 juni 2015 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:12 schreef tomson het volgende:

[..]

Complete speler. Zou er echt blij mee zijn maar echt niet reëel.
Waarschijnlijk niet nee. Aan de andere kant heeft ie in Spanje geen goede beurt gemaakt. Dus het zit er wel in dat ie een stapje terug moet doen. Of Feyenoord überhaupt in beeld komt is alsnog maar zeer de vraag inderdaad.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 14:51 schreef Arie.Klooster het volgende:
Schuurman natuurlijk.... Jari Schuurman....

Kut trouwens dat Klooster vertrekt... Had ik wel leuk gevonden... Klooster in Feyenoord 1.....
Ik ook, mijn baas heet ook zo en is een snavel, had ie in het eerste gekomen had ik zijn naam direct op een shirt laten bedrukken..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 07:12   quote  deeplink  
Vilhena wil contract uitdienen.
Niets daarvan. Bijtekenen of opzouten
R()b
 R()b - woensdag 03 juni 2015 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena wil contract uitdienen.
Niets daarvan. Bijtekenen of opzouten
Eens! en dat op de vroege morgen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juni 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena wil contract uitdienen.
Niets daarvan. Bijtekenen of opzouten
Gevalletje club naaien.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 03 juni 2015 - 08:52   quote  deeplink  
kut ventje lijkt fey te willen dwarsbomen.. types als vilhena keihard aanpakken.. lekker een jaar bij jong fey laten spelen als ie blijft
JanM
 JanM - woensdag 03 juni 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Als ons hele middenveld vertrekt kan hij zomaar basisspeler worden en alsnog bijtekenen, maar nu verkopen lijkt me het beste.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 juni 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 21:58 schreef JanM het volgende:
En daarom is/wordt/werd er geflirt met Guidetti, Dembele en Castaignos?
Wie zegt dat er wordt geflirt? De pers... tja, die moeten ook wat te schrijven hebben natuurlijk..., maar ze zijn slechts aan het gissen. Het kan waar zijn, maar het kan ook niet waar zijn.... Ik voorzie dat er geen spits bij komt, maar ik hoop het wel....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 juni 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 00:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ook, mijn baas heet ook zo en is een snavel, had ie in het eerste gekomen had ik zijn naam direct op een shirt laten bedrukken..
Dat vind ik nou jammer hè... Dat je de naam Klooster in verband brengt met jouw baas die snavel is......

Ach, dat hij jouw baas is, is nog niet zo erg, maar voor de rest..... ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 juni 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena wil contract uitdienen.
Niets daarvan. Bijtekenen of opzouten
Als hij niet wil opzouten, heeft Feyenoord pech gehad. Ze moeten zijn contract juist verlengen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Dat wil hij niet.
Jaar tribune dan.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 03 juni 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Niet bijtekenen? Jaartje hulpje van Carlo de Leeuw maken. Ik dnk dat lijntrekken hem wel licht.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 juni 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Jahanbakhsh matige voetballer niet goed voor de KUIP
nooit halen
V town madness
 V town madness - woensdag 03 juni 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Vilhena een jaar met de beloften laten trainen en op de laatste speeldag, zn kluisje leeghalen, spullen in een doos stoppen, bij de deur zetten en met beveiliging van het terrein begeleiden, wie denkt hij wel niet wie hij is, snotjonk.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 03 juni 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Heb die Jahanbakhsh een paar keer zien spelen. Vond hem niet slecht, maar goed dat was natuurlijk wek in de JL. Mij lijkt een voorhoede met

Tighadouini - Kuyt - Jahanbakhsh

nog niet zo heel slecht.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 juni 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 10:14 schreef daan limbos het volgende:
Heb die Jahanbakhsh een paar keer zien spelen. Vond hem niet slecht, maar goed dat was natuurlijk wek in de JL. Mij lijkt een voorhoede met

Tighadouini - Kuyt - Jahanbakhsh

nog niet zo heel slecht.
Kom je weer niet mee op de COOLSINGEL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door de bluffer --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 juni 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:04 schreef ar het volgende:
Het zou me niks verbazen als Finnbogason opduikt.
Daar zal ik geen nee op zeggen, ophalen van Geel
een betere voor de Kuip is er niet
die Feyenoord kan betalen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena wil contract uitdienen.
Niets daarvan. Bijtekenen of opzouten
Psies..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 09:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat vind ik nou jammer hè... Dat je de naam Klooster in verband brengt met jouw baas die snavel is......

Ach, dat hij jouw baas is, is nog niet zo erg, maar voor de rest..... ;)
Haha, dat hij mijn baas is is eigenlijk best wel erg..😉
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 10:14 schreef daan limbos het volgende:
Heb die Jahanbakhsh een paar keer zien spelen. Vond hem niet slecht, maar goed dat was natuurlijk wek in de JL. Mij lijkt een voorhoede met

Tighadouini - Kuyt - Jahanbakhsh

nog niet zo heel slecht.
Dan is Bilal in dit verhaal wel een hele dure aankoop..
JanM
 JanM - woensdag 03 juni 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Aanvaller Feyenoord op rand van transfer naar topcompetitie

3-6-2015 10:48 - Feyenoord is bezig afscheid te nemen van Jean-Paul Boëtius. De vleugelaanvaller van de Rotterdammers verlengde zijn contract niet en de club wil voorkomen dat de aanvallers gratis de laan uit loopt. Fiorentina en Sevilla hebben zware interesse om Boëtius in de lijven.

De twee clubs vechten om de handtekening van de Feyenoorder en er zal snel duidelijkheid komen over de toekomst van de speler.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Jammer wel, en neem je Vilhena dan ook maar mee..
JanM
 JanM - woensdag 03 juni 2015 - 11:34   quote  deeplink  
Misschien willen ze CLasie, Kazim en Immers ook wel? En Nelom?
jacky chan
 jacky chan - woensdag 03 juni 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Die Iranier gaat em niet worden....weer zo'n voor een dubbeltje op de eerste rij speler...ik zeg Piet Keur terug halen
daan limbos
 daan limbos - woensdag 03 juni 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Ik ben niet bepaald een grote fan van van Geel, maar moet wel toegeven dat het verdomd lastig is de juiste keuzes te maken en weten dat je het nooit voor iedereen goed doet. Keuzes maken uit een scala aan spelers die haalbaar, betaalbaaar en net niet of juist wel goed zijn voor Feyenoord. Als bepaald niet meer de allerjongste op dit forum en al levenlang Feyenoorder, heb ik zo veel spelers zien komen en gaan, sommigen waren een groot succes, anderen dropen snel af via de achterdeur. En toen in de jaren '60 de toppen van de (geld)bomen nog tot de hemel reikten, ja, toen konden ook inderdaad alle topspelers gekocht worden. dat waren heerlijke tijden voor ons als supporters. onvergetelijke uitwedstrijden meegemaakt in Lissabon, Madrid, Reims, Londen en Milaan. Toch ben ik van mening dat er ook nu, in veel moeilijker tijden wat meer flair van de directie verwacht mag worden. Doe iets, het is mogelijk om op verantwoorde wijze meer te doen dan er nu gebeurt. maar goed, ik heb vanachter mijn PC iets makkelijker praten de de verantwoordelijke beleidsvoerders. Als je er goed over nadenkt gaat het je duizelen van de namen die de revue passeren, ook op dit forum. En iedereen heeft er een mening over, wat de één een goede speler lijkt wordt door de ander bij het grof vuil gezet. Iedere keer komen er weer andere namen voorbij en zit ik voor mezelf het "ideale elftal " op papier te zetten. En steeds zitten daar dan weer andere namen bij. maar goed, het houdt me van de straat. Vanmorgen weer een lumineus idee met het volgende elftal:

Hahn

van Beek Vlaar of Botteghin Kongolo

Chery Ziyech Kuyt Toornstra

Jabakhsh Finnbogarson Tighabouini

wat je er ook van denkt: het is haalbaar en betaalbaar.

Voor de bank Vermeer/Mlazek, Dammers, Woudenberg Karsdorp, Sleegers, Schuurman, Nieuwkoop, verdonk, Manu, Hermann en misschien nog een paar uit de jeugd mee laten lopen. De rest van wat er nu nog loopt onder luid gejuich de deur uit, met de aantekening dat Clasie toch niet te houden is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 13:05   quote  deeplink  
Zijn we Bilal vergeten Daan..(?)
daan limbos
 daan limbos - woensdag 03 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Je hebt gelijk Renato, die verdient inderdaad zijn kans.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Vind ik ook, zeker op basis van de afgelopen twee wedstrijden wat ik gezien heb..
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 juni 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 12:22 schreef daan limbos het volgende:
Ik ben niet bepaald een grote fan van van Geel, maar moet wel toegeven dat het verdomd lastig is de juiste keuzes te maken en weten dat je het nooit voor iedereen goed doet. Keuzes maken uit een scala aan spelers die haalbaar, betaalbaaar en net niet of juist wel goed zijn voor Feyenoord. Als bepaald niet meer de allerjongste op dit forum en al levenlang Feyenoorder, heb ik zo veel spelers zien komen en gaan, sommigen waren een groot succes, anderen dropen snel af via de achterdeur. En toen in de jaren '60 de toppen van de (geld)bomen nog tot de hemel reikten, ja, toen konden ook inderdaad alle topspelers gekocht worden. dat waren heerlijke tijden voor ons als supporters. onvergetelijke uitwedstrijden meegemaakt in Lissabon, Madrid, Reims, Londen en Milaan. Toch ben ik van mening dat er ook nu, in veel moeilijker tijden wat meer flair van de directie verwacht mag worden. Doe iets, het is mogelijk om op verantwoorde wijze meer te doen dan er nu gebeurt. maar goed, ik heb vanachter mijn PC iets makkelijker praten de de verantwoordelijke beleidsvoerders. Als je er goed over nadenkt gaat het je duizelen van de namen die de revue passeren, ook op dit forum. En iedereen heeft er een mening over, wat de één een goede speler lijkt wordt door de ander bij het grof vuil gezet. Iedere keer komen er weer andere namen voorbij en zit ik voor mezelf het "ideale elftal " op papier te zetten. En steeds zitten daar dan weer andere namen bij. maar goed, het houdt me van de straat. Vanmorgen weer een lumineus idee met het volgende elftal:

Hahn

van Beek Vlaar of Botteghin Kongolo

Chery Ziyech Kuyt Toornstra

Jabakhsh Finnbogarson Tighabouini

wat je er ook van denkt: het is haalbaar en betaalbaar.

Voor de bank Vermeer/Mlazek, Dammers, Woudenberg Karsdorp, Sleegers, Schuurman, Nieuwkoop, verdonk, Manu, Hermann en misschien nog een paar uit de jeugd mee laten lopen. De rest van wat er nu nog loopt onder luid gejuich de deur uit, met de aantekening dat Clasie toch niet te houden is.
Je mag er niet zoveel op de bank zetten de staf moet er ook nog bij
en wat het elftal betreft, geen Coolsingel elftal, o.a. Vermeer voor Hahn, Jabakhsh er uit Boetius op zijn plaats en ziyech er uit, El Ahmadi gewoon op die plaats en Castaignos op de plaats van Tighabouini de achterhoeder is zo prima
met dit elftal komen we weer op de COOLSINGEL terecht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door de bluffer --
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Nou ik mag het hopen balletje kan raar rollen het finein zit in een klein hoekie.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 03 juni 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena wil contract uitdienen.
Niets daarvan. Bijtekenen of opzouten
Schijnt dat ze moeder ziek is en daarom niet naar het buitenland wil
Als dat zo is beetje jammer van de negatieve reacties en geef m groot gelijk dat ie het land niet uit wil dan
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Daan ik ben het helemaal metje eens man kan allemaal als er maar bezielling is onder elkaar iedere wedstrijd te willen winnen.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 03 juni 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Ja, Bluffer, als jij het zegt zal het wel zo zijn, maar, weet je, we zijn allemaal broodetende profeten. En misschien maar goed dat wij de selectie niet moeten samenstellen, kregen we ruzie en dat is het laatste wat ik wil, ruzie met iemand die net als ik een Feyenoord-hart heeft. En wat betreft de bank: ik weet wel hoeveel er op de bank mogen plaatsnemen, maar je selectie is toch wel iets breder dan die 18 spelers.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 03 juni 2015 - 15:12   quote  deeplink  
De geruchten te hebben gelezen, zie ik wel wat in de volgednde opstelling:

-----------vermeer---------------
-Dammers--- van beek--- kongolo----woudenberg-
------------------vejinovic--------------
----schuurman/karsdorp---------kuyt------
-jahanbaksh------- finnbogason------rusnak-

aan scorend vermogen geen gebrek, afgelopen seizoen:
Jahanbaksh: 13 goals
vejinovic: 13 goals
kuyt: 10 goals
finnbogason:4 goals, maar jaar ervoor 31 goals.
rusnak: 10 goals

Samen in goede vorm dus goed voor 76 goals in alle competities
Kosten: zo'n 13 miljoen
Ik had het wel geweten als ik van geel was;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 15:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Schijnt dat ze moeder ziek is en daarom niet naar het buitenland wil
Als dat zo is beetje jammer van de negatieve reacties en geef m groot gelijk dat ie het land niet uit wil dan
Snap ik, maar Feyenoord is geen filantropische instelling
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Ik heb zo idee gevoel dat dit niet langer vol te houden is en dat de hotemetoten zich armen houden dan zij zijn.We zakken weer weg naar de 4e 5e plaats zo en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij zo met dit stadion.Of en ja daar komtie dan moet ons feyenoord het hier bij laten en het aan die andere 2 overlaten.En dat ze bezig zijn met het stadion voor andere doeleinden en niet in het belang van feyenoord bezig zijn. Ja ik ben geen doem denker maar alles heeft een reden versluis met zijn woorden ben ik van geschrokken ongeloof toen ik die woorden hoorde op de tv rijnmond verjaardag v hanegem.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 16:08   quote  deeplink  
FEYENOORD HEEFT NIETS TE ZOEKEN IN EUROPA EN JA AF EN TOE KAMPIOEN WORDEN IS GOED VOOR DE STAD.Dat waren zijn woorden en dat vraagd om uitleg.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 16:09   quote  deeplink  
De weledele heer Versluis wet houder van rotterdam .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Koekoek
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 03 juni 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Snap ik, maar Feyenoord is geen filantropische instelling
Klopt maar wie weet als die blijf en hij speelt weer dat die tekent
Tis geen slechte jongen en heeft er al eerder voor gekozen om te blijven en dat met een zaakwaarnemer als raiola
Wil persoonlijk gewoon nog niet oordelen zonder duidelijkheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door RedDevil1990 --
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Daan je geeft het heel goed en daar om ben ik het ook metje eens zo als jij het uit vogeld en het beste voor heeft met de club moeten zij dat nog beter kunnen daar om dat ik soms zo negatief ben over de leiding en dat ook aan onze jeugd probeerd uit te leggen wat er zo al aan de hand is .Beenhakker had op die plek moeten zitten naar mijn mening en dat is ook een vurig agresief mannetje op de positieve manier uiteraard natuurlijk.Zo als ik of wij hem kennen kan hij ook zeer slecht tegen zijn verlies dus nu snap ik ook waarom v Geel daar zit de ja knikker.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 03 juni 2015 - 19:42   quote  deeplink  
JAHANBAKS ZO GAUW MOGELIJK KOPEN ANDERS MOET BLOKLAND HEM MAAR VAST VOORFINANCIEREN DEZE JONGEN KAN ONS ALLEMAAL VERRASSEN.
ar
 ar - woensdag 03 juni 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Je caps lock..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2147178