BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 03 juni 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Wat hij laat zien is leuk.. maar Feyenoord?
iig meer mans als dat ventje van nak.
R()b
 R()b - woensdag 03 juni 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Niveau Vlemicksxjjs?

:)
Liefhebbers
 Liefhebbers - woensdag 03 juni 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Technisch directeur Martin van Geel bevestigd dat de 23 jarige spits #VincentAboubakar voor een jaar kan huren, + optie koop.

Feyenoord heeft met #FCPorto gesproken over de spits #VincentAboubakar, wil gaan huren voor een jaar. @NOSvoetbal

Twitter gerucht ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door Liefhebbers --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juni 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Geen weergaloze cijfers, maar worth trying met huur en prettig salaris?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 23:52   quote  deeplink  
Kan voorin op elke positie uit de voeten..hmm..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 23:56   quote  deeplink  
VVout
 VVout - donderdag 04 juni 2015 - 00:10   quote  deeplink  
Ik vraag het me zelfs af of hij het proberen waard is, komen allemaal van die twijfelgevallen voorbij waaien waar ik nou niet direct sta te juichen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door VVout --
daan limbos
 daan limbos - donderdag 04 juni 2015 - 00:29   quote  deeplink  
Net zo'n voortreffelijke voetballer als Kazim? Laat hem dan maar in Lissabon. Maar je krijgt zo het idee dat onze TD verzot is op sub-tropische verrasingen
tomson
 tomson - donderdag 04 juni 2015 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 23:56 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Gaaf filmpje.....kost dat ?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2015 - 01:30   quote  deeplink  
Als het echt talenten waren, die paar spelers van de A1 dan hadden ze al veel eerder een kontract aangeboden gekregen denk ik, laat maar mooi gaan
JanM
 JanM - donderdag 04 juni 2015 - 07:06   quote  deeplink  
De nieuwe Obiku !?!?!?!?!?!?!?!?!
G-child
 G-child - donderdag 04 juni 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Niveau Cisse?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Lekker positief weer 😁
VVout
 VVout - donderdag 04 juni 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Das tegen de zere teen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 juni 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 16:08 schreef Fer 1 het volgende:
FEYENOORD HEEFT NIETS TE ZOEKEN IN EUROPA EN JA AF EN TOE KAMPIOEN WORDEN IS GOED VOOR DE STAD.Dat waren zijn woorden en dat vraagd om uitleg.
Feyenoord is niet alleen van Rotterdam.... Er zijn heel veel fans in den lande!
MMM
 MMM - donderdag 04 juni 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 23:52 schreef RenatoBos het volgende:
Kan voorin op elke positie uit de voeten..hmm..
Dan al niet doen. Er moet geen een speler bij die PUUR en ALLEEN een SPITS is en goals kan maken.
JanM
 JanM - donderdag 04 juni 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 11:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan al niet doen. Er moet geen een speler bij die PUUR en ALLEEN een SPITS is en goals kan maken.
Dat filmpje zegt natuurlijk niet heel veel, maar hij heeft toch een paar fraaie goals gemaakt!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Wie van de drie moet naast Kuyt komen te spelen

Johanbakhsh

Castaignos

Finnbogason
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 11:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat filmpje zegt natuurlijk niet heel veel, maar hij heeft toch een paar fraaie goals gemaakt!
Dit filmpje zegt dat scoren over de grond trefzekerder is dan mikken op de 2de ring
Rickie
 Rickie - donderdag 04 juni 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 12:55 schreef de bluffer het volgende:
Wie van de drie moet naast Kuyt komen te spelen

Johanbakhsh

Castaignos

Finnbogason
Bilal Basasikoglu op rechts en Kuijt op 9.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:02 schreef Rickie het volgende:

[..]

Bilal Basasikoglu op rechts en Kuijt op 9.
Moet hij de doelpunten maken
we moeten een scorende spits bij hebben
en dat is hij niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door de bluffer --
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 04 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Ik snap niet wat iedereen opeens in die bilal ziet, die jongen heeft 1 keer een redelijke wedstrijd gespeeld en verder was ie kut. Hij wil alleen maar mannetjes passeren en loopt zich continu vast.
Wat mij betreft na vilhena en kazim de eerst die weg mag
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:33 schreef kakkie21 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen opeens in die bilal ziet, die jongen heeft 1 keer een redelijke wedstrijd gespeeld en verder was ie kut. Hij wil alleen maar mannetjes passeren en loopt zich continu vast.
Wat mij betreft na vilhena en kazim de eerst die weg mag
Ben met je eens opstappen met hem
V town madness
 V town madness - donderdag 04 juni 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Wat is er mis met kuijt in de punt, 2 wingers en een scorende 10 erachter?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 juni 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:33 schreef kakkie21 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen opeens in die bilal ziet, die jongen heeft 1 keer een redelijke wedstrijd gespeeld en verder was ie kut. Hij wil alleen maar mannetjes passeren en loopt zich continu vast.
Wat mij betreft na vilhena en kazim de eerst die weg mag
Als je niet ziet dat die jongen talent heeft, heb je het niet begrepen...
Felbm
 Felbm - donderdag 04 juni 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Bilal heeft ook lekker de kans gehad om te laten zien wat hij waard is. Die paar speelminuten die hij gemaakt heeft. Ik wil hem nog niet afserveren hoor. Misschien dat een beetje vertrouwen, en daarbij een paar wedstrijden de kans om het te laten zien hem helpt. Hij heeft bij heerenveen echt wel bewezen dat hij een aardig potje kan ballen. Geen vage middenmoot spitsen meer kopen. Je komt nu niet meer weg met : "er is weinig budget" als je hogerop wil zul je nu een keer moeten gaan investeren. Ik zeg gewoon de knip trekken en guidetti halen. Die verdient zich echt wel weer terug hoor!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 04 juni 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 12:55 schreef de bluffer het volgende:
Wie van de drie moet naast Kuyt komen te spelen

Johanbakhsh

Castaignos

Finnbogason
Finnbogason
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 04 juni 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 14:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als je niet ziet dat die jongen talent heeft, heb je het niet begrepen...
Spreek je na aankomend seizoen wel;)
Rickie
 Rickie - donderdag 04 juni 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 18:30 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

Spreek je na aankomend seizoen wel;)
Ik denk wij jou, Bilal zal het vertrouwen krijgen van Gio. Deze jongen wordt de beste vleugelaanvaller van de eredivisie. Rutten heeft het verprutst door daar Toornstra neer te zetten. Hierdoor Toornstra ook verprutst. Omdat ze Immers niet op de bank wilde zetten..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Nee die moeten ze Immers nog verkopen.
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 04 juni 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 19:03 schreef Rickie het volgende:

[..]

Ik denk wij jou, Bilal zal het vertrouwen krijgen van Gio. Deze jongen wordt de beste vleugelaanvaller van de eredivisie. Rutten heeft het verprutst door daar Toornstra neer te zetten. Hierdoor Toornstra ook verprutst. Omdat ze Immers niet op de bank wilde zetten..
Hoop dat je gelijk hebt en fey kampioen maakt, maar ik denk het niet... dat ie talent heeft zal ongetwijfeld zo zijn, maar dat had/heeft boetius ook en daar komt t er ook niet uit.. denk dat t dan voor beide partijen beter is ermee te stoppen en ben bang dat, dat na dit seizoen ook voor bilal geld
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Rickie met jou kan ik praten je hebt honderd procent gelijk alleen dat zien ze hier niet en hoop wel Gio.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Nee Boetius er gewoon bij houden als ik V.Geel zou zijn ben ik niet dus helaas en dan samen knokken voor dat plekkie oke .
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 20:40   quote  deeplink  
En dan links ook dubbel bezetten manu is een snelle jongen die wat techniek tekort komt moet bergeleid worden zo als Koetje datdeed .Het zelfde geld voor kongolo en nog meer Karsie onderschatten van de hoge bal maar ik zal weer onsamehangend zijn .
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Boetius niet laten gaan beneden de drie miljoen naar de Spurs
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Verdiend weinig, nog een jaar contract, ontevreden, nooit wat gewonnen en een jaar op de bank gezeten.

1 miljoen, met geluk.
van geil
 van geil - donderdag 04 juni 2015 - 22:07   quote  deeplink  
daar koop je tegenwoordig voetbalschoenen voor met n etalagepop er in.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 22:07 schreef van geil het volgende:
daar koop je tegenwoordig voetbalschoenen voor met n etalagepop er in.
dat zeg ik
van geil
 van geil - donderdag 04 juni 2015 - 22:12   quote  deeplink  
:)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Ach, er zit wel potentie in die knul, we hebben t alleen 1,5 jaar niet gezien.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Dat is ook kan jij je stanly brard nog herinneren ? Was een technise begaafde voetballer en verguisde met de rest.Toen kwam cruyf en liet hem mee voetballen en het kwam goed met hem.Dat is nu het zelfde met boetius kreeg geen kans meer van rutten zo n jonge gozer gaat op een gegeven moment geestelijk door een hel.En dan moetje dat weer zien te repareren en gio lijkt mij zo iemand wel die daar mee om kan gaan en dat soort jongens op een goeie manier weet op te vangen ala koemam.
van geil
 van geil - donderdag 04 juni 2015 - 22:44   quote  deeplink  
voetballers gedijen bij voetballers.
ga tussen Kazim en Immers staan en combinatievoetbal is onmogelijk.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Precies hoe zou jij het voorje zelf kunnen oplossen Immers nog een kans als rechtsback en kaziem bank of weg?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 22:44 schreef van geil het volgende:
voetballers gedijen bij voetballers.
ga tussen Kazim en Immers staan en combinatievoetbal is onmogelijk.
Dat is voor Kazim of wie daar ook staat niet erg.
Die moet eindpunt zijn. Dus een ander spel dan onder Koeman of wat we nu ook speelden.
Immers kan echt niet meer.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 juni 2015 - 07:58   quote  deeplink  
Kazim hoeft niet per se weg.
Maar liever wel, als van Geel zó goed heeft ingekocht dat hij overbodig is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 juni 2015 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 22:41 schreef Fer 1 het volgende:
Dat is ook kan jij je stanly brard nog herinneren ? Was een technise begaafde voetballer en verguisde met de rest.Toen kwam cruyf en liet hem mee voetballen en het kwam goed met hem.Dat is nu het zelfde met boetius kreeg geen kans meer van rutten zo n jonge gozer gaat op een gegeven moment geestelijk door een hel.En dan moetje dat weer zien te repareren en gio lijkt mij zo iemand wel die daar mee om kan gaan en dat soort jongens op een goeie manier weet op te vangen ala koemam.
Jemig, zondagavond naar die docu over Cruyff bij Feyenoord gekeken? Zwarte pagina in het bestaan van Feyenoord!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 juni 2015 - 08:24   quote  deeplink  
Manu kan geniaal zijn, maar je ziet het maar een paar keer per seizoen. Dat is te weinig. Van mij mogen ze hem van de hand doen. Ik vind het risico op investeren in een bodemloze put bij hem te groot. Natuurlijk is er een kans dat hij een topspeler wordt en daarom wil je zo'n jongen houden, maar ik erger me vaker aan hem dan dat ik van hem geniet... Het is ook wel moeilijk natuurlijk, omdat hij sporadisch dingen laat zien, waar heel de wereld de vingers bij aflikt, maar de kans dat hij het niet gaat redden is ook heel groot. Ik geloof dat ik dan liever een ander zie komen..., maar ik zou het daarentegen natuurlijk best eens heel fout kunnen hebben. Je weet nou eenmaal niet van te voren hoe iemand zich verder ontwikkeld. Kijk maar naar die jonge jongens die de afgelopen jaren de kans kregen omdat we geen andere spelers konden halen (De Vrij, BMI, Van Beek, Kongolo, Karsdorp). Die hebben zich maar mooi sterk ontwikkeld. Bij hen ging het heel voorspoedig, maar dat wil niet zeggen dat dat bij een ander ook zo gaat....(Cissé, ik was zo blij dat hij kwam,; geweldig talent, maar het is er nooit echt uitgekomen...).

Van Geel heeft hier (Manu dus) een hele moeilijke beslissing in te maken...., als hij die al wil maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - vrijdag 05 juni 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Manu is een blind paard, alles wat hij doet is gebaseerd op hard rennen en toeval. Kan je niet op bouwen, je weet het nooit met hem..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 juni 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Ja, klopt, maar toch weet hij, puur op intuïtie, hele leuke dingen met de bal te doen... Ik hou meer van voetballers die het van hun intelligentie moeten hebben... Ik denk nog vaak met weemoed terug aan onze Joszef..... Die was zo clever..
R()b
 R()b - vrijdag 05 juni 2015 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 09:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, klopt, maar toch weet hij, puur op intuïtie, hele leuke dingen met de bal te doen... Ik hou meer van voetballers die het van hun intelligentie moeten hebben... Ik denk nog vaak met weemoed terug aan onze Joszef..... Die was zo clever..
Manu leuke voetballer, type Slory a la Schaken.
Mist doelgerichtheid, en zal er bij ons nooit 30 maken als spits.
En de helft niet zo slim als Joszef, die maakte er ook geen 30 maar stond wel altijd op de goede plek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1997120