BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 juni 2015 - 09:40   quote  deeplink  
type Slory a la Schaken? Echt niet. Slory was ook snel, maar die had er tenminste nog een gedachte achter en Schaken is een compleet andere voetballer. Het enige wat ze gemeen hebben is hun snelheid, Schaken is een dienende speler, Slory zocht nog wel eens een combinatie, waar Manu vooral oog voor zijn eigen heeft, daarna pas de ander.... Nee, sorry R()b, kan ik niet met je eens zijn...

Joszef zag gewoon de wereld om zich heen, kon wachten tot een keeper op zijn gat lag om hem dan aan de andere kant ernaast te schuiven. Hij zag het zo goed dat hij kon wachten tot het moment juist was, waar een Manu puur op intuïtie wat doet. En dat is soms goed, soms harstikke fout... Doe mij maar zo''n intelligente speler.... Dat is toch veel mooier...

Even een heel slecht voorbeeld: Ibrahimovic, destijds in dat lelijke mokumshirt... die goal tegen.. ik weet niet meer wie, rkc of zo, waarin hij tussen al die verdedigers slalomt om de keeper op zijn kont te krijgen waarna hij de bal er langs tikt.... ge-wel-di-ge goal... Intelligentie en beheersing in combinatie met intuïtie.... Manu mist dat eerste aspect....
R()b
 R()b - vrijdag 05 juni 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 09:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
type Slory a la Schaken? Echt niet. Slory was ook snel, maar die had er tenminste nog een gedachte achter en Schaken is een compleet andere voetballer. Het enige wat ze gemeen hebben is hun snelheid, Schaken is een dienende speler, Slory zocht nog wel eens een combinatie, waar Manu vooral oog voor zijn eigen heeft, daarna pas de ander.... Nee, sorry R()b, kan ik niet met je eens zijn...

Dat mag..
Ik vindt niet zo veel verschil zitten tussen Slory, Manu en Schaken.
Om een lang verhaal kort te maken, we winnen er geen landskampioenschap mee.
Leuk dat gefriemel voor het doel, en de ren je rot show.
Af en toe een goal voor een moment van extase, maar daar blijft het dan ook bij..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Bij gebrek aan spits val je terug op dit soort broddelwerk
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 juni 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Maar laten we er eens vanuit gaan dat Boëtius vertrekt (Tottenham of wie las ik heeft interesse in hem?): wie zouden we dan wel graag gehaald zien worden, aangezien velen het niet zo zien zitten in Manu?

Ik was vorig jaar lyrisch toen Bilal kwam, die jammergenoeg nooit een echte kans kreeg onder Rutten. Gelukkig kon hij het die twee wedstrijdjes onder Gio wel laten zien, dus die hebben we voor de rechterkant, maar wie willen we op links?

Jahanbaks wordt de laatste dagen vaak genoemd en dat is idd. een hele leuke voetballer. Het is niet raar dat hij voetballer van het jaar werd in de JL. Mag er van mij bij komen, maar is ook voor de rechterkant... Is dus niet nodig. Hetzelfde geldt voor Berghuis van AZ. Dat vind ik zo'n leuk voetballertje. Het is dat we Bilal al hebben, maar als we er nog een nodig zouden hebben zou ik voor hem gaan, absoluut. Een van de leukste voetballertjes van de eredivisie. Zijn vader was ook al zo'n leuke voetballer. Toen hij nog bij Twente zat, dacht ik even dat hij weleens te lief zou kunnen zijn, maar het tegendeel is waar. Hij heeft juist temperament, wat je wel kon zien na die wedstrijd die ze zelf uit handen gaven. Hij was woest op zijn eigen team en stak dat niet onder stoelen of banken. Mooi man.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 05 juni 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Ik blijf er bij:

Vermeer of Hahn, maakt me niet uit

van Beek Vlaar of Botteghin Kongolo

Chery Ziyech Kuyt Toornstra

Bilal, Berghuis of Janabakhsh Finnbogarson Thegadouini

Maar nogmaals, wie ben ik om dit van Geel in te fluisteren?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 juni 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Alleen maar aanvallende middenvelders?
Botteghin zou ik slechts halen om iemand achter de hand te hebben, zeker niet voor in de basis... te weinig voetballende kwaliteiten, wel een zeer strakke verdediger, dus ook inzetbaar voor als je een spits wilt uitschakelen, maar dat kan Kongolo ook...
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 05 juni 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 10:49 schreef daan limbos het volgende:
Ik blijf er bij:

Vermeer of Hahn, maakt me niet uit

van Beek Vlaar of Botteghin Kongolo

Chery Ziyech Kuyt Toornstra

Bilal, Berghuis of Janabakhsh Finnbogarson Thegadouini

Maar nogmaals, wie ben ik om dit van Geel in te fluisteren?
Ziet er leuk uit, maar zo'n elftal kost zeker 25 mln en dat gaat feyenoord nooit uitgeven ben ik bang. Daarbij denk ik dat berghuis en ziyech niet naar feyenoord willen komen, berghuis speelt europa leaugue met AZ en ziyech heeft aangegeven bij twente te willen blijven. Finnbogasoin zou top zijn, maar van geel koopt geloof ik liever een spits van 2 mln die niemand kent.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 05 juni 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Dit elftal zou zeker niet meer dan 18 miljoen kosten.Botteghin schat ik op 2,5, , Ziyech 5, Chery 4, Thiga op 1,5, Finnborgarson op 6. Verkoop Clasie voor 12, Immers voor 3, Boetius 4, Vilhena 4 en wellicht nog wat spelers voor kleinere bedragen en je bent er. Dan moet je Bilal het vertrouwen geven en, ik zei het al eerder, het trio Ziyech, Bilal en Finnbogarson zou ik graag in de Kuip willen zien, deden het bij Heerenveen heel goed.
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 05 juni 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 12:04 schreef daan limbos het volgende:
Dit elftal zou zeker niet meer dan 18 miljoen kosten.Botteghin schat ik op 2,5, , Ziyech 5, Chery 4, Thiga op 1,5, Finnborgarson op 6. Verkoop Clasie voor 12, Immers voor 3, Boetius 4, Vilhena 4 en wellicht nog wat spelers voor kleinere bedragen en je bent er. Dan moet je Bilal het vertrouwen geven en, ik zei het al eerder, het trio Ziyech, Bilal en Finnbogarson zou ik graag in de Kuip willen zien, deden het bij Heerenveen heel goed.
Ik weet net als jij dat als feyenoord clasie, boetius en vilhena verkoopt ze dat geld makkelijk binnen zullen halen, maar toch denk ik dat ome dagobert van geel geen 20 mln gaat uitgeven
V town madness
 V town madness - vrijdag 05 juni 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 13:17 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

Ik weet net als jij dat als feyenoord clasie, boetius en vilhena verkoopt ze dat geld makkelijk binnen zullen halen, maar toch denk ik dat ome dagobert van geel geen 20 mln gaat uitgeven
Max 1/3
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 05 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Helaas, ben het wel met je eens. Kruideniersmentaliteit viert nog steeds hoogtij.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Daar om dat VGeel weg moet .Ik lees net in voet bal primeur interview van Guidettie dat hij de vraag kreeg blijfje bij Celtic NEE antwoorde hij .Dan magje op de bank plaats nemen en daar blijven de woorden van de trainer. Ik ben er nog steeds ziek van dat VGeel hem niet genomen heeft inverband met een nog beetje eigen vermogen en de 7halfmiljoen te goed van de knvb tv rechten.Ik had hem eerder genomen dan kuyt fijne gozer maar wel op zijn retour.Het lijkt wel of continue alles expres gebeurd en wij maar hopen en hun maken er ieder jaar weer een zooitje van.
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 05 juni 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 14:55 schreef Fer 1 het volgende:
Daar om dat VGeel weg moet .Ik lees net in voet bal primeur interview van Guidettie dat hij de vraag kreeg blijfje bij Celtic NEE antwoorde hij .Dan magje op de bank plaats nemen en daar blijven de woorden van de trainer. Ik ben er nog steeds ziek van dat VGeel hem niet genomen heeft inverband met een nog beetje eigen vermogen en de 7halfmiljoen te goed van de knvb tv rechten.Ik had hem eerder genomen dan kuyt fijne gozer maar wel op zijn retour.Het lijkt wel of continue alles expres gebeurd en wij maar hopen en hun maken er ieder jaar weer een zooitje van.
Anders ik wel, guidetti zou top zijn en wordt helemaal gek als ze dan straks wel 3 miljoen voor cataignos gaan betalen. Ik weet zeker als je guidetti 2mln tekengeld geeft en een salaris van 1mln dat ie komt!
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Ik voel me als suporter van feyenoord vanaf 1962 voor de eerste keer in de kuip en ben daar voor al suporter van feyenoord. Gewoon weg genaaid door deze beleid bepalers het is gewoon weg belachelijk dat ze niet de no how hebben om de laatste 4jaar geen kampioen te zijn geworden het rond uit schandalig echt en dat meen ik uit de grond van mijn hard . En die woorden van Versluis de wedhouder van Rotterdam Feyenoord heeft niets te zoeken in europa.Steek het maar in je zak dank uwwel hoor.
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 05 juni 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 14:58 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

Anders ik wel, guidetti zou top zijn en wordt helemaal gek als ze dan straks wel 3 miljoen voor cataignos gaan betalen. Ik weet zeker als je guidetti 2mln tekengeld geeft en een salaris van 1mln dat ie komt!
+1
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Ja gozer het is echt daar krijg je de tranen van in je ogen stelletje schoften zijn het.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Doerakken
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Daar om dat ik op het andere form Beenhakker for president die man hebben ze gewoon wandelen gestuurd om dat hij het wel goed zag.Goed mee eens heeft ook zo zijn fouten gehad maar maakte feyenoord wel kampioen en dat telt niks ander.zij wisten dat Beenhakker verstand van zaken had en het spelletje goed kent hij heeft niet voor niks in spanje gezeten dus ervaring genoeg en dat is wat ze zij niet wilden dat was niet de bedoeling luisteren naar de wedhouder anders zet ik een ander neer die wel luisterd . Uit het verleden weet ik dat het nooit de bedoeling is geweest dat feyenoord als eerste de wereld beker pakte dat had ajax moeten zijn herman kuiphof wijlen vertelde dat indertijd voor de tv. Toen in pas weer in 74 pakte we nog even de uefa beker daarna was het over en uit met feyenoord .Tot dat J.v.Den Herik op het podium kwam en die is ook behoorlijk tegen gewerk door dat zooitje vande knvb is het zelfde als ajax is eigenlijk een naam.Jorien wilde inspraak hebben want hij zat daar alleen te vechten praten tegen gegadigden die ajax en psv vertegenwoordigde dus stelde hij voor om het wat eerlijker maken en ook de klijnere clubs zeker boven in de subtop ook een kans van stemming te geven heeft ook natuurlijk met geld te maken staat voor op want daar gaat het om.Jorien was een zaken man en had de terechte liefde voor feyenoord en de schulden die feyenoord toen al had overgenomen.Het was toen nog een stichting hij heeft er voor gezorgd dat feyenoord een bv werd in samenwerking met varkenoord die hadden 51 procent van de aandelen en de stadion club 49 dat is bijgesteld in de classules en ondertekend toen zo dat varkenoord wat de jeugd betreft mee zou profiteren van de op brengsten bij verkoop en dat weer tengoede komt van de stadion club dus werden zij bijden er wijzer van in samenwerkings verband zo is geschieden.we werden nog even kampioen en daarna vlak voor hij weg zou gaan nog even de uefa beker 2002.Toen moesten ze nog even de balsting op hem af sturen waar hij ongeschonden uit is gekomen.Ik bedoel maar wat er achter de schermen gebeurd daar weten wij weinig of niks van alleen als het leed steeds geleden is en tussen de regels door wat verteld VERSLUIS word dan nog lopen de mensen daar aan voor bij onbegrijpelijk dat tv rijnmond daar niet op in gaat maar wel het heeft over kieboom junior over het zwartgeld uit de jaren 70 luxemburg bank.Ik hoop hier mee met dit relaas een beetje positief gechreeven te hebben van de tegenwerking van dergelijke instituten in het voetbal kijk maar of lees hoor over de fifa nu treed dat beest af blatter om zijn nek te redden. Er komt nog eens een dag dat ajax en de knvb zich moeten verantwoorden voor de rest van nederlan en in het bijzonder feyenoord al rode kaaten die nog even uitgesteld werden om de desbetreffende speler nog even mee te laten doen daarna ging die kaart pas werken.dat is maar een dingetje scheidsrechters grensrechters die zogenaamd blind zijn let wel de laatste overtreding van vittesse en toen pelle dat deed met die elleboog stonden de kranten en tv vol van moet nog meer vertellen van dat corrupte zooitje? Oudscheidsrechter derksen voor de tv hij heeft nu wel zijn scheijdsrechters school anders zou hij een boekje over ajax en de knvbopen doen nu dus niet.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:05   quote  deeplink  
En daar om dat ene woord in ROTTERDAM en er is er maar een ROTTERDAM Je hebt er ook een liedje van er is maar een rotterdam mijn lust en mijn leven de havens met zijn hranen met de vrouw op de lijnbaan op sjouw .pleurislijers
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Jullie moesten is weten wat ik nu voel sorry voor dat woord liet me even gaan.
VVout
 VVout - vrijdag 05 juni 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Nog maar 4 daagjes en het circus gaat beginnen, een beetje actie hopelijk.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:11   quote  deeplink  
En dat woord lucky ajax rot toch op lucky schijdsrechters elftal opzouten spelen niet met elf maar 14 man ja zo word wij ook 54 keer kampioen en ze zijn er nog trots op ook stelletje dieven.
VVout
 VVout - vrijdag 05 juni 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 15:58 schreef Fer 1 het volgende:
Daar om dat ik op het andere form Beenhakker for president die man hebben ze gewoon wandelen gestuurd om dat hij het wel goed zag.Goed mee eens heeft ook zo zijn fouten gehad maar maakte feyenoord wel kampioen en dat telt niks ander.zij wisten dat Beenhakker verstand van zaken had en het spelletje goed kent hij heeft niet voor niks in spanje gezeten dus ervaring genoeg en dat is wat ze zij niet wilden dat was niet de bedoeling luisteren naar de wedhouder anders zet ik een ander neer die wel luisterd . Uit het verleden weet ik dat het nooit de bedoeling is geweest dat feyenoord als eerste de wereld beker pakte dat had ajax moeten zijn herman kuiphof wijlen vertelde dat indertijd voor de tv. Toen in pas weer in 74 pakte we nog even de uefa beker daarna was het over en uit met feyenoord .Tot dat J.v.Den Herik op het podium kwam en die is ook behoorlijk tegen gewerk door dat zooitje vande knvb is het zelfde als ajax is eigenlijk een naam.Jorien wilde inspraak hebben want hij zat daar alleen te vechten praten tegen gegadigden die ajax en psv vertegenwoordigde dus stelde hij voor om het wat eerlijker maken en ook de klijnere clubs zeker boven in de subtop ook een kans van stemming te geven heeft ook natuurlijk met geld te maken staat voor op want daar gaat het om.Jorien was een zaken man en had de terechte liefde voor feyenoord en de schulden die feyenoord toen al had overgenomen.Het was toen nog een stichting hij heeft er voor gezorgd dat feyenoord een bv werd in samenwerking met varkenoord die hadden 51 procent van de aandelen en de stadion club 49 dat is bijgesteld in de classules en ondertekend toen zo dat varkenoord wat de jeugd betreft mee zou profiteren van de op brengsten bij verkoop en dat weer tengoede komt van de stadion club dus werden zij bijden er wijzer van in samenwerkings verband zo is geschieden.we werden nog even kampioen en daarna vlak voor hij weg zou gaan nog even de uefa beker 2002.Toen moesten ze nog even de balsting op hem af sturen waar hij ongeschonden uit is gekomen.Ik bedoel maar wat er achter de schermen gebeurd daar weten wij weinig of niks van alleen als het leed steeds geleden is en tussen de regels door wat verteld VERSLUIS word dan nog lopen de mensen daar aan voor bij onbegrijpelijk dat tv rijnmond daar niet op in gaat maar wel het heeft over kieboom junior over het zwartgeld uit de jaren 70 luxemburg bank.Ik hoop hier mee met dit relaas een beetje positief gechreeven te hebben van de tegenwerking van dergelijke instituten in het voetbal kijk maar of lees hoor over de fifa nu treed dat beest af blatter om zijn nek te redden. Er komt nog eens een dag dat ajax en de knvb zich moeten verantwoorden voor de rest van nederlan en in het bijzonder feyenoord al rode kaaten die nog even uitgesteld werden om de desbetreffende speler nog even mee te laten doen daarna ging die kaart pas werken.dat is maar een dingetje scheidsrechters grensrechters die zogenaamd blind zijn let wel de laatste overtreding van vittesse en toen pelle dat deed met die elleboog stonden de kranten en tv vol van moet nog meer vertellen van dat corrupte zooitje? Oudscheidsrechter derksen voor de tv hij heeft nu wel zijn scheijdsrechters school anders zou hij een boekje over ajax en de knvbopen doen nu dus niet.
Ouderwetse smartlap, moet ik eerst ff een kratje bier naast zetten om er door te komen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Doe mij een toppertje en een Breezer ananas
R()b
 R()b - vrijdag 05 juni 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Lap Bijbeltekst.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Beetje SBS6
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 05 juni 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Borreltje bij het lezen van dit epistel.Begrijp niet alles (kan aan mij liggen) maar ik ben er van overtuigd dat Fer een echt Feyenoord-hart heeft en het goed bedoelt, al komt het er af en toe een beetje moeilijk uit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Je kan t maar kwijt zijn.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:31   quote  deeplink  
En dit is geen hart van nederland maar hart voor feyenoord .jammer datje feyenoord een smartlap noemd .
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Gewoon een biertje komt alles goed alsje het maar vat ja nee niet dat vat ja welk vat nou whahahaha . Oke boys ik moest het inderdaad ff kwijt .
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 juni 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Zo warm vandaag, gelukkig hebben wij een enorme schaduwlijst om in te liggen...
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:42   quote  deeplink  
Wat moet amsterdam nou met die zijk grachten en die hoeren wat is dat nou met klote dam en krot van een kalverstraat je moetwel rustig lopen daar anders pleurd het inelkaar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Precies
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Hele bussen vol met chineezen komen hier aan rij me de pleuris naar die euromast , nee zeker geen goeie reclame van die neuzen
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 juni 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Hoop vanavond en komende week op een wereldpot van Clasie...goed voor de marktwaarde
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 juni 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 16:42 schreef Fer 1 het volgende:
Wat moet amsterdam nou met die zijk grachten en die hoeren wat is dat nou met klote dam en krot van een kalverstraat je moetwel rustig lopen daar anders pleurd het inelkaar.
Waarom word jij geen stadsgids wijsneus....schijnbaar kom je er dagelijks
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 05 juni 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 17:16 schreef MightyAce het volgende:
Hoop vanavond en komende week op een wereldpot van Clasie...goed voor de marktwaarde
Eens.
VVout
 VVout - vrijdag 05 juni 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 17:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom word jij geen stadsgids wijsneus....schijnbaar kom je er dagelijks
Ha, die stamgast.
ar
 ar - vrijdag 05 juni 2015 - 19:58   quote  deeplink  
haha..onze spion.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Kom over al daar om weinig nieuws oudnieuws is goed alsje het niet weet .Amercan outfit wel eens van gehoord gezien ik wel geen lekkere jongens .
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Zitten ook bij feyenoord en vallen niet op praten met alle winden mee maar houden een ding in de gaten zo gaat het goed met feyenoord volgens plan.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Wout weet jij het beter dan ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ja
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Nou Clasie, laat zien wat je WAARD bent.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 05 juni 2015 - 20:20   quote  deeplink  
-------------- -Vermeer---------
Wilkshire/Cabral - V beek - Kongolo - Woudenberg

--------El Ahmadi - Toornstra -----------

---------------Chery---------------------

Kuyt ----------Kazim ------------Bassiechoko

Dat wordt hem let maar op !!!
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Kazieeeeeeeeeem neeeeeeeee aschebar kan wel .
van geil
 van geil - vrijdag 05 juni 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 20:20 schreef alexis gonzalez het volgende:
-------------- -Vermeer---------
Wilkshire/Cabral - V beek - Kongolo - Woudenberg

--------El Ahmadi - Toornstra -----------

---------------Chery---------------------

Kuyt ----------Kazim ------------Bassiechoko

Dat wordt hem let maar op !!!
58 punten
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 21:20 schreef van geil het volgende:

[..]

58 punten
Weinig goals en een instabiel middenveld.
van geil
 van geil - vrijdag 05 juni 2015 - 21:36   quote  deeplink  
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juni 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 09:01 schreef MMM het volgende:
Manu is een blind paard, alles wat hij doet is gebaseerd op hard rennen en toeval. Kan je niet op bouwen, je weet het nooit met hem..
Oppertunisme is het moeilijkst te verdedigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1993441