|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo, maar even zelf geregeld. daar ligt t niet aan. Alleen de lettertjes veranderen,klaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahah..dat ism geile! Gevuld met A-spelers dat wel natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit er ook nog vergeten pakketjes in die heli..(?)😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ssttt , daar betaal ik hem mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey geile vriend 😃, nog een pakketje voert..(?) |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Kalou is op de transferlijst gezet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Het gevaar is dat van geel bonaventura koopt omdat ie geilt op oude versleten spelers. Ik hoop dat iemand hem dat wijs kan maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ze net terug vanuit Berlijn ... Nog niet veel gebeurt zie ik bij Feyenoord, helaas ! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Vijecevic shary en nathan ake van chelsy zijn in de picterbij joop v daele kramer voor tevreden en vijevicwat een klote namen zeg vind het goed zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt, man, ik kan er bijna niet meer tegen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Stylie als jij aan een spits denkt dan moeten wij aan nemen dat het een biertje is whahahaha |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Niet mateloos maar machteloos wanhopig treurig vernederend .Maar dit seisoen kampioen anders over en sluiten voor broeder v.Geel |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En geen derde vierde dat is te min voor zo n grote club en wie het hier niet mee eens is moet zich na laten kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2015 - 17:31 schreef Fer 1 het volgende:Vijecevic shary en nathan ake van chelsy zijn in de picterbij joop v daele kramer voor tevreden en vijevicwat een klote namen zeg vind het goed zo.
Het is CHELSEA..😡 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kicke ja die is echt goed man met zo n iemand komt feyenoord er weer boven op .letterlijk en figuurlijk en de deserteurs tegen de muur. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Aan die HIPPIE HEB JE je VRIJHEID TE DANKEN anders had er slechter voorje uit gezien. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja oke Renato ik veergeet geen letter maar die toetsen pen weigerd af en toe je heb gelijk man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: We zetten de taalfoutencheck aan. Weten we wie het is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2015 - 18:25 schreef Fer 1 het volgende:Ja oke Renato ik veergeet geen letter maar die toetsen pen weigerd af en toe je heb gelijk man. 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal vandaag wel nieuws bericht komen dat Sunderland interesse heeft in Clasie |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Tis me nog steeds veel te rustig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog één nachtje pitten en dan zullen we het zien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: stilte voor de storm? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Duurt te lang allemaal,over 2,5 week begint de eerste training...... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tijd gaat snel man, half Augustus is het zo. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Waar basseer je dat op? |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Feit 1. Feyenoord heeft Sorg gescout. Dua of Nelom is te licht bevonden (wat best knap is om daar 5 jaar over te doen om tot deze conclusie te komen) of Clasie heeft aangegeven weg te willen aangezien Sorg ook als cvm uit de voeten kan. Feit 2. Van Geel heeft bij Rijnmond aangegeven een scorende voorhoedespeler en middenvelder aan te willen trekken.
Vraag ik me alleen af waarom dat eeuwen moet duren...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze laten Nelom niet voor niets een contract ondertekenen tot en met 2018, dus daar zien ze blijkbaar wat in.. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Als feyenoord wil gaan voor plek 3 tot 5 dan hebben ze een punt..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja ik snap het ook niet.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan ga het transferwindow van 2015 open, kan je een eindje terug ook op een link van me zien. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
kind soldaat Leerdam terug halen.......voor de rechtsback positie? |
|
|
|
|
genieus
|
|
|
vermeer, vbeek bottegin, en karsdorp dan vejnovic el ahmadi en kuyt voorin dan kramer en twee echte buitenspelers mooi toch , niks mis mee. immers vilhena boetius manu tevrede in de aanbieding totaal overbodig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zou n topic openen .:) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat zullen we dan zien
Dat Luc terug komt in de KUIP
Ik hoop het van wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb je het nieuws al gehoord bluf? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 16:15 schreef genieus het volgende:vermeer, vbeek bottegin, en karsdorp dan vejnovic el ahmadi en kuyt voorin dan kramer en twee echte buitenspelers mooi toch , niks mis mee. immers vilhena boetius manu tevrede in de aanbieding totaal overbodig Spelen met 10 man? En op welke plaats staat Clasie dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ze moeten ook wel willen , aangezien Feyenoord geen europees speelt zal het lastiger worden ... Men moet maar blij zijn dat Dirk Kuyt al had getekend ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 19:26 schreef ar het volgende:Heb je het nieuws al gehoord bluf? [/quote van wie, ik heb niks gehoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
beetje positiever.. Er zijn genoeg goede spelers die volgend jaar onderdeel willen zijn van het behaalde kampioensschap van Feyenoord,Onder leiding van Kuijt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: HIJ KOMT NIET!! WOEHAHAH.. |
|
|
|