|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat is hij, een PaardenL. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2014 - 19:27 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar waarom tekenen onze brothers nooit bij om de club die je geholpen heeft een steuntje in de rug te geven, waaro hebben wij schrapers zonder clubliefde die de ploeg geen cent gunnen , ik hoor een lied .......waarom zeg mij waarom enzv Nou, nooit is een groot woord. We hebben toch in elk geval Vlaar en Kuyt gehad die bijtekenden. Bovendien komt het bij elke club voor dat spelers niet willen bijtekenen. Bij Heerenveen ook. Alleen hadden die nog een optie in het contract van Ziyech staan. Anders was hij nu gewoon transfervrij vertrokken in de zomer... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Vrij tekende ook bij terwijl er redelijk belangstelling voor hem was destijds. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we Vermeer maar halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jajajaaaa schoppen we hem helemaal de tyfus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Jordy van Deelen, Mats van Huijgevoort, Boy de Jong, Kaj Ramsteijn en Guyon Fernandez. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 28-03-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000
VERDEDIGING
Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 (+1.000.000) Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 (-500.000) Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 (+300.000)
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 ( +500.000) Tony Trindade de Vilhena __( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.500.000 (+500.000) Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.250.000 Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 (-250.000) Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000
AANVAL
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 (+1.000.000) Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 (-500.000) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (huur) John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 (-400.000) Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 (+350.000)
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Arminia Bielefeld Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 FC Dordrecht Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 SVB Excelsior Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (+100.000)
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // Transfer in de maak? Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken.
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 (Aflopend Contract) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 ( Gehuurd van Anderlecht )
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Rajiv van la Parra _______ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 1.500.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Sekou Cisse _____________ Contract ontbonden en opgehoepelt. Harmeet Singh ___________ Opgetieft en opgerot. Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd )
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 Komt per 1 juli 2014.
- Te Vrede verwijdert van mogelijke vertrekkers, contract verlengd tot 2016. - Deelen, Bakkal, Fernandez verplaatst naar vertrekkers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2014 door moa -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Op zich niet gek dat Feyenoord deze spelers laat gaan. De meeste hebben duidelijk laten zien geen meerwaarde te hebben. Boy de Jong heb ik eigenlijk nooit aan het werk gezien, dus kan ik niets van zeggen. Maar als je bij Excelsior al niet mag keepen, dan wordt het wel heel erg lastig. Van Deelen vond ik niet eens zo heel slecht, al was het ook niet overtuigend. Vind het geen gekke keuze om deze spelers te laten vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Woudenberg optie gelicht en bij de selectie volgend jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu de rest van het zooitje nog, maar dan hou je er niet genoeg over..
Goossens, Verhoek etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
aanvullen met jeugd en betere middelmaat. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Immers die gaat toch ook verdwijnen ??????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee die is vanaf deze zomer echt van ons.. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Ok ik dacht dat die gelijk weg zou gaan met koeman |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, wie weet. Ik denk dat we toch Hupperts van Roda JC moeten halen. Die is het hele jaar al erg goed. Kan de top aan en wij kunnen nog wel wat gebruiken voor op rechts. Daar mag hij het met Schaken, die al op leeftijd raakt, gaan uitvechten... Verder hebben we nog een echt, sterke middenvelder nodig. Of voor achter de spits (Ziyech van Heerenveen)of voor de plek van Vilhena, zodat deze kan doorschuiven naar de plek achter de spits. Helemaal mooi zou beiden zijn, zodat we een echt sterke bank hebben. Tenslotte vind ik Basaçikoglu van Heerenveen (geen idee of ik zijn naam goed schrijf) ook een investering waard [wat een talent!], maar ik weet daarentegen weer niet of het kapitaalvernietiging is met het oog op Boëtius. Of kan Basaçikoglu ook op rechts?
Kortom, mijn wensenlijstje is Ziyech, Basaçikoglu en Hupperts plus vervangingsaankopen voor het geval er basiswaardige spelers vertrekken de op andere plekken spelen dan waar deze drie voor in aanmerking komen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even nogmaals een naam DIRK KUIJT |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hé Stylzz heeft er kijk op!! Is best mooi dat we het eens zijn...
Maar goed, ik vrees dat die drie niet allemaal haalbaar zijn. Hupperts kan gaan en staan wat hij wil, Ziyech kost natuurlijk best wel wat en van Basaçikoclu weet ik het eigenlijk niet... even gekeken op internet, waar ik lees dat ajakkes zijn club zou zijn, maar dat ze geen derde keer hoeven aan te kloppen (hij is daar twee keer afgewezen). Zijn contract zou lopen tot juni 2016 [let op: ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is]... Als ajakkes zijn club is, heeft hij misschien geen interesse in ons. Aan de andere kant misschien juist wel. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Mag van mijn nog wel. Ik vind hem nog best goed, maar ik vrees dat de meerderheid hem niet hoeft, hoewel dat natuurlijk ook weer heel snel kan omslaan. Dat kan hij dan bereiken door het op het veld te laten zien... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Begrijpt er iemand wat van de keuze om Boy de Jong uit de selectie te laten als eerdere berichten aangeven dat Lamprou verhuurd moet gaan worden en Graafland weg gaat? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 14:56 schreef Sensi het volgende:Begrijpt er iemand wat van de keuze om Boy de Jong uit de selectie te laten als eerdere berichten aangeven dat Lamprou verhuurd moet gaan worden en Graafland weg gaat? Niet goed genoeg en/of lijdenswegpesten? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Niet goed genoeg vergeleken met wat er nu staat zal ook wel weer meevallen dus zullen we het wel op het laatste houden Jan haha.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was ik ook wel verbaasd over Sensi. En kan iemand mij uitleggen waarom Verhoek een miljoen achter zijn naam heeft staan terwijl er bij Manu 4 + 1 ton staat ? Ik vind 1 jaar Manu meer waard dan 2 jaar Verhoek als je het mij vraagt.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor Feyenoord zal het beter zijn dat hij vertrekt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Een speler als Holla of Toonstra zal zeer goed bij Feyenoord passen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908! en neem je vriend l dan meteen mee!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2014 door JanM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 14:56 schreef Sensi het volgende:Begrijpt er iemand wat van de keuze om Boy de Jong uit de selectie te laten als eerdere berichten aangeven dat Lamprou verhuurd moet gaan worden en Graafland weg gaat? Lamprou hou je toch nooit tevreden als hij weer op de bank moet, helemaal nu hij waarschijnlijk niet tweede maar derde keeper wordt nu Hahn erbij komt. En Graafland blijft als Lamprou verhuurt wordt. Blijft Lamprou ook, dan is het einde verhaal Graafland. Boy de Jong is gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat Graafland keeper trainingen gaat doen na dit seizoen.. Ik kijk ff of ik er iets over kan vinden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
'Sportief ga ik sowieso nog een jaartje door'. Dus inderdaad niet met 100% zekerheid, maar hier had ik het dus van. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 15:48 schreef Sensi het volgende:Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat Graafland keeper trainingen gaat doen na dit seizoen.. Ik kijk ff of ik er iets over kan vinden. Bij de jeugd of zo? Want hogerop hebben we Lodewijks al... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Trouwens, El Ahmadi plaatst ook een open sollicitatie zo te zien.... Mag gerust terugkomen. Goeie voetballer hoor. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 15:57 schreef Arie.Klooster het volgende:Trouwens, El Ahmadi plaatst ook een open sollicitatie zo te zien.... Mag gerust terugkomen. Goeie voetballer hoor. Graag aankomend Seizoen, een echter topper samen met clasie, Vilhena en Toonstra of holla op het middenveld met Boëtius en pellè voorin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 15:57 schreef Arie.Klooster het volgende:Trouwens, El Ahmadi plaatst ook een open sollicitatie zo te zien.... Mag gerust terugkomen. Goeie voetballer hoor. Eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Karim ? Er is geen geld en Karim kan niet scoren mannen wat willen we nu????? Geen geld betekend volgens mij een sterke verdediging bouwen ( zou de eerste nl ploeg zijn met een sterke verdediging en daar kin je ver mee komen) dus realisme er is geen geld we zijn bedrogen helaas, met 25% van verkoop sommen moet je wat kunnen toch! maar nee v Geel blijft zeggen er is geen geld ".......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedrogen? Je bedoelt je hebt niet opgelet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 10:20 schreef piet de paler het volgende:Karim ? Er is geen geld en Karim kan niet scoren mannen wat willen we nu????? Geen geld betekend volgens mij een sterke verdediging bouwen ( zou de eerste nl ploeg zijn met een sterke verdediging en daar kin je ver mee komen) dus realisme er is geen geld we zijn bedrogen helaas, met 25% van verkoop sommen moet je wat kunnen toch! maar nee v Geel blijft zeggen er is geen geld ".......... Suggestief. Maak dat maar eens hard met argumenten. Of koop een prullenbak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 15:29 schreef tomson het volgende:Was ik ook wel verbaasd over Sensi. En kan iemand mij uitleggen waarom Verhoek een miljoen achter zijn naam heeft staan terwijl er bij Manu 4 + 1 ton staat ? Ik vind 1 jaar Manu meer waard dan 2 jaar Verhoek als je het mij vraagt.. Achter Bakkal staat ook een prijskaartje... Lijkt mij beter om overal een nul achter te zetten want transfers gaan met de waan van de dag.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het zijn toch de uitspraken van v Geel of zit ik dan mis? En is het idee dan zo verkeerd om een helle goede verdediging op te zetten, dat kost minder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben wel met Piet eens dat t vaag is. 25 procent van wat? tot welk bedrag? tot de schuld met rente is weggepoetst of het geheel incl aandelen. Stel je verkoopt Pelle Janmaat en Clasie, is het dan nog 25 procent? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is helemaal niet vaag. Het is heel duidelijk. 25% van de verkopen herinvesteren, de rest gebruiken voor wegpoetsen schulden en opbouw e.v. Restant aanvullen met eigen jeugd of transfervrij . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De aandelen zijn ook verkapte schulden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vraag wat blijft er dan globaal over voor echte aankopen ? Als je niet investeert gaat het slechter niemand gaat in een circus zitten zonder top artiesten toch? Stel je voor dat je voor 15 milj verkoopt blijft er dan 25% over voor een aankoop? Of zie ik dat wederom verkeerd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:Het is helemaal niet vaag. Het is heel duidelijk. 25% van de verkopen herinvesteren, de rest gebruiken voor wegpoetsen schulden en opbouw e.v. Restant aanvullen met eigen jeugd of transfervrij . Als dat t antwoord van van Geel is. dan ben je ten dode opgeschreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee Met een nog stringenter beleid heb je afgelopen jaren resultaten geboekt. Geen prijs, maar wel europees voetbal. 25% herinvesteren was eerst nul. Alleen maar salaris. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:Vraag wat blijft er dan globaal over voor echte aankopen ? Als je niet investeert gaat het slechter niemand gaat in een circus zitten zonder top artiesten toch? Stel je voor dat je voor 15 milj verkoopt blijft er dan 25% over voor een aankoop? Of zie ik dat wederom verkeerd Dat zie je helemaal goed, bij 15 miljoen kan er voor € 4.250.000,= uitgekeken worden naar andere spelers ... Mooi toch! Eerst afbetalen en potje opbouwen , is niks mis mee !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 15:29 schreef tomson het volgende:Was ik ook wel verbaasd over Sensi. En kan iemand mij uitleggen waarom Verhoek een miljoen achter zijn naam heeft staan terwijl er bij Manu 4 + 1 ton staat ? Ik vind 1 jaar Manu meer waard dan 2 jaar Verhoek als je het mij vraagt.. Als je verder kijkt dan je neus lang is dan weet je ook dat het verleden helaas mee telt. Ik vind het ook raar dat Verhoek meer 'waard' zou zijn dan Elvis Manu |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toornstra zou kunnen, Holla zeker niet! Holla komt veel te kort , Toornstra is technisch beter dan Holla ... |
|
|
|