|
|
ar
|
|
|
quote: Je mist er niks aan bluf. Koning kansenmisser,en daar hebben we er al een paar van. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 20:09 schreef ar het volgende:[..] Je mist er niks aan bluf. Koning kansenmisser,en daar hebben we er al een paar van. Hij voelt zich in de KUIP het alle beste denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De stoel van L is leeg |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 16:15 schreef genieus het volgende:vermeer, vbeek bottegin, en karsdorp dan vejnovic el ahmadi en kuyt voorin dan kramer en twee echte buitenspelers mooi toch , niks mis mee. immers vilhena boetius manu tevrede in de aanbieding totaal overbodig Vermeer, v Beek-Bottegin-Karsdorp Vejnovic-El Ahmadi-Kuyt Kramer en twee echte buitenspelers
Met tien spelers komen we nooit op de Coolsingel terecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oppleuren met die Kramer. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote: +1
ik zou toch proberen chery te halen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nooit aan beginnen, LUC LUC op die plaats
Ik denk nog steeds dat Van Geel gaat af reizen naar Enschede deze week, wat is nou twee en een half miljoen voor LUC
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 20:51 schreef de bluffer het volgende:[..] nooit aan beginnen, LUC LUC op die plaats Ik denk nog steeds dat Van Geel gaat af reizen naar Enschede deze week, wat is nou twee en een half miljoen voor LUC teveel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha Ha het is een koopje |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Het spijt me echt, maar heb net toch even gekeken en er komt ook nog €49.20 bij voor een retourtje Rotterdam - Enschede echt te veel. :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 20:51 schreef de bluffer het volgende:[..] nooit aan beginnen, LUC LUC op die plaats Ik denk nog steeds dat Van Geel gaat af reizen naar Enschede deze week, wat is nou twee en een half miljoen voor LUC Alsjeblieft niet zeg, is nooit verder gekomen dat een belofte. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: en die belofte komt NU wel uit ELS
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jammer Jammer Jammer: we komen niet op de Coolsingel in 2016 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar de kans is er wel een stuk groter op als er iets anders bij komt i.p.v. Luc. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 21:51 schreef VVout het volgende:[..] Maar de kans is er wel een stuk groter op als er iets anders bij komt i.p.v. Luc. Wie is er dan beter dan ? om naar de Coolsingel te gaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bij ons rijden geen trams maar ik heb het over een betaalbare voetballer die beter is om met Dirkie te spelen dan LUC Dit is het laatste wat ik er over wil mailen
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 22:37 schreef de bluffer het volgende:[..] Bij ons rijden geen trams maar ik heb het over een betaalbare voetballer die beter is om met Dirkie te spelen dan LUC Denk dat Klipke een perfecte aanvulling zou zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens , roep ik ook al n jaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mijn antwoord: ken ik niet zal wel een groter Topper zijn tot morgen misschien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Terror Jaap in de spits klaaaaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jo Inge Berget b.v. draait zowat 1 op 1 en niet duur.
Kyoto Nagaokakyo ook een idee om nader te bestuderen, gaat ook richting 1 op 1.
Het zijn wel niet de spraakmakenste competities waar ze nu voetballen, maar dat is de onze nou ook niet waar Luc 1 op 2 draait en bovendien vreselijk duur is en persoonlijk niet te verteren voor mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als van Persie btw naar Juve zou gaan is dit een internationale transfer waar we ook weer wat centjes aan gaan over houden :) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettieeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoorder voor alt
|
|
|
De transferwindow is geopend! Benieuwd of Van Geel deze keer vóór aanvang van de competitie een Feyenoord waardige selectie gaat samenstellen. Hopelijk ook met spelers die in de toekomst nog eens een leuk transferbedrag kunnen opbrengen. Ben bang dat het wel weer eens transfervrije oude spelers kunnen worden in de categorie Wilkshire en Boulahrouz.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door Feyenoorder voor alt -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel doet het zó NIET goed (...), dat het alleen maar beter kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel heeft blijkbaar gehaald wat haalbaar was. Maar we doen nu alsof hij alleen maar bejaardenhuizen heeft leeg gekocht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop op een rechtsback, linker centrale verdediger, Ziyech ipv Immers en een scorende spits.
Eventueel een linksback (of Woudenberg het vertrouwen geven), vervanger Clasie en vervanger Boëtius. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hij heeft ook fernandez singh vormer goossens nelom ellabdaoui verhoek kazim bakkal en immers gehaald dus niet alleen bejaarde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Anders weer een kansloos seizoen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gezien hetgeen er in het verleden gebeurde heb ik er weinig vertrouwen in. We zullen weer verder achterop raken bij 920 en Pisvee inplaats van de ons voorgespiegelde aansluiting. Benieuwd welk café-elftal er uit de bus rolt. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Natuurlijk is studie, het vergaren van kennis, belangrijk voor je ontwikkeling. Het vaststellen van iemands IQ is daarbij belangrijk, waar komt iemand het beste tot zijn recht- Naast het begrip IQ hanteert men sinds 25 jaar ook het begrip EQ, Emotionele Intelligentie, een test die meer zegt over iemands empathie dan over zijn kennis. Om in een bepaalde functie te slagen is iemands EQ belangrijk of hij/zij in staat is logische beslissisingen onder druk of met emoties te nemen. Bij veel bedrijven en testbureaux wordt dan ook aan het EQ -testresultaat grote waarde gehecht. Ik denk dan ook dat het begrip EQ een grotere rol speeltdan zijn IQ bij het wel of niet slagen van een profvoetballer. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
podolski mag vertrekken bij arsenal |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Bedankt voor de mededeling. Cambiasso ook bij Leicester |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Daan helemaal eens de rest blert maar wat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 10:53 schreef daan limbos het volgende:Natuurlijk is studie, het vergaren van kennis, belangrijk voor je ontwikkeling. Het vaststellen van iemands IQ is daarbij belangrijk, waar komt iemand het beste tot zijn recht- Naast het begrip IQ hanteert men sinds 25 jaar ook het begrip EQ, Emotionele Intelligentie, een test die meer zegt over iemands empathie dan over zijn kennis. Om in een bepaalde functie te slagen is iemands EQ belangrijk of hij/zij in staat is logische beslissisingen onder druk of met emoties te nemen. Bij veel bedrijven en testbureaux wordt dan ook aan het EQ -testresultaat grote waarde gehecht. Ik denk dan ook dat het begrip EQ een grotere rol speeltdan zijn IQ bij het wel of niet slagen van een profvoetballer. niet alleen als profvoetballer. in het geheel als mens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dembele zit weer in het geruchten circuit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El Ham..geloof ik geen klote van. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Tot hij stopt met voetbal zullen we geruchten over hem blijven lezen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag hopen dat hij niet komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook onzin. Komt van een twitteraar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus 'bron' FRFC1908 heeft baat bij onrust rondom van Geel en Gudde. Die doen alles om te zorgen dat die twee weggaan. Inclusief dit soort geruchten de rondte sturen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar