BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 09 juni 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:
Zo'n transferperiode is vaker onzinnig dan verheffend.
dat is wel heel erg anti van Geel
Milo
 Milo - dinsdag 09 juni 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Lachen man al die geruchtmakende verhalen om vervolgens blij gemaakt worden met een dode mus...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juni 2015 - 22:31   quote  deeplink  
Anti van Geel....
Daar wordt een ander topic voor misbruikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door FR-Henk --
van geil
 van geil - dinsdag 09 juni 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:30 schreef Milo het volgende:
Lachen man al die geruchtmakende verhalen om vervolgens blij gemaakt worden met een dode mus...
het gerucht is de laatste tijd beter als het resultaat.
ar
 ar - dinsdag 09 juni 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:13 schreef tomson het volgende:

[..]

En dat dit gerucht geen realiteit wordt 😝
Precies:)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juni 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:31 schreef van geil het volgende:

[..]

het gerucht is de laatste tijd beter als het resultaat.
Da's al vele, vele jaren zo.
Ligt meer aan de verwachtingen die gesteld worden: kampioen worden, bekerwinnaar worden, 102 goals scoren, max. 1 nederlaag over een heel seizoen.

Kut dat er clubs zijn die hoger op de ladder kunnen staan.
Nog.
MMM
 MMM - dinsdag 09 juni 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 21:32 schreef Stylzz het volgende:
Plus 'bron' FRFC1908 heeft baat bij onrust rondom van Geel en Gudde. Die doen alles om te zorgen dat die twee weggaan. Inclusief dit soort geruchten de rondte sturen
Zit wat in Stylzz.

Maar zij raken dan wel hun betrouwbaarheid kwijt. Vaak zitten ze goed met nieuwtjes..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Ik word al 4 jaar misbruikt door Hr. V? Geel.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 10 juni 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Als v Geel EL Hamdaoui naar Feyenoord haalt, kan hij het geld beter aan mij geven
of aan een goed doel
de bluffer
 de bluffer - woensdag 10 juni 2015 - 00:29   quote  deeplink  
Als Ronald Koeman met zijn selectie naar Nederland komt
begint het gedonder met Jordy Clasie, tussen de 15-20 miljoen mogen ze hem
naar de wedstrijd meenemen maar ik hoop het van niet
lieve Immers maar dan voor minder denk ik
Nicotti
 Nicotti - woensdag 10 juni 2015 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 23:47 schreef Fer 1 het volgende:
Ik word al 4 jaar misbruikt door Hr. V? Geel.
Deed het pijn?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 juni 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Hebben jullie nog gekeken naar oranje tegen Amerika? Ik vond Michael Bradley best aardig spelen. Hij speelt altijd aardig in het amerikaanse team. Stel dat Clasie gaat (zeer grote kans natuurlijk), zou hij dan een goede versterking zijn? Van mij mag hij komen hoor. Is een enorme winnaar... en hij is jonger dan ik dacht....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Weer een Sorg minder
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Ik lees steeds, Feyenoord zit achter die of die speler aan, direct gevolgd door het zinnetje alsmede AC Milaan,Manchester,020, of lampjes hebben ook interesse.........kansloos voor Feyenoord.
Stop met deze onzin berichten in de pers tot je echt een kansje maakt om deze spelers vast te leggen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 juni 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Misschien is dat wel een spelletje van de makelaars? Waarschijnlijk van de pers zelf, want het levert ze lezers op, al is het niet waar...

Trouwens Edwin Linssen (zie hieronder) heeft wel gelijk over zijn broertje... zeer goede speler. Kan met gemak mee bij ons. In Limburg liet hij het al zien, bij Heracles in het begin en op het eind van dit seizoen (tussendoor was hij even minder; blessure geloof ik?), dus ik zou het zeker toejuichen als Van Geel hem zou halen, immers hij heeft een individuele actie en hij heeft absoluut scorend vermogen. Hij kan in zijn eentje een wedstrijd beslissen, maar is ook wel degelijk een teamspeler. Ik durf zelfs te stellen dat hij oranje kan halen, mits hij bij een goede club komt (word je nl. eerder geselecteerd):

Edwin Linssen, die zijn voetbalschoenen inmiddels aan de wilgen heeft gehangen, zou het niet gek vinden als zijn broertje Bryan Linssen binnenkort vertrekt naar Feyenoord. De oud-voetballer heeft namelijk het idee dat de huidige aanvaller van Heracles Almelo niet zou misstaan in Rotterdam.

''Ik durf te stellen dat hij perfect bij Feyenoord past. Het Legioen zal hem omarmen, met zijn opportunistische speelstijl, altijd op zoek naar de actie. Dat zal hem alleen maar sterker maken", zo sprak Edwin zich uit in de nieuwe editie van Voetbal International.

Mocht Feyenoord oren hebben naar de komst van Linssen, dan zullen de Rotterdammers wel eerst het contract van hem moeten afkopen. Bij Heracles Almelo ligt hij namelijk nog tot de zomer van 2016 vast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juni 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Feyenoord overweegt zich te versterken met Georgi Terziev, een 23-jarige centrale verdediger van Ludogorets Razgrad. Scouts van de Rotterdammers zaten afgelopen maandag voor de Bulgaar op de tribune tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tussen Turkije en Bulgarije. Dat meldt Gazzetta TV.

Feyenoord is echter niet de enige club die interesse heeft in Terziev, want ook Internazionale en Lazio zouden de viervoudig international in hun schaduwelftal hebben staan. Terziev heeft bij Ludogorets nog een contract tot de zomer van 2017 en zou alleen bij een transfersom van minimaal vijf miljoen euro mogen vertrekken.

Het is niet de eerste keer dat de ex-speler van Chernomorets Burgas in verband wordt gebracht met Feyenoord. Meridian Match berichtte in mei 2013 dat de Kuipbewoners in Terziev een geschikte opvolger zagen voor Stefan de Vrij, maar dat gerucht werd ook al gauw weer ontkracht door Feyenoord.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 10 juni 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord overweegt zich te versterken met Georgi Terziev, een 23-jarige centrale verdediger van Ludogorets Razgrad. Scouts van de Rotterdammers zaten afgelopen maandag voor de Bulgaar op de tribune tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tussen Turkije en Bulgarije. Dat meldt Gazzetta TV.

Feyenoord is echter niet de enige club die interesse heeft in Terziev, want ook Internazionale en Lazio zouden de viervoudig international in hun schaduwelftal hebben staan. Terziev heeft bij Ludogorets nog een contract tot de zomer van 2017 en zou alleen bij een transfersom van minimaal vijf miljoen euro mogen vertrekken.

Het is niet de eerste keer dat de ex-speler van Chernomorets Burgas in verband wordt gebracht met Feyenoord. Meridian Match berichtte in mei 2013 dat de Kuipbewoners in Terziev een geschikte opvolger zagen voor Stefan de Vrij, maar dat gerucht werd ook al gauw weer ontkracht door Feyenoord.
Veelste veel geld voor zo'n speler..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 juni 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Oh, je kent hem? ik niet..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 14:40 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees steeds, Feyenoord zit achter die of die speler aan, direct gevolgd door het zinnetje alsmede AC Milaan,Manchester,020, of lampjes hebben ook interesse.........kansloos voor Feyenoord.
Stop met deze onzin berichten in de pers tot je echt een kansje maakt om deze spelers vast te leggen.
Da's elk jaar Zo.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 juni 2015 - 15:52   quote  deeplink  
De wens is de vader van de gedachte. Maar die gedachten zitten er vaak naast.
De Pater
 De Pater - woensdag 10 juni 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Allemaal niet te moeilijk doen, Berghuis en Vejinovic halen!! Dan heb je voorin Berghuis, Kuyt en Bilal.. een echte linkspoot op links en een echte rechtspoot op rechts die ook nog eens beiden op de andere kant kunnen spelen. Dan op 10 Toornstra weer op z'n eigen plekkie en met KEA en Vejinovic daar weer achter. Achterin Woudenberg, Kongolo, v.Beek en Karsdorp. Wellicht als de centjes het toelaten van Anholt halen, kan op beide backposities spelen. Dan haal je max 3 spelers..

Vertrekken zullen dan: Mulder, Boula, Mathijsen, Slabbekoorn, Graafland, Verhoek, Vilhena, Te Vrede, Immers, Boetius, Kazim en Clasie. Daar zullen voldoende centjes op binnenkomen lijkt mij.

Reserves: Manu, Anass, Fernandes, Nieuwkoop, Sleegers, Schuurman, Nelom, Gronsveld, Verdonk, Dammers, Wilkshire, Cabral, Hahn, en Miazek.

Ben ik nou gek!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door De Pater --
van geil
 van geil - woensdag 10 juni 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 00:48 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Deed het pijn?
wil je het ervaren ?
;)
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 juni 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Nog zo'n gedachte: Lens wil weg bij Kiev. Zou van Geel het al weten?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juni 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 16:29 schreef daan limbos het volgende:
Nog zo'n gedachte: Lens wil weg bij Kiev. Zou van Geel het al weten?
Wat denk je zelf?
En Lens voor Feyenoord...Vind je dat nou werkelijk realisme?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Och, de ironie.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 juni 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Bedoelde ik dit dan serieus, Henk. Gewoon een reactie op Piet, die inderdaad stelt dat er steeds weer van die lansloze kreten op dit forum worden geplaatst. Dus de wens en de gedachte
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juni 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Je bedoelt zeker lensloze..(?)
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 juni 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Renato, je had hem bijna door Kansloos, lensloos, lansloos.
VVout
 VVout - woensdag 10 juni 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Het speerpunt van dit forum, dus.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 10 juni 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Laat de spelers daar spelen waar zij zich thuis voelen Karsdorp wil zelf liever op het midden veld .Ik zelf ben van mening nu met Gio aan het roer dat het elftal gaat lopen.Het enigste wat wij nodig hebben Vejinovic is goed dan een afmaker voor de spits positie en nog een goece verdediger er bij .De meeste van dit elftal wat nog beter kan in europa daar hebben zij aardig gepressteerd.
van geil
 van geil - woensdag 10 juni 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord overweegt zich te versterken met Georgi Terziev, een 23-jarige centrale verdediger van Ludogorets Razgrad. Scouts van de Rotterdammers zaten afgelopen maandag voor de Bulgaar op de tribune tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tussen Turkije en Bulgarije. Dat meldt Gazzetta TV.

Feyenoord is echter niet de enige club die interesse heeft in Terziev, want ook Internazionale en Lazio zouden de viervoudig international in hun schaduwelftal hebben staan. Terziev heeft bij Ludogorets nog een contract tot de zomer van 2017 en zou alleen bij een transfersom van minimaal vijf miljoen euro mogen vertrekken.

Het is niet de eerste keer dat de ex-speler van Chernomorets Burgas in verband wordt gebracht met Feyenoord. Meridian Match berichtte in mei 2013 dat de Kuipbewoners in Terziev een geschikte opvolger zagen voor Stefan de Vrij, maar dat gerucht werd ook al gauw weer ontkracht door Feyenoord.
.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Volgende nep gerucht wordt Kalou.
MMM
 MMM - woensdag 10 juni 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:
Volgende nep gerucht wordt Kalou.
Jep.

https://twitter.com/Plakplaat63/status/608723829423247360

https://twitter.com/Italiamiacasa/status/608727199672320000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door MMM --
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Hah... zouden die headliner lezen ?
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 juni 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Zullen we van Persie dan maar op twitter zetten. Met de uitdrukkelijke zekerheid dat fit bericht van van Geel persoonlijk komt.geloven veel idioten ook vast.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 juni 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Ff serieus! Is het niet zo dat de transfermarkt 1 juli begint?
Ik zie iedereen in rep en roer over transfers, maar bij mijn weten is de transfermarkt in de.zomer altijd open van 1 juli t/'m 5/6 september.
De winterse transferperiode van 1 januari t/m 31 januari.
Of ben ik gek?
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 23:28   quote  deeplink  
The Premier League season wrapped up on May 24 and there has been a slew of confirmed transfers since - including James Milner andDanny Ings to Liverpool andMemphis Depay's move to Manchester United. But the window does not officially open until 12am on Wednesday 1 July 2015.
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Psies :)
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 23:30   quote  deeplink  
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/11600297/When-does-the-transfer-window-2015-open-and-close.html
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 11 juni 2015 - 00:30   quote  deeplink  
2de week van juni kunnen ze al speler regelen, en 1 per juli contracteren?
Wa loop iedereen te ouwehoeren over transfers dan?whahahahha?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 11 juni 2015 - 00:32   quote  deeplink  
En dan derbij de 1e die word gepresenteerd demy de Zeeuw.
Daarna komt ie zkr aan met Heitinga?
Van mij mag er een bom op dat dwaasgebouw.
Wel met directie erin graag.
We motte Toch een nieuwe stadion hebben.
En die komt er met Gudde nu niet, dan niet, nooit niet.
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 23:29 schreef tomson het volgende:
Psies :)
Transfer windows

Van land tot land verschillend, in Nederland is ie open.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 11 juni 2015 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 00:44 schreef VVout het volgende:

[..]

Transfer windows

Van land tot land verschillend, in Nederland is ie open.
Best raar eigenlijk!
zou beter zijn als alles tegelijk open en dicht gaat.
Maarja sommigen Competities starten later of eerder dan ons.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 juni 2015 - 03:10   quote  deeplink  
Zodra er een competitie start in een land zouden er geen spelers meer bij of weg mogen daar..
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Eens Bossie, vind het altijd storend dat je dat ook nog aan je kop hebt als je je seizoen moet opstarten, zeker als dan op het laatste moment nog een speler wordt weg gekaapt.
tomson
 tomson - donderdag 11 juni 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Ook eens. Pure competitievervalsing als er na een paar wedstrijden nog steeds spelers kunnen worden gekaapt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 02:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Best raar eigenlijk!
zou beter zijn als alles tegelijk open en dicht gaat.
Maarja sommigen Competities starten later of eerder dan ons.
pure competitievervalsing... De uefa of misschien zelfs de FIFA moet twee transferwindows maken van een maand die voor elk land in dezelfde periode liggen. Een maand is lang genoeg. En niet zoals nu dat bij ons de markt dicht zit waarop een rijke rus nog iemand kan aantrekken. Als jij dan denkt je selectie voor elkaar te hebben kun je dus bedrogen uitkomen... Dat kan niet, dat is pure competitievervalsing.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Trouwens, als Van Geel slim is, haalt hij voor een prikkie Ten Rouwelaar op bij Nac, zodat hij Hahn kan verhuren aan Pec (wel eerst contract openbreken en verlengen met twee jaar; hier blijkt vertrouwen uit en hij is gewoon de toekomstige keeper van bijvoorbeeld oranje).

Ten Rouwelaar had een kloteseizoen, maar is doorgaans gewoon betrouwbaar (zelfs een van de constantste keepers uit de eredivisie) en dat hij op zou zijn is kolder. Geloof ik niets van, maar ik denk daarentegen dat hij een perfecte reservekeeper voor ons kan zijn.

Met Hahn heb je twee keepers die basiswaardig zijn en dat is niet altijd goed plus dat het zonde is als hij op de bank zit te verpieteren. Wanneer je Ten Rouwelaar haalt heb je ook een volwaardige keeper, maar wel eentje die, helemaal na het afgelopen seizoen, zijn plekje kent..., op de bank dus....
JanM
 JanM - donderdag 11 juni 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 10:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Trouwens, als Van Geel slim is, haalt hij voor een prikkie Ten Rouwelaar op bij Nac, zodat hij Hahn kan verhuren aan Pec (wel eerst contract openbreken en verlengen met twee jaar; hier blijkt vertrouwen uit en hij is gewoon de toekomstige keeper van bijvoorbeeld oranje).

Ten Rouwelaar had een kloteseizoen, maar is doorgaans gewoon betrouwbaar (zelfs een van de constantste keepers uit de eredivisie) en dat hij op zou zijn is kolder. Geloof ik niets van, maar ik denk daarentegen dat hij een perfecte reservekeeper voor ons kan zijn.

Met Hahn heb je twee keepers die basiswaardig zijn en dat is niet altijd goed plus dat het zonde is als hij op de bank zit te verpieteren. Wanneer je Ten Rouwelaar haalt heb je ook een volwaardige keeper, maar wel eentje die, helemaal na het afgelopen seizoen, zijn plekje kent..., op de bank dus....
Ten Rouwelaar whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Besides: Mulder///HELD! is nog niet definitief weg!
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 10:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Trouwens, als Van Geel slim is, haalt hij voor een prikkie Ten Rouwelaar op bij Nac, zodat hij Hahn kan verhuren aan Pec (wel eerst contract openbreken en verlengen met twee jaar; hier blijkt vertrouwen uit en hij is gewoon de toekomstige keeper van bijvoorbeeld oranje).

Ten Rouwelaar had een kloteseizoen, maar is doorgaans gewoon betrouwbaar (zelfs een van de constantste keepers uit de eredivisie) en dat hij op zou zijn is kolder. Geloof ik niets van, maar ik denk daarentegen dat hij een perfecte reservekeeper voor ons kan zijn.

Met Hahn heb je twee keepers die basiswaardig zijn en dat is niet altijd goed plus dat het zonde is als hij op de bank zit te verpieteren. Wanneer je Ten Rouwelaar haalt heb je ook een volwaardige keeper, maar wel eentje die, helemaal na het afgelopen seizoen, zijn plekje kent..., op de bank dus....
Tering wat erg. Ik geef het op..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2103469