BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ericje
 ericje - donderdag 11 juni 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 10:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Trouwens, als Van Geel slim is, haalt hij voor een prikkie Ten Rouwelaar op bij Nac, zodat hij Hahn kan verhuren aan Pec (wel eerst contract openbreken en verlengen met twee jaar; hier blijkt vertrouwen uit en hij is gewoon de toekomstige keeper van bijvoorbeeld oranje).

Ten Rouwelaar had een kloteseizoen, maar is doorgaans gewoon betrouwbaar (zelfs een van de constantste keepers uit de eredivisie) en dat hij op zou zijn is kolder. Geloof ik niets van, maar ik denk daarentegen dat hij een perfecte reservekeeper voor ons kan zijn.

Met Hahn heb je twee keepers die basiswaardig zijn en dat is niet altijd goed plus dat het zonde is als hij op de bank zit te verpieteren. Wanneer je Ten Rouwelaar haalt heb je ook een volwaardige keeper, maar wel eentje die, helemaal na het afgelopen seizoen, zijn plekje kent..., op de bank dus....
Ik vind Coutinho een ideale tweede keeper. Jelle moet je niet meer willen, die zakt compleet door het ijs
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Ten Rouwelaar was alleen het afgelopen seizoen niet best, maar alle seizoenen ervoor was hij een prima keeper. Ik zou het toejuichen dat hij komt, zodat Hahn meer ervaring kan opdoen. Diegenen die nu hem als lachertje beschouwen, hebben blijkbaar zijn carrière niet gevolgd.

Trouwens, Mulder nog een seizoen als reserve is ook prima, maar ik ga ervan uit dat hij vertrekken zal...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Coutinho is ook een prima keuze...
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Ten Rouwelaar is een waardeloze keeper die er helemaal niets meer van kan. Word ieder jaar minder en minder, het is niet alleen afgelopen seizoen een ramp. Het is dat ze oude man Babos daar als tweede keeper hebben want anders lag hij er allang uit.

Tuurlijk moet Feyenoord hem niet halen. Als Vermeer geblesseerd raakt, heb je een GIGANTISCH probleem als je met deze clown opgescheept zit.
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Hahn verhuren eens maar Ten Rouwelaar is JL/Topklasse niveau
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 12:32 schreef MMM het volgende:
Ten Rouwelaar is een waardeloze keeper die er helemaal niets meer van kan. Word ieder jaar minder en minder, het is niet alleen afgelopen seizoen een ramp. Het is dat ze oude man Babos daar als tweede keeper hebben want anders lag hij er allang uit.

Tuurlijk moet Feyenoord hem niet halen. Als Vermeer geblesseerd raakt, heb je een GIGANTISCH probleem als je met deze clown opgescheept zit.
Ben ik dus niet met je eens. Dit jaar was kloten, maar daarvoor hoorde hij wel degelijk bij de goede keepers plus dat hij bij de meest constante keepers behoorde... Maar goed, jij bent wel vaker een azijnzeiker en dat mag.... Ik zie het wel in hem, jij niet, prima toch?
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Een azijnzeiker omdat jij spelers tipt die werkelijk niets toevoegen. Als Vermeer geblesseerd raakt en die clown komt er in, wat verwacht je dan? Dan kan je een topspits halen en een scorende middenvelder maar dan word je alsnog geen kampioen.

Ik wil dat Feyenoord weer de club word van weleer, spelen om de prijzen en ze pakken. En dat lukt niet met dat soort middelmaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door MMM --
kenny
 kenny - donderdag 11 juni 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Kishna ?? ik vind het geen slecht idee
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Nou dan weet je wat je moet doen... je spaarpotje legen en naar Van Geel brengen, want hij kan nou eenmaal niet twintig topspelers halen... Je zult ergens tevreden moeten zijn, waarom dan niet met een reservekeeper die een mooie carriere achter de rug heeft en die nog wel een tijdje op de bank kan zitten zoals Lodewijks destijds.... We hebben nou eenmaal niet zo veel centjes, want anders had ik wel voorgesteld dat we Neuer zouden halen voor de bank....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 14:04 schreef kenny het volgende:
Kishna ?? ik vind het geen slecht idee
Ga je mondje spoelen Kenny.... dat jochie is trouwens, wat mij betreft, geen verbetering t.o.v. de huidige spelers.
V town madness
 V town madness - donderdag 11 juni 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 14:04 schreef kenny het volgende:
Kishna ?? ik vind het geen slecht idee
Kishna Kuijt Bilal vind ik best een goed plan, ziyech erachter en knalluhhh....
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 14:10 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou dan weet je wat je moet doen... je spaarpotje legen en naar Van Geel brengen, want hij kan nou eenmaal niet twintig topspelers halen... Je zult ergens tevreden moeten zijn, waarom dan niet met een reservekeeper die een mooie carriere achter de rug heeft en die nog wel een tijdje op de bank kan zitten zoals Lodewijks destijds.... We hebben nou eenmaal niet zo veel centjes, want anders had ik wel voorgesteld dat we Neuer zouden halen voor de bank....
Dat is niet nodig want we hebben 2 prima keepers en een groot talent daarachter. Als er geen redelijke keeper gehaald kan worden achter Vermeer dan je geld in andere dingen stoppen en Hahn behouden.

Andere posities zijn belangrijker momenteel.
kenny
 kenny - donderdag 11 juni 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 14:11 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ga je mondje spoelen Kenny.... dat jochie is trouwens, wat mij betreft, geen verbetering t.o.v. de huidige spelers.
waarom ?? komt bij ado den haag vandaan dus heeft geen echt 020 verleden , blijft een goede speler met mogelijkheden , hij heeft alleen stukje vertrouwen nodig die hij bij 020 niet kreeg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Haha, niet te letterlijk nemen Kenny, just teasing...

Ik zie in hem nou niet een echte verbetering hoor. De huidige spelers van ons zijn echt niet minder...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 14:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat is niet nodig want we hebben 2 prima keepers en een groot talent daarachter. Als er geen redelijke keeper gehaald kan worden achter Vermeer dan je geld in andere dingen stoppen en Hahn behouden.

Andere posities zijn belangrijker momenteel.
Ja, maar Mulder vertrekt ws. plus dat je Hahn beter maakt als hij nog een jaartje verhuurd wordt ipv dat hij op de bank zit..... Op korte termijn heb je gelijk, dan zeg ik ook de besten moeten blijven, maar ik zou juist verder kijken... Laat hem nog een jaartje verder rijpen en dan komt hij terug om misschien Vermeer eruit te keepen? Ik denk van wel.
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 14:53 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar Mulder vertrekt ws. plus dat je Hahn beter maakt als hij nog een jaartje verhuurd wordt ipv dat hij op de bank zit..... Op korte termijn heb je gelijk, dan zeg ik ook de besten moeten blijven, maar ik zou juist verder kijken... Laat hem nog een jaartje verder rijpen en dan komt hij terug om misschien Vermeer eruit te keepen? Ik denk van wel.
Ik ben het ook met je eens, ik zie liever ook dat Hahn nog lekker een jaartje goed keept bij PEC. Jaar daarna hopelijk veel centjes vangen voor Vermeer en als hij er dan klaar voor is kan Hahn het stokje overnemen.

Maar zoals je zelf al zei, Feyenoord is niet in de positie om zomaar even een speler te halen. En dan vind ik dat je je af moet vragen of het verstandig is om het geld wat je hebt in een tweede keeper te stoppen terwijl je Hahn hebt.. Die afweging zou je in augustus kunnen maken, als er spelers vertrokken/bijgekomen zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Prima, maar ik denk dat je spekkoper bent als je Hahn juist wel die ervaring laat opdoen, oftewel ik zou aan de langere termijn denken. Dit jaar hebben we toch geen EL. Dan rest alleen nog de vraag wie de tweede keeper moet worden en dan denk ik dat we in Ten Rouwelaar een erg goedkoop alternatief hebben, want NAC zit met hem in de maag. Overigens vind ik een jongen als Coutinho ook een prima keuze hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door Arie.Klooster --
tomson
 tomson - donderdag 11 juni 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Ten Rouwelaar.. alleen het idee al. Die man kon een paar jaar terug nog enigszins meekomen maar de laatste paar jaar holt hij achteruit. En afgelopen seizoen is hij onherstelbaar beschadigd. Lachertje van de ED. Terwijl er zat andere prutsers rondlopen, was bassie letterlijk comedy capers. Mag Mulders veters nog niet eens strikken.. Gewoon Hahn terughalen en Miazek als 3e keep.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Hilarisch clown Bassie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 15:53 schreef tomson het volgende:
Ten Rouwelaar.. alleen het idee al. Die man kon een paar jaar terug nog enigszins meekomen maar de laatste paar jaar holt hij achteruit. En afgelopen seizoen is hij onherstelbaar beschadigd. Lachertje van de ED. Terwijl er zat andere prutsers rondlopen, was bassie letterlijk comedy capers. Mag Mulders veters nog niet eens strikken.. Gewoon Hahn terughalen en Miazek als 3e keep.
Ten Rouwelaar was alleen het afgelopen seizoen niet best, maar alle seizoenen ervoor was hij een prima keeper. Ik zou het toejuichen dat hij komt, zodat Hahn meer ervaring kan opdoen. Diegenen die nu hem als lachertje beschouwen, hebben blijkbaar zijn carrière niet gevolgd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 15:56 schreef Stylzz het volgende:
Hilarisch clown Bassie.
Ach kom op man, Ten Rouwelaar is tenminste nog iemand die uit het goede hout gesneden is....
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Misschien is michael Aerts dan wel wat...
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 11 juni 2015 - 17:30   quote  deeplink  
Jongens we hebben keepers genoeg en terouwelaar is op zijn retour nog ff hebben we een aow elftal .Spits is een groot probleem dat zou priorietijd moeten hebben boven alles een linker en rechter verdediger en middenvelders genoeg.
Liefhebbers
 Liefhebbers - donderdag 11 juni 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ach kom op man, Ten Rouwelaar is tenminste nog iemand die uit het goede hout gesneden is....
Houten klaasen hebben we al genoeg gehad.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 11 juni 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Ten Rouwelaar? nee, liever niet. Misschien die nu afgeserveerde Iker Casillas van Real bij ons op de bank? Kost een paar centen, maar dan heb je een goede reserve. Waar lullen we over. Goede keepers genoeg bij Feyenoord. Vermeer, Hahn, Mlazek, Bylow. Besteed je geld dan aan spelers die we echt nodig hebben. Zo veel posities zijn nu veel te zwak bezet. Maar eerlijk is eerlijk, Arie, je hebt wel stof doen opwaaien.
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ach kom op man, Ten Rouwelaar is tenminste nog iemand die uit het goede hout gesneden is....
Dat was Pinokkio ook, kon er ook niets van.
te lang in de zon gezeten?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 juni 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Hoe durft iemand de naam te noemen van deze pijpo
edjoe
 edjoe - donderdag 11 juni 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Elia, Ziyech, Buttner, Pröpper, Kalou, Bottegin en Diks halen. (25 miljoen)
Clasie, Immers, Kazim, Te Vrede, Vilhena en Boetius verkopen. (20 miljoen)
Vermeer. Res Hahn/Miazek
Diks, van Beek, Kongolo, Buttner. Res Verdonk, Bottegin, Dammers, Nelom
Toornstra,Propper, Ziyech Res El Ahmadi, Sleegers, Karsdorp
Kalou, Kuyt, Elia Res Bilal, Manu, Hermann
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Niet realistisch. Elia, Buttner, Propper komen niet. Diks?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 juni 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:27 schreef edjoe het volgende:
Elia, Ziyech, Buttner, Pröpper, Kalou, Bottegin en Diks halen. (25 miljoen)
Clasie, Immers, Kazim, Te Vrede, Vilhena en Boetius verkopen. (20 miljoen)
Vermeer. Res Hahn/Miazek
Diks, van Beek, Kongolo, Buttner. Res Verdonk, Bottegin, Dammers, Nelom
Toornstra,Propper, Ziyech Res El Ahmadi, Sleegers, Karsdorp
Kalou, Kuyt, Elia Res Bilal, Manu, Hermann
Opzouten met Nelom en Manu, voor de rest kan ik er wel mee leven ...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Feyenoord geeft Owusu-Abeyie nog een kans

QUINCY OWUSU-ABEYIE raakte de voorbije jaren uit beeld bij de Nederlandse voetballiefhebber, maar een terugkeer naar de spotlights lijkt in aantocht.

Foto
Foto: Eric Verhoeven Fotografie

Volgens Italiaanse media is de Nederlands-Ghanese aanvaller dicht bij een dienstverband bij Feyenoord. De Rotterdammers zijn op zoek naar versterking voor de flanken en zouden Owusu-Abeyie een nieuwe kans willen bieden. Feyenoord zou goede hoop hebben dat de voormalige ster van Jong Oranje nog een keer kan vlammen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 juni 2015 - 21:46   quote  deeplink  
O.
Geen enorm indrukwekkend cv, op het eerste oog.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Ooit een groot talent.

ooit.
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 21:51   quote  deeplink  
Zou weer belachelijk zijn. Totaal geen wedstrijdritme of wat dan ook, dat duurt weer maanden. Maargoed, wel lekker goedkoop.

7 wedstrijden gespeeld dit seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Bron is vrij onbetrouwbaar
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 21:53 schreef Stylzz het volgende:
Bron is vrij onbetrouwbaar
Kan het me ook niet voorstellen inderdaad. Was een tijd geleden ook al een gerucht
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 21:56   quote  deeplink  
is toch n oude neus, n bekende van Martin?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 21:56 schreef van geil het volgende:
is toch n oude neus, n bekende van Martin?
Nee, van Geel kwam bij de neuzen toen die Quincy al weg was volgens mij.
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Die is toch ook al weer 30?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 22:07   quote  deeplink  
29 inderdaad
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - donderdag 11 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Ferne Snoyl terug naar de kuip ......dit is wereldnieuws ....pffffffffff
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2015 - 09:06   quote  deeplink  
Quincy Promes was toch die rappe linksbuiten in dat jeugdelftal van oranje wat een jaar of acht geleden europees kampioen werd, met o.a. Zuiverloon? Die ging direct na dat toernooi naar Spartak Moskou of zo? Daarna heb je er niet veel meer van gehoord.... ja, hij zat in Zuid-Afrika geloof ik (kan ook afgelopen keer in Brazilië geweest zijn) nog bij de wk-selectie van Ghana, waar hij zelfs nog wat minuten heeft gemaakt... Volgens mij niet zo'n geweldenaar, maar het zou kunnen dat ik hem nu tekort doe, want zoveel ken ik niet van hem...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 17:30 schreef Fer 1 het volgende:
Jongens we hebben keepers genoeg en terouwelaar is op zijn retour nog ff hebben we een aow elftal .Spits is een groot probleem dat zou priorietijd moeten hebben boven alles een linker en rechter verdediger en middenvelders genoeg.
Man, je hebt het over een reservekeeper hoor. Jij hebt toch ook liever dat Hahn nog een jaartje pec doet, zodat hij nog sterker terug komt? Of hoor jij bij de groep die alleen maar aan het hier en nu denkt? Het is simpel zat: of Hahn komt terug en wordt tweede keeper (in dat geval zitten we dus goed qua keeepers) of je leent hem nog een jaartje uit, waarna je mag verwachten dat hij sterker terug komt (sterker dan als hij een jaartje op de bank zit), maar dan heb je wel een andere reserve-keeper nodig... Mulder vertrekt ws., dus heb je een ander nodig. De jeugdkeepers zijn nog niet ver genoeg, dus moet je iemand halen... Ik zou voor een ervaren man gaan, die ten eerste die ervaring op de groep kan overbrengen, maar die er in geval van nood ook kan staan. Ten Rouwelaar heeft alleen het laatste seizoen slecht gekeept, maar daarvoor haalde hij nagenoeg elke wedstrijd een voldoende... Hij zou een prima reservekeeper zijn, maar zo te horen sta ik hier alleen in.... Ik zeg: Jelle, kom er maar in! (voorbeeldig prof, die na zijn actieve carrière misschien kan doorstromen naar een baan als trainer, maar dat laatste is slechts bijzaak)
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 juni 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Staat geen club te springen om Mulder in te lijven, dus hebben we waarschijnlijk al een tweede keeper
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Haha, dat denk jij... Wedden dat hij vertrekt? Ik denk dat hij een hele leuke keeper zou zijn voor AZ of Heerenveen en dan denk ik alleen nog maar aan clubs uit Nederland.... Ik weet trouwens niet of zij al een keeper hebben gehaald, maar beide clubs verliezen hun eerste keeper...
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 juni 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 09:38 schreef Arie.Klooster het volgende:
Haha, dat denk jij... Wedden dat hij vertrekt? Ik denk dat hij een hele leuke keeper zou zijn voor AZ of Heerenveen en dan denk ik alleen nog maar aan clubs uit Nederland.... Ik weet trouwens niet of zij al een keeper hebben gehaald, maar beide clubs verliezen hun eerste keeper...
Dan is hun scouting al net zo ruk als de onze Wahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Tja, ik was nooit zo anti-Mulder hoor. Hij is gewoon te vroeg gebracht en kon niet zulke grote stappen maken als een De Vrij en BMI, maar hij heeft wel degelijk talent. Ik denk wel dat ik bij de minderheid hoor, want als ik de geluiden mag geloven, is het gros helemaal klaar met hem, haha...

Trouwens, ik denk echt dat hij goed genoeg is voor dergelijke clubs. Daar kan hij mooi het ongelijk bewijzen van de criticasters en of hem dat lukt zal de tijd moeten uitwijzen...
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 juni 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Hoop ook dat het hem elders beter af gaat, is een Feyenoorder. En om lijdensweg te sarren natuurlijk.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 10:36   quote  deeplink  
haha
tomson
 tomson - vrijdag 12 juni 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 10:35 schreef MightyAce het volgende:
Hoop ook dat het hem elders beter af gaat, is een Feyenoorder. En om lijdensweg te sarren natuurlijk.
Klinkt alweer een stukkie hoopgevender ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2087929