|
|
van geil
|
|
|
van mij mag t losbarsten. eerst maar n's wat verkopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t wordt tranen met tuiten :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 10:35 schreef MightyAce het volgende:Hoop ook dat het hem elders beter af gaat, is een Feyenoorder. En om lijdensweg te sarren natuurlijk. Kijk, zijn we het toch eens, haha |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Kon t me haast niet voorstellen maar erger me meer aan van Geel dan aan het spel enkele weken geleden..... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ten rouwelaar als vervanger van graafland zeker Dan nog liever miazek als 2e doelman Iemand noemde nog coutinho die lijk me dan beter als 2e doelman |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
miazek als tweede doelman Hahn nog een jaar verhuren aan pec kunnen we in ieder geval het geld voor een tweede doelman investeren in een andere speler.Vejinovic van vitesse halen bijvoorbeeld kramer ruilen voor tevrede en alleen maar geld uitgeven aan spelers die ons beter maken clasie zal wel een 12/15 miljoen opbrengen dan heb je aardig wat geld om daadwerkelijk goeie te halen,en hou nu eens op over die zyech die wou niet dus die moet je niet meer nemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wanneer gebeurt er eens wat op de transfermarkt in het belang van Feyenoord, want geruchtje hier geruchtje daar, daar hebben we niets aan. Geen woorden maar daden op de transfermarkt en niet seizoen in seizoen uit wachten en nog eens wachten tot de transfermarkt gesloten is en je weer overal naastgrijpt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hou op over Kramer! hoe middelmaat wil je het hebben? Sjonge jonge jonguhh.. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote: EENS!!
En dat gezeik over die zyech moet ook eens ophouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juni 2015 door alexis gonzalez -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Ziyech lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voor een paar honderd meter verderop, maar niet in de Kuip. |
|
|
|
|
ericje
|
|
|
Ziyech juist wel! Wou alleen niet naar ons omdat rutten hem rechtsbuiten wou zetten. Dankzij fred liepen wij dit grote talent toen mis! |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 19:50 schreef ericje het volgende:Ziyech juist wel! Wou alleen niet naar ons omdat rutten hem rechtsbuiten wou zetten. Dankzij fred liepen wij dit grote talent toen mis! Niet alleen dat grote talent zijn we mis gelopen door fred. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het liep inderdaad ook mis met de talenten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Onze opperneus suggereerde gister dat Clasie zich voor de 2e x afgemeld heeft omdat hij gepasseerd is. Waarom blijft iedereen deze kwal handhaven op de Nederlandse televisie? Smerige onruststoker..... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Ricky is de enige waarvan ik denk het zou kunnen, maar eigenlijk is het tien x niks. ik geloof ook nooit dat feyenoord achter 1 van deze tien aan zit. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Ik vraag me alleen wel af wie deze onzin verzint. Een hoofdredacteur kan dit toch zeg maar ook niet met droge ogen publiceren..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 08:59 schreef V town madness het volgende:Onze opperneus suggereerde gister dat Clasie zich voor de 2e x afgemeld heeft omdat hij gepasseerd is. Waarom blijft iedereen deze kwal handhaven op de Nederlandse televisie? Smerige onruststoker..... omdat hij gelijk heeft. Omdat 75% van t elftal tegen de VS best matig was en Clasie op zich redelijk. En hij wordt geslachtofferd. En dat was de vorige keer ook. De achterliggende gedachte achter de vraag is eigenlijk, waarom passeer je Clasie en zou het kunnen zijn dat Clasie daar gepikeerd over is.
En dat vind ik een hele legitieme vraag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie is in Oranje gewoon n zeer anonieme speler. zelfs in dit Oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duurt nog een week of vier. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerder andersom. Er zijn maar weinig spelers in Oranje die er echt bovenuit springen. Vind hem op zijn positie (controlerende middenvelder) niet minder dan zijn concurrenten. Ik zou hem wellicht opstellen zelfs als iedereen fit en in vorm is bij Oranje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als we het van Daley Blind moeten hebben... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Zakaria Bakkali, als het kan en Boetius vertrekt naar Spanje... waarom niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar heb ik ook al eens aan gedacht.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Feyenoord nog een nieuwe spits zoekt.. een IJslander van een bepaalde club in Noord-Holland wil vertrekken. ;)
Vond het altijd wel een aardige speler. Redelijk allround, weet de goal makkelijk te vinden, maakt ook de belangrijke goals in de topwedstrijden, beweegt goed. Denkt dat hij qua spel meer bij ons thuis past dan bij Ajax..
Enige echte nadeel dat ik zie (behalve dan zijn huidige club, gezien de sentimenten) is dat ie blessuregevoelig is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 15:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als Feyenoord nog een nieuwe spits zoekt.. een IJslander van een bepaalde club in Noord-Holland wil vertrekken. ;) Vond het altijd wel een aardige speler. Redelijk allround, weet de goal makkelijk te vinden, maakt ook de belangrijke goals in de topwedstrijden, beweegt goed. Denkt dat hij qua spel meer bij ons thuis past dan bij Ajax.. Enige echte nadeel dat ik zie (behalve dan zijn huidige club, gezien de sentimenten) is dat ie blessuregevoelig is. Ben ik met je eens T Wel meer heren hier overigens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen de snavels zullen hem never nooit naar ons laten gaan. Dat gebeurt geen 2e keer meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een eventuele overgang is zeker geen ABC'tje inderdaad. Maar goed, waar een wil is, is een weg. Uiteindelijk willen ze geloof ik daar wel van hem af en hij wil zelf ook weg. Dus wie weet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou het ok vinden,die gaat idd beter presteren bij ons als bij hullie. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Er zullen alleen wel weer wat knapen met capuchonnetjes op de parkeerplaats staan voor het Maasgebouw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: te laat
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we kunnen dit topic beter sluiten we zijn er drukker mee dan v geel , pfff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind ik van Messie bij Argentinië ook....dus wat is de klasse van Clasie ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Manchester United will close a deal for Stefan de Vrij next week. (ex Feyenoord, currently at Lazio.) |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:Manchester United will close a deal for Stefan de Vrij next week. (ex Feyenoord, currently at Lazio.) Hebben we doorverkoop percentage? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij wel. Sowieso opl. vergoeding. En de Vrij zal bij Lazio echt voor een topbedrag weg gaan. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
van persie naar turkije dan vangen we de misgelopen miljoenen door het niet Europees voetballen weer een beetje op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is wel een hele dikke stilte voor de storm mannen. |
|
|
|