|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 20:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben nogal visueel ingesteld Henk....word ik meestal niet vrolijk van op dit forum Hahahahaha! Dan even de gedachten verzetten.
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote: Ja, inderdaad 1 september begint de competitie pas en net als voorgaande seizoenen wacht Martin van Geel weer veel te lang met aankopen doen. Hij wacht weer veel te lang af en de klok tikt wederom in het nadeel van Feyenoord, want hij komt weer aanzetten met tweede, derderangs transfervrije voetballers die niets toevoegen aan Feyenoord. Hier moet echt snel verandering in komen ook al is de club weer financieel gezond aan het worden. Investeer in goede spelers en wees eens een keer slagvaardig, want elk seizoen wacht van Geel veel te lang en grijp je weer overal naast. Zowel in dit geval met de aankoop van spelers als het behalen van prijzen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat moet van Geel toch ook zien |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 - 09:09 schreef tomson het volgende:Ook eens. Pure competitievervalsing als er na een paar wedstrijden nog steeds spelers kunnen worden gekaapt. Kijk maar hier bij ons wat er naar 4 wedstrijden misschien nog verkocht wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gerucht: Havenaar
Hahaha jaja. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Dan zou de rvc meteen moeten ingrijpen....... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die v Geel begrijpt het ook niet he PFFF havenaar weer zo'n gratis net niet voetballer waar je geen klote mee opschiet mijn gevoel zegt me dat het weer net als vorige zomer gaat , dus wordt het weer niks |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als we 1n 2016 op de Coolsingel willen komen moeten we geen Mike Havenaar halen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij past wel mooi in het rijdje kazim tevrede havenaar , 3 waardeloze spitsen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahahaha Havenaar.
Weer zo'n onzin bericht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord, Heerenveen en ADO strijden om Havenaar. Hoe diep kan je zinken..
Maargoed, Martin is wel erg druk bezig binnen zijn netwerk. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
hèhè, eindelijk haalt Van Geel toch een spits, jippie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 15:40 schreef de bluffer het volgende:Als we 1n 2016 op de Coolsingel willen komen moeten we geen Mike Havenaar halen Kenner. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel haterts die spookonzin verspreiden om de haat verder te spreiden? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Geel geen woorden maar daden de fans verdienen het |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ach, de pers moet wat de schrijven hebben... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet per se. Nieuws maken op verwachtingen. Havenaar transfervrij, welke clubs zoeken een spits en zijn al eens in verband gebracht.
1+1= 'nieuws' |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Las net dat de scouting weer naar havenaar lonkt hoop dat het niet waar is en zo ja pleur heel die scouts eruit en van geel moet flink z.n salaris inleveren ook hij moet aangepakt worden dus suporters laten we erop voorbereiden.
Je hebt keuze :
Ars" nec" 30 doelpunten gemaakt
Kramer " ado " goed voor min 20 doelpunten
Finnbogasson " ? " goed voor min 20 doelpunten
S.kalou " ? " goed voor min 15 a 20 doelpunten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oh ja pleur die bouituis en manu en clasie,immers, nelom eruit brengt feyenoord al jaren op een laag niveau cherry en linsen en vejnovic halen en je bent verzekert voor landskampioen, de beker cup, volgend zeisoen in de Champions league groep. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 16:16 schreef dr love het volgende:Oh ja pleur die bouituis en manu en clasie,immers, nelom eruit brengt feyenoord al jaren op een laag niveau cherry en linsen en vejnovic halen en je bent verzekert voor landskampioen, de beker cup, volgend zeisoen in de Champions league groep. Gewoon iedereen eruit gooien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das 1.. En alleen middenvelders halen, das twee maa dan denken daarmee alle prijzen te kunnen pakken is lachwekkend.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
-------------------Mulder-------------- Wilkshire----Mathijsen-----------Nelom ---------------Immers----------------- ---Vilhena----------------Bruins------ --------------Kazim------------------- Te Vrede-----Havenaar------Kuyt----- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Op Mulder,Wilkshire,Mathijsen,Nelom,Immers,Vilhena,Bruins,Kazim,Te Vrede en Havenaar na niks op aan te merken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Oja toch wel, ik zou Kuijt op rechts zetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onzin zegt Mikos Gouka van AD over Havenaar |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gelukkig De tranen schoten alweer bijna in m,n broek.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oké beste rakkers welke spits moet feyenoord halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een bulgaar die op dvd staat. |
|
|
|
|
Feyenoord-shirt
|
|
|
Feyenoord heeft contact gehad met Yassine Chickhaoui. Je weet wel die van FIFA 15. Het gaat om een transfersom van rond de 4 miljoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij mag ook wel een keer gelijk krijgen ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heeft ook best een leuk moppie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daar kom ik ook op :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ene Ronaldo is blijkbaar in beeld, weet niet precies welke, die naam schijnt in Portugees sprekende landen een aantal miljoenen malen voor te komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb lieve dat Boëtius verkocht word aan Sevilla dan aan een Nederlandse club maar het liefst hoop ik dat hij nog 2 jaar blijft. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik denk toch dat r.koeman en rukkèr gelijk hebben over topsportkwaliteit feyenoord doet er goed aan de talenten eerst rijpen bij een jupiler competitie min 2 jaar tenzij hij echt een directe versterking is met uitgezonderd kwaliteit heeft maar de overige talenten laten rijpen want wat er toegevoegd wordt in de a- selectie is om van te janken. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 22:44 schreef dr love het volgende:Ik denk toch dat r.koeman en rukkèr gelijk hebben over topsportkwaliteit feyenoord doet er goed aan de talenten eerst rijpen bij een jupiler competitie min 2 jaar tenzij hij echt een directe versterking is met uitgezonderd kwaliteit heeft maar de overige talenten laten rijpen want wat er toegevoegd wordt in de a- selectie is om van te janken. Sleegers wordt het pareltje, ben ik zeker van. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
020 en Pisvee zijn zich alweer aan het versterken, terwijl Feyenoord de spelers maar weer niet kwijt kan/wil. Iedereen die een transferwens heeft, direct verkopen en niet wachten tot eind augustus om vervolgens weer een paniekaankoop te doen :( Waarom is Ziyech overigens nog niet gekocht? Goed voor 28 goals van Twente vorig jaar (assists en goals). Dat was de helft van het totaal. Kan het schelen dat hij vorig jaar "nee" zei. Uiteindelijk wil je toch de beste!! Ik hoop niet dat dat Havenaar geruchtje klopt. 3 goals in Finland in 12 wedstrijden!!!! Zelfs daar is ie niet goed genoeg. Mislukte Japanner |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
We gaan toch niet weer dezelfde fouten maken als vorig seizoen, van geel moet nu toch echt aan de bak anders is het gedaan met hem. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, want wat Mikos Gouka zegt is waar.... |
|
|
|