BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 19:28 schreef van geil het volgende:
van Persie komt
Van Persie komt nooit terug... sorry, maar dan denk ik dat hij nog eerder terug gaat naar Excelsior...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 08:40 schreef het kale mannetje het volgende:
We gaan toch niet weer dezelfde fouten maken als vorig seizoen,
van geel moet nu toch echt aan de bak anders is het gedaan met hem.
Ach, het transferspelletje is nog maar net begonnen he. Ze gaan nog wel wat doen, want anders hadden ze nooit aangegeven dat er meer mogelijk was dan vorig jaar, etc. Pisvee en ajakkes hebben meer zekerheid/aantrekkingskracht vanwege de CL... Wij hebben die aantrekkingskracht helemaal niet, dus is het ook moeilijker mensen aan te trekken, toch?

En al die mooie opstellingen die velen maken hebben ook geen nut. Het is maar net hoe als de puzzelstukjes in elkaar passen... En reken erop dat Feyenoord vaak in relatie gebracht zal worden met spelers zonder dat Van Geel er wat van weet..., zoals nu ws. met Havenaar gebeurt... Ik verwacht nog wel dat er wat gaat gebeuren. Hopende op een paar transfers van met name de jongens die niet willen bijtekenen (en waar dus geen toekomst bij Feyenoord voor is), verwacht ik dat er ook nog wel wat contracten ontbonden zullen worden om salarisruimte te creëeren (denk aan Tevrede, Boëtius en Vilhena). Als het zo werkt is het logisch dat VAn Geel nu nog niets kan. Hij gaat niet direct de eerste weken al die contracten ontbinden, terwijl hij er misschien nog behoorlijk wat aan kan verdienen...., dus we moeten wel geduld hebben, want hij kan simpelweg nog niets.
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 11:25   quote  deeplink  
arie ik begrijp best dat je het opneemt voor v Geel dat deed ik ook tot dit jaar , vind toch echt wel dat hij fouten maakt en dat begon al vorig jaar
boularouz wiksire en kazim zijn onbegrijpelijk
toornstra ipv zyech ook
teverede niet verkopen in januari ook
nog meer onbegrijpelijk is het verlengen van kazim
het is weer duidelijk dat zyech niet gekocht gaat worden en v geel weer op transfere vrije koopjes wacht
brettemerton
 brettemerton - dinsdag 16 juni 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Ziyech moet DE nieuwe aankoop van Feyenoord worden!!!
Nu al belangrijker dan de rest
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 10:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, want wat Mikos Gouka zegt is waar....
Betrouwbaarder dan deze bron.
Even voor de mensen die niets lezen maar wel roepen.
Feyenoord zelf had nooit interesse. Rutten wilde m hebben.
brettemerton
 brettemerton - dinsdag 16 juni 2015 - 12:09   quote  deeplink  
En met (op)Rutte weten we allemaal hoe het afgelopen is. Ziyech wou hij ook wel, kunnen we al bijschrijven??? Duurt te lang. Nu 6-8 miljoen. Over 3 jaar 20 miljoen. Groeibriljantje!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Betrouwbaarder dan deze bron.
Even voor de mensen die niets lezen maar wel roepen.
Feyenoord zelf had nooit interesse. Rutten wilde m hebben.
Dat was dan ook sarcastisch bedoeld naar onze jeugdige dr.Love, die direct meeging in het berichtje dat Gouka dat zei... Oftewel je kunt hem alles wijs maken... en daarom was ik even sarcastisch beste Stylzz... :)
(het ging dus niet om de inhoud van wat er gezegd werd)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 11:25 schreef kenny het volgende:
arie ik begrijp best dat je het opneemt voor v Geel dat deed ik ook tot dit jaar , vind toch echt wel dat hij fouten maakt en dat begon al vorig jaar
boularouz wiksire en kazim zijn onbegrijpelijk
toornstra ipv zyech ook
teverede niet verkopen in januari ook
nog meer onbegrijpelijk is het verlengen van kazim
het is weer duidelijk dat zyech niet gekocht gaat worden en v geel weer op transfere vrije koopjes wacht
Oh nee hoor, ik wou het helemaal niet voor hem opnemen. Het is slechts dat ik er niet raar van op zou kijken als het zo zal gaan....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Trouwens, met het oog op de korte termijn hoop ik ook dat Ziyech komt, absoluut, maar aan de andere kant twijfel ik er ook wel over, want we hebben ten eerste Immers nog (oké, die zal dan vast vertrekken?) plus dat er wat talenten aan komen, die ook op die plek inzetbaar zijn (denk aan Sleegers en Schuurman). Staat een komst van Ziyech hun ontwikkeling niet in de weg (lees dat het dan kapitaalvernietiging is...)
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 16 juni 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Ik heb nog geen seizoenkaart en wil afwachten wat van Geel uit de hoge hoed tovert. Een hoge hoed zonder overigens hoge verwachtingen. Ik ben niet van plan om me weer net als afgelopen seizoen bij de neus te laten nemen. Ook toen zei van Geel dat hij een hele lijst had van voor Feyenoord interessante spelers. We weten wat het resultaat was. Het bleek de boodschappenlijst van dat aardige vrouwtje van hem te zijn. Advies aan van Geel: GEEN WOORDEN MAAR DADEN.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 13:10   quote  deeplink  
slechte woordkeuze... bij de neus te laten nemen.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 12:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat was dan ook sarcastisch bedoeld naar onze jeugdige dr.Love, die direct meeging in het berichtje dat Gouka dat zei... Oftewel je kunt hem alles wijs maken... en daarom was ik even sarcastisch beste Stylzz... :)
(het ging dus niet om de inhoud van wat er gezegd werd)
Ik spreek normaliter vloeiend sarcasme..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Ja, maar hier ging het om sarcastisch luisteren....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Lezen
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 16 juni 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 12:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Trouwens, met het oog op de korte termijn hoop ik ook dat Ziyech komt, absoluut, maar aan de andere kant twijfel ik er ook wel over, want we hebben ten eerste Immers nog (oké, die zal dan vast vertrekken?) plus dat er wat talenten aan komen, die ook op die plek inzetbaar zijn (denk aan Sleegers en Schuurman). Staat een komst van Ziyech hun ontwikkeling niet in de weg (lees dat het dan kapitaalvernietiging is...)
Het kan ook kapitaalsvernietiging zijn als je die twee spelers meteen voor de leeuwen zou werpen.
Sleegers doet het goed als linksbuiten. Ik denk dat dat wel een speler wordt die vaak mag invallen en een speler is waarvoor je naar De Kuip komt.

Met Ziyech haal je ook nog eens een goed linkerbeen in huis. Daar waar Toornstra in vorm een goed rechterbeen heeft.

Immers speelde bij ADO ook geregeld met Toornstra op het middenveld (geen rechtsbuiten). Dus dan zou Ziyech dat ook moeten kunnen.

Daarnaast kan je het ook zo zien: met een Ziyech (of wie dan ook) waardoor het team beter gaat presteren en dus wel eens met 4-0 kan voorkomen tegen een Roda JC in De Kuip... krijg je ook meer kansen om jongens als Sleegers en Schuurman in te laten vallen zonder dat er te veel druk op ze staat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:
Lezen
sarcastisch lezen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 14:27 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Het kan ook kapitaalsvernietiging zijn als je die twee spelers meteen voor de leeuwen zou werpen.
Sleegers doet het goed als linksbuiten. Ik denk dat dat wel een speler wordt die vaak mag invallen en een speler is waarvoor je naar De Kuip komt.

Met Ziyech haal je ook nog eens een goed linkerbeen in huis. Daar waar Toornstra in vorm een goed rechterbeen heeft.

Immers speelde bij ADO ook geregeld met Toornstra op het middenveld (geen rechtsbuiten). Dus dan zou Ziyech dat ook moeten kunnen.

Daarnaast kan je het ook zo zien: met een Ziyech (of wie dan ook) waardoor het team beter gaat presteren en dus wel eens met 4-0 kan voorkomen tegen een Roda JC in De Kuip... krijg je ook meer kansen om jongens als Sleegers en Schuurman in te laten vallen zonder dat er te veel druk op ze staat.
Nee, dat is geen kapitaalvernietiging. Dat noemen ze dan overschatting, maar zoals jij het schetst is het wel wat pessimistisch hoor. Kijk eens naar jongens als Van Beek, De Vrij, Kongolo en BMI. Die hebben ook geleidelijk aan hun kans gekregen... Nou, waarom kan dat met deze jonge honden niet? Als Ziyech komt, zullen ze ws. minder vaak hun kans krijgen. Soms is het wel goed om ze voor de leeuwen te gooien. Als ze goed zijn, komt dat er vroeg of laat toch wel uit hoor... En Schuurman wordt een hele grote... let maar op!!
kevanovic23
 kevanovic23 - dinsdag 16 juni 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Als ze nou wijs zijn halen ze die Cavlan (23jr) bij de Graafschap op! Goed seizoen gedraaid vorig seizoen ( al was t in Jupiler Leage ) maar laat hem maar de strijd aangaan met Nelom!!
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 16 juni 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 14:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee, dat is geen kapitaalvernietiging. Dat noemen ze dan overschatting, maar zoals jij het schetst is het wel wat pessimistisch hoor. Kijk eens naar jongens als Van Beek, De Vrij, Kongolo en BMI. Die hebben ook geleidelijk aan hun kans gekregen... Nou, waarom kan dat met deze jonge honden niet? Als Ziyech komt, zullen ze ws. minder vaak hun kans krijgen. Soms is het wel goed om ze voor de leeuwen te gooien. Als ze goed zijn, komt dat er vroeg of laat toch wel uit hoor... En Schuurman wordt een hele grote... let maar op!!
De Vrij en Van Beek hebben eerst rechtsback gespeeld. Dan zou Sleegers ook kunnen beginnen als linksbuiten
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 16 juni 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 19:00 schreef ar het volgende:
Ik gok Finnbogason.
Ik gok niet
haal die jongen Martin van Geel NU direct
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 juni 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Het is te stil
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Nee hoor.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 juni 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Castagnos, Havenaar,, ik hou mijn hart vast, ga maar weer rose drinken
justinsain
 justinsain - dinsdag 16 juni 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Aub geen castangos haal lekker kalou terug geef m een goed salaris tigadouini joey van de berg en demy de zeeuw transfer vrij dan heb je een goede ervaren ploeg denk San de tijd met van wonderen pauwe bosvelt we hebben ervaring nodig om kampioen te worden
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 juni 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Insane?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 juni 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 11:35 schreef brettemerton het volgende:
Ziyech moet DE nieuwe aankoop van Feyenoord worden!!!
Nu al belangrijker dan de rest
Deze suggestie begint op het Dreft-effect te lijken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 juni 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Berghuis
ar
 ar - dinsdag 16 juni 2015 - 18:23   quote  deeplink  
Dat er hier nog mensen geloven dat Ziyech naar Feyenoord komt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 juni 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Belachelijk.
Is die Stefan de Vrij niet iets voor ons?
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 18:27   quote  deeplink  
met een linksback en een scorende aanvallende middevelder zou ik al heel blij zijn , spits zie ik niet komen v geel heeft al kazim achabar tevrede en kuyt al vastgelegd , al hoop ik wel op op een topspits natuurlijk
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 18:23 schreef ar het volgende:
Dat er hier nog mensen geloven dat Ziyech naar Feyenoord komt.
ik geloof het niet maar hoop er echt op
MMM
 MMM - dinsdag 16 juni 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 18:23 schreef ar het volgende:
Dat er hier nog mensen geloven dat Ziyech naar Feyenoord komt.
Had hier al kunnen spelen. Maarja Martin en Fred he..
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 16 juni 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Arie, je hebt het over sarcastisch lezen. Moet dus even uitleggen "Bij de neus laten nemen" is toch het ergste wat je als Feyenoorder kan overkomen? Valt het kwartje?
ar
 ar - dinsdag 16 juni 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Nee,Ziyech is zelf een lulletje.
Mag ik niet op mijn positie spelen trainer? nouuuuuwwww....
Ga ik lekker naar twente want daar mag ik het wel na na na na naaaa.
van geil
 van geil - dinsdag 16 juni 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 10:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Van Persie komt nooit terug... sorry, maar dan denk ik dat hij nog eerder terug gaat naar Excelsior...
n zeer betrouwbare bron..
zie het topic tegen Utrecht thuis.
de openingswedstrijd.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 juni 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Joh Aan het enigste wat hij goed had was ziyech voor de rest heb je gewoon gelijk .En als die knaapjes nu gewoon niet de boel hadden gesaboteerd, hadden we als nog 3e geworden.Daar aan kunje uit opmaken dat er van boven af geen leiding is die naar beneden toe werkt. Toen Rutte het aan het verklooien was met zijn kinderlijke elftalletje zo zie je maardat wanneer mensen normaal kunnen na denken zij vanzelf gewoon afgaan haken. Het is toch zo je word toch met open ogen vevernageld.Ik weet niet of je het weet dit is het 4e of 5e jaar al dat V Geel er niks van bakt ja we zijn schulden vrij oké pluimpje nu kampioen worden werd er geroepen bij gebrek aan optijd ingrijpen Rutte dus niet.Hiddink ging ook met psv praten in het begin toen het niet draaiden bij psv daar na kreeg psv de wind weer in de zeilen.Als hier wat moet gebeuren zijn ze bang voor hun plekke zo is het hier.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 16 juni 2015 - 19:49   quote  deeplink  
En nog dit, Ziyech halen is geen kapitaalvernietiging van de eigen jeugd. Als je maar door blijft gaan die "jonge honden" een kans te geven ben je inderdaad wat we toch niet willen zijn: een pure opleidingsclub. Het koren van het kaf scheiden en dat koren zo snel mogelijk naar die grootgeld-competities zien verdwijnen. Feyenoord is voor mij te groot om als voetbalmiddelbare school voor die rijke Russen, Sheiks en Amerikanen bij die zo overgewaardeerde Engelse "topclubs" te dienen. Feyenoord heeft topspelers nodig, maar helaas, ondanks alle goeds wat op Varkenoord gebeurt, met alleen de eigen jeugd zullen we nooit kampioen worden. Al moet je natuurlijk, ALS er een uitzonderlijk talent bij zit, zo'n speler wel koesteren en dan ook niet verkopen. We hebben nu qua verdedigende talenten een aantal vette jaren gehad, maar blijft dat zo? En wat betreft aanvallende spelers: daar is nauwelijks iets uitgekomen, al hoop ik dat Sleegers dat wel gaat doen. Ik heb het hier al vaker gezegd: onze jeugd is niet zo goed als we allemaal graag willen geloven, de A1 werd in de competitie slechts vijfde. Om mee te doen om de titel zul je moeten kopen, jammer voor al die "net-niet-toppers" van Varkenoord, die misschien bij een andere NL-club wel kans van slagen hebben. En mocht je het bij een bepaalde speler inderdaad verkeerd gezien hebben en die bewijst elders het wel te zijn (Janmaat), dan kun je die altijd nog terug halen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 juni 2015 - 19:49   quote  deeplink  
En dan gaan we naarstig op zoek naar havenaar kramer en welke malloten nog gehaald gaat worden .Terwijl het voordehand ligt joh ze kijken maar wat ze doen ik hoor het wel ze zullen moeten inversteren in een kwalitatief goede spits en niet een die in de uitverkoop is, of toe is aan een thuis basis Zo als kuyt.Ik zalje dat vertellen wanneer dat eerder gebeurd was het verlies van de derde plek had hij niet eens gekomen niet dat ik er mee zit echt niet .Maar dat geeft aan hoe belangrijk de Europa plek is maar dat kunje die schapekoppen niet wijsmaken.Die luisteren lievernaar de hr Vansluis wij hebben niets te zoeken als feyenoord in Europa nou zogezegd zo gedaan .En wij lekker weer niet luisteren maar gewoon weer eenseisoenkaart kopen om dat het zo gezellig is om feyenoord zien te verliezen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 juni 2015 - 19:53   quote  deeplink  
En Maasgebouwtjes bezetten is voor de domme dat werkt ook alleen maar tegen de club en ook voorje zelf.Doe iets voor tv of radio maar het vertrouwen in V.Geel mogen zij houden dat is gewoon niks wat ik hier en daar gelezen heb.
van geil
 van geil - dinsdag 16 juni 2015 - 19:56   quote  deeplink  
pak even n leesbrilletje
dr love
 dr love - dinsdag 16 juni 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Nou luister es ik geloof dat kramer en ars echt wat kunnen betekenen voor feyenoord, waar kwam huntelaar eerst vandaan en nistelrooy, en nog vele uit de eerste divisie clubs.
En trouwens Nederlandse competitie is al jaren van zeer laag niveau waar het nu alleen maar om draait is de zeer vette salaris die de clubs, suporters, sponsors betalen wat achteraf de burgers die laag en middeninkomen gaan betalen.
ar
 ar - dinsdag 16 juni 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Kramer is leuk voor Ado love.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Plus die Kramer is al 26. Toen speelde van Nistelrooij al bij Man Utd en Huntelaar al bij Madrid, nadat ze al jaren slaagden in de eredivisie.

Kramer heeft 1 toevalsjaar.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 juni 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Berghuis
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Weinig
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:
Plus die Kramer is al 26. Toen speelde van Nistelrooij al bij Man Utd en Huntelaar al bij Madrid, nadat ze al jaren slaagden in de eredivisie.

Kramer heeft 1 toevalsjaar.
gelul , scoort volgend jaar gewoon weer , misshien meevoetballend minder maar kan gewoon heel goed scoren
van geil
 van geil - dinsdag 16 juni 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:18 schreef piet de paler het volgende:
Berghuis
is n leuke speler , maar ben je eigenlijk te laat mee.
zal aardig wat kosten. zonder zekerheid.
plus Bilal is er al natuurlijk.
van geil
 van geil - dinsdag 16 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:20 schreef kenny het volgende:

[..]

gelul , scoort volgend jaar gewoon weer , misshien meevoetballend minder maar kan gewoon heel goed scoren
Te Vrede is minimaal gelijkwaardig en veel jonger.
dr love
 dr love - dinsdag 16 juni 2015 - 22:25   quote  deeplink  
Andere goeie keus heeft feyenoord niet en moet wederom gaan gokken zoals guidetti en pelle al vindt ik het wel jammer dat kazim niet een goalgetter is maar wel een prima nummer 10 voor achter de spits. Ik vindt het wel dapper van geel om voor clasie 18 miljoen te vragen maar ik denk niet dat de meeste Europese topclubs toehapt je mag in je handen klappen als je voor hem 5 a 6 miljoen vangt.
ar
 ar - dinsdag 16 juni 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:21 schreef van geil het volgende:

[..]

is n leuke speler , maar ben je eigenlijk te laat mee.
zal aardig wat kosten. zonder zekerheid.
plus Bilal is er al natuurlijk.
Berghuis voor de linkerkant.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2301230