BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ras
 ras - dinsdag 16 juni 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 12:51 schreef daan limbos het volgende:
Ik heb nog geen seizoenkaart en wil afwachten wat van Geel uit de hoge hoed tovert. Een hoge hoed zonder overigens hoge verwachtingen. Ik ben niet van plan om me weer net als afgelopen seizoen bij de neus te laten nemen. Ook toen zei van Geel dat hij een hele lijst had van voor Feyenoord interessante spelers. We weten wat het resultaat was. Het bleek de boodschappenlijst van dat aardige vrouwtje van hem te zijn. Advies aan van Geel: GEEN WOORDEN MAAR DADEN.
Het is nog maar de vraag of van Geel wat uit de hoge hoed tovert omdat hij weer net als voorgaande seizoenen veel te lang afwacht. Onbegrijpelijk gewoon, en ik ben het honderd procent met je eens dat het advies aan van Geel nu echt is: GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Gezien de financiële situatie van toen, is het bekend dat Feyenoord niet kon investeren. Nu liggen de zaken anders en moet Martin echt eens een keer goed toeslaan op de transfermarkt, want anders grijp je weer overal naast. 28 juni gaat de training voor het nieuwe seizoen al weer van start en naast het aantrekken van Kuijt en het terughalen van Jordy Sleegers is er nog niets gebeurd. Dus afscheid nemen van de spelers die niets toevoegen aan Feyenoord een en opschieten met het aantrekken van spelers die feyenoord sterker maken.
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:21 schreef van geil het volgende:

[..]

is n leuke speler , maar ben je eigenlijk te laat mee.
zal aardig wat kosten. zonder zekerheid.
plus Bilal is er al natuurlijk.
jij bent niet goed , tevrede kan er helemaal niks van die struikelt over de bal , kramer is echt een paar klassen beter
sorry verkeerde quote , ging over tevrede die van geil zo goed vond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2015 door kenny --
ar
 ar - dinsdag 16 juni 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:32 schreef kenny het volgende:

[..]

jij bent niet goed , tevrede kan er helemaal niks van die struikelt over de bal , kramer is echt een paar klassen beter
uhhh..nee.
Ging over Berghuis btw Kenny.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2015 door ar --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 juni 2015 - 22:36   quote  deeplink  
Te Vrede, Kramer...Achteruitgang.
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:33 schreef ar het volgende:

[..]

uhhh..nee.
Ging over Berghuis btw Kenny.
klopt ik linke de verkeerde quote aan
kenny
 kenny - dinsdag 16 juni 2015 - 22:36   quote  deeplink  
Berghuis mag van mij komen denk alleen dat ie teveel gaat kosten
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 juni 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Berghuis
ar
 ar - dinsdag 16 juni 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Te duur denk ik ook ja.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Te Vrede is minimaal gelijkwaardig en veel jonger.
Leuk als pinchhitter.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 08:35   quote  deeplink  
de Vrij ook gelinkt aan Man utd.
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 17 juni 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Tja wat is te veel kosten...ik heb liever 2 goede spelen erbij dan 5 spelers die in de herfst van een carrière zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 19:15 schreef daan limbos het volgende:
Arie, je hebt het over sarcastisch lezen. Moet dus even uitleggen "Bij de neus laten nemen" is toch het ergste wat je als Feyenoorder kan overkomen? Valt het kwartje?
Het ging niet over jouw stukje Daan.... Valt het kwartje?

(lees het anders even terug: het ging om de reactie van Dr. Love, waar ik op mijn beurt ook weer op reageerde, waar Stylzz weer op reageerde en toen zaten we even te geinen over sarcastisch luisteren, wat uiteindelijk sarcastisch lezen werd... Dit stond rondom jouw betoog, maar had er niets mee te maken......)
MMM
 MMM - woensdag 17 juni 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:
Plus die Kramer is al 26. Toen speelde van Nistelrooij al bij Man Utd en Huntelaar al bij Madrid, nadat ze al jaren slaagden in de eredivisie.

Kramer heeft 1 toevalsjaar.
Eens
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Berghuis vind ik misschien wel de leukste speler in de eredivisie van het afgelopen jaar, maar wij hebben Bilal al op rechts en die gaat het komend jaar waarmaken...

Tenzij je een van hun beiden op links wilt zetten is een investering in Berghuis overbodig aangezien we al voorzien zijn....

Ook snap ik al die lui niet die zo zitten te zeuren over dat er een linksback moet komen? Waarom in de vredesnaam een linksback? Wij hebben er drie lopen (Nelom, Woudenberg en Verdonk) plus eventueel Kongolo. Dat geld kunnen we toch beter begruiken voor een spits? Welke is natuurlijk een andere vraag, maar een spits heeft prioriteit, tenzij Kuyt daar wordt neergezet... Scorend vermogen is in elk geval het belangrijkst...!
MMM
 MMM - woensdag 17 juni 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 06:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Leuk als pinchhitter.
Zelfs dat niet. Waardeloze arrogante zak.
MMM
 MMM - woensdag 17 juni 2015 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Berghuis vind ik misschien wel de leukste speler in de eredivisie van het afgelopen jaar, maar wij hebben Bilal al op rechts en die gaat het komend jaar waarmaken...

Tenzij je een van hun beiden op links wilt zetten is een investering in Berghuis overbodig aangezien we al voorzien zijn....

Ook snap ik al die lui niet die zo zitten te zeuren over dat er een linksback moet komen? Waarom in de vredesnaam een linksback? Wij hebben er drie lopen (Nelom, Woudenberg en Verdonk) plus eventueel Kongolo. Dat geld kunnen we toch beter begruiken voor een spits? Welke is natuurlijk een andere vraag, maar een spits heeft prioriteit, tenzij Kuyt daar wordt neergezet... Scorend vermogen is in elk geval het belangrijkst...!
Nelom is niet goed genoeg en moet er per direct uit!!
Woudenberg de kans geven.
Verdonk is een centrale verdediger toch?

Kongolo altijd centraal houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 09:33   quote  deeplink  
De eerste is weer binnen hoor
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/16802/verhoek-terug-naar-feyenoord-speler-staat-sterker-dan-club-.html
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juni 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Dat gaat weer veer reacties opleveren.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 juni 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Nee Henk, Kramer is in elk geval 10 x beter dan Kazim en te Vrede samen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 10:02   quote  deeplink  
Kramer kan helemaal niets.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 17 juni 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Lazer op met Kramer
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 juni 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Toch groot transfernieuws: Kuyt krijgt no.7 !!!!!!!!!!!!
brettemerton
 brettemerton - woensdag 17 juni 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Berghuis???
1 lekker seizoentje gedraaid, in een counterteampje. Zie onze nieuwe aanwinst: Wesley Verhoek.
Zelfde laken en pak. Niet aan beginnen!!
brettemerton
 brettemerton - woensdag 17 juni 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Ziyech houdt de ontwikkeling van onze jongens tegen??
Ziyech is 4 stappen verder dan de lichting die er aan zit te komen. Tegen de tijd dat de opvolging rijp is, is Ziyech al weer verkocht.
We redden het uiteindelijk niet met deze jonge jongens alleen. Dat is de laatste jaren wel gebleken. Er was altijd een drijvende kracht, behalve vorig jaar en dan vallen we weer door de mand
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Alleen maar nieuws over oud spelers.
kenny
 kenny - woensdag 17 juni 2015 - 11:32   quote  deeplink  
ik denk echt dat zyech zeer geschikt is om ons te versterken , we hebben al genoeg van die dravers een speler met inzicht techniek en scorend vermogen kunnen we heel goed gebruiken
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Het is ook onzinnig om te discussiëren over het feit of Ziyech een versterking is of niet.
Natuurlijk is het een versterking. Alleen niet aan de orde.
V town madness
 V town madness - woensdag 17 juni 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Duurt lang!
brettemerton
 brettemerton - woensdag 17 juni 2015 - 11:37   quote  deeplink  
waarom is het niet aan de orde???
ik neem toch aan dat hij nog steeds gevolgd wordt
brettemerton
 brettemerton - woensdag 17 juni 2015 - 11:37   quote  deeplink  
of zijn ze weer met andere "toppers" bezig :(
kenny
 kenny - woensdag 17 juni 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:
Het is ook onzinnig om te discussiëren over het feit of Ziyech een versterking is of niet.
Natuurlijk is het een versterking. Alleen niet aan de orde.
daar is dit forum toch voor ?? maar je heb jammer genoeg nog gelijk ook , zyech gaat niet komen v Geel houd haald liever een transfere vrije 30ger
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 11:37 schreef brettemerton het volgende:
waarom is het niet aan de orde???
ik neem toch aan dat hij nog steeds gevolgd wordt
Ik ga er vanuit van niet. Plus nu te duur.
Tenzij hij voor dumpprijs weg moet bij de paarden, maar dan tekenen ze echt hun doodvonnis, want ze kunnen niets terughalen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 11:43 schreef kenny het volgende:

[..]

daar is dit forum toch voor ?? maar je heb jammer genoeg nog gelijk ook , zyech gaat niet komen v Geel houd haald liever een transfere vrije 30ger
Dat is natuurlijk onzin.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 11:24 schreef brettemerton het volgende:
Berghuis???
1 lekker seizoentje gedraaid, in een counterteampje. Zie onze nieuwe aanwinst: Wesley Verhoek.
Zelfde laken en pak. Niet aan beginnen!!
Berghuis was bij Twente al talent, maar toen had ik ook mijn twijfels (of hij wel hard genoeg was). Nou, dat ventje laat het een compleet seizoen dubbel en dwars zien. Hij heeft tenminste gogme (als ik dat woord mag gebruiken; ik weet zo geen nederlandse variant met dezelfde pakkende lading). Dat is waar zelfs het nederlandse het aan ontbeert. Die jongen is wat mij betreft een van de besten plus dat je voor zulke kereltjes naar het stadion gaat. Geweldige speler!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 11:26 schreef brettemerton het volgende:
Ziyech houdt de ontwikkeling van onze jongens tegen??
Ziyech is 4 stappen verder dan de lichting die er aan zit te komen. Tegen de tijd dat de opvolging rijp is, is Ziyech al weer verkocht.
We redden het uiteindelijk niet met deze jonge jongens alleen. Dat is de laatste jaren wel gebleken. Er was altijd een drijvende kracht, behalve vorig jaar en dan vallen we weer door de mand
Ja, klopt, maar hij is ook stukken duurder. Dat geld kunnen we amper missen, dus moet je je afvragen of je het niet liever investeert in een jeugdspeler die wellicht meer talent heeft dan Ziyech (Schuurman bedoel ik nu hè). Het is een kwestie van afwegen. Op korte termijn moet je inderdaad Ziyech halen (zeer goede speler!), maar op de langere termijn zou ik hem juist niet halen, omdat je zulke spelers al in huis hebt, alleen zij zijn nog niet zover.. tja, je kiest voor het ene of voor het andere. Ik zou dan gaan voor de continuïteit en dus de hand op de knip houden, of in elk geval in een ander type speler investeren: SPITS!
brettemerton
 brettemerton - woensdag 17 juni 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Als we nu alles gaan vervangen met jeugdspelers gaan we komend seizoen weer geen europees voetbal halen. Het geld wat nu voor Ziyech betaald moet worden, komt dubbel en dwars weer terug.
Met zo'n speler achter de spitsen heb je geen andere spits nodig. Zelfs Kastanje kan scoren met Ziyech er achter
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Kastanje komt niet. Dus jij hebt liever Ziyech met Kazim ervoor?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat Kuyt nog een tijdje achter de spits gaat ballen, zodat Schuurman langzaam maar zeker kan wroden gebracht... Wie weet komt Schuurman regelmatig in de spits te staan....
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 juni 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Of Schuurman van hetzelfde niveau of misschien nog beter is dan Ziyech? Wie dat in zijn glazen bol gezien heeft moet dat ding onmiddellij aan van Geel geven.
VVout
 VVout - woensdag 17 juni 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:

Analist maakt pikante overstap naar Feyenoord: Fantastische uitdaging
Woensdag, 17 juni 2015 om 14:45

Feyenoord heeft de 25-jarige bewegingswetenschapper David van Maurik aangetrokken als performance analist voor het eerste elftal. Dat maken de Rotterdammers dinsdag via de officiële kanalen bekend. Hij komt over van Ajax en zal zijn werkzaamheden blijven combineren met zijn functie bij het Nederlands elftal.
Bron Voetbalzone.nl
VVout
 VVout - woensdag 17 juni 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Hop hop hop, jongens zet je capuchon maar op...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 14:20 schreef daan limbos het volgende:
Of Schuurman van hetzelfde niveau of misschien nog beter is dan Ziyech? Wie dat in zijn glazen bol gezien heeft moet dat ding onmiddellij aan van Geel geven.
Nou, ik zeg het je nu dat Schuurman potentiële (wereld)topper is! Dat jochie speelt, als het een beetje meezit, over een jaar of vijf in de (top van) de Champions League...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2015 - 15:32   quote  deeplink  
David? Wie?
VVout
 VVout - woensdag 17 juni 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 15:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
David? Wie?
Anaallist die looplijnen bestudeerd en ze op effectiviteit beoordeeld. Werken en waar voor je inzet krijgen laat maar zeggen en niet je voor jan lul de schompes rennen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door VVout --
Rickie
 Rickie - woensdag 17 juni 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Wie niet ziet dat Berghuis de juiste aanwinst is voor de linkse vleugel heeft echt stront in z'n ogen. Berghuis op links en Bilal op rechts met Kuijt er tussen en Toornstra achter Kuijt. Vejinovic en KEA daar weer achter en je kan in mei naar de Coolsingel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door Rickie --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 juni 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Zyech, berghuis, Kramer, Kazim, Kuijt,,verbeek, Karim, Karsdo. Vermeer, Hahn,immers, Basicoglu, Manu, Hermann, staat een goede nummer twwee wil je naar 1 dan nog een paar aannvullingen
De Pater
 De Pater - woensdag 17 juni 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Zal het nog maar eens herhalen want zo moeilijk is het allemaal niet. Berghuis en Vejinovic halen!! Dan heb je voorin Berghuis, Kuyt en Bilal.. een echte linkspoot op links en een echte rechtspoot op rechts die ook nog eens beiden op de andere kant kunnen spelen. Dan op 10 Toornstra met El Ahmadi en Vejinovic op het middenveld. Achterin Woudenberg, Kongolo, v.Beek en Karsdorp. Wellicht als de centjes het toelaten van Anholt halen, kan op beide backposities spelen. Dan haal je max 3 spelers..

Vertrekken zullen dan: Mulder, Boula, Mathijsen, Slabbekoorn, Graafland, Verhoek, Vilhena, Te Vrede, Immers, Boetius, Kazim en Clasie. Daar zullen voldoende centjes op binnenkomen lijkt mij. Alleen jammer van Clasie..

Reserves: Manu, Anass, Fernandes, Nieuwkoop, Sleegers, Schuurman, Nelom, Gronsveld, Verdonk, Dammers, Wilkshire, Cabral, Hahn, en Miazek. Van deze reserves is een prachtig tweede elftal te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door De Pater --
van geil
 van geil - woensdag 17 juni 2015 - 16:38   quote  deeplink  
David van Maurik is binnen.
VVout
 VVout - woensdag 17 juni 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Jep, ik vind het ook wel interessant dat ze er iemand bij hebben gehaald met wie je Feyenoord slimmer en efficiënter zou kunnen laten spelen. Z'n persoon is ook wel mooi voor de jongere spelers als ze dat oppikken, vind het geen onaardige zet.
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 17 juni 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Onze eerste aanwinst performance analist....weg gehaalt bij Ajax, en jullie hadden twijfels over van Geel:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2162358