BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 juni 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Nu worden we kampioen. Dit zal in Amsteldorp keihard aankomen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 juni 2015 - 16:57   quote  deeplink  
David en wie zegt dat 020 geen neuzen club is, niks mis mee met neuzen hoor( voor de vingerheffers) maar in combi met 020.?
VVout
 VVout - woensdag 17 juni 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Als ik me niet vergis in combi met Oranje, of ie ook nog met die gokken verder ging stond er niet in dacht ik. Kon het niet nalezen want de site was tijdelijk onbereikbaar, zoals er wel meer plat leggen op dit moment.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 juni 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Een kinderhand is gauw gevuld, dit is blijkbaar extreem transfernieuws voor sommigen,, als ik hier en daar de commentaren lees. Had toch liever gelezen dat er een paar klasse-spelers waren vastgelegd, ben hier niet opgewonden van geworden.
VVout
 VVout - woensdag 17 juni 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Ik heb liever dat we ons eigen materiaal beter maken, dus vind ik dit goed nieuws. Zeker op de lange termijn ga je hiermee een nog groter budget kweken en behoud je die ook.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juni 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 17:27 schreef daan limbos het volgende:
Een kinderhand is gauw gevuld, dit is blijkbaar extreem transfernieuws voor sommigen,, als ik hier en daar de commentaren lees. Had toch liever gelezen dat er een paar klasse-spelers waren vastgelegd, ben hier niet opgewonden van geworden.
Klasse-spelers?
Want we bulken van het geld?
van geil
 van geil - woensdag 17 juni 2015 - 19:06   quote  deeplink  
pareltjes genoeg genoemd hier.
MMM
 MMM - woensdag 17 juni 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Voor een paar miljoen had je Ziyech al kunnen hebben Henk, kan je nagaan wat dat opgeleverd had kunnen hebben.

Maar Martin en Fred vonden onze 10 positie al prima bezet, ja ja..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 juni 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Ik hoor ookniets over een nieuwe conditie trainer die oude heeft ons plaats 3 gekost
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juni 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 19:08 schreef MMM het volgende:
Voor een paar miljoen had je Ziyech al kunnen hebben Henk, kan je nagaan wat dat opgeleverd had kunnen hebben.

Maar Martin en Fred vonden onze 10 positie al prima bezet, ja ja..
En Ziyech wilde die strijd niet aan. Wat een watje. Had ie in Europees voetbal en een volle Kuip kunnen spelen.
En velen zeiden vorig jaar: blijf lekker weg, Ziyech.
MMM
 MMM - woensdag 17 juni 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Als je een nummer 10 bent en er word aangegeven dat je je moet richten op linkshalf of zelfs linksbuiten (bizar)..
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 juni 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Ziyech gaf duidelijk aan wat hij wilde en dat was zijn goed recht.Bij Twenthe kreeg hij wel de gewenste positie, dus heeft het er niets mee te maken dat hij de strijd niet aandurfde. Ook een stukje gevoel voor eigenwaarde van zo'n jongen. En met klasse-spelers bedoel ik: betere spelers dan Kazim, Boularouz, Wilkshire, Immers. Dan praat ik toch niet over tientallen miljoenen! Guidetti en Kramaric warten goed te betalen en ook Dost was misschien wel een optie geweest met een wat creatievere Commercieel Directeur. Maar inderdaad, het topsportklimaat ontbreekt helaas nog steeds bij ons.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juni 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Ik vind het toch wat goedkoop om na een tegenvallend seizoen met terugwerkende kracht allerlei vermeende missers van van Geel te gaan benoemen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 juni 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 23:09 schreef daan limbos het volgende:
..Guidetti en Kramaric warten goed te betalen..
Ja, de Kramaric die voor bijna 12 miljoen werd verkocht aan Leicester City, en vervolgens maar 3 keer scoorde.
JanM
 JanM - woensdag 17 juni 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Allemaal achteraf gelul!
g vieth
 g vieth - woensdag 17 juni 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Ja tuurlijk lekker makkelijk als van Geel,wel het lef had om Kramaric tehalen, dan had hij 25 doelpunten gemaakt en waren we kampioen!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juni 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Die is ook lekker makkelijk.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 juni 2015 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 16:41 schreef het kale mannetje het volgende:
Onze eerste aanwinst performance analist....weg gehaalt bij Ajax, en jullie hadden twijfels over van Geel:)
Boeien !! Ik zie liever Ziyech , een box to box speler , een spits en vleugelspelers komen!
En nog beter: Dat Kazim, Manu, Nelom , Immers, te Vrede, Mulder, Verhoek en Boulahrouz zijn verdwenen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juni 2015 - 06:31   quote  deeplink  
Dat zal. Iet gebeuren want niemand wil ze hebben.
R()b
 R()b - donderdag 18 juni 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 23:37 schreef g vieth het volgende:
Ja tuurlijk lekker makkelijk als van Geel,wel het lef had om Kramaric tehalen, dan had hij 25 doelpunten gemaakt en waren we kampioen!!!!
Zegt niks
windoweyes
 windoweyes - donderdag 18 juni 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 08:59 schreef R()b het volgende:

[..]

Zegt niks
We hadden in ieder geval Europees voetbal gehaald, waardoor we (nu) achteraf het aankoopbedrag ruimschoots hadden terug verdiend....
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 juni 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Jongens we kopen wat overblijft, geen Uth geen Zyech, geen Dost, geen Berghuis, geen buitenlandse international , gewoon uitgescheten en niet verkochte spelers met daarboven een onervaren trainer pfffffffffff het is niet anders
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 juni 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Uth voor maar twee miljoen naar Hoffenheim..... plus een hoog salaris natuurlijk...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 juni 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Tja er komen verassingen uit de jupiler L aan. Maar ue leest helemaal geen grotere NL transfers hoe dat kan weet ik niet.
Maar ja face it NL is een klein ( qua resultaten) voetballand aan het worden.
Ik vraag me zelf af wanner de eufa en de europese gemeenschap iets gaan doen aan absurde bedragen zodat sommige landen draaien op 40% buitenlandse spelers. Platini laat ook niet veel van zich horen.Ook het verhaal hakenkruis op het veld in krroatie dat is minderverg als bananen ?....?....... Ik denk ach laat maar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 juni 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 23:03 schreef MMM het volgende:
Als je een nummer 10 bent en er word aangegeven dat je je moet richten op linkshalf of zelfs linksbuiten (bizar)..
wie zegt dat je een nummer tien bent? Als een trainer hem erbij wil als een zes ben je dus geen tien, maar een zes.... Diegene die de opstelling maakt, bepaalt wat je bent...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 juni 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind het toch wat goedkoop om na een tegenvallend seizoen met terugwerkende kracht allerlei vermeende missers van van Geel te gaan benoemen.
De enige en grootste fout die hij maakte was dat we dit seizoen zonder echte spits hebben moeten ballen.... Maar of hij er veel aan kon doen is wat anders.... Soms lukken dingen gewoon niet. Soms vallen de puzzelstukjes wel goed in elkaar, soms niet.... Daarentegen denk ik wel dat deze zomer beslissend kan zijn voor een eventueel einde dienstverband.... Hij moet nu wel 'slagen'....
het kale mannetje
 het kale mannetje - donderdag 18 juni 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Ik denk en hoop dat van geel gaat toeslaan als clasie word verkocht en denk dat dat niet lang meer gaat duren.

Zou het kwartje nu wel zijn gevallen met gebrek aan scoorend vermogen.
MMM
 MMM - donderdag 18 juni 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 12:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

wie zegt dat je een nummer tien bent? Als een trainer hem erbij wil als een zes ben je dus geen tien, maar een zes.... Diegene die de opstelling maakt, bepaalt wat je bent...
De speler bepaalt wat hij is. Als Ziyech bij Heerenveen een 10 is en daar het allerliefst speelt waarom maak jij er dan een 6 of een 11 van? Waarom maak je een speler kapot (zie Toornstra) door hem maar ergens neer te pleuren terwijl hij op 10 het liefst speelt.

Rutten en van Geel hebben KEIHARD gefaald met Ziyech, alles om die waardeloze Immers te behouden. Lachwekkend.
van geil
 van geil - donderdag 18 juni 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind het toch wat goedkoop om na een tegenvallend seizoen met terugwerkende kracht allerlei vermeende missers van van Geel te gaan benoemen.
noemen ze evalueren.
en als t goedkoop lijkt.
dan is er dus prutswerk geleverd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2015 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 18 juni 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 15:00 schreef MMM het volgende:

[..]

De speler bepaalt wat hij is. Als Ziyech bij Heerenveen een 10 is en daar het allerliefst speelt waarom maak jij er dan een 6 of een 11 van? Waarom maak je een speler kapot

Rutten en van Geel hebben KEIHARD gefaald met Ziyech, alles om die waardeloze Immers te behouden. Lachwekkend.
precies
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 18 juni 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 15:00 schreef MMM het volgende:

[..]

De speler bepaalt wat hij is. Als Ziyech bij Heerenveen een 10 is en daar het allerliefst speelt waarom maak jij er dan een 6 of een 11 van? Waarom maak je een speler kapot (zie Toornstra) door hem maar ergens neer te pleuren terwijl hij op 10 het liefst speelt.

Rutten en van Geel hebben KEIHARD gefaald met Ziyech, alles om die waardeloze Immers te behouden. Lachwekkend.
Je zou dan toch denken dat Ziyech de clubs voor het uitzoeken heeft na zo'n fantastisch seizoen.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 18 juni 2015 - 17:04   quote  deeplink  
NEC versterkt zich op zeer korte termijn met een speler van Feyenoord, meldt ELF Voetbal Magazine via Twitter. De naam van de betreffende speler wordt echter nog niet genoemd. Voor de aanwinst is een plaats in het beloftenelftal gereserveerd. Daarnaast gaat hij meetrainen met de hoofdmacht.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juni 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Bron is iemand op Twitter
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 18 juni 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Het is gewoon een ontmoedigings beleid.
MMM
 MMM - donderdag 18 juni 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 16:08 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Je zou dan toch denken dat Ziyech de clubs voor het uitzoeken heeft na zo'n fantastisch seizoen.
Denk dat daar ook wel flink wat voor interesse voor is/komt.
V town madness
 V town madness - donderdag 18 juni 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Primeurtje: feyenoord is 1 van de clubs die in onderhandeling zijn met Necid!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juni 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Necid schijnt inderdaad niet langer te willen blijven.
Verkent zijn opties.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 18 juni 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Geen wereld spits
daan limbos
 daan limbos - donderdag 18 juni 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Geen wereldspits, maar 10 klassen beter dan Kazim. Kun je nagaan hoe slecht die is
V town madness
 V town madness - donderdag 18 juni 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Jahanbakhsh tekent niet in Engeland, misschien.....
VVout
 VVout - donderdag 18 juni 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Als hij betere opties heeft dan in Engeland dan geloof ik daar niet aan.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 juni 2015 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 17:04 schreef SCF Leiden het volgende:
NEC versterkt zich op zeer korte termijn met een speler van Feyenoord, meldt ELF Voetbal Magazine via Twitter. De naam van de betreffende speler wordt echter nog niet genoemd. Voor de aanwinst is een plaats in het beloftenelftal gereserveerd. Daarnaast gaat hij meetrainen met de hoofdmacht.
Zal wel een A1 speler zijn
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 juni 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 10:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Van Persie komt nooit terug... sorry, maar dan denk ik dat hij nog eerder terug gaat naar Excelsior...
Ja dat heeft hij ooit een keer gezegd, dat heb ik toen een keer ergens gelezen
van geil
 van geil - donderdag 18 juni 2015 - 20:34   quote  deeplink  
797493_sport-fotbal-cska-moskva-tomas-necid.jpg
van geil
 van geil - donderdag 18 juni 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Alaaaaf
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 juni 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 13:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
Kastanje komt niet. Dus jij hebt liever Ziyech met Kazim ervoor?
Nee ik ga nog steeds met Finnbogason en Kuyt er voor
ar
 ar - donderdag 18 juni 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 18:11 schreef V town madness het volgende:
Primeurtje: feyenoord is 1 van de clubs die in onderhandeling zijn met Necid!
Ook weer middelmaat...
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 juni 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 20:58 schreef ar het volgende:

[..]

Ook weer middelmaat...
Finnbogason dan, is dat ook een MIDDELMAAT
MMM
 MMM - donderdag 18 juni 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 18:11 schreef V town madness het volgende:
Primeurtje: feyenoord is 1 van de clubs die in onderhandeling zijn met Necid!
Niet goed genoeg.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 juni 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Een overgeblevensprler

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2118830