|
|
ar
|
|
|
Feyenoord in gesprek met een speler. Ben benieuwd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag hopen dat het geen Necid is. Absoluut niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan ik me niet voorstellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat het in godsnaam een versterking zijn en een topaankoop. Middelmaat hebben we genoeg Martin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop op Veijnovic of een waardige spits. |
|
|
|
|
ericje
|
|
|
Ziyech of Veijnovic (allebei mag natuurlijk ook) 1 van deze 2 plus Van Wolfswinkel of Finnbogarsson en dan ben je een heel eind! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we gaan het zien welke koers v Geel gaat varen , kwaliteit of weer goedkope b keus , hou mijn hart weer vast , weinig vertrouwen meer in v Geel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht: Jahanbakhsh Want: Het was of Feyenoord, of een buitenlands avontuur. Dat tweede zei hij vandaag nog af. Misschien zegt dat wel iets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ander gerucht. Volkomen verrassing. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weet niet wat ik van die Jahanbakhsh moet vinden eigenlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik verwacht iig kwaliteit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Twijfeltje,leuk bij nec maar dan he. Heeft wel een goede drive. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik eis kwaliteit anders is het wieberen met Martin na de zomer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben wel erg benieuwd zeg. Overal al rondkijken maar nergens nog duidelijkheid. Toch echt op het AD wachten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zapata alsnog,of Finnbogason die was ook in gesprek met eredivisie clubs. Spannend! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2015 - 22:42 schreef MMM het volgende:Ben wel erg benieuwd zeg. Overal al rondkijken maar nergens nog duidelijkheid. Toch echt op het AD wachten.. Dat doet van Geel dan wel goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cover van het AD staat meestal rond 00:00 uur al op Twitter dacht ik? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo bang dat het tegenvalt.. Je hoop een topper maar dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het gaat dus om een aanvaller/Aanvallende Middenvelder! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waar blijkt dat uit? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mikos Gouka þ@MikosGouka · 10s10 seconds ago Zijn naam kan ik nu nog niet weggeven, maar Van Geel in gesprek met middenvelder met scorend vermogen. In AD morgen meer. #Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ziyech of Chery lijkt me? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vejinovic of Ziyech dan? Allebei middenvelders met scorend vermogen. Al zijn er zat meer die aan die beschrijving voldoen natuurlijk. Hoeft geen speler uit de eredivisie te zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of Vejinovic. Heeft er 10 inliggen dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1 van die 3 moet het haast zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Chery was dacht ik vooral Fred die dat wilde. De directie was geloof ik minder enthousiast. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
aub geen chery komt tekort |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2015 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Chery was dacht ik vooral Fred die dat wilde. De directie was geloof ik minder enthousiast. Poeh ben benieuwd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je zou haast denken van wel. 3 aardige spelers. Zeker Ziyech. Vejinovic lijkt me ook wel een versterking. Chery heb ik meer twijfels bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
@RicardoKiksen 4m4 minutes ago @MikosGouka is het een goede speler met wie ze in gesprek gaan/zijn? #spannend
@MikosGouka 1m1 minute ago Pijnacker-Nootdorp, Zuid-Holland @RicardoKiksen ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Mikos Gouka @MikosGouka 34 sec.35 seconden geleden Pijnacker-Nootdorp, Zuid-Holland
@JimmyDjezus @MikeMusic95 @ericy09 @FRJacco hij maakt meer goals dan huidige middenvelders, maar dat op zich zegt ook niet veel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2015 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je zou haast denken van wel. 3 aardige spelers. Zeker Ziyech. Vejinovic lijkt me ook wel een versterking. Chery heb ik meer twijfels bij. Chery is de minste van de 3 vind ik. En al 27. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens Gouka gaat het om een speler die al wel aan Feyenoord gelinkt is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan moet het Ziyech of Chery zijn.. Vejinovic niet eerder gelinkt aan Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zyech kost 6 milj , chery bijna 3 , gaat spannend worden v Geel kennende gaat ie voor de goedkope |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, Gouka zei dat het om een naam gaat die hij al voorbij zag komen. Ik weet niet of er echt geruchten zijn geweest m.b.t. Vejinovic en Feyenord, maar die connectie wordt wel met enige regelmaat gemaakt. Al is het maar door de supporters. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2015 - 22:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, Gouka zei dat het om een naam gaat die hij al voorbij zag komen. Ik weet niet of er echt geruchten zijn geweest m.b.t. Vejinovic en Feyenord, maar die connectie wordt wel met enige regelmaat gemaakt. Al is het maar door de supporters. True. Afwachten maar, eerste wat ik doe morgenochtend is het Feyenoord nieuws bekijken.. |
|
|
|