BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 19 juni 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:
Daar bedoel ik mee dat helaas europees gezien feyenoord het moet hebben van dit soort spelers en neymar enzv is niet mogelijk maar zelfs elers als Uth en Dost en noem maar op zijn niet haslbaar, dis iets mindec kritisch op spelers als Kazim, Immers is we op zijn plaats emn Vejnovic is maar een klasse beter dan deze jongens.
Die kritiek is meer dan terecht piet.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 19 juni 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Vejinovic is een uitstekende speler voor ons. Hopelijk het begin van nog een paar gerichte aankopen richting een goed seizoen. Als Clasie en Boet vertrekken zou ik toch graag nog Ziyech, Teghadouini, van Anholt en een scorende spits zien komen. En ik blijf er bij dat Kramer wel eens heel goed in zo'n elftal zou kunnen passen. Een spits hoeft geen swchoonheidsprijs te verdienen, hij moet gewoon veel scoren. En dat kan Kramer. En als we dan ook nog Kazim, Immers, Verhoek, Vilhena, Te Vrede en Nelom lozen ben ik een gelukkig mens.
V town madness
 V town madness - vrijdag 19 juni 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 09:51 schreef daan limbos het volgende:
Vejinovic is een uitstekende speler voor ons. Hopelijk het begin van nog een paar gerichte aankopen richting een goed seizoen. Als Clasie en Boet vertrekken zou ik toch graag nog Ziyech, Teghadouini, van Anholt en een scorende spits zien komen. En ik blijf er bij dat Kramer wel eens heel goed in zo'n elftal zou kunnen passen. Een spits hoeft geen swchoonheidsprijs te verdienen, hij moet gewoon veel scoren. En dat kan Kramer. En als we dan ook nog Kazim, Immers, Verhoek, Vilhena, Te Vrede en Nelom lozen ben ik een gelukkig mens.
Eens!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 09:27 schreef piet de paler het volgende:
Vejnovic ( Matic) is het niveau Feyenoord, alle spelers die 2 stappen beter zouden zijn , zijn niet haalbaar en komen niet naar de NL competitie.
Maar veel op het forum willen Neymar, Zlatan zien . Wakker worden kan niet. Het enige wat kan is een snel doorbrekende jeugdspeler maar dan loop je weer risico op blunder voetbal.
Nou, Piet... Jij hebt vast een leuke vriendin of ben gelukkig getrouwd, maar daarom zal een lekker potje seks met Doutzen Kroes jou toch ook niet verkeerd lijken, ook al weet je dat je toch geen kans maakt met je dikke pens? (sorry van dat laatste, maar dat is om het even kracht bij te zetten, haha).

th?&id=JN.8vyVGsl2ku0Y26LZoxkEYg&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

Of je hebt een mooie auto, van mijn part een bmw 320d. Dan mag jij toch ook best willen dat je een Koeningsegg Agera had...?

th?&id=JN.w7%2brwcaBa7r2DDH0MtDIPw&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2015 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2015 - 10:47   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/16819/-gepland-debuut-voor-feyenoord-1-verandert-in-transfer-naar-nec-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

was dus Klooster. Ook al 1 die geen contract kreeg.
kenny
 kenny - vrijdag 19 juni 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 09:51 schreef daan limbos het volgende:
Vejinovic is een uitstekende speler voor ons. Hopelijk het begin van nog een paar gerichte aankopen richting een goed seizoen. Als Clasie en Boet vertrekken zou ik toch graag nog Ziyech, Teghadouini, van Anholt en een scorende spits zien komen. En ik blijf er bij dat Kramer wel eens heel goed in zo'n elftal zou kunnen passen. Een spits hoeft geen swchoonheidsprijs te verdienen, hij moet gewoon veel scoren. En dat kan Kramer. En als we dan ook nog Kazim, Immers, Verhoek, Vilhena, Te Vrede en Nelom lozen ben ik een gelukkig mens.
helemaal mee eens
MMM
 MMM - vrijdag 19 juni 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Wat zou die Vejinovic moeten kosten?

Zo'n Vitessewatcher account op Twitter doet de vergelijking dat Vitesse ook naar Messi kan informeren maar dat het niet reëel is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Interesseert me geen reet. Van Geel heeft toch met hem gesproken naar het schijnt...?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Wat zou die Vejinovic moeten kosten?

Zo'n Vitessewatcher account op Twitter doet de vergelijking dat Vitesse ook naar Messi kan informeren maar dat het niet reëel is.
3 miljoen ofzo.
Vitesse heeft ook geld nodig.
MMM
 MMM - vrijdag 19 juni 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 11:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3 miljoen ofzo.
Vitesse heeft ook geld nodig.
Dat is waar. Ben benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2015 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2015 - 11:52   quote  deeplink  
@AndrNaber: Mijn schoonzoon op de drempel van Feyenoord... http://twitter.com/AndrNaber/status/611819093361061888/photo/1

@AndrNaber: Speler en club zijn er uit. Maandag willen clubs knoop doorhakken https://twitter.com/svenfortuin1/status/611827528886525953
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Verder valt op korte termijn weinig nieuws te verwachten
MMM
 MMM - vrijdag 19 juni 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 11:52 schreef Stylzz het volgende:
@AndrNaber: Mijn schoonzoon op de drempel van Feyenoord... http://twitter.com/AndrNaber/status/611819093361061888/photo/1

@AndrNaber: Speler en club zijn er uit. Maandag willen clubs knoop doorhakken https://twitter.com/svenfortuin1/status/611827528886525953
Zie het niet meer staan op z'n profiel, verwijderd?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Kan goed
MMM
 MMM - vrijdag 19 juni 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Andere speerpunten Feyenoord volgens Gouka: Linker centrale verdediger & aanvaller.
V town madness
 V town madness - vrijdag 19 juni 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 12:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Zie het niet meer staan op z'n profiel, verwijderd?
De tweets zijn van de schoonvader van Vejinovic. Mikos Gouka bevestigd dat aangezien de persoon in kwestie zijn collega is (az watcher). Speler en club zijn eruit, uiterlijk maandag wil feyenoord witte rook.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 12:36 schreef MMM het volgende:
Andere speerpunten Feyenoord volgens Gouka: Linker centrale verdediger & aanvaller.
Dat hadden wij hem ook wel kunnen vertellen. Hij weet wat dit betreft net zoveel als wij met elkaar. Hij is net zo hard aan het gissen...., dus wat mijn betreft geen nieuwswaarde...
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 juni 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Waar is eigenlijk Lopez Cabral gebleven, of gaat hij naar NEC
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 juni 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 12:37 schreef V town madness het volgende:

[..]

De tweets zijn van de schoonvader van Vejinovic. Mikos Gouka bevestigd dat aangezien de persoon in kwestie zijn collega is (az watcher). Speler en club zijn eruit, uiterlijk maandag wil feyenoord witte rook.
Pas maandag: dat duurt mij weer veel te lang direct afronden
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 19 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Duurt echt altijd zo lang bij Feyenoord.
Altijd die onzekerheid
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 juni 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Wat zou die Vejinovic moeten kosten?

Zo'n Vitessewatcher account op Twitter doet de vergelijking dat Vitesse ook naar Messi kan informeren maar dat het niet reëel is.
Hij heeft nog een contract tot medio 2017
ik denk toch wel rond de 5 miljoen of iets minder
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Zulke bedragen worden niet betaald... Ik denk eerder 2,5? misschien 3?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Milton Klooster wellicht naar Nec? Het ga je goed jongen. Veel succes! Ik had je graag in Feyenoord 1 gezien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 13:13 schreef SCF Leiden het volgende:
Duurt echt altijd zo lang bij Feyenoord.
Altijd die onzekerheid
geduld mensen, geduld is een schone zaak...
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 juni 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 13:13 schreef SCF Leiden het volgende:
Duurt echt altijd zo lang bij Feyenoord.
Altijd die onzekerheid
En dan staan we weer met lege handen
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 19 juni 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 13:42 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En dan staan we weer met lege handen
Dat bedoel ik.....
heb weinig vertrouwen op het moment
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 14:47   quote  deeplink  
kun je niet wachten tot maandag dan? pietlut...
VVout
 VVout - vrijdag 19 juni 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Vanddag vrijdag, gisteren gesprekje gehad, nou als ze maandag de papieren tekenen is dat snel gelopen. Ik snap niet wat je nog meer kan wensen, maar ja.
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 19 juni 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Tja....., dat is nou eenmaal het motto van onze mooie club: geen woorden maar daden....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Tja....., dat is nou eenmaal het motto van onze mooie club: geen woorden maar daden....
hier niet, wij huilen hier al hard voordat duidelijk is wat het resultaat is.
VVout
 VVout - vrijdag 19 juni 2015 - 15:57   quote  deeplink  
photo.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2015 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 19 juni 2015 - 16:00   quote  deeplink  
t lijkt eindelijk te beginnen.
Te Vrede naar Ado
Vejinovic naar ons.
Eindelijk eens iets waar ik positief over kan zijn.
Nu Ziyech er bij , dan ziet t middenveld er al n stuk beter uit.
ik zou Cherry er ook nog bij willen.
En EL Clasie Immers en Vilhena mogen van mij exit.
van geil
 van geil - vrijdag 19 juni 2015 - 16:03   quote  deeplink  
n middenveld Cherry Vejinovic Ziyech Toonstra
is al 40 goals.
Kuyt Anass er voor ... zit je al op 70
van geil
 van geil - vrijdag 19 juni 2015 - 16:17   quote  deeplink  
De verdedigers laten voetballen als verdedigers.
dus niet of nauwelijks opkomen.
zorgen voor n redelijke bankbezetting.
KAMPIOEN voor ong 12 miljoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 15:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hier niet, wij huilen hier al hard voordat duidelijk is wat het resultaat is.
Dat komt natuurlijk omdat het onze club is en wij het beste er mee voor hebben..... en waar het hart vol van is, stroomt de mond van over....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 juni 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 16:17 schreef van geil het volgende:
De verdedigers laten voetballen als verdedigers.
dus niet of nauwelijks opkomen.
zorgen voor n redelijke bankbezetting.
KAMPIOEN voor ong 12 miljoen.
Het kampioenschap van 1989 is allang vergeven hoor... Of denk je met deze instelling mee te kunnen doen? Mag ik je dan even wakker maken? Backs zijn tegenwoordig wat vroeger halfspelers waren, alleen hadden die nog een verdediger achter zich staan. De invulling van de backpositie en de gedachtengang stroken al jaren niet meer met elkaar.... backs moeten kunnen voetballen. Dat ze haast niet meer kunnen verdedigen is vaak ook omdat ze te ver naar voren staan en niets achter zich hebben.... De laatste man moet dat gat opvullen, maar dat gebeurt vaak niet... en daar gaan we allemaal de mist in... Je moet meer als handbalverdediging spelen. Backs moeten weten dat ze niet allebei kunnen gaan. Gaat de rechtsback, dan blijft de linksback. De vrije man in het centrum schuift door naar de rechtsbackpositie. Als je niet 1 op 1 wilt komen te staan, moet je een man extra achterin zetten en waar hebben wij dat succesvol uitgevoerd zien worden...??? Juist, Feyenoord op het laatst onder Koeman en oranje plus veel andere teams op het afgelopen wk.....
van geil
 van geil - vrijdag 19 juni 2015 - 16:47   quote  deeplink  
je haalt heel veel dingen door elkaar
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 19 juni 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Nee geïle man dat is aan vallend voetballen met het accent van uit de verdediging.van Marwijk speelde ook zo.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 19 juni 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Een combinatie van schaakstukken strategie neer zetten.deze man ziet het heel goed .
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 juni 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 10:01 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, Piet... Jij hebt vast een leuke vriendin of ben gelukkig getrouwd, maar daarom zal een lekker potje seks met Doutzen Kroes jou toch ook niet verkeerd lijken, ook al weet je dat je toch geen kans maakt met je dikke pens? (sorry van dat laatste, maar dat is om het even kracht bij te zetten, haha).

[ afbeelding ]

Of je hebt een mooie auto, van mijn part een bmw 320d. Dan mag jij toch ook best willen dat je een Koeningsegg Agera had...?

[ afbeelding ]
Piet heeft geen dikke pens hahaah wel 2 huisjes en een redlijk jonger vriendin en die heeft wel eens een tril ei of koningsegg of bedoel je dat niet haah
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 19 juni 2015 - 18:04   quote  deeplink  
En daar om is de hr. V Geel niet de juiste persoon om dergelijke beslissingen te nemen.Hij had Gio ineens na Koeman neer moeten zetten wanneer dat in de toekomst voor Rutten toch al meespeelde had hij die beslissing gelijk moeten nnemen.Maar het is nu wel gebleken dat hij niet de juiste man is voor Feyenoord. Er word teveel gerotzooid met feyenoord we zullen zien als Gio niet voldoet met allerespeckt voor hem laat dat duidelijk zijn of hij dan weer de boel op zijn beloop laat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 juni 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Mikos Gouka meldt via zijn twitteraccount trouwens ook dat Feyenoord op zoek blijft naar een aanvaller. Liefst een spits. Type Guidetti (die volgens Gouka niet naar Feyenoord wilde). (Huur) Finnbogason mogelijk een optie. Van Geel had blijkbaar al interesse in die speler voordat hij naar Heerenveen ging.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 juni 2015 - 19:03   quote  deeplink  
En dus een backup voor Kongolo wordt gezocht.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 19 juni 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Ik ben het met van Geil eens. Als je naast Vejinovic ook Ziyech en Teghadouini zou halen heb je met die drie plus Kuyt en Bilal naar mijn mening voldoende scorend vermogen in huis. Met van Beek, Kongolo en Anholt drie mensen die alleen maar hoeven te verdedigen. Zet dan ook nog El Amahdi en Toornstra op het middenveld en je hebt gewoon een goed elftal. Nog een mogelijkheid zou zijn om Kuyt op het middenveld te laten acteren i.p.v. Toornstra en Kramer er bij te halen. Nogmaals, geen voetballer voor de schoonheidsprijs maar wel een doelgerichte spits. Hoe simpel kan het zijn. Geen taalproblemen die het onderlinge contact kunnen verstoren. Maar ja, waarom zou je het simpel houden als je nog allerlei moeilijke variaties kunt verzinnen. Kosten van dit elftal, inderdaad, 12 tot 13 miljoen, dat betekent dat je door verkoop en het wegsturen van een aantal van die net-niet spelers (Kazim, Immers, Verhoek, Mulder, Vilhena Te Vrede plus nog het één en ander), en helaas dus ook Clasie en Boetius) een flink bedrag overhoudt. Wellicht denkt nu iemand: die vent valt in herhaling, inderdaad, maar herhaling is nu eenmaal de kracht van het succes.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 juni 2015 - 08:31   quote  deeplink  
Volgens Gouka: Dus geen: Kramer, EL Hamdaoui, vWolfswinkel, Akpom, Vossen, Guidetti!

Finbogasson alleen mogelijk bij huur
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 juni 2015 - 08:33   quote  deeplink  
Alleen Vitesse kan overgang Vejinovic nog dwarsbomen. Clubs zijn er uit. Vitesse vraagt zo rond de 6 miljoen, Feyenoord zet in op de helft.
Moeten dus of in t midden uitkomen, of t gaat niet door.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 juni 2015 - 08:34   quote  deeplink  
Volgende maand zal t transfercircus naar verwachting losbarsten.
Vanwege EK beginnen alle competities vroeg, dus zullen de clubs eerder toeslaan.

Is de verwachting.
VVout
 VVout - zaterdag 20 juni 2015 - 08:55   quote  deeplink  
5 tot 5,5 Milj, voor minder zal moeilijk gaan worden denk ik. Je hebt nauwelijks een poot om op te staan, er zullen zich gauw andere melden als de prijs te ver naar beneden moet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 juni 2015 - 09:06   quote  deeplink  
De speler is al akkoord. Heb je t lastig als club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2195711