|
|
MauricioAros
|
|
|
Als we in 2007 Roy Makaay hadden gehaald waren we kampioen geworden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kuyt in de voorste linie veijnovic middelste linie nu nog 1 of 2 voor de achterste linie en je bent klaar. Want er is nog niks weg he! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Feyenoord kan binnenkort één miljoen euro op haar rekening bijschrijven door de uitstekende prestaties van verdediger Stefan de Vrij en zijn Lazio Roma dit seizoen. De Romeinen eindigden dit seizoen als nummer drie in de Serie A.
Daardoor verzekerden de Biancocelesti zich van voorronde Champions League-voetbal. Dat levert Feyenoord in ieder geval een extraatje op vanwege een aantal prestatiebonussen die zijn afgedwongen bij de overgang van De Vrij naar Italië afgelopen zomer.
Volgens de papieren editie van Corriere dello Sport gaat het om zo'n één miljoen euro. Mogelijk krijgen de Rotterdammers nog meer als Lazio ook daadwerkelijk de poulefase van het prestigieuze toernooi bereikt, al doet de krant daar geen uitspraken over. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-shirt
|
|
|
Feyenoord krijgt 1 miljoen bonus van Lazio omdat Stefan goed presteerd. Kunnen ze daarvan geen Chery van kopen? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dat kan, maar dat doen ze niet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 miljoen bonus. Door van Geel is het geen 10 miljoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is wel voor een fooitje verkocht. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, Henk, we weten het nu wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dus dit is vervelend, maar vice versa is het oké? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Komen we wel bijna op uit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waar ik me vreselijk aan stoor, is dat elk incident wordt aangegrepen, door voor- en tegenstanders, om hun punt te maken. Er komt geld binnen, dan is Van Geel goed. Feyenoord maakt winst, Van Geel en Gudde zijn goed. Feyenoord wint een wedstrijd, Rutten is goed. Guidetti verdient liever 4 miljoen dan 1 miljoen, Guidetti is een geldwolf en moet oprotten. En Van Geel is dan goed natuurlijk, dat vergat ik bijna. Natuurlijk zijn supporters de grootste opportunisten die er zijn, mag ook, maar het is hier wel tot kunst verheven. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 12:04 schreef Els het volgende:[..] Waar ik me vreselijk aan stoor, is dat elk incident wordt aangegrepen, door voor- en tegenstanders, om hun punt te maken. Er komt geld binnen, dan is Van Geel goed. Feyenoord maakt winst, Van Geel en Gudde zijn goed. Feyenoord wint een wedstrijd, Rutten is goed. Guidetti verdient liever 4 miljoen dan 1 miljoen, Guidetti is een geldwolf en moet oprotten. En Van Geel is dan goed natuurlijk, dat vergat ik bijna. Natuurlijk zijn supporters de grootste opportunisten die er zijn, mag ook, maar het is hier wel tot kunst verheven. Misschien komt dat wel omdat Feyenoorders op een andere manier betrokken zijn bij hun cluppie dan andere supporters? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Iedereen oprotten en nieuwe spelers kopen. Dat is makkelijker te begrijpen. Bij iets meer nuance wordt het onoverzichtelijker. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 12:06 schreef Tjabba het volgende:[..] Misschien komt dat wel omdat Feyenoorders op een andere manier betrokken zijn bij hun cluppie dan andere supporters? Onzin. Dat willen we elkaar graag aanpraten, dat we bijzonder zijn, maar alle fora staan vol van dit soort beschouwingen, daar zijn we niet uniek in. De loyaliteit is ook niet uniek, bij NEC en Nac zie je dat ook, en op lager niveau nog frequenter. Het enige wat uniek is, is de loyaliteit gecombineerd met het volume. We zijn de beste supporters van het land enzo, da's zeker 20 jaar geleden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 12:04 schreef Els het volgende:[..] Waar ik me vreselijk aan stoor, is dat elk incident wordt aangegrepen, door voor- en tegenstanders, om hun punt te maken. Er komt geld binnen, dan is Van Geel goed. Feyenoord maakt winst, Van Geel en Gudde zijn goed. Feyenoord wint een wedstrijd, Rutten is goed. Guidetti verdient liever 4 miljoen dan 1 miljoen, Guidetti is een geldwolf en moet oprotten. En Van Geel is dan goed natuurlijk, dat vergat ik bijna. Natuurlijk zijn supporters de grootste opportunisten die er zijn, mag ook, maar het is hier wel tot kunst verheven. Netjes omschreven. Je spreekt straks ook de van Geel-haterts aan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 11:20 schreef Feyenoord-shirt het volgende:Feyenoord krijgt 1 miljoen bonus van Lazio omdat Stefan goed presteerd. Kunnen ze daarvan geen Chery van kopen? Wat moeten we met Chery? Dat was een wens van Fred (K)Rutten, en daar kan je nou niet zeggen dat ie een hoog voetbal IQ heeft ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan het nog afketsen op het rugnummer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Volgens mij is de naam van Castaignos nog niet weg gestreept wat ik las op een site die van Finnbogason jammer genoeg wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar jij weet niet natuurlijk dat ze met potlood schrijven. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Finbogason wie is dat nou weer ? Finbogason wat moetje nou met die uitgerangeerde spelershalen de top niet bij Ajax haalde haalje ze hier naar toe. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ajax kampioen van de armoe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 13:45 schreef de bluffer het volgende:Volgens mij is de naam van Castaignos nog niet weg gestreept wat ik las op een site die van Finnbogason jammer genoeg wel Bij deze..
Castaignos.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:01 schreef Fer 1 het volgende:Finbogason wie is dat nou weer ? Finbogason wat moetje nou met die uitgerangeerde spelershalen de top niet bij Ajax haalde haalje ze hier naar toe. Huh..(?)😳 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hadhij zelf al gedaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar dat had Bluffie blijkbaar gemist, vandaar..😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is de Bluffert jouw vriend? En hebben jullie al dezelfde rosse sokken? ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1 milj extra van de Vri investern in als hij dat wi,in Clasie. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:01 schreef Fer 1 het volgende:Finbogason wie is dat nou weer ? Finbogason wat moetje nou met die uitgerangeerde spelershalen de top niet bij Ajax haalde haalje ze hier naar toe. Hoe kan Finnbogason de top bij hun niet gehaald hebben! Hij heeft er nooit gespeeld kwam van Heerenveen is verkocht aan atletico Madrid |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Fer er er wel vaker naast |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Fer zit er wel vaker naast |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pelle wie moet bhem nu hebben ????? Finbagasson is een gok maar ik hoop ook het nieveu Pelle |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 16:21 schreef g vieth het volgende:[..] Hoe kan Finnbogason de top bij hun niet gehaald hebben! Hij heeft er nooit gespeeld kwam van Heerenveen is verkocht aan atletico Madrid Jij schept in ieder geval duidelijkheid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is na dit nog de zin van het leven? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 16:21 schreef g vieth het volgende:[..] Hoe kan Finnbogason de top bij hun niet gehaald hebben! Hij heeft er nooit gespeeld kwam van Heerenveen is verkocht aan atletico Madrid Hij werd verkocht aan Real Sociedad, maar verder klopt je punt absoluut. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Besef dat we het goed hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit bij een McDonal's in Enkhuizen. Ik twijfel |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 17:15 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Hij werd verkocht aan Real Sociedad, maar verder klopt je punt absoluut. Ja jij hebt een punt Real Sociedad |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zwaai je even als je in de buurt bent? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Sorry Daan je hèb gelijk, dan helemaal niet halen atletico is ook niks. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ff door Medemblik getuft. Gierend over de rotonde. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het een tweebaans rondo is, wel rechts blijven rijden hè. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Morgen gaat het echt rond komen tussen Rotterdam en Arnhem met de nieuwe scorende middenvelder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Lulkoek! Na goed seizoen en goed WK ben je niet ineens 20 miljoen waard. Stond de top in de wachtrij? Nee! Dat is het leven bij Feyenoord op dit moment, jaren geen europees en al helemaal geen CL helaas. Daar wordt bij het prijskaartje naar gekeken.
Prima bedrag voor de vrij met bonusregeling en w.s. ook nog doorverkoop% Ik zeg prima gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met die aanvulling dat de zogenaamde bonus diende om het gat tussen vraag en bieding op te vullen. Lazio had t geld niet, en dat werd dus doorgeschoven naar het tijdstip dat Lazio liquide middelen zou ontvangen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 19:40 schreef van geil het volgende:met die aanvulling dat de zogenaamde bonus diende om het gat tussen vraag en bieding op te vullen. Lazio had t geld niet, en dat werd dus doorgeschoven naar het tijdstip dat Lazio liquide middelen zou ontvangen. het uiteindelijke bedrag zal rond de 8,5 liggen met doorkoop persentage dus laten we hopen dat united 30milj gaat bieden op hem , las zojuist dat finbogason 3 a 4 milj moet gaan kosten , ik zou zeggen halen martin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 20:15 schreef kenny het volgende:[..] het uiteindelijke bedrag zal rond de 8,5 liggen met doorkoop persentage dus laten we hopen dat united 30milj gaat bieden op hem , las zojuist dat finbogason 3 a 4 milj moet gaan kosten , ik zou zeggen halen martin zoiets ja. |
|
|
|