BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 25 juni 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Babovic op linksback
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 juni 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 13:42 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, dahaa, dat hij linksback is weet ik ook nog wel..., sterker nog hij kan in principe overal in de verdediging uit de voeten, maar mijn vraag was of hij talent heeft die CL-waardig kan worden? Of is hij er eentje, die uiteindelijk waarschijnlijk aan het grote werk mag ruiken om vervolgens via een zijdeurtje naar een club als Utrecht of zo te gaan?
tja ik kan alleen afgaan op het handvol wedstrijden dat ik hem heb zien spelen. Een talentvolle speler, maar niet zo opvallend als bijvoorbeeld Schuurman. Lastig voor mij in te schatten hoe goed Gronsveld echt is of kan worden.
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Ze hadden me even bij de veter met die scorende sterke spits.
:(
het kale mannetje
 het kale mannetje - donderdag 25 juni 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Kunnen we die helikopter niet verkopen:)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juni 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Na een lange reis naar huis lees ik feyenoord legt sterke spits vast........ Ik open vol hoop het bericht en wat blijkt een jongetje van 17 met potentie. Daar hebben we er meer van gehad.
Wanneer komt er nu eens echt nieuws potverdomme v Geel
VVout
 VVout - donderdag 25 juni 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 17:21 schreef piet de paler het volgende:
Na een lange reis naar huis lees ik feyenoord legt sterke spits vast........ Ik open vol hoop het bericht en wat blijkt een jongetje van 17 met potentie. Daar hebben we er meer van gehad.
Wanneer komt er nu eens echt nieuws potverdomme v Geel
Piet als ie wegloopt naar Groningen of weet ik veel wat is v. Geel een grote lul en nu wordt er lullig over gedaan dat dit als fantastisch nieuws naar buiten komt. Te veel dadels gegeten daar.
ar
 ar - donderdag 25 juni 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Ik laat me verrassen
Er komt echt wel wat.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juni 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Op de eerste training dus geen nieuwe spelers begint dat niet hetzelfde als verleden seizoen
ericje
 ericje - donderdag 25 juni 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:01 schreef piet de paler het volgende:
Op de eerste training dus geen nieuwe spelers begint dat niet hetzelfde als verleden seizoen
daar geef ik niks om, als er bij de eerst wedstrijd een kampioenswaardig team staat! daar heeft van geel nog anderhalve maand de tijde voor, dus tijd genoeg om de selectie rond te krijgen
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 18:50   quote  deeplink  
met andere woorden , de voorbereiding maar afschaffen.
kenny
 kenny - donderdag 25 juni 2015 - 19:24   quote  deeplink  
inderdaad , lijkt mij ook wenselijk om naar een vast systeem met de juiste mensen op de goeie plek te gaan werken en een ingespeeld elftal te gaan krijgen , anders krijg je weer hetzelfde als vorig seizoen
daan limbos
 daan limbos - donderdag 25 juni 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Ik blijf er bij: Zo lang Gudde en van Geel in het Maasgebouw de scepter zwaaien wordt Feyenoord geen kampioen, gewoon omdat deze mensen totaal niet voor hun functie geschikt zijn. Twijfelaars als het om het nieuwe of vernieuwde stadion gaat, twijfelaars als het om het aantrekken van de broodnodige nieuwe spelers gaat. We vragen geen super-sterren maar gewoon goede voetballers, zo simpel ligt het. Er zullen misschien wel weer een paar Kazimmetjes en/of Immerstjes komen. Feyenoord-supporter zijn is heel slecht voor je gezondheid. Nee, ik heb (nog) geen seizoenkaart. Ellende kan ik beter van achter de buis bekijken met een paar biertjes bij de hand.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:04 schreef daan limbos het volgende:
Ik blijf er bij: Zo lang Gudde en van Geel in het Maasgebouw de scepter zwaaien wordt Feyenoord geen kampioen, gewoon omdat deze mensen totaal niet voor hun functie geschikt zijn. Twijfelaars als het om het nieuwe of vernieuwde stadion gaat, twijfelaars als het om het aantrekken van de broodnodige nieuwe spelers gaat. We vragen geen super-sterren maar gewoon goede voetballers, zo simpel ligt het. Er zullen misschien wel weer een paar Kazimmetjes en/of Immerstjes komen. Feyenoord-supporter zijn is heel slecht voor je gezondheid. Nee, ik heb (nog) geen seizoenkaart. Ellende kan ik beter van achter de buis bekijken met een paar biertjes bij de hand.
Mooi, misschien moet je ook gewoon thuis met een kladblokje in je hand je oeverloze gezever over hoe kut het allemaal is en hoe t met van geel en Gudde nooit wat gaat worden vooral alleen met jezelf delen en voor de rest jezelf elke nacht zachtjes in slaap huilen.

Wat een treurnis man, gemiddeld vijf man die elke dag hetzelfde gejank laten horen. Plus een hortende en stotende autist die nauwelijks twee woorden achter elkaar correct kan spellen en klinkt als een hangende langspeelplaat uit 1972, toen poep nog met een lange oe geschreven werd.

Tering wat ben ik deze site pleuris zat.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juni 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Nog even dit:
Gudde aangetrokken voor loby gemeente neiuw stadion.........niet gelukt exit dus
V Geel heeft moeten shoppen met een lege portomonnee niet gelukt of rdelijk gelukt geef hem nog een kans.
Raad v commisarissen tja tja tja bedenkelijke namen herzien met meer normale supporters die wat mogen zeggen.
Gemeente Rotterdam in mijn gevoel sparta fans , en steunen liever musea en toneelvoorstellingen waar niemand heen gaat maar ja heb hier geen last van ik betaal geen gemeentelijke belasting.
Maar de boel moet hetzien worden
Dread
 Dread - donderdag 25 juni 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Immers zal toch wel klaar zijn bij Feyenoord aangezien jari schuurman
Bij de selectie komt, wat dat betreft een prima tijd om te ontwikkelen
En Door te stoten voor hem in dit tussen jaar
(Ga er vanuit dat het niet structureel wordt )
ar
 ar - donderdag 25 juni 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi, misschien moet je ook gewoon thuis met een kladblokje in je hand je oeverloze gezever over hoe kut het allemaal is en hoe t met van geel en Gudde nooit wat gaat worden vooral alleen met jezelf delen en voor de rest jezelf elke nacht zachtjes in slaap huilen.

Wat een treurnis man, gemiddeld vijf man die elke dag hetzelfde gejank laten horen. Plus een hortende en stotende autist die nauwelijks twee woorden achter elkaar correct kan spellen en klinkt als een hangende langspeelplaat uit 1972, toen poep nog met een lange oe geschreven werd.

Tering wat ben ik deze site pleuris zat.
Ik had al zo,n flauw vermoeden..
kenny
 kenny - donderdag 25 juni 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi, misschien moet je ook gewoon thuis met een kladblokje in je hand je oeverloze gezever over hoe kut het allemaal is en hoe t met van geel en Gudde nooit wat gaat worden vooral alleen met jezelf delen en voor de rest jezelf elke nacht zachtjes in slaap huilen.

Wat een treurnis man, gemiddeld vijf man die elke dag hetzelfde gejank laten horen. Plus een hortende en stotende autist die nauwelijks twee woorden achter elkaar correct kan spellen en klinkt als een hangende langspeelplaat uit 1972, toen poep nog met een lange oe geschreven werd.

Tering wat ben ik deze site pleuris zat.
jij kijkt zelf hier het is je niet gevraagd , iedereen mag zijn mening geven goed of slecht daar is een forum voor
daarbij ben ik het gedeeltelijk wel eens met daan , ook ik begin vraagtekens te zetten met v Geel maar geef hem nog het voordeel van de twijfel
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:52 schreef kenny het volgende:

[..]

jij kijkt zelf hier het is je niet gevraagd , iedereen mag zijn mening geven goed of slecht daar is een forum voor
daarbij ben ik het gedeeltelijk wel eens met daan , ook ik begin vraagtekens te zetten met v Geel maar geef hem nog het voordeel van de twijfel
Prima. Ga ik hier ook elke dag 2500x dezelfde bagger plaatsen. Want hey het is een forum.
Omekees
 Omekees - donderdag 25 juni 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Wat is het stil... Wanneer komt van Geel eens met transfernieuws? Of laat hij het dit jaar weer op zn belopen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 juni 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Prima. Ga ik hier ook elke dag 2500x dezelfde bagger plaatsen. Want hey het is een forum.
Heb je de tijd niet voor....of je moet tikgeiten inhuren
kenny
 kenny - donderdag 25 juni 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Prima. Ga ik hier ook elke dag 2500x dezelfde bagger plaatsen. Want hey het is een forum.
prima toch als je er de tijd voor hebt
Nicotti
 Nicotti - donderdag 25 juni 2015 - 21:54   quote  deeplink  
Wat het topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic Zomer 2015 allemaal los maakt in de mens. :)
ar
 ar - donderdag 25 juni 2015 - 21:56   quote  deeplink  
En dat zonder nieuws!
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 22:02   quote  deeplink  
vandaag goed nieuws toch.
Milo
 Milo - donderdag 25 juni 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Stylzz heeft al de meeste posts van het forum waarvan 90% dom gelul is. Stylzz ouwe jankerd je bent toe aan vakantie. Ga hardlopen......of schaf een hond aan ;)
MMM
 MMM - donderdag 25 juni 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Hahahaha
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 22:20   quote  deeplink  
urn-newsml-dpa-com-20090101-140623-99-08271-large-4-3.jpg
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Daan ik ben het helemaal metjouw eens maar er zijn er een paar zo als altijd die het wel begrijpen maar mij op taal fouten betrappen.Ik ben nu eenmaal niet zo goed in puntjes en commas.Waar het omgaat is of wij wel begrijpen waar feyenoord mee bezig is of mensen die verbazing wekken bij de media om te gaan klappen voor 6 verloren wedstrijden.zoooo maar dan hebje het gedaan hoor de euforie als we een keer van Ajax winnen belachelijk gewoon.ze zijn zich waarschijnlijk helemaal nietmeer bewust waar zij zelf mee bezig zijn daar om kunnen ze lekker Door gaan onder het genot van een warm aplaus.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:07 schreef Milo het volgende:
Stylzz heeft al de meeste posts van het forum waarvan 90% dom gelul is. Stylzz ouwe jankerd je bent toe aan vakantie. Ga hardlopen......of schaf een hond aan ;)
Smoel kleine kale :)

Gaat omdat gejank. Wat een leven moet je dan hebben zeg.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 22:24   quote  deeplink  
En dit bagger forum vindje ook terug op het veld want daar hebben wij het continue over.
Milo
 Milo - donderdag 25 juni 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Smoel kleine kale :)

Gaat omdat gejank. Wat een leven moet je dan hebben zeg.
Komkommer tijd je weet toch? v Geel///held
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:24 schreef Fer 1 het volgende:
En dit bagger forum vindje ook terug op het veld want daar hebben wij het continue over.
Je bent gewoon een sneu ventje
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - donderdag 25 juni 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Iemand is deze site vreselijk zat maar blijft continu reageren op posts. Wat klopt hier niet?
MMM
 MMM - donderdag 25 juni 2015 - 22:34   quote  deeplink  
De transfer van Vejinovic naar Feyenoord wordt mogelijk dit weekend al afgerond. Clubs zijn er nagenoeg uit (VI)

Benieuwd om hoeveel miljoen het gaat, hoop niet meer dan 3,5/4.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 25 juni 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:33 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:
Iemand is deze site vreselijk zat maar blijft continu reageren op posts. Wat klopt hier niet?
Stylzz is een gewaardeerd lid die hier al een tijd zit. Is alles nu ff zat, snap ik wel. Al heb ik ook vaak kritiek.
MMM
 MMM - donderdag 25 juni 2015 - 22:36   quote  deeplink  
Marko Vejinovic mag zich waarschijnlijk voor het eind van deze maand al Feyenoorder noemen. Zijn huidige club Vitesse wil namelijk haast maken met de transfer.

Vejinovic was er al een tijdje uit met de Rotterdammers, maar de clubs moesten nog wel tot overeenstemming komen over een transfersom. Die onderhandelingen lijken nu op korte termijn afgerond te worden. Bovendien is Vitesse erbij gebaat om snel zaken te doen.

In verband met de strenge Financial Fair Play-regelgeving willen de Arnhemmers de miljoenen van Vejinovic graag bij het huidige boekjaar schrijven, maar dan moet de transfer wel voor 1 juli beklonken zijn. Het contract van de middenvelder liep in Arnhem nog door tot medio 2017.

Feyenoord gaf al eerder aan Vejinovic niet als vervanger van Jordy Clasie te zien, maar ook een middenveld met deze twee spelers samen niet uit te sluiten. Vejinovic is immers op meerder posities inzetbaar.
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:34 schreef MMM het volgende:
De transfer van Vejinovic naar Feyenoord wordt mogelijk dit weekend al afgerond. Clubs zijn er nagenoeg uit (VI)

Benieuwd om hoeveel miljoen het gaat, hoop niet meer dan 3,5/4.
zou mooi zijn
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Feyenoord en Vitesse zijn nagenoeg akkoord over een transfer van Marko Vejinovic. Een deal wordt dan ook op zeer korte termijn verwacht, waarschijnlijk voor het eind van deze maand al. Dat meldt Voetbal International donderdagavond.
De transfer is in een stroomversnelling gekomen door de strenge Financial Fair Play-regelgeving. De Arnhemmers willen de miljoenen van Vejinovic graag bij het huidige boekjaar schrijven, maar dan moet de transfer wel voor 1 juli beklonken zijn.
Het voetbalweekblad doet overigens (nog) geen uitspraken over het transferbedrag. Het Algemeen Dagblad meldde gisteren dat Vitesse liefst vijf miljoen euro vroeg voor de middenvelder, maar dat Feyenoord aan een lager bedrag denkt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:33 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:
Iemand is deze site vreselijk zat maar blijft continu reageren op posts. Wat klopt hier niet?
Jemig. Dondersteen
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Het is niet zo begrijp ons ouderen goed wij willen zo als wij vroeger gedaan hebben in onze jeugd jaren .Toen wij ook naar uit en thuis wedstrijden gingen kijken om je club te zien Nog nooit heb ik meegemaakt Dat feyenoord de spelers zo maar de boel saboteren om dat zij het niet eens zijn dat een trainer weg moet in dit laatste geval Rutten.Wanneer dat in onze tijd gebeurde kregen de spelers spreek kooren te horen van af de tribune nu krijgen zij een warm aplaus.10-0 verliezen van psv en laten zien dat zij bij die clubs wel kunnen presteren.Het is een grote aanfluiting wat er bij feyenoord heden ten dagen gebeurd.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 25 juni 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tering wat ben ik deze site pleuris zat.
Ik vond het al heel wat dat ik Verhoek nieuws plaatste. Verder is het veel scrollen en onzin/gejank proberen te vermijden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:43 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik vond het al heel wat dat ik Verhoek nieuws plaatste. Verder is het veel scrollen en onzin/gejank proberen te vermijden.
Ja, doe ik al dagen.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Hehe eindelijk het werd nu die spits uit Frankrijk nog ben benieuwd of het wat is.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 juni 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Zo, na barbeque met 25 dames even kijken of ik iemand in z'n bek kan schijten.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Alsje maar niet spetterd
Milo
 Milo - donderdag 25 juni 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Wahahaha
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 23:48   quote  deeplink  
urn-newsml-dpa-com-20090101-140623-99-08271-large-4-3.jpg
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2015 - 23:48   quote  deeplink  
goed forum, alles zit er in.
ar
 ar - donderdag 25 juni 2015 - 23:59   quote  deeplink  
ja toch,
Passie,emotie,haat,betrokkenheid,afstandelijkheid,vunzigheid,drama, en de laatste tijd totale chaos.Maar allemaal liefde voor Feyenoord.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 02:19   quote  deeplink  
Veraad sabotage wanbeleid arogantie satirische vernedering cabaret opera leeglopers meelopers zandlopers v.Geel liefhebbers Rutten oportunisten machtmisbruikers .En de beste stuur lui staan aan de wal- kant.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2232069