BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 06:54   quote  deeplink  
Volgens @VitesseInside ligt het transferbedrag van Marko Vejinovic niet rond de vijf miljoen maar tussen de twee en de drie
Milo
 Milo - vrijdag 26 juni 2015 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 02:19 schreef Fer 1 het volgende:
Veraad sabotage wanbeleid arogantie satirische vernedering cabaret opera leeglopers meelopers zandlopers v.Geel liefhebbers Rutten oportunisten machtmisbruikers .En de beste stuur lui staan aan de wal- kant.
Rutte? Wie?
MMM
 MMM - vrijdag 26 juni 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:
Volgens @VitesseInside ligt het transferbedrag van Marko Vejinovic niet rond de vijf miljoen maar tussen de twee en de drie
Die hebben het van Voetbalprimeur.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 08:57   quote  deeplink  
Zeer betrouwbare bron...... not.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:34 schreef MMM het volgende:
De transfer van Vejinovic naar Feyenoord wordt mogelijk dit weekend al afgerond. Clubs zijn er nagenoeg uit (VI)

Benieuwd om hoeveel miljoen het gaat, hoop niet meer dan 3,5/4.
Déjà vu.... volgens mij zeiden ze vorige week ook dat ze er uiterlijk maandag uit zouden zijn.... Of zit het hem erin dat ze niet zeiden welke maandag? Wat een goeie grap! haha, Martin is een boefje...
V town madness
 V town madness - vrijdag 26 juni 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Met Kuijt en Vejinovic ziet het er al heel anders uit. Clasie zal vertrekken en de kruks zit m erin hoe dat geld besteed wordt. Haal je goede vervangers dan gaann we meedoen dit jaar.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt de Griekse regering wel, twijfelen blijven onderhandelen. Ik hoop maar dat het gelukt iis met vejnovic
En we kunnen roepen dat is twee wie volgt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Déjà vu.... volgens mij zeiden ze vorige week ook dat ze er uiterlijk maandag uit zouden zijn.... Of zit het hem erin dat ze niet zeiden welke maandag? Wat een goeie grap! haha, Martin is een boefje...
Je moet even lezen waarom er tijdsdruk op zit voor Vitesse
VVout
 VVout - vrijdag 26 juni 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Vitesse heeft de slechtere kaarten als het klopt, ze moet deze maand het geld hebben om deze bij het afgelopen seizoen te boeken vanwege de financial fair play regels.

Martin is aan het pokeren en hoopt de prijs zo ver mogelijk te drukken, wat ik te begrijpen vind als je met de speler zover rond bent en zij dringend het geld nodig hebben voor het aflopen van deze maand.

Geen déjà vu, geen Griekse twijfel maar gehaaide onderhandelingen zijn dit in mijn ogen. Als je dit goed uitspeelt in je voordeel wederom een pluim voor die schraperT.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Tuurlijk, van geel is ook niet achterlijk. Hij wacht af en Vitesse zal snel moeten handelen..., wat de prijs natuurlijk zal drukken, neem ik aan.

trouwens de vergelijking met griekenland is wel wat anders, haha... Gelukkig staat Feyenoord niet zo met de rug tegen de muur...
VVout
 VVout - vrijdag 26 juni 2015 - 09:53   quote  deeplink  
En wat als Griekenland gewoon zegt de mazzel, stappen we dan met het leger binnen om de poen te halen?
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 26 juni 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Met pruimenmondje Dijsselbloem als de stoere generaal?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 09:53 schreef VVout het volgende:
En wat als Griekenland gewoon zegt de mazzel, stappen we dan met het leger binnen om de poen te halen?
Eilanden kos, kreta, rhodos zelfstandig laten worden en die in de euro zone houden. Vaste land een rotschop geven en lekker overlaten aan de russen of Turken
het kale mannetje
 het kale mannetje - vrijdag 26 juni 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Eerste bod 8 miljoen wat een grap is dit....Ajax wil 20 miljoen voor colleges hebben.
Poot stijf houden en niet minder als 15 miljoen laten gaan anders Jordan lekker bij Feyenoord laten ballen.
het kale mannetje
 het kale mannetje - vrijdag 26 juni 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Collega's is cillesen...dammm woordeboek
JanM
 JanM - vrijdag 26 juni 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Jordan zijn tandenborstels
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 09:53 schreef VVout het volgende:
En wat als Griekenland gewoon zegt de mazzel, stappen we dan met het leger binnen om de poen te halen?
huh?
VVout
 VVout - vrijdag 26 juni 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 11:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

huh?
Ja die bewering dat Griekenland met zijn rug tegen de muur staat komt van jouw toch?
VVout
 VVout - vrijdag 26 juni 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 11:03 schreef JanM het volgende:
Jordan zijn tandenborstels
Wil niet echt vlotten met zijn woordenboek.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 10:47 schreef het kale mannetje het volgende:
Eerste bod 8 miljoen wat een grap is dit....Ajax wil 20 miljoen voor colleges hebben.
Poot stijf houden en niet minder als 15 miljoen laten gaan anders Jordan lekker bij Feyenoord laten ballen.
?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 12:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Ja die bewering dat Griekenland met zijn rug tegen de muur staat komt van jouw toch?
Ja, maar dat is wel wat anders dan de wapens oppakken of weet ik veel waar jij over begint... Feyenoord zit volgens mij niet zo diep in de shit als Griekenland. Dat is compleet wat anders, maar jij begint direct de derde wereldoorlog... dat slaat werkelijk nergens op beste vvout...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 09:53 schreef VVout het volgende:
En wat als Griekenland gewoon zegt de mazzel, stappen we dan met het leger binnen om de poen te halen?
Griekenland gaat dan helemaal kapot dus die doen dat niet. Met het leger binnenvallen om de poen op te halen heeft ook geen nut, want er is geen poen... Trouwens, Griekenland hoort bij de EU, 't is geen vijand...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Heueln nu wel met de Russen vriend? Slaat een bres in de alliantie als ze hun havens openestellen voor de russosche vloot.
Fijne vriend
VVout
 VVout - vrijdag 26 juni 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 12:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel wat anders dan de wapens oppakken of weet ik veel waar jij over begint... Feyenoord zit volgens mij niet zo diep in de shit als Griekenland. Dat is compleet wat anders, maar jij begint direct de derde wereldoorlog... dat slaat werkelijk nergens op beste vvout...
Het was een vraagstelling waar ik je gelijk in geef, je pakt niet zo makkelijk de wapens op. Uitgaande hiervan kan Griekenland gewoon de EU blijven tarten zoals inmiddels wel meer landen doen.

Ik zou dus geen wereldoorlog willen starten, maar beweer eerder dat de EU de partij is die de boel moet redden in hun belang, die Grieken hebben er schijt aan.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 26 juni 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:
Volgens @VitesseInside ligt het transferbedrag van Marko Vejinovic niet rond de vijf miljoen maar tussen de twee en de drie
Zal heel mooi zijn
van Geel heb je dat gelezen
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 26 juni 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi staat op het punt om Feyenoord te verlaten voor een contract bij Ittihad FC uit de Premier League van Saudi-Arabië. Dat meldt althans de Arabische krant Al Madina. De 30-jarige middenvelder is in Rotterdam-Zuid nog in het bezit van een contract tot de zomer van 2017, dus een geïnteresseerde club moet wel een transfersom aan Feyenoord betalen.

Volgens Almarssad Pro zou El Ahmadi zelfs dusdanig dicht bij een vertrek uit de Kuip zijn, dat hij de club vandaag nog de rug toekeert. Of de berichten uit Saudi-Arabië op waarheid berusten, is vooralsnog onduidelijk. Tegenover RTV Rijnmond zei El Ahmadi enige tijd geleden nog dat hij verwacht ook volgend seizoen het shirt van Feyenoord te dragen.

De Kuipclub verkocht El Ahmadi in de zomer van 2012 voor zo'n 2,8 miljoen euro aan Aston Villa. Vervolgens werd de Marokkaans international twee jaar later teruggehaald, mede op voorspraak van Fred Rutten. De middenvelder zou ook niet blij zij met het vertrek van de hoofdtrainer. Afgelopen seizoen kwam hij tot 29 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 2 keer scoorde en 1 assist afleverde.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Tja dan gaat erw el veel weg eigenlijk het gehele middenveld,
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Op naar de zandbak.
Meer scorend vermogen terughalen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 13:39   quote  deeplink  
tja, Karim heeft niet gebracht wat er van hem verwacht werd. Niet dwingend genoeg in zijn spel. Van mij hoeft hij niet te vertrekken, ik denk dat hij nog wel een waarde kan hebben voor het elftal, maar ik zou zeker niet met alle geweld voor een transfer gaan liggen als ie weg wil, zeker niet als het Feyenoord een leuk bedrag oplevert.

De El Ahmadi van het laatste seizoen voordat ie vertrok naar Aston Villa hebben we helaas te weinig gezien.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 26 juni 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 09:40 schreef VVout het volgende:
Vitesse heeft de slechtere kaarten als het klopt, ze moet deze maand het geld hebben om deze bij het afgelopen seizoen te boeken vanwege de financial fair play regels.

Martin is aan het pokeren en hoopt de prijs zo ver mogelijk te drukken, wat ik te begrijpen vind als je met de speler zover rond bent en zij dringend het geld nodig hebben voor het aflopen van deze maand.

Geen déjà vu, geen Griekse twijfel maar gehaaide onderhandelingen zijn dit in mijn ogen. Als je dit goed uitspeelt in je voordeel wederom een pluim voor die schraperT.
Eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt dat het beter is dat hij gaat. Alsof zijn kunstje ook uitgewerkt is... Maar of het ook zo is....?? Misschien is dit wel het juiste moment... We hebben Vejinovic, wellicht, verder Clasie, maar die zal ook wel gaan en verder hebben we straks een weer fitte Toornstra, Vilhena, Dammers, Schuurman, Sleegers... mis ik nog iemand... Ik denk dat, mocht Clasie gaan, er wel wat ervaring bij mag komen... Wie? Nu nog geen idee, maar er moet dan wel wat bij komen....
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 26 juni 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:25 schreef piet de paler het volgende:
Tja dan gaat erw el veel weg eigenlijk het gehele middenveld,
Geen probleem. Middenvelders zat in de eigen selectie, de jeugd of de markt. Dit zijn prima bewegingen voor Feyenoord. Door selecteren en geld verdienen. Ten gunste van een betere en bredere selectie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Immers en dat ventje die ook uit de jeugd overkomt.... ik kom even niet op zijn naam...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Immers en dat ventje die ook uit de jeugd overkomt.... ik kom even niet op zijn naam...
Nieuwkoop?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
yep
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Gaan we het dan doen met al die jonkies plus wat we al hadden? Eventueel kuyt op het middenveld....?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Gaan we het dan doen met al die jonkies plus wat we al hadden? Eventueel kuyt op het middenveld....?
Denk dat de kans reëel is dat als Clasie en El Ahmadi beide vertrekken er nog wel een nieuwe speler bijkomt. Naast Vejinovic.
G-child
 G-child - vrijdag 26 juni 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het beter is dat hij gaat. Alsof zijn kunstje ook uitgewerkt is... Maar of het ook zo is....?? Misschien is dit wel het juiste moment... We hebben Vejinovic, wellicht, verder Clasie, maar die zal ook wel gaan en verder hebben we straks een weer fitte Toornstra, Vilhena, Dammers, Schuurman, Sleegers... mis ik nog iemand... Ik denk dat, mocht Clasie gaan, er wel wat ervaring bij mag komen... Wie? Nu nog geen idee, maar er moet dan wel wat bij komen....
Evt Anass op 10
MMM
 MMM - vrijdag 26 juni 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, Karim heeft niet gebracht wat er van hem verwacht werd. Niet dwingend genoeg in zijn spel. Van mij hoeft hij niet te vertrekken, ik denk dat hij nog wel een waarde kan hebben voor het elftal, maar ik zou zeker niet met alle geweld voor een transfer gaan liggen als ie weg wil, zeker niet als het Feyenoord een leuk bedrag oplevert.

De El Ahmadi van het laatste seizoen voordat ie vertrok naar Aston Villa hebben we helaas te weinig gezien.
Eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Ik hoop dat Tevrede gaat, Manu gaat en dat er een goeie spits bij komt, maar ik denk het niet. Dirk komt in de punt. Middenvelders ten overvloede die erachter kunnen, Bilal op rechts, Boëtius op links. Middenveld met bijvoorbeeld Toornstra en Vilhena en misschien wel Schuurman al... of zal dat nog net te vroeg zijn?
MMM
 MMM - vrijdag 26 juni 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Shirt met nummer 5 word nu gedrukt in de Kuip.

Vejinovic?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 juni 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:17 schreef G-child het volgende:

[..]

Evt Anass op 10
Dan denk ik nog eerder Anass in de spits en dirk erachter... Anass is zeer goed in de combinatie dus moet hij spelers om zich heen hebben die dat ook hebben plus dat die weten hoe ze moeten lopen (Bilal!!)
MMM
 MMM - vrijdag 26 juni 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik hoop dat Tevrede gaat, Manu gaat en dat er een goeie spits bij komt, maar ik denk het niet. Dirk komt in de punt. Middenvelders ten overvloede die erachter kunnen, Bilal op rechts, Boëtius op links. Middenveld met bijvoorbeeld Toornstra en Vilhena en misschien wel Schuurman al... of zal dat nog net te vroeg zijn?
Flanken zijn dun bezet met Bilal en Boëtius. Manu leuk voor de bank maar meer ook niet. Daarachter zit niks meer.

Er moet dus ook een buitenspeler bij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Flanken zijn dun bezet met Bilal en Boëtius. Manu leuk voor de bank maar meer ook niet. Daarachter zit niks meer.

Er moet dus ook een buitenspeler bij.
Sleegers heeft hangend op links gespeeld bij Eindhoven. Kuyt zou evt op rechts kunnen. Toornstra ook in geval van nood, of Achahbar/Kazim al heeft dat niet mijn voorkeur.

Qua pure buitenspelers zitten we wat dun inderdaad, maar er zijn er wel genoeg die er kunnen spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik hoop dat Tevrede gaat, Manu gaat en dat er een goeie spits bij komt, maar ik denk het niet. Dirk komt in de punt. Middenvelders ten overvloede die erachter kunnen, Bilal op rechts, Boëtius op links. Middenveld met bijvoorbeeld Toornstra en Vilhena en misschien wel Schuurman al... of zal dat nog net te vroeg zijn?
Mogelijk. Ligt er eigenlijk maar net aan hoeveel vertrouwen er in die jongens is. Als Gio het helemaal in Vilhena ziet zitten bijvoorbeeld, dan komt er wellicht niemand bij. Hetzelfde geldt voor die andere jongens die erbij zijn gekomen. Je noemde ze al. Schuurman, Nieuwkoop, Sleegers...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 14:37   quote  deeplink  
@Feyenoord: Ondertussen in @DeKuip... #Feyenoord http://twitter.com/Feyenoord/status/614404529682022400/video/1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:37 schreef Stylzz het volgende:
@Feyenoord: Ondertussen in @DeKuip... #Feyenoord http://twitter.com/Feyenoord/status/614404529682022400/video/1
Verrassing! Mathijsen tekent voor 3 jaar en krijgt nr 5.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Verrassing! Mathijsen tekent voor 3 jaar en krijgt nr 5.
Ja die grap las ik net ook
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Nummer vijf normaliter LB?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja die grap las ik net ook
Jep, heb hem schaamteloos gejat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2339930