|
|
van geil
|
|
|
dan zou ik de gok durven nemen. Leuk om naar te kijken. hoog voetbalgehalte. |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Castelen halen veel dreiging en niet te duur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joosti..(?)d:-)))
Welkom.. |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Bedankt. Aangezien Schaken weggaat denk ik dat hij wel potten kan breken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfff Schaken was vandaag ook weer vaak drama zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: WAT??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 18:51 schreef piet de paler het volgende:[..] Verkoop je dan nog kaarten ? Toen in het begin van het wezen feyenoord niet goed draaide werd al om het hoofd van Koeman geroepen.ik geloof in bouwen maar de klant moet wel wat zien, dus minimaal een echt goede naam kopen en wie dat moet zijn ? Weet ik ook niet maar Dirk is en blijft een grotere naam Dat is het enige waar hij waarde zou kunnen hebben, hij heeft idd. een mooie carrière achter de rug en natuurlijk de Feyenoord uitstraling/mentaliteit dat ben ik wel met je eens.
Maar voetballend heb je er helemaal niks aan, presteert maar matig in een zeer zwakke competitie en op elke positie waar je hem bij Feyenoord neer zet staat hij een groot talent in de weg. Volgend seizoen lekker met Manu en Boetius op de flanken, wat concurrentie halen met bijv. Ibarra, Parra, Hupperts, v Duinen of "Basicicoglu"?
Op het middenveld wil je hem ook niet neerzetten, daarmee forceer je een vertrek van Immers of Vormer zonder er beter van te worden en moet je een jaar later al weer op zoek naar een opvolger voor Dirk. Elders op het middenveld staat hij Clasie of Vilhena in de weg terwijl verschillende talenten ook al op de deur kloppen.
Voor de spits positie is hij nu gewoon te oud en te duur, te Vrede zal het waarschijnlijk al beter doen dan Kuijt en verder heb je met Achabar al een heel ander type spits in huis. Mocht Pelle verkocht worden dan is er geld voor een opvolger.
Wat mij betreft gewoon in elke linie door selecteren, de zwaksten moeten er uit en transfervrije of betaalbare talenten terughalen. Goossens, Verhoek, Armenteros, Graafland e.d. lekker laten vertrekken en er betere spelers voor terug halen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tot 2015, zal niet zo veel kosten, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Roda degradeert kan je die Nemeth misschien wel voor weinig ophalen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah mwah nee ben ik ook niet kapot van. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hupperts, Kostic en wat denken jullie van de VVV-er die nu bij Heracles speelt: Linssen? Goed spelertje hoor en scorend vermogen... Wij moeten naast een scorende spits mensen om hem heen hebben die ook scoren. Rechtsbuiten scoort te weinig. Wie er ook staat. Boëtius scoort nog wel eens. Immers doet het ook nog niet zo slecht, integendeel, voor zijn doen harstikke goed en toch vindt ik dat we te weinig scorende spelers hebben... Linssen is daar heel goed in. Dat kereltje heeft het seizoen voor Heracles toch aardig gered. De beste die ze daar hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dit jaar niet, vorig jaar redelijk tot goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 10:32 schreef Arie.Klooster het volgende:Hupperts, Kostic en wat denken jullie van de VVV-er die nu bij Heracles speelt: Linssen? Goed spelertje hoor en scorend vermogen... Wij moeten naast een scorende spits mensen om hem heen hebben die ook scoren. Rechtsbuiten scoort te weinig. Wie er ook staat. Boëtius scoort nog wel eens. Immers doet het ook nog niet zo slecht, integendeel, voor zijn doen harstikke goed en toch vindt ik dat we te weinig scorende spelers hebben... Linssen is daar heel goed in. Dat kereltje heeft het seizoen voor Heracles toch aardig gered. De beste die ze daar hebben. Jij kijkt naar spelers die zo nu en dan een oprisping hebben. Linssen is er zo een. Is geen speler die aantoont hoger niveau aan te kunnen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan heb je niet opgelet. Bij VVV was hij vaak de uitblinker en bij Heracles is het niet anders... |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Twitter: @IRoodbergen gepubliceerd op 31 maart '14 09:53Van Hanegem tipt Feyenoord over Castelen Had ik toch dezelfde mening als de kromme en betreft oud,pfffff voor 1 seizoen vast leggen. Of wil je het risico nemen een speler gelijk lang vast te leggen die flopt( zoals bijvoorbeeld die fijne man bij Genk.) Je bouwt een team tegenwoordig op het korte termijn. Zeker als je de financiële buffer er niet is. Misschien 5 spelers een meerjarig contract. En de rest helaas toch elk seizoen passen en meten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Joosti 1908 -- |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Linssen ook zeker de moeite waard om een " gesprek" mee te voeren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat lopen ze hier allemaal te lullen over die 2de rangs spelers? Krijgen we nog meer van die types als: Mulder, Verhoek en Goossens, moeten we niet willen.
Dan kan je beter je eigen jeugd de kans geven , daar loopt genoeg talent rond ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:Wat lopen ze hier allemaal te lullen over die 2de rangs spelers? Krijgen we nog meer van die types als: Mulder, Verhoek en Goossens, moeten we niet willen. Dan kan je beter je eigen jeugd de kans geven , daar loopt genoeg talent rond ... +1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:Wat lopen ze hier allemaal te lullen over die 2de rangs spelers? Krijgen we nog meer van die types als: Mulder, Verhoek en Goossens, moeten we niet willen. Dan kan je beter je eigen jeugd de kans geven , daar loopt genoeg talent rond ... Helder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:Wat lopen ze hier allemaal te lullen over die 2de rangs spelers? Krijgen we nog meer van die types als: Mulder, Verhoek en Goossens, moeten we niet willen. Dan kan je beter je eigen jeugd de kans geven , daar loopt genoeg talent rond ... Goed gezegd jochie. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig paradoxje. AD meldt vader Guidetti in de Kuip, maar was slechts een bezoek om de goede banden aan te halen en de vader was slechts in de buurt. VI meldt vader Guidetti in de Kuip om terugkeer te bespreken.
Het mooie is, beide media zijn niet te vertrouwen, dus beide vertellen niet de waarheid, maar als beide niet de waarheid spreken, spreekt er dus 1 wél de waarheid.
Kom daar maar eens uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff veelste vroeg nog voor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat dan de VI maar gelijk hebben d:-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als Van Geel zegt dat het alleen maar koffie drinken was, was het alleen maar koffie drinken toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 09:06 schreef JanM het volgende:Als Van Geel zegt dat het alleen maar koffie drinken was, was het alleen maar koffie drinken toch? ja, maar t is AD die dat meldt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geloof niet dat zijn vader alleen komt om even een bakkie te drinken met Martin..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Schijnt dat hij in de buurt was. Tsja, wie zal het zeggen. Je weet het niet en we komen er pas achter als Guidetti bij een club getekend heeft. Vooralsnog afwachten. Je weet het nooit, maar eerlijk gezegd reken ik er totaal niet op dat hij terugkeert. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 10:00 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Schijnt dat hij in de buurt was. Tsja, wie zal het zeggen. Je weet het niet en we komen er pas achter als Guidetti bij een club getekend heeft. Vooralsnog afwachten. Je weet het nooit, maar eerlijk gezegd reken ik er totaal niet op dat hij terugkeert. Van mij hoeft Guidetti niet terug te keren. Risico te groot en salaris waarschijnlijk te hoog, evenals de afkoopsom. Bakkal is daar een voorbeeld van. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 10:28 schreef sportverteller het volgende:[..] Van mij hoeft Guidetti niet terug te keren. Risico te groot en salaris waarschijnlijk te hoog, evenals de afkoopsom. Bakkal is daar een voorbeeld van. Het is ook een lastige keuze. Aan de ene kant inderdaad een risico. Aan de andere kant is het wel de eredivisie. Als je ziet wat voor spitsen hier al renderen. Dat moet Guidetti dan toch nog steeds wel kunnen. Het is een elk geval een garantie voor zo'n 6 goals uit strafschoppen. Tel daarbij nog zo'n 10 velddoelpunten op, dan heb je 16 goals. Dat is al een redelijk aantal. Nog niet echt top, maar dit moet hij sowieso kunnen halen. Te Vrede scoort ook al 3 goals in die 5 wedstrijden in de eredivisie. Dan moet Guidetti toch gewoon een mooi aantal kunnen halen? Maar het blijft een risico.
Als je trouwens puur kijkt naar de statistieken van Te Vrede in de competitie, ziet het er best aardig uit. Tegen AZ 1 goal gemaakt, tegen Cambuur 1 goal gemaakt en tegen Go Ahead 1 goal gemaakt. Oké, het zijn niet de allerbeste teams, maar 3 goals in 5 wedstrijden is toch niet slecht. Tel je dat door naar 34 wedstrijden, kom je toch al gauw uit op zo'n 20 à 21 goals (35 wedstrijden zou 21 goals betekenen). Natuurlijk moet je wel rekening houden met de topwedstrijden waarin hij waarschijnlijk minder scoort, maar 15 goals moet hij toch wel kunnen halen. Zo'n slecht rendement heeft hij nog niet eens. Al wil je van een spits van Feyenoord toch eigenlijk wel minimaal 20 goals zien. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:Wat lopen ze hier allemaal te lullen over die 2de rangs spelers? Krijgen we nog meer van die types als: Mulder, Verhoek en Goossens, moeten we niet willen. Dan kan je beter je eigen jeugd de kans geven , daar loopt genoeg talent rond ... Wellicht omdat we geen geld hebben om de eerste rangs spelers te kopen? Dan kom je bij de tweede rangs uit hè. En als je iets koopt, zoek je toch naar iets wat in jouw ogen wel wat kan worden (wat dus wel eerste klas kan worden), terwijl dat een ander het er niet in ziet zitten. Dus ik snap de frustratie hierin niet. Dit is het transfertopic, dan kun je toch wat namen noemen? Dat ze uiteindelijk wel of niet goed genoeg zijn, zal later blijken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Misschien wel geld voor een top aankoop. Maar niet voor een gok aankoop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 08:55 schreef Stylzz het volgende:Grappig paradoxje. AD meldt vader Guidetti in de Kuip, maar was slechts een bezoek om de goede banden aan te halen en de vader was slechts in de buurt. VI meldt vader Guidetti in de Kuip om terugkeer te bespreken. Het mooie is, beide media zijn niet te vertrouwen, dus beide vertellen niet de waarheid, maar als beide niet de waarheid spreken, spreekt er dus 1 wél de waarheid. Kom daar maar eens uit. 1 april |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kuyt!! Scoorde gisteravond de openingstreffer en vervult weer een belangrijke rol in de wedstrijd van fener.... Helaas wordt hij kampioen, dus kiest hij voor het kampioenen bal......... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 12:03 schreef Milo het volgende:Kuyt!! Scoorde gisteravond de openingstreffer en vervult weer een belangrijke rol in de wedstrijd van fener.... Helaas wordt hij kampioen, dus kiest hij voor het kampioenen bal......... Kan hij mogelijk bij ons ook. Kan hij zelf aan meewerken. Maar ik verwacht ook niet dat hij komt. Maar dat hij nog goed genoeg is, is voor mij vrij duidelijk. Maarja, het geld van Fenerbahce he. En dan zekerheid op CL voetbal, tenminste...mogen ze de CL in van de UEFA? |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Arie klooster + 1 Wellicht omdat we geen geld hebben om de eerste rangs spelers te kopen? Dan kom je bij de tweede rangs uit hè. En als je iets koopt, zoek je toch naar iets wat in jouw ogen wel wat kan worden (wat dus wel eerste klas kan worden), terwijl dat een ander het er niet in ziet zitten. Dus ik snap de frustratie hierin niet. Dit is het transfertopic, dan kun je toch wat namen noemen? Dat ze uiteindelijk wel of niet goed genoeg zijn, zal later blijken..
Met een zak met 1 aalmoes haal je niet veel. Dus spelers die 2 e rangs zijn blijven komen en gaan.Ik vindt het ook jammer dat er bij ons nooit echt de mogelijkheid is een top talent te huren en te laten rijpen in de eredivisie( bijv optie 2 seizoenen)Voor veel topclubs met veel te veel spelers op de bank ook een goede optie.Misschien moet bijv Gio een keer naar Barca of Pi-air of Makaay maar een hengeltje uit gooien bij hun oude werkgevers.Voor iedereen weer commentaar geeft: Feyenoord moet meer gaan samenwerken met ander clubs die talenten hebben die "wegrotten" op de bank.Ik snap dat dit korte termijn denken is maar een speler die flopt voor 3 jaar vastleggen is dodelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 april 2014 door Joosti 1908 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Pellè gewoon verkopen en dan Havenaar en Kuyt halen want Fredje weet wat Havenaar kan en Kuyt is een echte FEYENOORD man |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Maar Kuyt is leuk als pinchhitter maar als basisspeler? Ik denk lastig. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja lastig in het zestien meter gebied |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 23:43 schreef de bluffer het volgende:Pellè gewoon verkopen en dan Havenaar en Kuyt halen want Fredje weet wat Havenaar kan en Kuyt is een echte FEYENOORD man misschien is het beter als Havenaar eens vaker laat zien wat hij kan. dan weten wij dat ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 12:03 schreef Milo het volgende:Kuyt!! Scoorde gisteravond de openingstreffer en vervult weer een belangrijke rol in de wedstrijd van fener.... Helaas wordt hij kampioen, dus kiest hij voor het kampioenen bal......... Laat opa Kuyt maar in Turkije zitten, zeker als hij NOG een jaar daar blijft, hoeft hij helemaal niet meer te komen. Zelfs komende zomer hoeft het niet van mij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2014 - 08:44 schreef MMM het volgende:[..] Laat opa Kuyt maar in Turkije zitten, zeker als hij NOG een jaar daar blijft, hoeft hij helemaal niet meer te komen. Zelfs komende zomer hoeft het niet van mij.. Kuytje!! ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz