BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Overigens staan de (ik denk) Moluks getinte media vol met berichten over Clasie en Man utd.
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 02 juli 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Met vorig seizoen meegerekend, valt het me wel op dat Feyenoord meer van dit soort jongens haalt.

Kazim
Bilal
El Ahmadi
Interesse in Ziyech ('t werd Toornstra)

Nu een gerucht over: Oğuzhan Özyakup

Ooit werd verweten dat Van Geel veel jongens met buitenlandse roots snel bij Feyenoord liet vertrekken.
Dit toont wel aan dat dat onzin is.

Vraag me wel af of het toeval is of dat er nog een gedachte achter zit. Zouden er bijvoorbeeld meer Feyenoord trainingspakken worden verkocht dan AC Milan en Real Madrid in Rotterdam?...
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 12:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar ik kan hem me zo niet voor de geest halen. Ik neem aan dat hij wel kan ballen aangezien hij een international van Turkije is? Welke kennert van het Turkse voetballer kan meer vertellen? (zou Dirk een tip aan Van Geel gegeven hebben?)
voornamelijk in de jeugdelftallen
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 12:53   quote  deeplink  
ik word er niet opgewonden van.
ken m niet, maar n aanvallende middenvelder met 4 goals in n seizoen .
voor 4 miljoen.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 02 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 12:53 schreef van geil het volgende:
ik word er niet opgewonden van.
ken m niet, maar n aanvallende middenvelder met 4 goals in n seizoen .
voor 4 miljoen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar koop dan Ziyech....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 juli 2015 - 12:56   quote  deeplink  
PRACHTIG VERHAAL:

Sporting strikt Indonesische tiener met ongelofelijk verhaal: 'Ik wilde leven'

Donderdag, 2 juli 2015 om 12:08

Woensdag maakte Sporting Portugal bekend dat het zich heeft versterkt met de Indonesiër Martunis. Een opvallend gegeven, aangezien voetballers uit dat land in de regel niet de oversteek naar Europa maken. Aan de zeventienjarige Martunis kleeft dan ook een buitengewoon bijzonder verhaal, op het ongelofelijke af. Als zevenjarig jongetje overleefde Martunis de verwoestende tsunami die de kust van het Indonesisch eiland Sumatra trof.

/

Martunis werd geboren in Atjeh, een stad gelegen in het noordelijke deel van het grootste eiland van de archipel. In december 2004 kwam daar een tsunami aan land, die in totaal aan 230.000 mensen het leven kostte. 170.000 van hen kwamen uit Atjeh, waaronder de moeder en twee zussen van Martunis, die zelf 21 dagen na de verwoestende natuurramp werd teruggevonden op een verlaten strand. Het jongetje bleek achttien dagen in zijn eentje te hebben overleefd.

Een journalist van het Britse Sky News vond de uitgehongerde Martunis en portretteerde hem in een shirt van de Portugese ster Rui Costa. "Ik was niet bang, want ik wilde per se leven en mijn familie terugvinden. Ook wilde ik profvoetballer worden", zei hij. Met zijn verhaal veroverde hij de harten van de Portugezen, waaronder die van Cristiano Ronaldo. De toenmalige ster van Manchester United besloot zich over Martunis te ontfermen en betaalde het huis waarin het kleine jongetje en zijn familie na de tsunami hun intrek namen.

Ronaldo ontmoette Martunis daarna nog diverse keren, voor het laatst in 2013. Martunis liet die mogelijkheid niet onbenut om zijn grote wens te benadrukken: spelen voor het nationale team van Portugal. Dat gaat er dus mogelijk van komen: Sporting Portugal onderkende zijn talent en legde hem woensdag vast al speler van het Onder-19-elftal. "Het is geweldig om hier te zijn, deze club maakt mijn droom mogelijk", stamelde hij bij zijn presentatie. "Ik ben ongelofelijk blij met deze kans. Viva Sporting!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
(?)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 12:53 schreef van geil het volgende:
ik word er niet opgewonden van.
ken m niet, maar n aanvallende middenvelder met 4 goals in n seizoen .
voor 4 miljoen.
t is toch een broodje kebab verhaal joh.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 12:53 schreef van geil het volgende:
ik word er niet opgewonden van.
ken m niet, maar n aanvallende middenvelder met 4 goals in n seizoen .
voor 4 miljoen.
Dat onde andere en waarom nog een middenvelder..(?)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 juli 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Heb je dit jaar geen vakantie of zo Stylzz? Je klinkt zo depri.... Kom op man, het zonnetje schijnt!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 juli 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Speciaal voor jou Stylzz

th?&id=JN.kMYJcNtQxYGUJi0XUOL%2b8g&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Depri of realistisch. Net hoe je t ziet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t is toch een broodje kebab verhaal joh.
Lijkt me ook. Feyenoord heeft momenteel sowieso geen centen voor een miljoenenbod..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Vind het wel een aardige speler trouwens. Heeft een bepaald voetballend vermogen. Handvol keren zien spelen. Maar goed, naast het gegeven dat Feyenoord geen geld voor hem lijkt te hebben, liggen de prioriteiten elders. Der zullen bovendien spelers moeten vertrekken, want het middenveld is al overbevolkt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Mikos Gouka ‏@MikosGouka · 5m5 minutes ago  Rotterdam, South Holland

geruchten rond Ozyakup: #Feyenoord heeft genoeg middenvelders en bovendien is vier miljoen niet op te brengen voor de club, op dit moment.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Dat dus,..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 juli 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Oh, als Gouka het zegt is het zo....

Gouka is toch de financieel directeur van Feyenoord? Ja, dan klopt het wel wat hij zegt.... De kans is groot dat hij gelijk heeft, maar misschien zit hij er wel gewoon gigantisch naast... Die man heeft misschien wat meer informatie dan de gemiddelde Jan Doedel, maar dat wil niet zeggen dat hij weet wat er nou echt gaande is....Gouka zij met ons...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Arie.Klooster --
daan limbos
 daan limbos - donderdag 02 juli 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Als dit waar blijkt te zijn is er slechts één plausibele verklaring te bedenken: van Geel heeft ergens in de afghelopen dagen een zonnesteek opgelopen. Maar voorlopig kan en wil ik het niet geloven; de selectie telt op dit moment 8 of 9 middenvelders, dan ben je werkelijk van God los om zo'n speler er bij te halen. Of zoekt van Geel een bloedbroeder voor Kazim? Toch nog maar even wachten met mijn SK.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, als Gouka het zegt is het zo....

Gouka is toch de financieel directeur van Feyenoord? Ja, dan klopt het wel wat hij zegt.... De kans is groot dat hij gelijk heeft, maar misschien zit hij er wel gewoon gigantisch naast... Die man heeft misschien wat meer informatie dan de gemiddelde Jan Doedel, maar dat wil niet zeggen dat hij weet wat er nou echt gaande is....Gouka zij met ons...
Dat geldt voor vrijwel alle berichten dat je ze niet zomaar klakkeloos moet aannemen. Gouka is gewoon een bron, geen orakel. Gouka is wel meestal redelijk goed op de hoogte. Was geloof ik bijvoorbeeld de eerste die met het nieuws over Vejinovic kwam.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Ja, maar hij kan niet in de portomonnaie van Van Geel kijken.

Ik zou er niet raar van opkijken Kuyt Van Geel op deze jongen heeft gewezen aangezien Kuyt natuurlijk erg goed op de hoogte is van het Turkse...

Trouwens het zou zomaar kunnen dat hij een bod doet, mits Clasie bijvoorbeeld verkocht wordt..... Dan zou hij dus wel een reëel bod gedaan hebben.

Aan de andere kant zou het idd. ook best een broodje aap kunnen zijn, want het bericht zelf is ook door een medium (Turkse krant Fanatik) in de wereld gebracht...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Arie.Klooster --
ar
 ar - donderdag 02 juli 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Hoezo een bod uitbrengen van 4 milj. en vervolgens melden dat hij te duur is..right.
Next.
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 02 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
wat moet feyenoord nou met nog een aanvallende middenvelder. We hebben immers, vilhena, sleegers, schuurmam, min of meer karsdorp allemaal aanvallende middenvelders. En daarbij zou achabar er ook nog kunnen spelen. Koop liever een goeie spits of buite speler en verkoop ook wat spelers
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 02 juli 2015 - 16:01   quote  deeplink  
ik blijf zeggen ze hadden guidetti moeten halen. Heeft bij jong zweden laten zien nog steeds goed te kunnen voetballen en nu gaat ie naar een grote club. Als v heel gewoon 2 a 3 mln had gegeven plus een salaris van 1 mln hadden we hem gehad. Nu koopt ie miss voor t zelfde bedrag of meer een spits die minder is als guidetti
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Ik heb liever open kaart ipv de open dag.
ar
 ar - donderdag 02 juli 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 16:01 schreef kakkie21 het volgende:
ik blijf zeggen ze hadden guidetti moeten halen. Heeft bij jong zweden laten zien nog steeds goed te kunnen voetballen en nu gaat ie naar een grote club. Als v heel gewoon 2 a 3 mln had gegeven plus een salaris van 1 mln hadden we hem gehad. Nu koopt ie miss voor t zelfde bedrag of meer een spits die minder is als guidetti
John had bij City ongeveer 2 miljoen aan salaris,dus dan kan/wil Feyenoord nooit betalen.
En dat is de enige reden.
2 cheeseburgers till i die!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 juli 2015 - 16:26   quote  deeplink  
stelletje zuurpruimen hier... (hoewel je wat Guidetti betreft wel gelijk hebt wat mij betreft..., denk ik, haha)
ar
 ar - donderdag 02 juli 2015 - 16:49   quote  deeplink  
hahaha..we zien het wel Arie..we willen toch een speler die iig graag wilt spelen voor Feyenoord?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 13:53 schreef daan limbos het volgende:
Als dit waar blijkt te zijn is er slechts één plausibele verklaring te bedenken: van Geel heeft ergens in de afghelopen dagen een zonnesteek opgelopen. Maar voorlopig kan en wil ik het niet geloven; de selectie telt op dit moment 8 of 9 middenvelders, dan ben je werkelijk van God los om zo'n speler er bij te halen. Of zoekt van Geel een bloedbroeder voor Kazim? Toch nog maar even wachten met mijn SK.
Wel weer een aanleiding voor je om je ei kwijt te kunnen, he.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 16:11 schreef ar het volgende:

[..]

John had bij City ongeveer 2 miljoen aan salaris,dus dan kan/wil Feyenoord nooit betalen.
En dat is de enige reden.
2 cheeseburgers till i die!!
En daar heeft Feyenoord gelijk in want dat salaris betalen ze niet maar dat hadden ze door middel van tekengeld of bonussen wel aan kunnen voldoen, ik vind het ook nog steeds een gemiste kans..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 juli 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 13:53 schreef daan limbos het volgende:
Als dit waar blijkt te zijn is er slechts één plausibele verklaring te bedenken: van Geel heeft ergens in de afghelopen dagen een zonnesteek opgelopen. Maar voorlopig kan en wil ik het niet geloven; de selectie telt op dit moment 8 of 9 middenvelders, dan ben je werkelijk van God los om zo'n speler er bij te halen. Of zoekt van Geel een bloedbroeder voor Kazim? Toch nog maar even wachten met mijn SK.
Moet je daar zolang over nadenken om te wachten met je seizoenkaart?
Wij hebben het al in de winterstop besloten naar aanleiding van gevalletjes Kazim, Nelom, Immers en Manu ... Niet om aan te zien in die prachtige kuip. Zonde om daar mijn welverdiende geld aan uit te geven !!!
V town madness
 V town madness - donderdag 02 juli 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Jongens toch, we hebben Vejinovic en Kuyt gehaald. Geduld.....er volgen er meer.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 juli 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 18:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je daar zolang over nadenken om te wachten met je seizoenkaart?
Wij hebben het al in de winterstop besloten naar aanleiding van gevalletjes Kazim, Nelom, Immers en Manu ... Niet om aan te zien in die prachtige kuip. Zonde om daar mijn welverdiende geld aan uit te geven !!!
Dan moet je misschien je nietverdiende geld aanspreken....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 18:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je daar zolang over nadenken om te wachten met je seizoenkaart?
Wij hebben het al in de winterstop besloten naar aanleiding van gevalletjes Kazim, Nelom, Immers en Manu ... Niet om aan te zien in die prachtige kuip. Zonde om daar mijn welverdiende geld aan uit te geven !!!
Prachtige kuip, farizeeër dat je bent. Ik heb je er wel eens anders over horen praten omdat je nieuwbouw wilt..
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 02 juli 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Arie kakkie en nog een paar waar onder ik zelf ,ze hadden die Guidettie gewoon moeten ,halen.Alsje voor het hoogste wil gaan ,zalje moeten inversteren zo niet loopje de kans ,je neus voor de zo veelste keer te stoten.9 Middenvelders is toch van de gekke ,daar boven hebben zij de wil niet om het hoogste te halen blijkbaar.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Lekker geld uitgeven wat er niet is.
Failliet... Van MB.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Herhaling op herhaling.
Dit Forum gaat aan stilstand ten onder.
kenny
 kenny - donderdag 02 juli 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:
Lekker geld uitgeven wat er niet is.
Failliet... Van MB.
lekker verkopen dat zie ik liever gebeuren , maar helaas blijf het erg stil
Milo
 Milo - donderdag 02 juli 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 18:43 schreef V town madness het volgende:
Jongens toch, we hebben Vejinovic en Kuyt gehaald. Geduld.....er volgen er meer.....
En clasie is er ook nog steeds!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 21:46 schreef kenny het volgende:

[..]

lekker verkopen dat zie ik liever gebeuren , maar helaas blijf het erg stil
ja dat valt wat tegen he
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 21:53   quote  deeplink  
En het is overal al zooooo druk op de transfermarkt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 21:43 schreef FR-Henk het volgende:
Herhaling op herhaling.
Dit Forum gaat aan stilstand ten onder.
Ik krijg ook steeds minder en minder zin aan het forum helaas..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 21:26 schreef Fer 1 het volgende:
Arie kakkie en nog een paar waar onder ik zelf ,ze hadden die Guidettie gewoon moeten ,halen.Alsje voor het hoogste wil gaan ,zalje moeten inversteren zo niet loopje de kans ,je neus voor de zo veelste keer te stoten.9 Middenvelders is toch van de gekke ,daar boven hebben zij de wil niet om het hoogste te halen blijkbaar.
Hoeveel spitsen hebben we momenteel al lopen..

Eerst verkopen toch maar..
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 21:59   quote  deeplink  
ja die van geel houdt van kwantiteit.
lekker t salarisbudget opblazen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Hey, wat leuk een nieuwe invalshoek.

Oh wacht.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Herhaling op herhaling op herhaling.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:11   quote  deeplink  
schijnbaar nodig.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Voor wie?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:
Voor wie?
Voor alle domme dodo's die t niet begrijpen, je weet tog
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:15   quote  deeplink  
omdat we met n selectie van bijna 30 man zitten waarvan er maximaal 14 Feyenoord waardig zijn.
t geld uitgeven aan de eerste 18 zou iets logischer zijn als je echt mee wilt doen.
zeker als je niet Europees speelt.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Voor alle domme dodo's die t niet begrijpen, je weet tog
Tsja, als je dan in je eentje slim staat te wezen is dom een relatief begrip.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2176368