BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juli 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:24 schreef Stylzz het volgende:
Op papier zag het er zo goed uit; Het plan wat bedacht in 2007 bedacht was om Feyenoord weer naar de Coolsingel te brengen. De club haalde grote spelers naar de Kuip. Giovanni van Bronckhorst moest als aanvoerder leiding geven aan het elftal én aan de geheel vernieuwde verdediging. Ook Tim de Cler (AZ) en Kevin Hofland tekenden. De doelpunten moesten komen van niemand minder dan Roy Makaay. Een seizoen later kwam ook John Dahl Tomasson terug naar Rotterdam en kwam El Ahmadi over van FC Twente. in totaal werd voorafgaand aan het seizoen 2007/2008 26 miljoen euro uitgegeven aan transfers. Feyenoord kampte destijds echter nog met een grote geldschuld van 38 miljoen euro. Waar kwam dit geld dan vandaan?

Talentpools I en II
Vandaag meldden we dat 18,33% van de eventuele transfersom van Jordy Clasie richting investeerders zal gaan. Voor een groot aantal fans kwam dit als een grote verrassing. Voor ons reden om het even fijntjes toe te lichten.
Het geld wat de club af moet staan aan investeerders is een rechtstreeks gevolg van de hierboven genoemde transfers. Feyenoord zette de zogeheten talentpools op; Investeerders konden aandelen van 250.000 euro kopen, in ruil daarvoor kreeg het een aandeel van 25% in de verkopen van de spelers in Talentpool 1. Hierin zaten spelers als Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Georginio Wijnaldum én Erwin Mulder, waarvan nog steeds een transfer kan worden verwacht.

Dit werd een succes voor de investeerders, die geld ontvingen uit de transfer van Drenthe naar Real Madrid (13 miljoen euro) en uit die van Wijnaldum naar PSV (5 miljoen euro). Feyenoord verkocht 24 aandelen, en hield hier dus 6 miljoen aan over.

Er kwam ook een tweede talentpool, hierin zaten mindere spelers zoals Serginho Greene en Mitchell Schet. Doordat Ron Vlaar (4 miljoen naar Aston Villa) en Leroy Fer (5 miljoen naar FC Twente) ook tot deze pool behoorden viel de schade voor de investeerders uiteindelijk mee. Feyenoord haalde hiermee 5 miljoen euro binnen.

Talentpool III: De beloftenpool
Besloten werd om nog een derde pool op te zetten: de beloftenpool. Deze is voor Feyenoord acht jaar na dato een blok aan het been. Investeerder konden zich voor hetzelfde bedrag, verzekeren van 18,33% van de transferopbrengsten van alle jeugdspelers vanaf de generatie 1995. Zodoende heeft de club vorig jaar flink moeten afstaan bij de transfers van Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. Feyenoord is echter nog niet van de gevolgen van de beloftenpool af; ook bij de transferopbrengsten van Kongolo, Boëtius, Vilhena, van Beek, Nelom, Achahbar en Dammers zal de club genoegen moeten nemen met 81,67%.

De derde talentpool is een zware erfenis van het zo teleurstellend verlopen seizoen 2007/2008. Het plan was om met de selectie van toen kampioen te worden en de schulden die de club had terug te betalen uit de Champions League inkomsten. Zoals we weten liep het allemaal anders; het team van Bert van Marwijk eindigde zesde. Wel won het onder van Marwijk de KNVB Beker, wat eigenlijk maar gold als pleister op de wond.
Toen hadden ze nog eens visie. He Fer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2015 door Stylzz --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juli 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gekkenhuis 😁
Nog niet....nog een uurtje en ik ga los.....of ik ga pitten
ar
 ar - vrijdag 03 juli 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Toen hadden ze nog eens visie. He Fer?
De reactie is waarschijnlijk niet te volgen voor een normaal mens.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juli 2015 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Toen hadden ze nog eens visie. He Fer?
ik vind FER wel iets beschermers hebben....FER coat FER fur Fer spirometrie Fer uit de beste Feruit de beste supporter
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juli 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 21:38 schreef Fer 1 het volgende:
Daan pas op want als Stylzz dat leest en Henk vallen we in herhalingen ,inplaats van mee te denken hoe het dan wel zou moeten en hoe het geweest is.Wij hebben het meegemaakt voor hun is het een droom die waarschijnlijk nooit meer uit gaat komen met dit bestuur.Het is een grote onkunde wat ze hebben laten zien de laatste 4 jaar. V.Den.Herik had betere mensen om zich heen geschaard, dan deze oudvoetballer van feyenoord en wat nog niet eens, uit de buurt van Rotterdam komt.
Dan heb jij meerdere bijna-faillisements meegemaakt. Uit jouw tijd: HCS-debacle, van den Herik en wat niet meer.
Je wordt bedankt.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 00:55   quote  deeplink  
Nee foutje man toen was ik zelf nog 15 kanje na gaan had helemaal geen weet wat zich ,afspeelde.Hoorde wel dat we een rijke club waren en zo in de jaren 60 70 waren er ook geen problemen althans niemand wist dat ,dat die er wel waren.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 01:02   quote  deeplink  
En trouwens jij moet mij niet bedanken dat moetje het toenmalige bestuur doen ik heb daar toch geen weet van.Ze zijn wel allemaal overleden ,maar er is nooit constructief wat aangedaan helaas.En dat er gelukkig nu een nieuwe deligatie het wel glukt is om de club (schulden) vrij te maken joh daar ben ik Gudde en overige directie alleen maar dankbaar voor.Maar het technisch plaatje daar klopt geen reetje van dat vind ik heel jammer.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 02:04   quote  deeplink  
Het voet bal uit die tijd op technische gebied ja daar kunnen ze dan nog wel een puntje aan zuigen tetegenwoordig.Ik heb het dan over onze eigenclub ,Ajax is veel verder op dat gebied en dat geeft ook niet, dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.Maar dat er na de periode 75 kunstjes zijn uitgehaald met Feyenoord dat is een ding wat zeker is, kan ik je vertellen en dat heb ik al gedaan.En dat heeft ook invloed gehad op de schuldenlast want daar waren ze toch ook wel mee bezig onder Van.Den. Herik.Die kap boven het stadion is onder v.den herik gebouwd.En toen we restant schuld van de kap hebben betaald uit de opbrengst van de UEFA kampioenschap,gingen ze weer verder zo ver ik weet met afbetalen belasting schuld.En dat dateerd natuurlijk al voor van Den Herik Toen Gérard Kerkum nog voetbalde bij Feyenoord zo ver moetje teruggaan.Nou ik was nog een jong ventje in die tijd en vele anderen met mij onderanderen Daan.Gerard wilde toen al van Feyenoord een bv maken een bedrijf maar varkenoord werkte daar aan niet mee nu is dat gelukkig opgelost ook Door van Den Herik die heb best wel goeie dingen gedaan en die man was slagvaardig.En dat is nu wat we missen in het aankoop belijd is het niet slagvaardig genoeg geen bezieling zo als wij dat kennen.ze zeggen het wel en zullen het ook wel goed bedoelen maar de no how missen ze.Dat geval over Guidettie nu staat hij wel met lege handen en kan mij niet donderen verder ook het geld was er alleen men kreeg ineens een anderbeeld toegeschoven en daar moetje als bestuur dan boven staan en dat deden zij niet.Wanneer hij gekomen was hadden zij dat geld dik terug verdiend alsje dan maar voor het hoogst haalbare gaat gezien ook dat kuyt gehaald is.Nu zitje met drie spitsen en je, kan geen kant op ,en ook nog is met 9 middenvelders vraag je je af waar zijn ze mee bezig.
het kale mannetje
 het kale mannetje - zaterdag 04 juli 2015 - 05:54   quote  deeplink  
9 middenvelders? Ik vind het goed dat van Geel anticipeert op een vertrek van Clasi
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 01:02 schreef Fer 1 het volgende:
En dat er gelukkig nu een nieuwe deligatie het wel glukt is om de club (schulden) vrij te maken joh daar ben ik Gudde en overige directie alleen maar dankbaar voor.Maar het technisch plaatje daar klopt geen reetje van dat vind ik heel jammer.
kijk, kameraad, daar ben ik t wel mee eens.
Maar t is niet zo erg als jij schetst.
T kan dit jaar hersteld worden, t moet dit jaar hersteld worden.
MMM
 MMM - zaterdag 04 juli 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 10:59 schreef Stylzz het volgende:
Schaken naar ADO?
Kwam ik gisteren tegen op Scheveningen, leuke sympathieke gozer. Mist Feyenoord nog elke dag.
MMM
 MMM - zaterdag 04 juli 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:
Spannende dag voor Michiel Kramer van #ADO. Mogelijk laatste training. Hoort vandaag of avontuur in Abu Dhabi doorgaat. Ver met Baniyas FC

HAHAHAHAHA.. Nee FEYENOORD had hem moeten halen..
HAHAHA gaat naar de fucking zandbak man.
Tot zo ver het serieus nemen van bepaalde mensen.
Totaal niet goed genoeg. De zandbak zegt alles
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juli 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 02:04 schreef Fer 1 het volgende:
Het voet bal uit die tijd op technische gebied ja daar kunnen ze dan nog wel een puntje aan zuigen tetegenwoordig.Ik heb het dan over onze eigenclub ,Ajax is veel verder op dat gebied en dat geeft ook niet, dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.Maar dat er na de periode 75 kunstjes zijn uitgehaald met Feyenoord dat is een ding wat zeker is, kan ik je vertellen en dat heb ik al gedaan.En dat heeft ook invloed gehad op de schuldenlast want daar waren ze toch ook wel mee bezig onder Van.Den. Herik.Die kap boven het stadion is onder v.den herik gebouwd.En toen we restant schuld van de kap hebben betaald uit de opbrengst van de UEFA kampioenschap,gingen ze weer verder zo ver ik weet met afbetalen belasting schuld.En dat dateerd natuurlijk al voor van Den Herik Toen Gérard Kerkum nog voetbalde bij Feyenoord zo ver moetje teruggaan.Nou ik was nog een jong ventje in die tijd en vele anderen met mij onderanderen Daan.Gerard wilde toen al van Feyenoord een bv maken een bedrijf maar varkenoord werkte daar aan niet mee nu is dat gelukkig opgelost ook Door van Den Herik die heb best wel goeie dingen gedaan en die man was slagvaardig.En dat is nu wat we missen in het aankoop belijd is het niet slagvaardig genoeg geen bezieling zo als wij dat kennen.ze zeggen het wel en zullen het ook wel goed bedoelen maar de no how missen ze.Dat geval over Guidettie nu staat hij wel met lege handen en kan mij niet donderen verder ook het geld was er alleen men kreeg ineens een anderbeeld toegeschoven en daar moetje als bestuur dan boven staan en dat deden zij niet.Wanneer hij gekomen was hadden zij dat geld dik terug verdiend alsje dan maar voor het hoogst haalbare gaat gezien ook dat kuyt gehaald is.Nu zitje met drie spitsen en je, kan geen kant op ,en ook nog is met 9 middenvelders vraag je je af waar zijn ze mee bezig.
Goeie post. Leesbaar en en goeie uitleg.

Het hoogst haalbare zeg je.
Wij verschillen waarschijnlijk over hoe hoog je daarvoor moet inzetten.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 juli 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Quincy Promess gelinkt aan feyenoord,hahahahahahahahahahHahHahahHah
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 04 juli 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Owusu
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 juli 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Met sambal en pinda suas en meenemen aub
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Next.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 juli 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Ze moeten v. Wolfswinkel halen! Hoop dat Clasie snel vertrekt en niet aan einde transferperiode. Zodra Clasie vertrekt vind ik hem een hele goede optie. Zat vroeger ook nog bij ons op de tribunes als klein mannetje.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Eens. Denk ook dat hij op de lijst staat
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Nou nou het lijkt echt op een wurg constructie Stylzz echt man dit wist ik niet, nog wel bedankt voor de informatie.Dit is gewoonweg bizar voor woorden nu weet ik zeker dat de Blokland vrienden ,zogenaamd de vrienden van Feyenoord hahaha alleen maar voor zich zelf ,bezig zijn bizar, dit zou je gewoon niet willen geloven.Het toenmalig bestuur was noodgedwongen daar aan mee te doen anders was het helemaal gedaan met de club.Tenminste zo lijkt het.
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Ze vragen 6/8 miljoen voor hem.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 juli 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Ach je kan het altijd proberen.volgens mij heeft Blokland veel gedaan voor Feyenoord.
En ach ik geloof niet in zijn met de nadruk op zijn kwade bedoelingen, maar ja we zoeken altijd zondebokken , nou ik heb in de raad van commisarissen wat namen die ik graag eens zou tegenkomen ( als je terug gaat in de topics weet je wie ik bedoel) maar ik heb beloofd over deze personen niets meer te roepen. Maar Blokland komt mij niet over als een boef, ken hem zijdelings
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Stylzz Henk Woud alle mensen, ik hoop uit de grond van mijn hard dat het komend seisoen ,hersteld word ,en dat we nu is een wat stabielere periode tegemoet gaan .Met hopelijk een prijs ,ik heb er vertrouwen in dat kuyt de boel op sleeptouw neemt Ik heb hem gezien de man is top fit daar is niets verkeerd mee wat een lichaam goed afgetraind.Kan Kaziem een voorbeeld aan nemen.Zo als we kuyt kennen is hij nu 3xsneller dan Kaziem .Vejinovic een technische begaafde voetballer en wie weet wat er nog bij komt .Ik heb er vertrouwen dat het weer goed gaat komen met onze club.Daar om waarschijnlijk dat antwoord wat V.Geel zei we hebben eindelijk weer de regie in eigen handen ,ja nu begrijp ik het jeetje man man man,Je zou er zo een film van kunnen maken over die oplichters.ZZe hebben Feyenoord inleven gehouden maar meer ook niet en daar bij dik aan de club verdiend.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Er komt iets bij me op wat lijkt op holleder gedachtes.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Piet alsje zo n hoge percentage rekent waar de club weinig aan overhoud, benje voorje zelf bezig.Gezien ook de schuld die daar ook nog eens van af moest salarissen enzv.Nogmaals een pluim voor van Geel en Gudde fantastische gedaan en een grote prestatie ,nu Door stomen begrijp nu ook de angst om niet weer terug te vallen, het geval Guidettie,ga maar lekker ergens anders je zakken vullen we zoeken het zelf wel uit.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 04 juli 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Stylzz bedankt voor de uitleg ik wist niet dat het zo beroerd was mijn grote mond is ,alleen nog maar een piepstemmetje van over. Ik wacht af en hoop het beste voor onze club.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Nu nog iets aan je vingers krijgen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 13:19 schreef Fer 1 het volgende:
Stylzz Henk Woud alle mensen, ik hoop uit de grond van mijn hard dat het komend seisoen ,hersteld word ,en dat we nu is een wat stabielere periode tegemoet gaan .Met hopelijk een prijs ,ik heb er vertrouwen in dat kuyt de boel op sleeptouw neemt Ik heb hem gezien de man is top fit daar is niets verkeerd mee wat een lichaam goed afgetraind.Kan Kaziem een voorbeeld aan nemen.Zo als we kuyt kennen is hij nu 3xsneller dan Kaziem .Vejinovic een technische begaafde voetballer en wie weet wat er nog bij komt .Ik heb er vertrouwen dat het weer goed gaat komen met onze club.Daar om waarschijnlijk dat antwoord wat V.Geel zei we hebben eindelijk weer de regie in eigen handen ,ja nu begrijp ik het jeetje man man man,Je zou er zo een film van kunnen maken over die oplichters.ZZe hebben Feyenoord inleven gehouden maar meer ook niet en daar bij dik aan de club verdiend.
Hier doe je kazim echt tekort mee, heb je dat afgetrainde lichaam niet gezien. Daar kan Kuyt een voorbeeld aannemen bijna..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 13:22 schreef Fer 1 het volgende:
Er komt iets bij me op wat lijkt op holleder gedachtes.
Je zus uitschelden voor hoer..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juli 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 12:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ze moeten v. Wolfswinkel halen! Hoop dat Clasie snel vertrekt en niet aan einde transferperiode. Zodra Clasie vertrekt vind ik hem een hele goede optie. Zat vroeger ook nog bij ons op de tribunes als klein mannetje.
Gaat volgens VI richting Sporting Lissabon.
Zonde.
Zie hem ook graag komen.
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Was ook wel mijn favoriet,maar is toch te duur helaas.
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Maar van dat Kramer gezeik ben ik eindelijk van af.
Heeft ie toch z,n toptransfer te pakken.
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Gewoon n slimme keuze van die jongen.
weet zelf ook wel dat hij geen toppertje is,
heeft nog weinig verdiend , en kan nu zijn zakken vullen.
prima.
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Hij dacht dat ie wel een toppertje was,maar wat je zegt prima zo.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 16:49   quote  deeplink  
s4z6kh.jpg

Engelse kwaliteitskrant The Guardian meldt dat Robin van Persie een principeakkoord heeft met Fenerbahce. De aanvaller is bij Manchester United op een zijspoor beland en hoopt in Turkije weer te kunnen overtuigen. Alleen de clubs zouden het nog eens moeten worden.

Dirk Kuyt zou de international hebben overtuigd, zo schrijft The Guardian. Kuyt speelde drie seizoenen voor Fenerbahce en keerde deze zomer transfervrij terug bij Feyenoord. Van Persie zou een vierjarige deal zijn overeengekomen. Feyenoord vangt bij een transfer overigens nog 3 à 3,5% aan opleidingsvergoeding.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Te Vrede trekt deze week naar ADO
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:
Te Vrede trekt deze week naar ADO
Gokje of nieuws?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Beide
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2015 - 20:51   quote  deeplink  
t past wel, dezelfde types.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Haha en zal je zien..👀
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Schaken er bij
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Nu achahbar ook nog ff verhuren aan ado..
R()b
 R()b - zondag 05 juli 2015 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 21:27 schreef van geil het volgende:
Schaken er bij
Verhoekie erbij, kantine verbouwen nieuwe biertap!
Dread
 Dread - zondag 05 juli 2015 - 00:32   quote  deeplink  
Vergeet die clown op nummer 10 niet ^^
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 06:40   quote  deeplink  
Zal deze week wel t één of ander op gang komen
Milo
 Milo - zondag 05 juli 2015 - 07:44   quote  deeplink  
Ja mijn ontlasting....
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 08:15   quote  deeplink  
Komt door die shakes.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 10:50   quote  deeplink  
http://manutdnewsfeed.com/uncategorized/is-feyenoords-jordy-clasie-ready-to-complete-manchester-united-transfer/
Dread
 Dread - zondag 05 juli 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Zou het jordy van harte gunnen
Na alles wat hij voor de club betekend heeft
G-child
 G-child - zondag 05 juli 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 15:52 schreef het kale mannetje het volgende:
Kazim heeft echt goede wedstrijden gespeeld en ook hele slechte en hij is zeker geen afmaker,
maar met Dirk in de spits zou ik wel een tandem Dirk Kazim willen zien omdat Dirk wel goals kan maken en ook de kar wilt trekken.

Ik kijk liever positief naar een speler,maar ik denk dat Kazim als breekijzer zal worden gebruikt omdat Gio graag met twee vleugelspitsen speelt.

Maar om eens te verassen heb ik ook wel vertrouwen in Dirk en Kazim in een twee spitsen systeem.
Zelfs aan Kazim als breekijzer heb je niets... Het ontbreken van voorzetten (eerdere post) komt niet alleen door buitenspelers. Kazim weet niet hoe hij moet lopen en mist de basistechniek om met 1-2tje een verdediging uit te spelen. Kortom m.i. een dramatische aankoop die hopelijk snel weer weg is. Achahbar heb je veel meer aan... Maar lengte en kracht zijn hier meetpunten ongeacht of degene de bal meer dan twee keer kan hooghouden. Creativiteit, handelingssnelheid en techniek missen we... Dat maakt voetbal onvoorspelbaar en aantrekkelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2270419