BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 05 juli 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Da's toch een dikke 14 miljoen euries.
Zou mooi zijn.
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:24 schreef G-child het volgende:

[..]

Zelfs aan Kazim als breekijzer heb je niets... Het ontbreken van voorzetten (eerdere post) komt niet alleen door buitenspelers. Kazim weet niet hoe hij moet lopen en mist de basistechniek om met 1-2tje een verdediging uit te spelen. Kortom m.i. een dramatische aankoop die hopelijk snel weer weg is. Achahbar heb je veel meer aan... Maar lengte en kracht zijn hier meetpunten ongeacht of degene de bal meer dan twee keer kan hooghouden. Creativiteit, handelingssnelheid en techniek missen we... Dat maakt voetbal onvoorspelbaar en aantrekkelijk.
Eens, en mijn gevoel zegt dat Gio er ook zo over denkt.
daan limbos
 daan limbos - zondag 05 juli 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Ik weet het er zijn al duizend eventuele "ideale" opstellingen op dit forum verschenen. Maar gelukkig hebben wij geen inbreng, maar goed ook, want soms lijkt het er op alsof wij met onze "fantasie-opstellingen" elkaar al de hersens in willen slaan. Maar toch, ik kan het niet laten, nog maar een keer zo'n droom van mij. En ik adviseer van Geel met klem dit keer wel naar mij te luisteren:

Vermeer of Hahn (Hahn heeft mijn voorkeur)

van Anholt van Beek Kongolo

Toornstra Kuyt Ziyech Vijenovic

Bilal wie o wie Boetius

Clasie gaat ons helaas, maar voor heel veel euri verlaten. vervolgens onder luid hallelujah geroep Kazim en Immers het stadion uitwerken en dan Vilhena, Nelom, Te Vrede en Wilkshire met militair eerbetoon van Varkenoord verwijderen.
Selectie aanvullen met Mlazek, Karsdorp, Dammers, Woudenberg, Sleegers, Schuurman, Gronsveld, Nieuwkoop en Achabar.
Dan heb je een selectie waar je iets mee kunt, misschien wel de "Barcelona-stijl" imiteren, iets wat Gio als muziek in de oren moet klinken. Zelfs meedoen om de titel behoort dan tot de mogelijkheden. En deze selectie moetfinancieel haalbaar zijn.
Nibke
 Nibke - zondag 05 juli 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Zet dan Guidetti op de plaats van wie o wie, want die kan d'r echt niks van. En het spijt me om te moeten zeggen, wat wil je toch met van Anholt? Daar hebben we zelf echt wel beteren voor!
kenny
 kenny - zondag 05 juli 2015 - 12:40   quote  deeplink  
leuk allemaal die opstellingen , maar we moeten eerst verkopen , probleem is dat niemand interesse heeft in onze b keus voetballers , kan je nagaan hoe verrot slecht ze zijn
clasie zal weldegelijk verkocht worden voor zo'n 12,5 milj , met de rest blijf je zitten ben ik bang voor
daan limbos
 daan limbos - zondag 05 juli 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Zet dan in plaats van "wie o wie" Guidetti, want die kan er echt niks van. Het zal wel aan mij liggen, maar de logica van deze opmerking ontgaat me volkomen.
SCF Leiden
 SCF Leiden - zondag 05 juli 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Ben ik ook bang voor......
Moet een spits bij en een verdediger
SCF Leiden
 SCF Leiden - zondag 05 juli 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum hoopt deze zomer een overstap naar een Europese topcompetitie te maken en dat betekent mogelijk ook goed nieuws voor Feyenoord. Algemeen Dagblad-journalist Mikos Gouka denkt dat technisch directeur Martin van Geel een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de verkoop van Wijnaldum aan PSV.

Het is niet bekend hoe hoog het doorverkooppercentage precies is, maar gesproken wordt over vijf tot tien procent. Daarnaast hebben de Rotterdammers recht op een opleidingsvergoeding omdat Wijnaldum jarenlang in de jeugdopleiding van de Stadionclub speelde.

PSV wil zo'n twintig miljoen euro ontvangen voor de sterkhouder op het middenveld, waardoor ook Feyenoord flink gaat profiteren van een transfer van Wijnaldum.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Via allerlei kanalen komt er zo best een aardig extra centje binnen met die doorverkoop..
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:24 schreef G-child het volgende:

[..]

Zelfs aan Kazim als breekijzer heb je niets... Het ontbreken van voorzetten (eerdere post) komt niet alleen door buitenspelers. Kazim weet niet hoe hij moet lopen en mist de basistechniek om met 1-2tje een verdediging uit te spelen. Kortom m.i. een dramatische aankoop die hopelijk snel weer weg is. Achahbar heb je veel meer aan... Maar lengte en kracht zijn hier meetpunten ongeacht of degene de bal meer dan twee keer kan hooghouden. Creativiteit, handelingssnelheid en techniek missen we... Dat maakt voetbal onvoorspelbaar en aantrekkelijk.
ik vind het jammere aan dit soort teksten, dat er meteen een hele groep weggezet wordt als malloten en jezelf als übermensch die alles het beste weet.

Neemt niet weg, dat je gelijk hebt qua Kazim, maar hij kan voetballend meer dan jij nu schetst. Het is alleen geen spits. Verder was het natuurlijk geen aankoop, maar dit terzijde.
kenny
 kenny - zondag 05 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 12:50 schreef SCF Leiden het volgende:
Georginio Wijnaldum hoopt deze zomer een overstap naar een Europese topcompetitie te maken en dat betekent mogelijk ook goed nieuws voor Feyenoord. Algemeen Dagblad-journalist Mikos Gouka denkt dat technisch directeur Martin van Geel een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de verkoop van Wijnaldum aan PSV.

Het is niet bekend hoe hoog het doorverkooppercentage precies is, maar gesproken wordt over vijf tot tien procent. Daarnaast hebben de Rotterdammers recht op een opleidingsvergoeding omdat Wijnaldum jarenlang in de jeugdopleiding van de Stadionclub speelde.

PSV wil zo'n twintig miljoen euro ontvangen voor de sterkhouder op het middenveld, waardoor ook Feyenoord flink gaat profiteren van een transfer van Wijnaldum.
er is al 21 milj geboden , verkopen en aankopen is een vak apart dat brands beter beheerst als v geel
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:08 schreef kenny het volgende:

[..]

er is al 21 milj geboden , verkopen en aankopen is een vak apart dat brands beter beheerst als v geel
Dat denk ik niet, wij verkeren in een heel andere positie dan PSV.

Lagere salarissen.
Kortere contracten.
Geen CL.
Geen Kampioen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juli 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind het jammere aan dit soort teksten, dat er meteen een hele groep weggezet wordt als malloten en jezelf als übermensch die alles het beste weet.

Neemt niet weg, dat je gelijk hebt qua Kazim, maar hij kan voetballend meer dan jij nu schetst. Het is alleen geen spits. Verder was het natuurlijk geen aankoop, maar dit terzijde.
Mogelijk zijn we het daarom regelmatig eens.
G-child
 G-child - zondag 05 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind het jammere aan dit soort teksten, dat er meteen een hele groep weggezet wordt als malloten en jezelf als übermensch die alles het beste weet.

Neemt niet weg, dat je gelijk hebt qua Kazim, maar hij kan voetballend meer dan jij nu schetst. Het is alleen geen spits. Verder was het natuurlijk geen aankoop, maar dit terzijde.
Het is wel mooi dat jij juist degene bent die dit opmerkt. Degene die samen met MMM praktisch elke jeugdspeler zonder enige argumentatie het stempel "kan er niks van" geeft. Lees hierin Achahbar, vilhena, mokotjo, miss jp? Kan een foutje hierin maken.
Het was niet de bedoeling om een groep af te schilderen als malloten echter het steeds willen zien van hardwerkende, technische onvermogende spelers om Feyenoord naar een hoger plan te helpen is m.i. een verkeerde gedachtengang. Ubermensch ben ik zeker niet, wel iemand die redelijk kan meepraten over voetbal technisch en taktische aspecten, dit door zelf redelijk hoog gevoetbald te hebben. Zal genuanceerder mijn teksten verwoorden in het vervolg. Los daarvan blijf ik van mening dat Kazim en Immers voornamelijk de opmars van onze club dwarsbomen. En spelers met potentie ondergewaardeerd worden zowel op dit forum evenals afgelopen seizoen onder Rutten.
kenny
 kenny - zondag 05 juli 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, wij verkeren in een heel andere positie dan PSV.

Lagere salarissen.
Kortere contracten.
Geen CL.
Geen Kampioen.
natuurlijk heb je hier gelijk in , ik denk dat psv ook in het algemeen kwalitatief betere spelers heeft en die verkoop je wat makkelijker
maar goed v geel is wel degelijk verantwoordelijk voor deze selectie die totaal niet in balans is , we zitten met teveel ondermaat spelers en dat is ook een kunst om die te verkopen en daatr schiet hij mijn inziens in tekort
ook in zijn scouting vind ik hem tekort schieten , hij komt nooit met een pareltje en kiest alleen voor bekenden uit de eredivisie
maar goed laten we hem niet afschieten en afwachten de komende maand , vorig jaar in de transfere periode vond ik hem niet sterk maar had hij een excuse , die heeft hij nu niet
windoweyes
 windoweyes - zondag 05 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:56 schreef daan limbos het volgende:
Ik weet het er zijn al duizend eventuele "ideale" opstellingen op dit forum verschenen. Maar gelukkig hebben wij geen inbreng, maar goed ook, want soms lijkt het er op alsof wij met onze "fantasie-opstellingen" elkaar al de hersens in willen slaan. Maar toch, ik kan het niet laten, nog maar een keer zo'n droom van mij. En ik adviseer van Geel met klem dit keer wel naar mij te luisteren:

Vermeer of Hahn (Hahn heeft mijn voorkeur)

van Anholt van Beek Kongolo

Toornstra Kuyt Ziyech Vijenovic

Bilal wie o wie Boetius

Kan ik wel in komen, maar waarom dan niet gewoon Kuyt in de spits en El Ahmadi als verdedigende middenvelder? Als Kuyt fit is en altijd kan spelen dan zijn we een eind op weg, denk ik. Afgelopen seizoen was een flop, maar met een veel scorende spits had het ook heel anders af kunnen lopen. We hadden kansen genoeg. Een spits die er op de juiste momenten 1 of 2 in had gelegd in bepaalde wedstrijden, had het verschil kunnen maken. En, die dreiging had de verdediging/ middenveld kunnen ontzien....
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:34 schreef G-child het volgende:

[..]

Het is wel mooi dat jij juist degene bent die dit opmerkt. Degene die samen met MMM praktisch elke jeugdspeler zonder enige argumentatie het stempel "kan er niks van" geeft. Lees hierin Achahbar, vilhena, mokotjo, miss jp? Kan een foutje hierin maken.
Het was niet de bedoeling om een groep af te schilderen als malloten echter het steeds willen zien van hardwerkende, technische onvermogende spelers om Feyenoord naar een hoger plan te helpen is m.i. een verkeerde gedachtengang. Ubermensch ben ik zeker niet, wel iemand die redelijk kan meepraten over voetbal technisch en taktische aspecten, dit door zelf redelijk hoog gevoetbald te hebben. Zal genuanceerder mijn teksten verwoorden in het vervolg. Los daarvan blijf ik van mening dat Kazim en Immers voornamelijk de opmars van onze club dwarsbomen. En spelers met potentie ondergewaardeerd worden zowel op dit forum evenals afgelopen seizoen onder Rutten.
Ik zeg nooit wat zonder argumentatie. Wel als ik t al honderd keer beargumenteerd heb en ze t ook al vele malen bevestigd hebben. En ook met bovenstaande tekst is t weer een en al generaliseren. Ik ben meestal lovend over jeugdspelers. Tenzij ze niets toevoegen. En ja, dat zijn nu inderdaad Vilhena, Achahbar, JP en Nelom. Omdat het een Feyenoord jeugdspeler is, maakt het niet meteen Olé Paella.

JP zit overigens meer in dan hij laat zien, maar dat komt er misschien wel nooit meer uit. Vilhena heb ik nooit wat gevonden, mentaal zit het niet goed. Nelom kan niet beter en Achahbar brengt ons ook niet verder. Al heeft hij wel kwaliteiten, klopt!
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mogelijk zijn we het daarom regelmatig eens.
Ik denk t!
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Overigens ben ik van mening dat we nu al een paar jaar redelijke selecties hebben, maar er te veel mentaal door het ijs zakken, waardoor we tegen laagvliegers belachelijke punten verspelen. In elke linie moet er bijna wel 1 staan die mentaal sterk is en de rest kan mee trekken .
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:34 schreef G-child het volgende:

[..]

Het is wel mooi dat jij juist degene bent die dit opmerkt. Degene die samen met MMM praktisch elke jeugdspeler zonder enige argumentatie het stempel "kan er niks van" geeft. Lees hierin Achahbar, vilhena, mokotjo, miss jp? Kan een foutje hierin maken.
Het was niet de bedoeling om een groep af te schilderen als malloten echter het steeds willen zien van hardwerkende, technische onvermogende spelers om Feyenoord naar een hoger plan te helpen is m.i. een verkeerde gedachtengang. Ubermensch ben ik zeker niet, wel iemand die redelijk kan meepraten over voetbal technisch en taktische aspecten, dit door zelf redelijk hoog gevoetbald te hebben. Zal genuanceerder mijn teksten verwoorden in het vervolg. Los daarvan blijf ik van mening dat Kazim en Immers voornamelijk de opmars van onze club dwarsbomen. En spelers met potentie ondergewaardeerd worden zowel op dit forum evenals afgelopen seizoen onder Rutten.
Gewoon lekker jezelf blijven.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Oh zelfs ADO wil te Vrede niet.
daan limbos
 daan limbos - zondag 05 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Ook mentaliteit is een belangrijke factor, dus als het mentaal niet klopt is je selectie gewoon niet in orde, dat moeten de beleidmakers zich aantrekken. maar die stralen uit dat ze heel tevreden zijn.
Els
 Els - zondag 05 juli 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:
Oh zelfs ADO wil te Vrede niet.
Willem II vragen dan?
ar
 ar - zondag 05 juli 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Is moeilijk in te schatten.
In het begin is toch alles hosanna daan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2015 door ar --
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:30 schreef daan limbos het volgende:
Ook mentaliteit is een belangrijke factor, dus als het mentaal niet klopt is je selectie gewoon niet in orde, dat moeten de beleidmakers zich aantrekken. maar die stralen uit dat ze heel tevreden zijn.
Ja, ze kunnen moeilijk zeggen dat t allemaal kut is he.
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 15:44   quote  deeplink  
mentaliteit en mentaal is een wereld van verschil.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Ja en nee.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juli 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:32 schreef Els het volgende:

[..]

Willem II vragen dan?
Is Te Vrede dan makkelijk in Match-fixing?
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Dat is Mulder toch?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juli 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:
Overigens ben ik van mening dat we nu al een paar jaar redelijke selecties hebben, maar er te veel mentaal door het ijs zakken, waardoor we tegen laagvliegers belachelijke punten verspelen. In elke linie moet er bijna wel 1 staan die mentaal sterk is en de rest kan mee trekken .
Mentaal sterk ook in woord en gebaar. En bovenaan in de hiërarchie.
Dat soort types mis ik al jaren.
Dat wat Kazim een periode enigszins had, maar daarna door het ijs zakte.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juli 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:55 schreef van geil het volgende:
Dat is Mulder toch?
Twee voor de prijs van 1. Mulder kost helemaal nix.
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mentaal sterk ook in woord en gebaar. En bovenaan in de hiërarchie.
Dat soort types mis ik al jaren.
Dat wat Kazim een periode enigszins had, maar daarna door het ijs zakte.
Met alle respect, maar als er nu een speler mentaal niet in orde is,
dan kom je wat mij betreft bij Kazim uit.
het kale mannetje
 het kale mannetje - zondag 05 juli 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Omdat Rutten hem niet op zijn plek durfde te zetten Gio en Dirk gaan dat wel doen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Lach me kapot als we gewoon niemand verkopen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Wat een kut jaar wordt t dan weer.
Met heel veel ontevreden ego's.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juli 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 16:03 schreef van geil het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als er nu een speler mentaal niet in orde is,
dan kom je wat mij betreft bij Kazim uit.
En -zoals ik schrijf- dus door het ijs zakte.
Harde werker, geen leider.
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 16:11 schreef het kale mannetje het volgende:
Omdat Rutten hem niet op zijn plek durfde te zetten Gio en Dirk gaan dat wel doen.
Hiermee noem je gelijk twee namen die wel mentaal sterk zijn.
Gio en Kuyt.
Gewoon door stabiel gedrag en normaal doen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Wanneer Clasie gewoon meegaat naar Oostenrijk, gaat hij dus nergens heen binnenkort.
kenny
 kenny - zondag 05 juli 2015 - 20:26   quote  deeplink  
tevrede gaat met ado praten , nou duimen maar dat ado erin trapt
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Kunnen ze de rest niet krijgen dus.
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 20:26 schreef kenny het volgende:
tevrede gaat met ado praten , nou duimen maar dat ado erin trapt
Normaliter zijn de clubs er dan uit.
maar ja , wat is normaal tegenwoordig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Armenteros hint ook naar ADO.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 juli 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:
Armenteros hint ook naar ADO.
....en Havenaar
van geil
 van geil - zondag 05 juli 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Zijn t homo's?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 06:40   quote  deeplink  
'Feyenoord praat met Zweedse nummer tien Gustafson'

mwbhgj.jpg

Feyenoord heeft de 20-jarige international Simon Gustafson (foto, links) op het oog als een serieuze versterking voor de aanval. Dat meldt De Telegraf vandaag. De Zweed staat in de belangstelling van meerdere buitenlandse clubs en lijkt zelf al een beslissing te hebben genomen.

''Ik weet wat ik wil, maar ik wil dat nog niet officieel bekend maken want dat geeft een hoop onnodige herrie'', citeert de krant de nummer tien van het Zweedse BK Häcken. De 1,85 meter lange Gustafson won onlangs het Europees Kampioenschap met Zweden onder 21.
De Rotterdammers werden eerder dit jaar ook al gelinkt aan Gustafson, maar de interesse van de Stadionclub lijkt nu serieuze vormen aan te nemen.
Drees
 Drees - maandag 06 juli 2015 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:56 schreef daan limbos het volgende:
Ik weet het er zijn al duizend eventuele "ideale" opstellingen op dit forum verschenen. Maar gelukkig hebben wij geen inbreng, maar goed ook, want soms lijkt het er op alsof wij met onze "fantasie-opstellingen" elkaar al de hersens in willen slaan. Maar toch, ik kan het niet laten, nog maar een keer zo'n droom van mij. En ik adviseer van Geel met klem dit keer wel naar mij te luisteren:

Vermeer of Hahn (Hahn heeft mijn voorkeur)

van Anholt van Beek Kongolo

Toornstra Kuyt Ziyech Vijenovic

Bilal wie o wie Boetius

Clasie gaat ons helaas, maar voor heel veel euri verlaten. vervolgens onder luid hallelujah geroep Kazim en Immers het stadion uitwerken en dan Vilhena, Nelom, Te Vrede en Wilkshire met militair eerbetoon van Varkenoord verwijderen.
Selectie aanvullen met Mlazek, Karsdorp, Dammers, Woudenberg, Sleegers, Schuurman, Gronsveld, Nieuwkoop en Achabar.
Dan heb je een selectie waar je iets mee kunt, misschien wel de "Barcelona-stijl" imiteren, iets wat Gio als muziek in de oren moet klinken. Zelfs meedoen om de titel behoort dan tot de mogelijkheden. En deze selectie moetfinancieel haalbaar zijn.
Ben blij dat van Geel niet naar je luisterd :-) Ik tel maar 3 verdedigers! Tevens tel ik 6 aanvallend ingestelde (spitsen en aanvallende middenvleders) spelers. Kan niet!
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 06 juli 2015 - 07:11   quote  deeplink  
Misschien dat Han en vermeer beide keepen:)
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 06 juli 2015 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 06:40 schreef RenatoBos het volgende:
'Feyenoord praat met Zweedse nummer tien Gustafson'

[ afbeelding ]

Feyenoord heeft de 20-jarige international Simon Gustafson (foto, links) op het oog als een serieuze versterking voor de aanval. Dat meldt De Telegraf vandaag. De Zweed staat in de belangstelling van meerdere buitenlandse clubs en lijkt zelf al een beslissing te hebben genomen.

''Ik weet wat ik wil, maar ik wil dat nog niet officieel bekend maken want dat geeft een hoop onnodige herrie'', citeert de krant de nummer tien van het Zweedse BK Häcken. De 1,85 meter lange Gustafson won onlangs het Europees Kampioenschap met Zweden onder 21.
De Rotterdammers werden eerder dit jaar ook al gelinkt aan Gustafson, maar de interesse van de Stadionclub lijkt nu serieuze vormen aan te nemen.
Dan zal toch immers of vilhena weggaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 08:11   quote  deeplink  
PRima.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 08:15   quote  deeplink  
Als ie echt beter is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2268509