|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 09:06 schreef JanM het volgende:Als Van Geel zegt dat het alleen maar koffie drinken was, was het alleen maar koffie drinken toch? Stel dat we voorronde CL halen.... dan is er misschien wel meer mogelijk.... Wie weet hebben we volgend jaar Pellè èn Guidetti...? Misschien was dit nog een verkennend gesprekje... om de plooien alvast recht te strijken... Ach, laten we eerst maar eens zien of we tweede worden kunnen, want zoals er gisteravond gespeeld werd, ben ik er nog niet zo zeker van... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Stylzz, roep je nu maar wat? Of is dit de bekende rook? (waar rook is, is...) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
klinkt het heel raar als ik zeg: wat moet City met Clasie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Helemaal niet raar zelfs.
Snap het ook niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zou best een mooie club voor hem zijn toch? Toch denk ik dat hij in Italië meer kans maakt te slagen. Past beter bij hem, maar ik hoop dat hij blijft, hoewel ik zeven mln plus Guidetti aardig vindt... Het is te mooi om waar te zijn. Of er is iets met Guidetti aan de hand.... Dat kopje koffie maakt me toch steeds nieuwsgieriger.... Eerst maar even tweede zien te worden, dan pas knopen doorhakken... Ik neem aan dat Van Geel toch ook zo denkt. Daarvoor weet hij nog niet waar hij aan toe is... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: In ieder geval voor de portemonnee... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vraag blijft of Feyenoord Guidetti's salaris kan betalen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: met die 7miljoen er bij wel ja. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
7 mil nog wat aan de hoge kant als ze spelers willen ruilen. Vind het eigenlijk wel een eerlijke ruil. Hooguit 4/5 mil misschien nog toevoegen. Ik zeg doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als het waar is een no-brainer. Maar daarom is het ook niet waar. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Niet beneden de 8 miljoen Vilhena laten gaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Tottenham en Manchester volgens de berichten |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tot wanneer loopt zijn contract? Ik zeg openbreken, opwaarderen, verlengen... Die grote tas met geld komt later wel. Eerst nog even een tijdje bij ons houden... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nou nou, als ze 20 miljoen op tafel leggen praat je ook niet zo |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Geloof ie t zelf.. Die gaan proberen weg te kapen voor 5 mil joh.. Als het waar is dan.. Voel je toch gelijk aankomen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker wel.
FUCK YOU SPURS. FUCK YOU YIDS . |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: tot 2016 of tot midden 2016? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een naam Dirk Kuijt "..................... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En weer een naam Bas Dost |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: NEIN NEIN NEIN ophouden met die onzin |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En weer een naam Castelen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Juni 2016, meestal tot einde seizoen :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: +1 ik hoop overigens dat hij slecht speelt zondag |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Denk dat je voor het middenveld beter kunt gaan voor Toornstra, Ziyech of Pröpper. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als dat waar is, doen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: met in de spits...
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dat niet die tassenverkoper met dat mooie lied cherie, wat zou ik dat meesterwerkje graag een aanhoren , zeker en vast |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kom op Piet, eigenlijk wil je gewoon veel liever naar Bonnie luisteren:
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bonnie kom klaar ? We hebben wel dezelfde hobby ......proost |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
quote: Is FR-henk ricardo?? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit net even met een kopje koffie alle berichten door te nemen, eigenlijk hoor je nog niets over transfers, en dat verhaal met kopje koffie met pa Guidetti is dat gebaseerd op officiële berichtgeving? Ergens doet v Geel het goed om zijn kaarten lees financiële positie geheim te houden, maar ik ben hoopvol maar met de naam Havenaar ben ik bang dat ik weer heel teleurgesteld ga worden. We wachten maar af en nog maar even een 2 namen Eddy Wally en Dirk Kuijt een van de twee moet naar de kuip komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, hij is van de wansmaak. |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Ik heb een aantal talentvolle scorende aanvallers gespot voor feyenoord voor de volgende seizoen :)
- Juan Lucero (22jr) Deportivo Defensa y Justicia (2e primera division Argentinie) - Brian Fernández (19jr)Deportivo Defensa y Justicia (2e primera division Argentinie) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Boca
|
|
|
quote: Check maar als je wil, goeie aanvallers :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lucero, v.a. 2010 47 appearances, 14 goals? Geen basisjongen. En wat mot dat kosten? |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 april 2014 - 18:39 schreef FR-Henk het volgende:Lucero, v.a. 2010 47 appearances, 14 goals? Geen basisjongen. En wat mot dat kosten? Je moet checken bij soccerway.com. en youtube. topscorer 21 doelpunten gescoord dit seizoen 2013-2014. B. Fernandez 9 doelpunten. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Juan Martin Lucero €75.000 |
|
|
|