BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 06 juli 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Weer een middenvelder? Lijkt me geen prioriteit.
windoweyes
 windoweyes - maandag 06 juli 2015 - 08:33   quote  deeplink  
10 doelpunten uit 28 duels in 2014. Op zich wel aardig voor een middenvelder. Maar, dit heeft inderdaad alleen zin als er veel middenvelders weg gaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 08:37   quote  deeplink  
Er gaan dit jaar misschien weinig middenvelders weg (of wel, kán zomaar zijn dat Immers, Clasie, Vilhena en El Ahmadi weg gaan), maar volgend jaar zullen er zeker een aantal weggaan, kan je beter nu op inspelen en iemand de kans geven een jaar te wennen en zich in de basis te spelen, dan volgend jaar zomer?
kenny
 kenny - maandag 06 juli 2015 - 08:58   quote  deeplink  
schijnt dat ie voor de aanval word gehaald , tevrede misschien naar ado ??
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Schijnt ook dat Vilhena en Immers binnenkort verdwijnen.
kenny
 kenny - maandag 06 juli 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt ook dat Vilhena en Immers binnenkort verdwijnen.
ok vertel , wie wil ze hebben
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 06 juli 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Het kan niet anders dat er middenvelders gaan vertrekken anders gaat Feyenoord geen extra middenvelder aantrekken.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 06 juli 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt ook dat Vilhena en Immers binnenkort verdwijnen.
Laten we het hopen
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:06 schreef kenny het volgende:

[..]

ok vertel , wie wil ze hebben
Als t klopt gaan ze richting Engeland.

We zullen zien :)
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 06 juli 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Tony heeft geen rust aan de bal en neemt veel risico in zijn spel,
Immers heeft geen steekbal en technische bagage die je wel nodig hebt als aanvallende middenvelder.

Als je voor die twee enkele miljoenen kunt vangen en vervangen voor spelers die wel op die positie kunnen spelen vind ik dit een goede zaak.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2015 - 09:37   quote  deeplink  
't is in elk geval goed dat een paar leeghoofden tony weghonen.... Lekker slim ook, stelletje randdebielen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:32 schreef het kale mannetje het volgende:
Tony heeft geen rust aan de bal en neemt veel risico in zijn spel,
Immers heeft geen steekbal en technische bagage die je wel nodig hebt als aanvallende middenvelder.

Als je voor die twee enkele miljoenen kunt vangen en vervangen voor spelers die wel op die positie kunnen spelen vind ik dit een goede zaak.
Dát, plus Vilhena houdt ook niet zo van meeverdedigen, te gemakzuchtig, ik denk dat als hij bij ons weg is, je er nooit meer wat van hoort.
Immers kan buffelen, hard werken, in de weg lopen (voor tegenstander en ons) en af en toe per ongeluk tegen een bal aanlopen in de zestien. Mooi voor Engelse clubs.
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 06 juli 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Wat die (supporters) hebben gedaan bij Tony slaat helemaal nergens op ..die gasten moeten voor nooit meer toegang krijgen in de kuip.

En ik denk als de harde kern er achterkomt wie dat is geweest dat ze kunnen krijgen wat ze van plan waren met Tony.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Pfffff tis die harde kern achter mij in het vak die het k-woord drie keer in 1 zin schreeuwen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juli 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dát, plus Vilhena houdt ook niet zo van meeverdedigen, te gemakzuchtig, ik denk dat als hij bij ons weg is, je er nooit meer wat van hoort.
Immers kan buffelen, hard werken, in de weg lopen (voor tegenstander en ons) en af en toe per ongeluk tegen een bal aanlopen in de zestien. Mooi voor Engelse clubs.
Zo dus Tony kan niet buffelen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juli 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Sorry niet goed gelezen ....
het hak er goed in dat gekets
MMM
 MMM - maandag 06 juli 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
Er gaan dit jaar misschien weinig middenvelders weg (of wel, kán zomaar zijn dat Immers, Clasie, Vilhena en El Ahmadi weg gaan), maar volgend jaar zullen er zeker een aantal weggaan, kan je beter nu op inspelen en iemand de kans geven een jaar te wennen en zich in de basis te spelen, dan volgend jaar zomer?
Mwah, als er nu op andere posities versterkingen nodig zijn zou ik daar eerst naar kijken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo dus Tony kan niet buffelen?
Vast wel, alleen houdt hij er niet zo van volgens mij :)
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 06 juli 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Mag voor mijn in iedergeval snel gaan beginnen,
moet nu elke zondag met mijn vrouw praten.
kenny
 kenny - maandag 06 juli 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vast wel, alleen houdt hij er niet zo van volgens mij :)
zijn inzet en goede bedoelingen zijn goed , hij laat te vaak zijn man lopen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Simpel houden: als Gustafson in beeld is weet Feyenoord nu al 1 of meer andere middenvelders al te slijten. Vilhena, Immers.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:47 schreef RenatoBos het volgende:
Pfffff tis die harde kern achter mij in het vak die het k-woord drie keer in 1 zin schreeuwen..
In zijn geval staat het natuurlijk wel in een ander context, dan als het slechts woorden zijn. Maar het is vooral respectloos naar wie dan ook! Ik hoop dat dat jochie gewoon blijft, want hij heeft wel degelijk talent. Ik zie in hem een Vidal en hoop dat hij bijtekenen wil, maar zulke leeghoofden brengen zijn eventuele intentie bij te tekenen in gevaar, nitwits dat ze zijn...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:47 schreef RenatoBos het volgende:
Pfffff tis die harde kern achter mij in het vak die het k-woord drie keer in 1 zin schreeuwen..
In zijn geval staat het natuurlijk wel in een ander context, dan als het slechts woorden zijn. Maar het is vooral respectloos naar wie dan ook! Ik hoop dat dat jochie gewoon blijft, want hij heeft wel degelijk talent. Ik zie in hem een Vidal en hoop dat hij bijtekenen wil, maar zulke leeghoofden brengen zijn eventuele intentie bij te tekenen in gevaar, nitwits dat ze zijn...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:47 schreef RenatoBos het volgende:
Pfffff tis die harde kern achter mij in het vak die het k-woord drie keer in 1 zin schreeuwen..
In zijn geval staat het natuurlijk wel in een ander context, dan als het slechts woorden zijn. Maar het is vooral respectloos naar wie dan ook! Ik hoop dat dat jochie gewoon blijft, want hij heeft wel degelijk talent. Ik zie in hem een Vidal en hoop dat hij bijtekenen wil, maar zulke leeghoofden brengen zijn eventuele intentie bij te tekenen in gevaar, nitwits dat ze zijn...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 10:08 schreef het kale mannetje het volgende:
Mag voor mijn in iedergeval snel gaan beginnen,
moet nu elke zondag met mijn vrouw praten.
Best eng he😉
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 10:59 schreef FR-Henk het volgende:
Simpel houden: als Gustafson in beeld is weet Feyenoord nu al 1 of meer andere middenvelders al te slijten. Vilhena, Immers.
Precies, zo denk ik ook..
MMM
 MMM - maandag 06 juli 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Ook geen goalgetter trouwens:

2015: 12 wedstrijden - 1 goal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 11:01 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

In zijn geval staat het natuurlijk wel in een ander context, dan als het slechts woorden zijn. Maar het is vooral respectloos naar wie dan ook! Ik hoop dat dat jochie gewoon blijft, want hij heeft wel degelijk talent. Ik zie in hem een Vidal en hoop dat hij bijtekenen wil, maar zulke leeghoofden brengen zijn eventuele intentie bij te tekenen in gevaar, nitwits dat ze zijn...
Moet niet uit maken in welk geval het is. Men moet gewoon niet met die ziekte smijten. Mensen die dat doen weten gewoon dat ze bewust mensen willen kwetsen want eenieder heeft wel iemand in zijn directe omgeving die aan die ziekte lijdt of is overleden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 10:29 schreef Stylzz het volgende:
Zullen binnenkort wel met Braafheid gaan praten.
Godzijdank heeft die verlengd bij Lazio.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet niet uit maken in welk geval het is. Men moet gewoon niet met die ziekte smijten. Mensen die dat doen weten gewoon dat ze bewust mensen willen kwetsen want eenieder heeft wel iemand in zijn directe omgeving die aan die ziekte lijdt of is overleden.
Klopt, met ziektes smijten op zich is misschien niet eens zo erg, zolang je niet letterlijk iemand ermee confronteert, terwijl hij er mee te maken heeft.... Die jongens hadden ze eigenlijk eens aan de oren moeten meesleuren naar het ziekenhuis, waar de kankerpatiënten liggen. Wedden dat ze het nooit weer doen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Arie.Klooster --
moa
 moa - maandag 06 juli 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 09:43 schreef het kale mannetje het volgende:
Wat die (supporters) hebben gedaan bij Tony slaat helemaal nergens op ..die gasten moeten voor nooit meer toegang krijgen in de kuip.

En ik denk als de harde kern er achterkomt wie dat is geweest dat ze kunnen krijgen wat ze van plan waren met Tony.
Los van wat er gebeurd is verdiend Tony onze steun nou ook niet bepaald, je hele leven bij Feyenoord gespeeld, je volledige carrière aan Feyenoord te danken en voor je 20e levensjaar al financieel onafhankelijk mits hij verstandig met zijn geld omspringt. Als dank vervolgens gratis de deur uit willen lopen terwijl je weet dat je club het geld van een (kleine) transfer ontzettend hard nodig heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 12:34 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Klopt, met ziektes smijten op zich is misschien niet eens zo erg, zolang je niet letterlijk iemand ermee confronteert, terwijl hij er mee te maken heeft.... Die jongens hadden ze eigenlijk eens aan de oren moeten meesleuren naar het ziekenhuis, waar de kankerpatiënten liggen. Wedden dat ze het nooit weer doen...
Inderdaad dat zal indruk maken..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 14:58 schreef moa het volgende:

[..]

Los van wat er gebeurd is verdiend Tony onze steun nou ook niet bepaald, je hele leven bij Feyenoord gespeeld, je volledige carrière aan Feyenoord te danken en voor je 20e levensjaar al financieel onafhankelijk mits hij verstandig met zijn geld omspringt. Als dank vervolgens gratis de deur uit willen lopen terwijl je weet dat je club het geld van een (kleine) transfer ontzettend hard nodig heeft.
Kan ik een eind in meegaan, maar niet op deze wijze..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 juli 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 14:58 schreef moa het volgende:

[..]

Los van wat er gebeurd is verdiend Tony onze steun nou ook niet bepaald, je hele leven bij Feyenoord gespeeld, je volledige carrière aan Feyenoord te danken en voor je 20e levensjaar al financieel onafhankelijk mits hij verstandig met zijn geld omspringt. Als dank vervolgens gratis de deur uit willen lopen terwijl je weet dat je club het geld van een (kleine) transfer ontzettend hard nodig heeft.
Deels mee eens, vorige zomer kon Vilhena vertrekken maar mocht ie niet van Feyenoord en nu wil ie na dit seizoen gratis weg.
Gelijk heeft ie ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Tsja, hadden ze 'm toen maar laten gaan.
What a waist.
JanM
 JanM - maandag 06 juli 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:19 schreef FR-Henk het volgende:
Tsja, hadden ze 'm toen maar laten gaan.
What a waist.
Wat heeft haar taille hier nou mee te maken ;-P ???

trufigure-2403_1.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Wat doet ze met onze lampenkap?
JanM
 JanM - maandag 06 juli 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Found it in the waste bin and thought "no time to waste, I'll put it around my waist" ;-P
ar
 ar - maandag 06 juli 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Van Wolfswinkel waarschijnlijk weer terug naar Sporting.
Erg jammer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 18:44   quote  deeplink  
Mooi dan weer.
Als ze maar niet denkt dat ik haar ga belonen.
Straffen doe ik wel...
JanM
 JanM - maandag 06 juli 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi dan weer.
Als ze maar niet denkt dat ik haar ga belonen.
Straffen doe ik wel...
Ik zou zeggen voor straf die lampenkap en dat saaie ondergoed uit en straffen maar!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zou zeggen voor straf die lampenkap en dat saaie ondergoed uit en straffen maar!
Natuurlijk.
Dat keurslijf doet me teveel aan L. denken.
van geil
 van geil - maandag 06 juli 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Ah, ineens veel geruchten
VVout
 VVout - maandag 06 juli 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:41 schreef JanM het volgende:
Found it in the waste bin and thought "no time to waste, I'll put it around my waist" ;-P
and where do I have to put the bulb, to lighten up my ideas.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2015 - 06:43   quote  deeplink  
Koemandrijft de prijs van Clasie nog even op.
het kale mannetje
 het kale mannetje - dinsdag 07 juli 2015 - 09:02   quote  deeplink  
Dat de transfers maar snel allemaal gebeurt zijn en feyenoord zich met een ingespeelt team aan de competitie kan gaan beginnen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 14:58 schreef moa het volgende:

[..]

Los van wat er gebeurd is verdiend Tony onze steun nou ook niet bepaald, je hele leven bij Feyenoord gespeeld, je volledige carrière aan Feyenoord te danken en voor je 20e levensjaar al financieel onafhankelijk mits hij verstandig met zijn geld omspringt. Als dank vervolgens gratis de deur uit willen lopen terwijl je weet dat je club het geld van een (kleine) transfer ontzettend hard nodig heeft.
Dat is toch zijn goed recht? Moet het dan van één kant komen? Nee toch, het is een kwestie van vraag en aanbod en als dat niet bij elkaar komt, moet je afscheid nemen... simpel zat... Ik zou hem wel iets meer waarderen als ik Van Geel was... Wellicht dat Van Geel er anders over denkt, maar dat is op zijn beurt ook weer zijn recht...
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 07 juli 2015 - 10:15   quote  deeplink  
Vilhena is, net als een aantal andere spelers, door Rutten midsbruikt. De slisser wist dat eerst nog aardig te camouflerenm maar aan het eind van de competitie hebben we de gevolgen gezien. Dat talentvolle jonge spelers, vol ambities, die gewoon terzijde zijn geschoven, daar moeite mee hadden is niet zo verwonderlijk. Tony liet dat heel duidelijk merken. Maar de mensen rond Rutten hielden de kaken op elkaar. Jammer van dit talent. Wat me daarnaast opvalt is het klakkeloze gemak waarmee men op dit forum de mening van staf en directie bijna slaafs volgt. Zulke jochies zouden juist onze steun moeten krijgen. Ik denk dan ook dat van Geel nu achter de feiten aanloopt als hij Tony en JP alsnog probeert in te palmen. Er is te veel gebeurd, veel meer dan de meesten van ons weten om zeker Tony nog binnen boord te houden.En na dat walgelijke laatse incident is een breuk niet meer te voorkomen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Vilhena mag ook weg.Hoor je nooit meer wat van
Milo
 Milo - dinsdag 07 juli 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Gisteren even met Castelen gepraat speelt nu bij FC Sydney. 32 jaar en zeer afgetraind en fit...Leuke vent. Misschien als stand in?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2263200