BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Pffffff hou op zeg..
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 12 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Laag bedrag + een enorm doorverkooppercentage of wat dan ook. Er kan altijd meer bij een deal aan de hand zijn.

Beter dan een iets hoger bedrag (in miljoenen) en er nooit meer aan verdienen?
van geil
 van geil - zondag 12 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
zou de jackpot worden .
dus wacht af.
edjoe
 edjoe - zondag 12 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als Clasie 12 miljoen opbrengt. 75% mag herinvesteert worden. Zou ik voor Douglas en Buttner gaan. Mogen weg bij Dinamo Moskou voor twee a drie miljoen per speler. Mocht het kunnen ook Ziyech halen.
----------------Vermeer-----------
van Beek----Douglas---Kongolo--Buttner
Toornstra------Vejenovic-----Ziyech
Basacicoglu-------Kuyt-------Boetius
Res: Hahn, Karsdorp, Woudenberg,Immers,El Ahmadi, Vilhena, Manu, Kazim
ar
 ar - zondag 12 juli 2015 - 14:11   quote  deeplink  
12 miljoen pond zou mooi zijn.
van geil
 van geil - zondag 12 juli 2015 - 14:11   quote  deeplink  
Die Engelsen zuipen nogal op vakantie.
Dus ik zou inzetten op 20.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juli 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 13:51 schreef van geil het volgende:
zou de jackpot worden .
dus wacht af.
t wordt een jodenfooi.
ar
 ar - zondag 12 juli 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Gelijk Ricky halen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juli 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Zou wat zijn, als ze dan Pröpper zouden halen.
Lekker ingespeeld.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
@Mkrabby · 26 sec.27 seconden geleden
Toch mee gegaan naar Kufstein om #Feyenoord te steunen: #Clasie. Snel akkoord verwacht met #Southampton #Saints
MMM
 MMM - zondag 12 juli 2015 - 16:19   quote  deeplink  
PSV heeft natuurlijk een hoger budget maar die gaan hard qua versterkingen.

Voor het eerst in jaren geloof ik niet meer in een kampioenschap aankomend seizoen. Hopen op plek 3.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juli 2015 - 16:21   quote  deeplink  
AAnkomende twee weken beslissend.
jordyw
 jordyw - zondag 12 juli 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Lees ik nou serieus Buttner en Douglas? En ik denk dat Feyenoord niet eens dat geld van Clasie gaat investeren in een nieuwe middemvelder.
Els
 Els - zondag 12 juli 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:19 schreef MMM het volgende:
PSV heeft natuurlijk een hoger budget maar die gaan hard qua versterkingen.

Voor het eerst in jaren geloof ik niet meer in een kampioenschap aankomend seizoen. Hopen op plek 3.
PSV heeft meer dan 100 miljoen transferopbrengsten in 2 jaar. Tikt wel lekker aan.
het kale mannetje
 het kale mannetje - zondag 12 juli 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Kazimmmmm :)
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Kleingeld voor van Persie kan nu ook overgemaakt worden.
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - maandag 13 juli 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Sommige hier denken echt dat feyenoord bijvoorbeeld buttner , douglas en ziyech kunnen halen als voorbeeld wtf denken jullie wel dat feyenoord bakken met geld heeft , denk ff logisch na en ga geen onzin lopen lullen . Als feyenoord bij een verkoop van clasie hun 3 moeten gaan halen gaat het om nooit worden er is ook nog zoiets als salaris waar sommige geen rekening mee houden . En trouwens ziyech gaat echt niet voor niks de deur uit twente zal koste wat het kost hem proberen te behouden met corona totdat de situatie verbeterd is die gaan echt niet voor 3 miljoen ofzo de deur uit wat sommige mensen hier denken
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Koekje_erbij1-600x250.jpg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 juli 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Douglas? Die hebben wij niet nodig. Die is niet beter dan wat we nu al hebben hoor. Ik denk eerder dat ze in de breedte gaan investeren plus dat ze misschien wel die zweed of ziyech halen, hoewel ziyech misschien wel te duur is... geld maar oppotten dan? Er lopen best wat talenten bij ons rond, dus laat die maar doorbreken dan...

Gevolg van deze op handen zijnde transfer: weer geen kampioen...?
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 13:31   quote  deeplink  
ik denk niet dat zyech komt , het wordt die zweed , maar wat als el ahmadi , vilhena en immers ook vertrekken ? dan kom je wel dun in je middevelders te zitten , ik hoop dan toch nog op zyech
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 13:31 schreef kenny het volgende:
ik denk niet dat zyech komt , het wordt die zweed , maar wat als el ahmadi , vilhena en immers ook vertrekken ? dan kom je wel dun in je middevelders te zitten , ik hoop dan toch nog op zyech
vergeet die zyech nou maar, Stylzz had net gepost dat ie net zoveel als Clasie moet kosten. Laat hem maar in Duitsland blijven dan..
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 13:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

vergeet die zyech nou maar, Stylzz had net gepost dat ie net zoveel als Clasie moet kosten. Laat hem maar in Duitsland blijven dan..
Ik las overal 18 miljoen voor Clasie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Dat was toch het bedrag waar van Geel een paar weken geleden mee begon..
Toen van Gaal informeerde zakte die al snel naar 12,5 meen ik..
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Ik bedoel dat je t bedrag voor Ziyech zolang er geen gegadigden zijn gewoon door twee kunt delen.
Als je daar aanklopt met 4,5 miljoen , dan worden veel investeerders zenuwachtig.
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
ik zie zyech ook graag komen maar gio gaat met punt naar achter spelen dus ben bang dat ie niet komt
ik kan die zweed totaal niet , ik hoop maar dat ie die 2 milj waard is , persoonlijk zou ik eerder voor zyech gaan , ik denk dat hij feyenoord meer beter maakt dan die zweed van 20 jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door kenny --
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 14:20   quote  deeplink  
dan speelt hij diep vanaf linkshalf, precies zoals de bedoeling is in de filosofie van Gio
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 14:30   quote  deeplink  
gio wil 2 box to box spelers hebben voor veijnovic , zyech is meer een 10
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 14:32   quote  deeplink  
We gaan wel zien wat er uit de hoge hoed komt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 juli 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 13:31 schreef kenny het volgende:
ik denk niet dat zyech komt , het wordt die zweed , maar wat als el ahmadi , vilhena en immers ook vertrekken ? dan kom je wel dun in je middevelders te zitten , ik hoop dan toch nog op zyech
Sleegers, Toornstra, Dammers (?), Karsdorp, noem ik er zo vier op die daar ook wel uit de voeten kunnen, plus dat ze echt niet allemaal verkocht worden en wat dan nog? Dan heb je altijd nog tijd om erop te reageren...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 juli 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:15 schreef kenny het volgende:
ik zie zyech ook graag komen maar gio gaat met punt naar achter spelen dus ben bang dat ie niet komt
ik kan die zweed totaal niet , ik hoop maar dat ie die 2 milj waard is , persoonlijk zou ik eerder voor zyech gaan , ik denk dat hij feyenoord meer beter maakt dan die zweed van 20 jaar
Met de punt naar achteren, betekent dat hij dus meer kans maakt (een van de twee die vóór die punt spelen..) Of begrijp ik je verkeerd en lullen we langs elkaar heen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 juli 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:30 schreef kenny het volgende:
gio wil 2 box to box spelers hebben voor veijnovic , zyech is meer een 10
Wie speelt er dan niet, El Ahmadi of Vejinovic? Of ziet hij El Ahmadi als een van die twee box-to-boxspelers?
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Sleegers, Toornstra, Dammers (?), Karsdorp, noem ik er zo vier op die daar ook wel uit de voeten kunnen, plus dat ze echt niet allemaal verkocht worden en wat dan nog? Dan heb je altijd nog tijd om erop te reageren...
ja dan graag zyech kopen zoals ik al zei , verder is toornstra basis , karsdorp rechtsback basis , dammers niet goed genoeg en sleegers linksbuiten dus zoveel heb je niet , verder zie ik vilhena en immers graag vertrekken
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wie speelt er dan niet, El Ahmadi of Vejinovic? Of ziet hij El Ahmadi als een van die twee box-to-boxspelers?
el ahmadi zal ook verkocht gaan worden , hij zegt het niet maar hij wil graag gaan verdienen in de Sahara , en er is interesse
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 14:43   quote  deeplink  
zou het wel jaammer vinden als elahmadi weg gaat overigens , denk dat feyenoord ook wel afscheid wil nemen van hem (schijnt hoog in de loonkosten te zitten)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt dat El Ahmadi weg moet (mijn mening hè!). Het is gebeurd met hem. Nergens op gebaseerd hoor, slechts onderbuikgevoel...

Maar mochten zowel Clasie als hij vertrekken mag er best wat kwaliteit bij komen, tenzij Gio het met de huidige groep flikken kan... Ik heb een hoge pet op van bijvoorbeeld Sleegers...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Schneiderlin is nu officeel over.
Dus morgen zal Clasie wel volgen.
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 15:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mijn gevoel zegt dat El Ahmadi weg moet (mijn mening hè!). Het is gebeurd met hem. Nergens op gebaseerd hoor, slechts onderbuikgevoel...

Maar mochten zowel Clasie als hij vertrekken mag er best wat kwaliteit bij komen, tenzij Gio het met de huidige groep flikken kan... Ik heb een hoge pet op van bijvoorbeeld Sleegers...
ik denk dit ook over el ahmadi , sleegers komt er wel maar voorlopig aan de zijkant
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:
Schneiderlin is nu officeel over.
Dus morgen zal Clasie wel volgen.
zou lekker zijn
kenny
 kenny - maandag 13 juli 2015 - 15:33   quote  deeplink  
weinig aankopen , feyenoord bied al aan om mee te vliegen , moet niet gekker worden pfff
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
En wat vind je van Schuurman? Is hij er al klaar voor? Of wordt hij gaandeweg het seizoen gebracht? En waar? Achter de spits of in de spits?
daan limbos
 daan limbos - maandag 13 juli 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Met alleen Vejinovic en kuyt los je het gebrek aan scorend vermogen niet op. En helaas wordt het gat tussen 020/040 met ons steeds groter. Naar verluidt gaat Chelsea wel weer wat leuks naar Arnhem sturen. Er zal, als je de club werlkelijk serieus wilt nemen, nog wel wat ECHTE kwaliteit bij moeten komen. En dat zie ik nog niet zo maar gebeuren.
Barabas
 Barabas - maandag 13 juli 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 16:12 schreef daan limbos het volgende:
Er zal, als je de club werkelijk serieus wilt nemen, nog wel wat ECHTE kwaliteit bij moeten komen. En dat zie ik nog niet zo maar gebeuren.
Moet financieel wel mogelijk zijn. Eerst verkopen, daarna kopen. Zal nog wel ff zo blijven.
lecock
 lecock - maandag 13 juli 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 16:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Moet financieel wel mogelijk zijn. Eerst verkopen, daarna kopen. Zal nog wel ff zo blijven.
Mee eens, maar als ik de gemiddelde mening van een aantal leden lees heb ik een raad voor ze ---Worde nooit ondernemer want binnen 2 jaar sta je met de kloten voor het blok.
Sommige hier denken dat ze een Mercedes kunnen kopen voor de prijs van een Trabant.
Ik ben geen uitgesproken fan van van Geel, maar hij doet hetbeter als Bosz en die kwijlebak van een van Gullit want dit zijn de mensen die gezorgd hebben dat Feyenoord niet kan inversteren in wat zij en de fans eigenlijk wel willen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door lecock --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 13 juli 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 15:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
En wat vind je van Schuurman? Is hij er al klaar voor? Of wordt hij gaandeweg het seizoen gebracht? En waar? Achter de spits of in de spits?
Ik zou schuurman in de plaats van Immers erin zetten ...
Barabas
 Barabas - maandag 13 juli 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 17:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou schuurman in de plaats van Immers erin zetten ...
Ik hoop van harte dat Giovanni dat ook zo ziet. Er valt voor ons het komende seizoen opnieuw niet veel te winnen. Handig om dan in te zetten op de toekomst en dus inderdaad niet op Lexit!
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Bruno uvini naar de tukkers
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Zondag werd bekend dat Jordy Clasie zo goed als zeker zal vertrekken bij Feyenoord. Hij zal volgens vele geruchten vertrekken naar Southampton. Volgens Daily Mail heeft de ploeg van Ronald Koeman een bod neergelegd van 11,3 miljoen euro, wat kan oplopen tot 14 miljoen euro door bonussen.

Feyenoord zou deze aanbieding hebben afgewezen. De Engelse krant zegt dat Southampton nu snel met een verhoogd bod komt om Clasie binnen te halen.
VVout
 VVout - maandag 13 juli 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Dus gewoon je poot stijf houden, tijdens het naderen van de deadlines valt de winst te halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 20:55   quote  deeplink  
volgens deze krant zou Feyenoord £15mln vragen (€21mln)
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:
volgens deze krant zou Feyenoord £15mln vragen (€21mln)
Dat zou inderdaad de hoofdprijs zijn,
en zeer zeer welkom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2383108