BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Mooi. Niet bij ons. Geen Cherry-dan.....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 11:47   quote  deeplink  
vind t ook geen verlies.
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Chery hebben we ook echt niet nodig, vind het een goede speler maar zolang er niets meer vertrekt is de bezetting op het middenveld nu prima lijkt me.

Verwacht dat met het geld dat clasie heeft opgeleverd er nog wel iets gaat gebeuren.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Scorende spits.... Linksbenige centrale verdediger....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Linksback en eventueel rechtsback. Of 1 die op allebei uit de voeten komt.
Linker centrale verdediger.

Spits als er nog geld over is.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Backs.... We zitten nog een jaar aan Wilkshere vast en Karsdorp lijkt daar ook te blijven staan.... Links hebben we Woudenberg, Gronsveld en Nee-lom.... en als Lopes Cabral ooit fit wordt dan zijn beide backposities driedubbel bezet. Daarom vraag ik mij steeds hardop af waarom er meer spelers voor die posities aangetrokken moeten worden.

Scorende spits is daarentegen wel echt nodig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Omdat er zo veel onzekerheden op die posities zitten.
Wilkshire en Nelom zijn niet goed genoeg. Lopes Cabral wordt misschien nooit meer fit. Gronsveld is ook geen zekerheidje. En t zijn wel hele elementaire posities.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Voorlopig zijn Wilkshere en Nee-lom nog steeds aanwezig en het ziet er niet naar uit dat ze vertrekken. Ik ben ook niet gelukkig met de bezetting, maar dat is waar we het mee moeten doen. Driedubbele bezetting lijkt mij echt genoeg reden om nu geen back te kopen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Wat is die Nee-lom toch een ontzettende prutser. Steeds als zijn naam naar voren komt zie ik de film van alle doelloze loopacties zonder enig rendement op mijn netvlies. Die Woudenberg moet haast de meest talentloze voetballer ooit zijn als je Miquel steeds blijft opstellen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus. Kan je t wel driedubbel bezet hebben....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juli 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Als je van Anholt haalt kan is dat gewoon een goede basis linksback krijg je dan met karsdorp een schorsing of blessure speel hij net zo makkelijk rechtsback en Woudenberg linksback zo kan je nelom lozen en ben je niet afhankelijk van wilkshire die maar 30 seconden volhoud
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Vierdubbel lijkt mij overdreven. We moeten het doen met wat we hebben. Nieuwe backs zijn dan maar een prioriteit voor het volgende seizoen. Anders zitten we geld uit te geven dat we nu, naar mijn bescheiden mening, beter op een andere manier kunnen gebruiken. Maar goed. Duidelijk is wel dat we van een paar spelers af moeten. Luke is na komend seizoen sowieso weg, maar Nee-lom.....
tripleseven777
 tripleseven777 - vrijdag 17 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Jongens
Bezetting achter is goed genoeg zeker voor komend seisoen zonder europa. Dus wellicht wel voor volgend jaar. Nu moet de prioriteit liggen bij een scorende spits
Daar hebben we nouwelijks bezetting
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:48 schreef Barabas het volgende:
Vierdubbel lijkt mij overdreven. We moeten het doen met wat we hebben. Nieuwe backs zijn dan maar een prioriteit voor het volgende seizoen. Anders zitten we geld uit te geven dat we nu, naar mijn bescheiden mening, beter op een andere manier kunnen gebruiken. Maar goed. Duidelijk is wel dat we van een paar spelers af moeten. Luke is na komend seizoen sowieso weg, maar Nee-lom.....
Wel mee eens, tegelijkertijd denk ik dat van Anholt wel een aanwinst zou zijn, bovendien ben je op beide posities alvast ingedekt voor wanneer er volgend jaar spelers vertrekken. (Bijv. Nelom of Wilkshire) Anholt is daarbij ook niet duur, is volgende zomer transfervrij, je moet er dus nu bij wezen anders loop je het risico dat hij komende zomer naar buitenland kan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:58 schreef tripleseven777 het volgende:
Jongens
Bezetting achter is goed genoeg zeker voor komend seisoen zonder europa. Dus wellicht wel voor volgend jaar. Nu moet de prioriteit liggen bij een scorende spits
Daar hebben we nouwelijks bezetting
Voldoende bezetting maar middelmaat..
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Wat betreft de verdedigers mag naast van Anholt ook deze wel komen:
http://www.transfermarkt.nl/ondrej-mazuch/leistungsdatendetails/spieler/23443/plus//liga/1

Is momenteel transfervrij en kampt met een kruisband blessure, is nu 26 jaar en neemt mooi wat internationale ervaring mee. Is wel pas vanaf de winterstop weer inzetbaar.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 17 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Trainers en TD's hebben nu eenmal iets tat wij, gewone voetballiefhebbers niet begrijpen. Ook al lopen we al jaren mee, een functie in de voetballerij hebben bekleed en/of oud-voetballer van enig niveau zijn geweest.Ik constateer bij deze mensen een soort beroepsblindheid, of is het wellicht koppige eigenwijsheid, zelfs arrogantie. Hoe kun je anders de contractverlengingen van Kazim, Nelom emn Achabar uitleggen. Vaak wordt gezegd dat bij een trainer na een bepaalde periode zijn houdbaarheidsdatum verstreken is. Zou dat ook niet gelden voor directie-leden? Ik hoop overigens van harte dat van Geel met velen van ons inziet dat deze selectie, om mee te doen om de titel, nog wel verwterking nodig heeft; juist, de hier al vakert genoemden van Anholt, Botteghin en Finbogarsson. Wie o wie echter kan of wil hem overtuigen dat dit niet de loze kreten van een stel onnozele supporters op dit forum zijn, maar ook de mening van mensen die heel goed weten waar ze het over hebben. Gezien het geld wat binnengekomen is en de lijst spelers die verkocht dienen te worden is het financieel geen probleem. En er lopen bij de aanstormende jeugd minimaal 10 jongens rond die bij de selectie betrokken kunnen worden,al zeg ik niet dat ze allemaal de top kunnen bereiken. Overigens zijn de drie genoemde graag geziene aankopen voor mij niet heilig, er zullen best wel aan deze jongens gelijkwaardige voetballers rondlopen die aangetrokken kunnen worden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
soms nog niet eens middelmaat....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:
soms nog niet eens middelmaat....
Triest maar waar..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:08 schreef moa het volgende:
Wat betreft de verdedigers mag naast van Anholt ook deze wel komen:
http://www.transfermarkt.nl/ondrej-mazuch/leistungsdatendetails/spieler/23443/plus//liga/1

Is momenteel transfervrij en kampt met een kruisband blessure, is nu 26 jaar en neemt mooi wat internationale ervaring mee. Is wel pas vanaf de winterstop weer inzetbaar.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Rajkovi%C4%87 ook nog een optie?
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:58 schreef moa het volgende:

[..]

Wel mee eens, tegelijkertijd denk ik dat van Anholt wel een aanwinst zou zijn, bovendien ben je op beide posities alvast ingedekt voor wanneer er volgend jaar spelers vertrekken. (Bijv. Nelom of Wilkshire) Anholt is daarbij ook niet duur, is volgende zomer transfervrij, je moet er dus nu bij wezen anders loop je het risico dat hij komende zomer naar buitenland kan.
Is een argument, maar ook nóg een salaris voor posities die al bezet zijn....
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:58 schreef tripleseven777 het volgende:
Jongens
Bezetting achter is goed genoeg zeker voor komend seisoen zonder europa. Dus wellicht wel voor volgend jaar. Nu moet de prioriteit liggen bij een scorende spits
Daar hebben we nauwelijks bezetting
Mijn idee.... Dus eens.
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Rajkovi%C4%87 ook nog een optie?
Wat mij betreft wel, ook een transfervrije speler die het volgens mij heel goed kan doen. Allebei niet echt super meevoetballende verdedigers, maar wel grote sterke kerels die je in Europa zeker nodig hebt centraal achterin. Beetje type Vlaar allebei.

Als ven Geel nog een cultheld wil voor in de spits vind ik dit wel een optie:
http://www.transfermarkt.nl/pablo-osvaldo/profil/spieler/37389
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voldoende bezetting maar middelmaat..
We spelen geen Europese duels, de rest van de Kleredivisie is toch niet veel soeps....

Ga eens op vakantie man!
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is een argument, maar ook nóg een salaris voor posities die al bezet zijn....
De huidige bezetting zijn op een paar na allemaal kleine contractjes, maar idd. het blijft investeren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

We spelen geen Europese duels, de rest van de Kleredivisie is toch niet veel soeps....

Ga eens op vakantie man!
Ja maar met deze spitsen hebben we het afgelopen seizoen in de eredivisie en in Europa niet gered..

Nog 11 uurtjes..😉
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 17 juli 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Daarom: nu die middelmatige spelers van de hand doen, desnoods voor lage transferbedragen. Ze drukken op je salarispot en brengen niets. Minder kwantiteit, meer kwaliteit.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Dan ben ik net thuis van de zaak... Badgast!

Ik ga pas in januari. Duurt nog ff.
kenny
 kenny - vrijdag 17 juli 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:15 schreef Barabas het volgende:

[..]

Mijn idee.... Dus eens.
de mijne ook +2
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:23 schreef daan limbos het volgende:
Daarom: nu die middelmatige spelers van de hand doen, desnoods voor lage transferbedragen. Ze drukken op je salarispot en brengen niets. Minder kwantiteit, meer kwaliteit.
Wie koopt ze? Contract ontbinden kost zoveel poen.... da's regelrechte kapitaalvernietiging. Gaat dus never nooit niet gebeuren. Komende jaargang zitten we gewoon vast aan Wilkshere, Nee-lom en die jonge gasten. Vind je voorstel prima, maar het is niet realistisch en onuitvoerbaar voor de arme sloebers die we zijn.
kenny
 kenny - vrijdag 17 juli 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:16 schreef Barabas het volgende:
Scorende spits.... Linksbenige centrale verdediger....
is die van der heyden van Vitesse niks ? is ook transfere vrij , en is die fin bogasson nog haalbaar of heeft hij al getekend ergens
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:24 schreef Barabas het volgende:
Dan ben ik net thuis van de zaak... Badgast!

Ik ga pas in januari. Duurt nog ff.
Op wintersport..(?)
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Op wintersport..(?)
Inderdaad! Waterskiën op zee bij Tahiti!
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:31 schreef kenny het volgende:

[..]

is die van der heyden van Vitesse niks ? is ook transfere vrij , en is die fin bogasson nog haalbaar of heeft hij al getekend ergens
Die Finbogasson is geloof ik te duur voor ons. Die andere doe ik liever geen uitspraken over.
kenny
 kenny - vrijdag 17 juli 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Die Finbogasson is geloof ik te duur voor ons. Die andere doe ik liever geen uitspraken over.
omdat ?
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Kudtclups waar hij voor heeft gespeeld. Ik ben Nijmegenaar en Feyenoorder.

Op voorhand niet halen op basis van sentimenten... Snijdt geen hout... Maar toch.
kenny
 kenny - vrijdag 17 juli 2015 - 13:54   quote  deeplink  
is wel karakter speler , voetballend geen topper maar voor de breedte
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:56   quote  deeplink  
We hebben er al zat voor de breedte. Ik pleit voor kwalitatieve versterkingen. M.a.w. basiskrachten, beter dan wat we al in huis hebben.
kenny
 kenny - vrijdag 17 juli 2015 - 13:57   quote  deeplink  
kazim tevrede manu en achabar eruit , dan moet finbogassen toch wel lukken , toppertje die ze erin trapt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:36 schreef Barabas het volgende:

[..]

Inderdaad! Waterskiën op zee bij Tahiti!
Vergeet je sjaal en muts niet..!
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 17 juli 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Namens dit forum een brief naar van Geel en gewoon eisen dat hij van Anholt, Botteghin en Finbogarsson per direct inlijft. Wordt de man vast heel nerveus van!

Gewoon toch maar rustig blijven en onze ziel in lijdzaamheid meetorsen;
vaak tandenknarsend, want o, dat Feyenoord zit zo siep in je verankerd en je wilt zo graag dat we eindelijk weer eens meedoen en niet weer aan het eind van de competutie met 29 punten achterstand bedremmeld achter pisvee aanlopen, omdat onze "superspits" Kazim nog geen deuk in een pakje blue band kon schoppen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juli 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:58 schreef tripleseven777 het volgende:
Jongens
Bezetting achter is goed genoeg zeker voor komend seisoen zonder europa. Dus wellicht wel voor volgend jaar. Nu moet de prioriteit liggen bij een scorende spits
Daar hebben we nouwelijks bezetting
Kuyt kazim te vrede achabar is idd wat weinig voor 1 positie
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 17 juli 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Kazim en te Vrede komen te kort!!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Daar gaat het niet om. Je kan moeilijk vijf spitsen in je selectie nemen.
Je zal er eerst minstens twee kwijt moeten.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juli 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 16:18 schreef Stylzz het volgende:
Daar gaat het niet om. Je kan moeilijk vijf spitsen in je selectie nemen.
Je zal er eerst minstens twee kwijt moeten.
Idd
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Minstens..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 16:33   quote  deeplink  
En dan het liefst Manu en Te Vrede. Ik geloof nog wel in Kâzim en hoop dat Anass een goed vervolg kan geven aan zijn laatst gespeelde wedstrijden..
tripleseven777
 tripleseven777 - vrijdag 17 juli 2015 - 16:54   quote  deeplink  
5 spitzen waarvan 3 onder de maat.
Als je toch van spelers af wilt dan kun je beter
de "spitsen " lozen dan de verdedigers want die zijn
kwalitatief toch beter dan de spitsen
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:54 schreef kenny het volgende:
is wel karakter speler , voetballend geen topper maar voor de breedte
Spelers voor de breedte lopen er genoeg in de eigen jeugd, daar kan je elke positie in de breedte wel mee opvullen. Gewoon pas een speler halen als het een echte meerwaarde is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 17:01 schreef moa het volgende:

[..]

Spelers voor de breedte lopen er genoeg in de eigen jeugd, daar kan je elke positie in de breedte wel mee opvullen. Gewoon pas een speler halen als het een echte meerwaarde is.
Sowieso moet dat altijd de intentie zijn, tenzij je geen breedte materiaal hebt om aan te vullen vanuit eigen opleiding.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2336599