BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 12:44 schreef kenny het volgende:
bottogin van groningen halen en klaar , liever versterking van de aanval daar zit de bottelnek van dit elftal
Als je 2 tegendoelpunten op die manier tegen VVV krijgt is er met de verdediging voor de rest niks mis natuurlijk en veel andere keus was er niet hè. Voorin kan er nog genoeg geschoven worden, desnoods Gustavson eens als spits proberen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door VVout --
kenny
 kenny - zondag 19 juli 2015 - 13:02   quote  deeplink  
voorin hebben we alleen kuyt die voldoet misschien dat bilal het gaat redden dit seizoen maar de rest verrot slecht en feyenoord onwaardig
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 13:45   quote  deeplink  
En Achahbar en nog een onbewezen uitspraak, misschien Gustavson ook een mogelijkheid. Dammers stond vroeger ook als spits opgesteld, waarom nu niet meer want als verdediger was het nou niet bepaald de oplossing.

Achterin zie ik niet de oplossing, vooral centraal bij blessures gewoon gelijk in de problemen, of wie zou jij daar neer gaan zetten, Immers?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 02:47 schreef moa het volgende:

[..]

Lol past wel in de Pelle rol.
Paste toch veel beter bij ons als bij die snavels..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 12:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Als je 2 tegendoelpunten op die manier tegen VVV krijgt is er met de verdediging voor de rest niks mis natuurlijk en veel andere keus was er niet hè. Voorin kan er nog genoeg geschoven worden, desnoods Gustavson eens als spits proberen.
Tuurlijk want die is van origine blablablabla..😉
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Liever zo dan die lul die van iedereen een verdediger probeerde te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Haha tja dat ging werkelijk nergens over inderdaad..
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Voorlopig gaan we anders wel op dezelfde voet verder.
Karsdorp rechtsback.
Dammers cv
Vilhens linksback.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:52 schreef van geil het volgende:
Voorlopig gaan we anders wel op dezelfde voet verder.
Karsdorp rechtsback.
Dammers cv
Vilhens linksback.
Vilhena was een incidident. Dammers heeft het hele vorige seizoen op CV gespeeld, nadat ze binnen Feyenoord van mening waren dat ie als spits tekort komt. Karsdorp als rechtsback.... ik weet het ook nog niet. Verdedigend gezien ben ik nog niet van hem overtuigd. Aan de andere kant, op het middenveld heeft Feyenoord 197 alternatieven rondlopen. En zijn concurrenten op rechtsback zijn vaak ziek, zwak of misselijk, dan moet je toch wat..
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Doet allemaal niets af van het feit.
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:52 schreef van geil het volgende:
Voorlopig gaan we anders wel op dezelfde voet verder.
Karsdorp rechtsback.
Dammers cv
Vilhens linksback.
Spoeling is dun achterin, moet er toch wat neer zetten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 15:51 schreef van geil het volgende:
Doet allemaal niets af van het feit.
Dat doet er wel wat aan af. Het biedt namelijk context. Je kan je blindstaren op het gegeven dat sommige aanvallers of middenvelders incidenteel of nu structureel in de verdediging spelen, maar dat vertelt niet het hele verhaal. Zonder die context zijn die feiten nietszeggend.
Tjabba
 Tjabba - zondag 19 juli 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Er moet scorend vermogen komen , zo moeilijk is dat toch niet?
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 16:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat doet er wel wat aan af. Het biedt namelijk context. Je kan je blindstaren op het gegeven dat sommige aanvallers of middenvelders incidenteel of nu structureel in de verdediging spelen, maar dat vertelt niet het hele verhaal. Zonder die context zijn die feiten nietszeggend.
Bull shit.
Feit is dat er 10 verdedigers op papier staan waarvan er twee Feyenoordwaardig zijn.
dat is de context.
De spoeling is niet dun, nee breed zelfs alleen kwalitatief zeer ondermaats.
En dat hebben we te danken aan de visie van Rutten en van Geel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door van geil --
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Als je alles net als vroeger die slissebak een verdediger gaat noemen niet, maar echte verdedigers hebben we nauwelijks.

Van Beek - geblesseerd
Kongolo
Neelom - niet te gebruiken
Woudenberg
Wilkshire
Cabral - geblesseerd
Verdonk
Gronsveld

Dat is het de rest zijn nog oude hersenspinsels, wat je snel moet vergeten.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Zijn we er toch,
En voorin is precies het zelfde probleem in iets mindere mate.
Dus ACTIE!
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 17:43   quote  deeplink  
Voorin gewoon zien te verkopen wat al een tijdje wordt aangehaald en dan heb je over

Bilal
Achabar
Sleegers
Kuyt
Gustavson - misschien eens proberen

En dan ben ik ook wel uitgepraat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Bull shit.
Feit is dat er 10 verdedigers op papier staan waarvan er twee Feyenoordwaardig zijn.
dat is de context.
De spoeling is niet dun, nee breed zelfs alleen kwalitatief zeer ondermaats.
En dat hebben we te danken aan de visie van Rutten en van Geel.
Nu maak je een ander punt dat je net maakte. Jouw kritiek was dat van veel spelers (onterecht) een verdediger gemaakt wordt. En jij noemde die 3 spelers als voorbeeld. Ik reageerde op die voorbeelden.

Dat we op dit moment in de verdediging maar 2 echte zekerheidjes hebben + een handvol vraagtekens is een ander verhaal en een andere discussie. Al kunnen deze 2 discussies in het verlengde van elkaar liggen natuurlijk.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nu maak je een ander punt dat je net maakte. Jouw kritiek was dat van veel spelers (onterecht) een verdediger gemaakt wordt. En jij noemde die 3 spelers als voorbeeld. Ik reageerde op die voorbeelden.

Dat we op dit moment in de verdediging maar 2 echte zekerheidjes hebben + een handvol vraagtekens is een ander verhaal en een andere discussie. Al kunnen deze 2 discussies in het verlengde van elkaar liggen natuurlijk.
Ik bedoelde toen precies hetzelfde,
maar was misschien te vaag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:50 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik bedoelde toen precies hetzelfde,
maar was misschien te vaag.
Dan is het in ieder geval nu duidelijk.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Haha :)
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Maak me gewoon zorgen.
Tijd voor vakantie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 18:12   quote  deeplink  
We maken ons allemaal zorgen. Aan de andere kant, we weten pas echt waar we staan over ruim een maand.
Tjabba
 Tjabba - zondag 19 juli 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
We maken ons allemaal zorgen. Aan de andere kant, we weten pas echt waar we staan over ruim een maand.
Ben ik wel met je eens , maar hoe langer het duurt hoe langer het duurt voordat er een ploeg staat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 18:17 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens , maar hoe langer het duurt hoe langer het duurt voordat er een ploeg staat.
True. Maar het geraamte van de ploeg staat er in feite al.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Duurd gewoonweg een seisoen als Martin niet gauw vertrekt,details details in grote lijnen staat er een elftal, voor de rest moetje niet bij Martin zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Goh toen Martin Vejinovic binnenhaalde bleek het ineens je held te zijn. Nu moet ie weer vertrekken. Tis allemaal maar ferdomd ferwarrend hoor..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 juli 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 18:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

True. Maar het geraamte van de ploeg staat er in feite al.
Welk geraamte dan volgens jou?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 19:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Welk geraamte dan volgens jou?
De as van het elftal

Vermeer, Van Beek, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra, Kuyt.

Zoiets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door T-FeYeN00rD --
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Aan Gio te horen heb ik hem een heel groot vertrouwen zo ook in kuyt.Waar het bij ook om gaat is Hoe spreek je zelf hard op uit van wat je er van vind.Kuyt zijn uitspraak met clasie dat hij de bal tegen zijn gezicht kreeg ,en riep Door gaan want dat komje ook in de wedstrijden tegen.En Gio ,als de dialoog niet helpt moet ik bepaalde mensen op de bank zetten of op de tribune kunnen ze plaats nemen.Kijk dat zijn klijn dingetjes waar voetballer die denken zo Ik ben geland dat was het de rest gebeurd van zelf ,dus niet.Alsje een top salaris verdiend dan neem ik aan dat er ook top spelers gekocht gehuurd worden en daar ook naar presteren.Nu hoop ik ook dat passen en vrijetrappen ook meer rendabeler gaan worden ,zo de korners en strafschoppen.ook een verdediger moet goed kunnen scoren met een strafschop.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Ben jij een buitenlander Fer, die alles eerst door een vertaalmachine dondert..(?)
Barabas
 Barabas - zondag 19 juli 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Interpunctie is ook nog zo'n ding.... altijd lastig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Pffffff nou inderdaad. Ik weet niet waar te beginnen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Ik zal eigenlijk nooit iemand 'aanvallen' op zijn taalfouten maar krijg bij hem het idee dat ie het er om doet..
Barabas
 Barabas - zondag 19 juli 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Achteraan he.... 😁
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Knerp
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:35   quote  deeplink  
😂
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 juli 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 19:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De as van het elftal

Vermeer, Van Beek, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra, Kuyt.

Zoiets.
Ik zou El Ahmadi laten gaan als er een club komt en daar Gustafson voor in de plek zetten ...
daan limbos
 daan limbos - zondag 19 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Wie kan ons vertellen hoe goed Gustafson eigenlijk is? Waarschijnlijk had nog nooit iemand op dit forum van hem gehoord. In de spits? Meen gelezen te hebben dat hij er de laatste 16 wedstrijden i ingeschoten heeft en in het Zweeds jeugdelftal maakte hij nauwelijks minuten. Is misschien best een goede speler, maar beter dan Sleegers, Schuurman of Nieuwkoop? Feit is dat we 2 goede verdedigers nodig hebben en toch ook een spits, want alleen Dirk schiet ons niet naar het ksampioenschap. We werden gisteren weer pijnlijk met de neus op de feiten gedrukt. Graag twee verdedigers van het kaliber van Anholt en Botteghin aan de selectie toevoegen en Finnbogarson voor de spitspositie halen. Vervolgens onder luid gejuich Wilkshire, Nelom, Immers, Manu, Kazim, Manu, Vilhena en Boetius de Kuip uitjagen. En als hij weg wil El A ook laten gaan.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 21:44   quote  deeplink  
Eens
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 21:29 schreef daan limbos het volgende:
Wie kan ons vertellen hoe goed Gustafson eigenlijk is? Waarschijnlijk had nog nooit iemand op dit forum van hem gehoord. In de spits? Meen gelezen te hebben dat hij er de laatste 16 wedstrijden i ingeschoten heeft en in het Zweeds jeugdelftal maakte hij nauwelijks minuten. Is misschien best een goede speler, maar beter dan Sleegers, Schuurman of Nieuwkoop? Feit is dat we 2 goede verdedigers nodig hebben en toch ook een spits, want alleen Dirk schiet ons niet naar het ksampioenschap. We werden gisteren weer pijnlijk met de neus op de feiten gedrukt. Graag twee verdedigers van het kaliber van Anholt en Botteghin aan de selectie toevoegen en Finnbogarson voor de spitspositie halen. Vervolgens onder luid gejuich Wilkshire, Nelom, Immers, Manu, Kazim, Manu, Vilhena en Boetius de Kuip uitjagen. En als hij weg wil El A ook laten gaan.
Weer grotendeels eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 21:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou El Ahmadi laten gaan als er een club komt en daar Gustafson voor in de plek zetten ...
Wat mij betreft prima. Maar tis dus niet meer zo dat nog een heel elftal gekocht moet worden. Het geraamte staat er zoals gezegd. Sterker nog, der moeten der meer weg dan er bij hoeven te komen.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 21:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat mij betreft prima. Maar tis dus niet meer zo dat nog een heel elftal gekocht moet worden. Het geraamte staat er zoals gezegd. Sterker nog, der moeten der meer weg dan er bij hoeven te komen.
Ook eens.
Maar er moeten er redelijk wat weg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 juli 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 21:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Ook eens.
Maar er moeten er redelijk wat weg.
Jep. Selectie is te groot. Streven naar een mannetje of 23. We zitten momenteel op 29. En dan komt naar het zich laat aanzien nog wat bij ook..
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jep. Selectie is te groot. Streven naar een mannetje of 23. We zitten momenteel op 29. En dan komt naar het zich laat aanzien nog wat bij ook..
Helemaal eens, en dan kun je ook wat.
sterker nog .
Dan is alles mogelijk.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Nou je bent de enigste die loopt door te zeiken Renato ,en fouten kan ik zelf weinig vinden. Mischien vindje het wel verwarrend allemaal wat ik over onze grote vriend Martin schrijft het blijkt dan toch een vergissing te zijn. Alsje je zelf erger aan het feit dat Mathijsen niet meer in de ploeg van Feijenoord thuis hoord ,en hem dan toch nog een kontrakt wil geven .in eigen belang om dat het zo aardige gozer is weet ik veel verder maar het is niet in het belang van de club.En dan komt de rest ook weer boven drijven bij mij, mischien niet bij jouw.Maar ik heb al het een en ander uitgelegd dus tel het maar op ,iik ben er klaar mee.Iedereen krijgt bij mij een kans ,als ik dan weer andere dingen hoor wat niet in het belang van de club is .Ga je de hele boel analiseren van af het begin, dan komje tot de conklusie dat die man maar wat doet het is een goot. Koeman Rutten en nu Gio en tussen Door Mathijsen,
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 22:22   quote  deeplink  
En sorry Renatoooo maar kan geen fouten vinden moet toch beter mar naar de opticien gaan.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 22:23   quote  deeplink  
En een lettertje vergeten lekker belangrijk voor jouw toch doeiiiiiiii.
ras
 ras - zondag 19 juli 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Ik vind dat feyenoord voor de defensie Pele van Anholt en Eric Botteghin moet halen en als spits denk ik dat Alfred Finnbogasson een hele goede zet zou zijn. Dirk Kuijt kan het voorin niet alleen en in het ergste geval als hij geblesseerd raakt, heb je weer het probleem van vorig seizoen: een gebrek aan scorend vermogen dat feyenoord vaak de das om heeft gedaan en heel veel punten heeft gekost. Dat mag nu niet weer gebeuren en hier mag de directie niet aan voorbijgaan.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Als de oude garde je wat probeerd uit te leggen word het ineens wartaal en ingewikkeld voor je.Het is ook een kwestie van aan nemen en luisteren wat anderen oudjes daar van vinden maar die wijsheid hebje waarschijnlijk niet mee gekregen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2401690