|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:Ik zou overigens Botteghin en van der Heijden halen. Heb je de hele verdediging meteen op orde. mee eens , dan nog een spitsie erbij en we kunnen beginnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn idee. En de beste speelt uiteindelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zou nog voor een speler als bijv. Rafael Tolói van Sao Paulo kunnen gaan, net ff wat beter, maar anders moet je snel de knoop doorhakken en wat doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 12:19 schreef VVout het volgende:Je zou nog voor een speler als bijv. Rafael Tolói van Sao Paulo kunnen gaan, net ff wat beter, maar anders moet je snel de knoop doorhakken en wat doen. kan , ik zou mijn kaarten op bottegin zetten , heeft geen aanpassings problemen en heeft bewezen een goede verdediger te zijn , daarbij zal hij niet al te veel kosten al houd groningen zijn poot stijf maar dat is het spel |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
en je verhuurd dammers misschien terug aan hun |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 12:19 schreef VVout het volgende:Je zou nog voor een speler als bijv. Rafael Tolói van Sao Paulo kunnen gaan, net ff wat beter, maar anders moet je snel de knoop doorhakken en wat doen. kost meteen weer een klap salaris. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vergeet niet dat hij Europeaan is Stylzz. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 12:12 schreef VVout het volgende:Botteghin een optie en van der Heijden speelt gewoon alle wedstrijden zowat mee, afgelopen jaren bij Vitesse dus kan niet echt slecht zijn. Zeker de 2e seizoenshelft heeft Vitesse goed gepresteerd en hij maakte daar deel van uit. Je moet nu wel gaan voor versterking en één van beide of allebei zou kunnen, zolang er geen betere opties worden aangedragen is dit er één. Ben ik zeker wel met je eens maar snap niet dat als die van der Heijden werkelijk zo goed is dat ie nu clubloos is of heeft tie te hoge eisen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die willen nog meer geld..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Italiaans paspoort zeker? Die Rafael Tolói ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
pak je die linksback van ado erbij en hebben we gelijk een goede back de komende jaren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Juist, voor daar waarschijnlijk door de mand gevallen maar dat was Pelle ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vertegenwoordigd een transferwaarde van 5milj. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Patrick Bamford zou op het lijstje van Feyenoord staan,ook Norwich,Villa,Palace en St Etienne hebben interesse in de spits van Chelsea. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie van Chelsea is moet ie wel goed zijn😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Everton kan je ook aan het lijstje gegadigden toevoegen voor Bamford overigens lees ik net.. Is het voor huren..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:Patrick Bamford zou op het lijstje van Feyenoord staan,ook Norwich,Villa,Palace en St Etienne hebben interesse in de spits van Chelsea. Als er ook maar een hele kleine mogelijkheid is: DOEN! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beste nieuws van vandaag: Jack Speknek met zijn dikke varkenskop verlaat de publieke omroep en gaat werken voor een commerciële omroep. Halverwege september is hij opgerot..... Heerlijk vooruitzicht! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bron is wel heel schimmig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We doen maar gewoon wat we meestal doen... beetje in het duister tasten.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:20 schreef Barabas het volgende:Beste nieuws van vandaag: Jack Speknek met zijn dikke varkenskop verlaat de publieke omroep en gaat werken voor een commerciële omroep. Halverwege september is hij opgerot..... Heerlijk vooruitzicht! Bij Fox zeker, lekker dan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sport 1, gaat ie daar ook zijn praatprogramma's voortzetten? Zal wel denk ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als ik maar niet meer naar die volgevreten rotkop hoef te kijken!
Ik dacht in eerste instantie dat Tarik Z. hem evenzeer beu was als ik.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 10:38 schreef SCF Leiden het volgende:Galatasaray wil Terence Kongolo huren met een optie tot koop. Volgens de Turkse krant Fotomac heeft de topclub een bod neergelegd van 1,25 miljoen euro om de talentvolle verdediger voor één seizoen te huren. Met een lange aanloop WOEHAHAHAHAHAAAAA Volgens mij is dat suikerfeest té goed gevierd daar! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er was ook enige interesse in Vincent Aboubakar,weet iemand daar nog meer van? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Interessant trouwens. MEesten willen liever Botthegin ipv vd Heijden, terwijl die jonger, goedkoper en betere cijfers kan overleggen de laatste tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay dan is het dus toch niet zo'n verkeerde misschien.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:Interessant trouwens. MEesten willen liever Botthegin ipv vd Heijden, terwijl die jonger, goedkoper en betere cijfers kan overleggen de laatste tijd. Botteghin is ouder en heeft meer ervaring. Lijkt mij beter gezien de gemiddelde leeftijd van de verdedigers die nu al in de selectie zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
8 jaar eredivisie ervaring.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En de rest van de verdediging heeft met zijn tienen ook 8 jaar Eredivisie ervaring. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Is ook wat waard Kongolo en van Beek hebben dat samen niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Botteghin+vd Heijden? links en een rechtspoot,en 1 daarvan transfervrij..optie? Kan van Beek event.naar rechts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep,heb ergens gelezen dat van Geel hem kan huren met optie koop. Kan links,rechts en in de spits maar verder niets meer vernomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van der Heijden is linksbenig, kan dus niet de vervanger zijn van van Beek lijkt me? Vind het geen meedogenloze verdediger. Beetje een slapjanus. Voor back-up van Kongolo oke. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad... Leek me al sterk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jan Arie van de Heijden vitesse,transver vrij, Martin blijf er metje vingers van af AUB .KOOP Botegin AUB Ik smeek het je please niet doen.Transvervrij ,vraagje je nu nooit af waar om? Om dat het niets is Martin het kost weer geld, geld Martin daar benje gek op . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:Acht jaar eredivisie, wilde zelf weg. 150 wedstrijden voor Vitesse gespeeld. Vorig seizoen 32 wedstrijden in de basis. Transferwaarde ca 3 miljoen Is wel een linkspoot. Dit is zijn vriendin [ afbeelding ] Vriendin is goedgekeurd. De speler ken ik nauwelijks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:Ik zou overigens Botteghin en van der Heijden halen. Heb je de hele verdediging meteen op orde. Botteghin is top. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 16:41 schreef MMM het volgende:Van der Heijden is linksbenig, kan dus niet de vervanger zijn van van Beek lijkt me? Vind het geen meedogenloze verdediger. Beetje een slapjanus. Voor back-up van Kongolo oke. Ik vind hem opbouwend een van de betere in onze mickey mouse competitie, medogenloos is ie helaas niet nee ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind hem opbouwend een van de betere in onze mickey mouse competitie, medogenloos is ie helaas niet nee ... Die gast laat vaak zijn man lopen, als inschuivende man nuttig, maar volgens mij spelen wij zo niet. Maar dat terzijde.... Oh ja, had ik hem al reserveneus van FC Arnep genoemd? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind Van der Heijden geen wereldspeler, maar als ie transfervrij over wil komen is het wel een optie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uit mijn hoofd een jaar of 27, is nog een keer te verkopen en nu dringend te gebruiken. Ik denk dat je beter niet te lang kunt twijfelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je gaat geen betere deal vinden qua prijs/kwaliteit, mee eens. Maar goed, of hij naar Feyenoord wil komen, valt nog maar te bezien.. |
|
|
|