BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 09:36 schreef brettemerton het volgende:
van der heyden laten schieten en vol gaan voor Botteghin.
zitten weer achter de verkeerde aan omdat deze transfervrij is.
trek die portemonnaie maar open en koop 1 of 2 fatsoenlijke spelers
Als dat een haalbare optie is met enigszins reële perspectieven de beter optie, anders zal je op moeten schieten met v.d. Heyden en Botteghin omdat je anders niet klaar bent om je seizoen te beginnen. Ik zie het dan gebeuren dat we weer alles gaan laten liggen bij de seizoensstart, weer en tja dat willen we niet hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 09:53   quote  deeplink  
Als dat zo is ben ik wel ff klaar met Feyenoord. Een ezel stoot zich niet twee keer tegen dezelfde steen, nee Feyenoord gaat het dan voor de derde keer op rij doen. Dat getuigd dan niet echt meer van professionaliteit..
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Klaar met Feyenoord op zich natuurlijk nooit, maar drie maal is scheepsrecht dus...
het kale mannetje
 het kale mannetje - dinsdag 21 juli 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Er is geld en ze weten dat we zeker versterkingen nodig hebben om goed dit seizoen te starten.

Achter de schermen zullen ze druk bezig zijn met versterkingen.
JanM
 JanM - dinsdag 21 juli 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Botteghin aangeboden bij PiSVee maar niet haalbaar ???
de Lege Geaen
 de Lege Geaen - dinsdag 21 juli 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Kramer, deal is nog niet rond!
Ake, huren!
Bottegin kopen
Van wolfswinkel kopen!
de Lege Geaen
 de Lege Geaen - dinsdag 21 juli 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Van wolfswinkel ruilen met kazim
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 10:01 schreef VVout het volgende:
Klaar met Feyenoord op zich natuurlijk nooit, maar drie maal is scheepsrecht dus...
Eens, bij wijze van natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 10:40 schreef de Lege Geaen het volgende:
Van wolfswinkel ruilen met kazim
Yeah right, keep on dreaming..
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Te laat lijkt het .
PSV gaat de markt op.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 21 juli 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Klaar met Feyenoord? Beetje rare uitspraak. Misschien straks wel klaar met de mensen die een beleid voeren waar normale mensen niets van begrijpen.. Ik zou zeggen: als eind Juni de training voor het nieuwe seizoen begint moet de selectie rond zijn, misschien één of twee mutaties daarna, maar dat moet het zijn:. Begrijp nog steeds de aankoop van Gustafson niet als je hier Schuurman, Sleegers en Nieuwkoop hebt lopen. Is hij beter dan deze jongens? Verdedigers waren nodig, maar eerst nu wordt daaraan wat gedaan. Een aanvaller? Onze directie schijnt doelpunten niet zo belangrijk te vinden. Zien kennelijk in Kazim, Te Vrede en Achabar nog steeds de ideale spitsen. Als de situatie zo blijft ben ik klaar met deze directie, maar nooit met onze club. Feyenoord is meer dan de mensen die momenteel het beleid bepalen.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 11:14   quote  deeplink  
PSV past voor Bottegin.
Past niet in t profiel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 11:12 schreef daan limbos het volgende:
Klaar met Feyenoord? Beetje rare uitspraak.
Als je iets verder had gelezen had je mijn uitleg gezien. Klaar met Feyenoord nooit natuurlijk, want dat roodwitte bloed stroomt door de aderen..
Bedoelde ermee aan te geven dat ik er wel klaar mee ben om na twee seizoenstarten dit nog een keer mee te moeten gaan maken..
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Je wil het nog een kans geven zonder te veel te zeuren, maar na een derde fail zullen er toch daden gesteld moeten gaan worden. Dus laten we afwachten wat er in het verschiet zit, maar ben me denk ik zoals enige wel aan het verbijten.
brettemerton
 brettemerton - dinsdag 21 juli 2015 - 11:24   quote  deeplink  
ik hoor bij PEC wel hele leuke namen voorbij komen.
Voor Quincy Owusu. Wel een heel leuke vleugelspits. Daar kunnen die van ons een puntje aan zuigen
https://www.youtube.com/watch?v=vcK2sfrzV-0
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Zo zal er bij elke club iets zijn waar je denkt, jammer dat. Je kan niet alles hebben, maak me nu meer zorgen in verdedigend opzicht.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Gio ook..
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - dinsdag 21 juli 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Als Van Geel dit ziet..... Transfervrije spelers 😛

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/446492/de-tien-interessante-transfervrije-nederlandse-spelers.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=feyenoord
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Ja, ik zou voor Khalid gaan als ik hem was.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Denk dat er zo iemand nog gaat beweren hier dat we Emanuelson moeten halen..😉
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Brama al gebeld?
Of is hij nog in gesprek met de Zeeuw?
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:33 schreef RenatoBos het volgende:
Denk dat er zo iemand nog gaat beweren hier dat we Emanuelson moeten halen..😉
Zit nou nog in de kroeg, ff wachten tot ie daar achter komt.
Chiappucci
 Chiappucci - dinsdag 21 juli 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Zit nou nog in de kroeg, ff wachten tot ie daar achter komt.
Ja ik ben uit de kroeg.....Emanuelsson inderdaad transfervrij.....halen voor de linkerflank. Die gozer zou toch nog wel wat kunnen.....Waarom duurt het allemaal zo lang. Kom op Martin. Over 2 weken begint de competitie en dan beginnen we weer met een 1-1 tegen Utrecht. En dan niet op 31 augustus om 23.55 met Demi de Zeeuw aankomen graag....
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Dus ook welkom, en ja heb het ook gelezen en moet het allemaal nog ff laten bezinken. Pffff, dadelijk moeten ze nog extra groten Feyenoord petjes laten maken, vind je het raar dat ik daar in tweestrijd zit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 09:36 schreef brettemerton het volgende:
van der heyden laten schieten en vol gaan voor Botteghin.
zitten weer achter de verkeerde aan omdat deze transfervrij is.
trek die portemonnaie maar open en koop 1 of 2 fatsoenlijke spelers
Waarom de een uitsluiten?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:48 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ja ik ben uit de kroeg.....Emanuelsson inderdaad transfervrij.....halen voor de linkerflank. Die gozer zou toch nog wel wat kunnen.....Waarom duurt het allemaal zo lang. Kom op Martin. Over 2 weken begint de competitie en dan beginnen we weer met een 1-1 tegen Utrecht. En dan niet op 31 augustus om 23.55 met Demi de Zeeuw aankomen graag....
een halve Franse Zeeuw heb je ook niets aan.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

een halve Franse Zeeuw heb je ook niets aan.
Proest.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Ik hou wijselijk mijn mond.
impreza
 impreza - dinsdag 21 juli 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Kramer vandaag nog halen
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Nee Renato ik begrijp je volkomen gozer,je hebt gewoon gelijk je word er moedeloos van M.v.Geel en konsorten gaan het ook dit jaarniet maken,ik zei in hèt begin al ik krijg straks medelijden met Gio want aan hem ligt het helemaal niet.Let op wat ik je zegt we worden weer nipt 3e helaas.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Maar Gio zal toch ook wel zijn zegje doen bij Martin, die heeft maar te luisteren naar de eisen van Gio..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Als Gustafson als spits zou spelen dan moet hij ook kunnen scoren uit moeilijke situaties.wanneer dat zo is geef ik ons een goede kans ,verdedigers is eigenlijk niet zo n punt vind ik zelf.Maar bij God ik weet niet hoe hij gaat spelen ja met de punt naar achter,is dat het dan ,dan magje daar wel heel goed op trainen want dan krijg je enorme ruimte achter in.Daar om ook die verdedigers maar die hadden we allang nodig dat i niks nieuws nu nood zakelijk.Wat een afgang die man veel te laat mt alles.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Hoe zit het met de supporters, gaan hier ook niet blij van worden als er niets gebeurt.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Ze hadden gewoon goed moeten investeren in Guidettie Gufstafson en Vejinovic en botteghin, ziyech.en geen Kaziem en Wilkshire en dan had hij Mathijsen ook nog een kontrakt willen geven blind paard.MMet de bovenste vijf had je gewoon aanvallend voetbal kunnen spelen en voor de titel kunnen gaan,ddan had je een ijzersterk elftal gehad.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Binnen nu en 2,5 week de verdediging versterken, dan geloof ik het nog en anders zie ik het mis gaan wat natuurlijk onverteerbaar is.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Maar niet goed dus ,ik begrijp mensen als ze zeggen ik ben even klaar met Feijenoord, zij bedoelen met V. GEEL en konsorten, en zo is het ook.ook.Jongens dit slaat helemaal nergens op dit is gewoon problemen op je hals halen.Dan begrijp ik ook dat de ploeg uitgeblust aan het einde van het seisoen.en dan halverwege na nederlaag op nederlaag gaan de kopie hangen .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Helemaal eens beste Wout je ziet het goed,en ligt er nog aan watje binnen haald.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Een kwalitatief goede spits is net zo belangrijk als een kwalitatief verdediger.Theo de tank, Bennie wijnstekers,Hasil enzv.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Die spits is veel minder belangrijk.
11 spelers die potentieel een doelpunt kunnen maken.
Geen 11 potentiële verdedigers.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Nou nee hoor dat had je gedacht niet dus,Renato je moet goed lezen en begrijpen hoe de vork in de steel zit.M.v.Geel heeft zogenaamd keiharde afspraken om zo veel mogelijk geld binnen te halen .Door verkoop van onze goede spelers.Wanneer dat in een vervooruitzicht al bekend was, en daar bedoel ik mee ook de tegoeden van de knvb, en zij daar op ingespeeld hadden, dan had je nu een kampioens elftal in het verschiet gehad, honderd procent zeker, datje de beker had kunnen pakken. In iedergeval iets nu word het weer niks ben ik bang voor.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Vejinovic de enigste beste aankoop,maar dat is mijn extreme opvatting,maar wel de beste.Met in oogaanschouw wat ik zelf voor elftal zou neer zetten naar de mogelijkheden die aanwezig waren.zie boven recentIe.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Dan hadden zij nog geld overgehad ook dus ik bereken van af de tegoeden van knvb en clasie en mischien zie ik nog wat over het hoofd.Clasie die opbrengst gaat nog wat van af ,dan houd je met dat te goed knvb 17miljoen over ,nou kanje toch wel wat mee dacht ik zo, maar
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Geld is er genoeg.
Salaris budget even niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Maar ik word zo een langspeelplaat.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Met een tik erin..😉
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Ja ben ik het wel mee eens gedeeltelijk Stylzz ,het middenveld moet dan wel een persoon hebben die ook kan scoren .Dus geen Amadie of Immers,Gustafson is mijn enige hoop met Vejinovic ,Kuyt op de flank ,en stuwen naar voren van uit de achterhoede.Die gasten hoeven alleen elkaar goed in de gaten te houden en afspraken maken,valt niet mee in het begin maar dan hebje een basis nu lijkt het nergens op.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Is er inmiddels al sprake van een aanstaand Lexit?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:16 schreef Fer 1 het volgende:
Nou nee hoor dat had je gedacht niet dus,Renato je moet goed lezen en begrijpen hoe de vork in de steel zit.M.v.Geel heeft zogenaamd keiharde afspraken om zo veel mogelijk geld binnen te halen .Door verkoop van onze goede spelers.Wanneer dat in een vervooruitzicht al bekend was, en daar bedoel ik mee ook de tegoeden van de knvb, en zij daar op ingespeeld hadden, dan had je nu een kampioens elftal in het verschiet gehad, honderd procent zeker, datje de beker had kunnen pakken. In iedergeval iets nu word het weer niks ben ik bang voor.
Ik geloof hier echt niet in, van Geel heeft zeker in eerste instantie geld binnen moeten halen, daar lag de prioriteit, met nadruk op lag. Die periode ligt nu achter ons, we zijn weer gezond op de lening van de VvF na, maar die mag in stilte worden afgelost zeg maar. Daar ligt voor Feyenoord de druk niet. Nu moet van Geel gaan zorgen voor een elftal dat kan gaan meedoen om de bovenste plekken. Je kan niet zeggen dat hij een elftal moet gaan neerzetten dat kampioen MOET worden want dat geld hebben we simpelweg niet te besteden, zeker niet ten opzichte van onze twee directe concurrenten, dat kost nog wat langer tijd. We komen uit een heel diep dal en we zijn inmiddels een heel eind op weg om daar uit te komen en die credits zijn onder andere aan van Geel te geven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:33 schreef Barabas het volgende:
Is er inmiddels al sprake van een aanstaand Lexit?
Als je hier leest al een aantal maanden Bas..
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Ik geloof ik het gel*l van de bovenste plank is Fer.

Het klopt niet met de feiten en het is een opruiend verhaal.

Raakt kant noch wal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door Barabas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2340040