BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:16 schreef Fer 1 het volgende:
Nou nee hoor dat had je gedacht niet dus,Renato je moet goed lezen en begrijpen hoe de vork in de steel zit.M.v.Geel heeft zogenaamd keiharde afspraken om zo veel mogelijk geld binnen te halen .Door verkoop van onze goede spelers.Wanneer dat in een vervooruitzicht al bekend was, en daar bedoel ik mee ook de tegoeden van de knvb, en zij daar op ingespeeld hadden, dan had je nu een kampioens elftal in het verschiet gehad, honderd procent zeker, datje de beker had kunnen pakken. In iedergeval iets nu word het weer niks ben ik bang voor.
Dit dus...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:19 schreef Fer 1 het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Vejinovic de enigste beste aankoop,maar dat is mijn extreme opvatting,maar wel de beste.Met in oogaanschouw wat ik zelf voor elftal zou neer zetten naar de mogelijkheden die aanwezig waren.zie boven recentIe.
Vejinovic is zeker een beste aankoop, maar de waarde van Kuijt schat ik nog groter in. Zeker voor Gio in het veld..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:
Geld is er genoeg.
Salaris budget even niet.
Stom gesteld misschien van mij, maar dan kun je toch geld overhevelen..(?)
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Logische logica Renato

Is het bier een beetje te zuipen daar?
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dit dus...
Of het gelul kan je over twisten, dat er zuinig met Zeeuwse voorzichtigheid alles aangegaan wordt niet en dat kan je wederom een slechte start van het seizoen opleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door VVout --
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Als Lex en Kazim nog verkocht worden dan geeft dat de benodigde ruimte in het salarisbudget.

Volgens mij gaat die reserveneus uit Arnep spoedig tekenen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:52 schreef Barabas het volgende:
Logische logica Renato

Is het bier een beetje te zuipen daar?
Wetende dat ik nooit drink, heb ik me net een kratje Mythos radler aangeschaft, lekker fris spul en lekkerder dan de Amstel Radler..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 14:58   quote  deeplink  
8_8ac0ea09b0.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Ik vrees dat er maar mee weinig vertrekt en de ruimte in het salarisbudget nihil blijft.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 21 juli 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:54 schreef Barabas het volgende:
Als Lex en Kazim nog verkocht worden dan geeft dat de benodigde ruimte in het salarisbudget.

Volgens mij gaat die reserveneus uit Arnep spoedig tekenen.
Afgezien van het feit dat ik de bedragen in dat transferlijstje aan het begin van dit topic ietwat opportunistisch vind, zou je met de verkoop van zo`n 6 overbodige spelers ruim 13 miljoen op kunnen halen. Samen met het geld van Clasie en het geld wat er nog (een beetje) was, zou je naar eredivisiebegrippen een topteam samen kunnen stellen, met enkele gerichte aankopen. Hopelijk komt het nog zo ver. De mogelijkheden zijn er gewoon. Dit in tegenstelling tot vorig seizoen....
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:05 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik de bedragen in dat transferlijstje aan het begin van dit topic ietwat opportunistisch vind, zou je met de verkoop van zo`n 6 overbodige spelers ruim 13 miljoen op kunnen halen. Samen met het geld van Clasie en het geld wat er nog (een beetje) was, zou je naar eredivisiebegrippen een topteam samen kunnen stellen, met enkele gerichte aankopen. Hopelijk komt het nog zo ver. De mogelijkheden zijn er gewoon. Dit in tegenstelling tot vorig seizoen....
Vind ik dus ook ja.
het kale mannetje
 het kale mannetje - dinsdag 21 juli 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Mathijsen Boulahrouz Schaken en Clasi zijn vertrokken daarom denk ik dat er wel degelijk salaris budget is.

Marco en dirk zijn er voor terug gekomen en die zullen ook wel een mooi salaris hebben.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Stom gesteld misschien van mij, maar dan kun je toch geld overhevelen..(?)
Ja, dat zou je verwachten, maar dat zou vast niet zo simpel zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:05 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik de bedragen in dat transferlijstje aan het begin van dit topic ietwat opportunistisch vind, zou je met de verkoop van zo`n 6 overbodige spelers ruim 13 miljoen op kunnen halen. Samen met het geld van Clasie en het geld wat er nog (een beetje) was, zou je naar eredivisiebegrippen een topteam samen kunnen stellen, met enkele gerichte aankopen. Hopelijk komt het nog zo ver. De mogelijkheden zijn er gewoon. Dit in tegenstelling tot vorig seizoen....
Eens, maar nu de belangstelling van anderen nog dan, daar schijnt het toch te stoppen of ligt van Geel hierin dwars..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, dat zou je verwachten, maar dat zou vast niet zo simpel zijn.
'nood breekt wetten'..(?)
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:05 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik de bedragen in dat transferlijstje aan het begin van dit topic ietwat opportunistisch vind, zou je met de verkoop van zo`n 6 overbodige spelers ruim 13 miljoen op kunnen halen. Samen met het geld van Clasie en het geld wat er nog (een beetje) was, zou je naar eredivisiebegrippen een topteam samen kunnen stellen, met enkele gerichte aankopen. Hopelijk komt het nog zo ver. De mogelijkheden zijn er gewoon. Dit in tegenstelling tot vorig seizoen....
Je vergeet voor het gemak wel te vermelden dat 4 van deze 6 spelers onverkoopbaar zijn.

Alleen voor Lexit en De Bonkige Zeurkous kunnen we misschien nog wat vangen. Dus als je van die 13 miljoen 10 miljoen afhaalt dan kom je met je rekensom meer in de buurt van de realiteit.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:05 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik de bedragen in dat transferlijstje aan het begin van dit topic ietwat opportunistisch vind, zou je met de verkoop van zo`n 6 overbodige spelers ruim 13 miljoen op kunnen halen. Samen met het geld van Clasie en het geld wat er nog (een beetje) was, zou je naar eredivisiebegrippen een topteam samen kunnen stellen, met enkele gerichte aankopen. Hopelijk komt het nog zo ver. De mogelijkheden zijn er gewoon. Dit in tegenstelling tot vorig seizoen....
Al zou je er maar drie miljoen voor krijgen , dan blijft de conclusie hetzelfde.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Dan ga je er nog steeds van uit dat er daadwerkelijk interesse op gang komt voor die 4. We raken ze niet kwijt en hun contracten ontbinden kost nog veel meer geld. Je rekent je te rijk als je denkt dat het allemaal wel gaat lukken.

Heb je bijvoorbeeld ook maar één keer gelezen over interesse in die spelers. Om nog maar te zwijgen over hoe aantrekkelijk het is om voor Feyenoord te komen spelen? Dit jaar een jonge Scandinavische speler, vorig jaar een ontheemde voormalig Turkse international. We spelen niet eens Europees voetbal en hebben feitelijk gezien al heel erg lang geen enkele prijs gewonnen.

Kunnen we allemaal Feyenoorders zijn, maar dit zijn de feiten.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Moet jij toch weten als ondernemer.
Glas-half-vol-half-leeg.png
Met een van de twee kom je nergens.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Daarbij komt daadkracht.
Harde keuzes maken en duidelijk ventileren.
Niemand hier weet welke spelers Feyenoord wil lozen, en dat zegt veel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Klopt velen willen immers onze held Lex lozen terwijl we vanuit de staff ook hebben vernomen dat ze hem weer niet kwijt willen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:52   quote  deeplink  
(Lees mijn held)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Wat direct clubs afschrikt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
jt3u4j.jpg
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Ik denk dat we ons nog steeds veel minder kunnen permiteren dan menigeen denkt. We zijn voorlopig nog afhankelijk van de Nee-lommen en Wilksheres van deze wereld. Knap dat Van Geel Vejinovic heeft weten te strikken, maar blij zijn met een matige speler als Kanarie Vanderheijden geeft heel duidelijk aan waar we staan in het proces.

Gelukkig is er onder de huidige directie een onomkeerbare stijgende lijn ingezet. Nu nog knopen doorhakken mbt een nieuw stadion, verder saneren en dan komen we eindelijk in de situatie dat het glas altijd vol is.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 16:10   quote  deeplink  
En zo is er altijd wel wat ,excuus excuus excuus deze langspeelplaat is nog veel erger,mmaar wel geld voor Kaziem Wilkshire Mathijsen ging net niet door .
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:59 schreef Barabas het volgende:
Ik denk dat we ons nog steeds veel minder kunnen permiteren dan menigeen denkt. We zijn voorlopig nog afhankelijk van de Nee-lommen en Wilksheres van deze wereld. Knap dat Van Geel Vejinovic heeft weten te strikken, maar blij zijn met een matige speler als Kanarie Vanderheijden geeft heel duidelijk aan waar we staan in het proces.

Gelukkig is er onder de huidige directie een onomkeerbare stijgende lijn ingezet. Nu nog knopen doorhakken mbt een nieuw stadion, verder saneren en dan komen we eindelijk in de situatie dat het glas altijd vol is.
Hier sla je de plank dus volledig mis.
Want dat is nu juist wel goed geventileerd , over wat financieel kan en niet kan.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Dit is een Stevie Wonder beleid,zzijn muziek is goed voor de rest heBje niet veel aanhem,Mooie praatjes vullen geen gaatjes.De kleuter klas kunje wat wijs maken maar mij niet.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 16:12 schreef van geil het volgende:

[..]

Hier sla je de plank dus volledig mis.
Want dat is nu juist wel goed geventileerd , over wat financieel kan en niet kan.
Nou... Doe het dan maar eens uit de doeken voor me... Hoeveel is het salarisbudget? Hoeveel kunnen we gebruiken voor transfers? Wat zijn de salarissen van de spelers waar we graag vanaf willen? Hoeveel moeten we nog betalen aan de VvF? Hoe lang gaan we daar over doen?
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 16:26   quote  deeplink  
En daarna heb ik nog wel een paar inhoudelijke vragen over de financiële huishouding van de club.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 16:33   quote  deeplink  
We hebben het hier over transfers.
Het salarisbudget is iets meer dan 14 miljoen.
Het transferbedrag wat te besteden is ligt nu tussen de 15 en de 16 miljoen.
Dat zijn de antwoorden die van toepassing zijn en zeer duidelijk zijn aangegeven.
Zelfs is het zo doordat we nu een overschot aan transfergeld hebben we bijvoorbeeld het salaris budget alvast met 1 miljoen verhogen voor drie jaar.en dan drie miljoen minder voor transfers te besteden hebben.
Dit is echter alleen de bedoeling bij n buitenkans.
Het oorspronkelijke plan is om het transferbudget de komende jaren met 1 a 1,5 miljoen te verhogen.Dit kan dus nu evt versneld worden.
Duidelijk overal te lezen , en door van Geel verteld aan de tafel van.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 21 juli 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Als we op deze manier doorgaan, Barabas, lig jij al lang met je oren plat tussen 4 planken voor het glas vol is. Er zit absoluut geen schot in. En niet te veel eer naar deze directie, de echte redders van Feyenoord zijn Pim Hofland en de VVF: En over geld gespreoken. Er was ook nog zoiets als een potje van 7,5 miljoen afkomstig van televisiegelden. Wat gebeurt daar mee? Helaas, openheid van zaken geven is niet het sterkste punt van deze directie en dat geldt ook voor de RvC.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt zich snel te versterken met enkele verdedigers. Nadat bekend is geworden dat Sven van Beek de competitiestart mist van de Rotterdammers is de club direct in gesprek gegaan met Jan-Arie van der Heijden. Martin van Geel hoopt de verdediger snel toe te voegen aan de selectie.
Martijn Krabbendam denkt dat Feyenoord-aanwinst Marko Vejinovic een belangrijk aandeel gaat hebben in de keuze van de 27-jarige verdediger. "Van der Heijden gaat nog even bellen met zijn oud-ploeggenoot van Vitesse, Vejinovic. Als die dat doet zal hij wel over de streep getrokken worden. Hij is namelijk razend enthousiast over de club."

"Uiteindelijk is het natuurlijk de belissing van de speler zelf," vervolgt de journalist vandaag tegenover VI-Radio. "Hij moet gaan bepalen of die zijn droom achterna gaat en kiest voor het buiteland of dat die dat even wil uitstellen voor een periode bij Feyenoord." De clubloze verdediger voelt zich gevleid door de interesse van de Rotterdammers en heeft enkele dagen bedenktijd nodig.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Nou alsje er zo over denkt hebje wel een hoge dunk van je zelf,ik had gelijk getekend Feijenoord is en blijft een top club.Hoe wel andere mensen andere bedoelingen hebben met Feijenoord en zeker geen goede bedoelingen.Daar ben ik zelf heilig van overtuigd helaas.Feijenoord had allang uit de misère kunnen wezen neem voorbeeld Ajax en gemeente ,daar is alles wat dat betreft geregeld.Hier daar en tegen hebben ze weinig voor het Rotterdamse volk over gewoon triest.Dan hebje de media bv onze vriend Johan Derksen,ddie Feijenoord maar matig of zeer slecht aanprijst in ons land,en vind Feijenoord goed voor in de subtop.Al dat zwakzinnige gelul van hem daar krijgt hij goed voor betaald.TTuurlijk zitten wij al jaren in de misère maar enige medewerking van gemeente of haven baronnen of olie boeren hoorje niks ,terwijl dat dik voor de hand moet liggen.Toen er spraken was van een grote jongen zo als ik gelezen hebt in de krant logitech die zou in Feijenoord willen investeren,gelijk las ik weer dat die man een hartinfarckt na bij was toen ze gebeld hadden en verteld over het verleden van Feijenoord bestuur.Nou dat is inmiddels al wel een poosje 70 jaar geleden en constructief veranderd gelukkig.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Feyenoord moet elk jaar openheid van zaken geven.
Je moet het alleen begrijpen.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Stylzz, dat moet ik ook elk jaar en elk jaar overleg je met je accountant hoe ja dat het beste presenteert.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Dat zeg ik toch ook.
Je moet het alleen kunnen lezen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Het is over t algemeen allemaal vrij transparant waar alles heen gaat.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:
Het is over t algemeen allemaal vrij transparant waar alles heen gaat.
http://www.feyenoord.nl/media/6ad67a79b10f265c97dfb9eef6d7c8a9
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 18:03   quote  deeplink  
Tja dat wil ik dan ook wel eens lezen ,maar bochten maken en belasting technis je eigen voor het publiek schoonpraten daar komje allemaal weer later achter.Is het niet zo dat we nu al jaren het zelfde geluid horen ,en wanneer er dan wat binnen komt en te goede hebt dat er dan zeer matig tot zeer slechte transver vrije spelers gehaald worden. Dan kunje net zo goed metje eigen jeugd Door borduren.Resultaat is dan mischien minder maar dan weten wij dat het ook anders kan.wat er nu gebeurd daar wil niemand in mee gaan gewoon ongeloofwaardig maken zij zich zelf.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Ik heb het een beetje doorgenomen Stylzz maar vind deze cijfers goed voor een boekhouder,de gewone man die anders gestudeerd hebben komen daar niet Uit.Het zal best transparant zijn maar mondeling hoorje hier weinig over en ook niet op rijnmond .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Ze zijn allemaal media super Geil maar wat dat betreft hoorje niets.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
De opbrengsten uit de media met goed 6 miljoen zijn eigenlijk ook belachelijk te noemen vind je niet?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Nou dan nemen we jouw indienst dr stylzz jij weet van wanten waar de leek niet uit komt.Want velen begrijpen niet, nu is er geld maar nu kunnen de spelers niet betaald worden vreemd toch?blijven zich dat altijd afvragen.voor jouw duidelijk maar voor anderen minder.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Nou zeker ,nu is Nederland toch niet zo gul met geven wel als het om hun eigen hagje gaat ,de giganten rukkn dan wel je knip leeg.Ik werk nog steeds 60 70 uur per week en kom met een hongerloontje thuis gewoon schaamteloze pooiers zijn het.Ik wil niet discrimineren en dat doe ik ook niet maar alsje ze met de feiten op de neus druk moetje je smoel houden volgens minister zalm ex inmiddels.De bedrijven ook de grote gaan naar de klote en toch komen er 6000 per maand binnen wat moetje er mee.Jij mag voor hun gaan werken en nog belasting betalen ook,en zij zitten lekker thuis met een uitkering.Dan komen ze bij een voetbal club om dat ze een balletje kunnen trappen maar weinig voor de rest presteren.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 18:26 schreef VVout het volgende:

[..]

De opbrengsten uit de media met goed 6 miljoen zijn eigenlijk ook belachelijk te noemen vind je niet?
Ja? Waarom ?
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 19:03   quote  deeplink  
VI meldt interesse Feyenoord in Vlaar als 2de versterking achterin.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 19:05   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat ik naar dat zooitje ga kijken ,nou dacht het even niet dus einde verhaal met die opvreters.Alsje de vroegere wedstrijden van Feijenoord Ajax psv zat te kijken dan zitje ook met spanning te kijken ook al is het mijn club niet .
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja? Waarom ?
Nou als ik gewoon dit stukje b.v. neem is het een schijntje en de verhoudingen gewoon helemaal zoek toch.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/400357_ook-met-inkomsten-uit-shirtsponsoring-blijft-nederland-achter

Ik weet in de titel staat shirtsponsenring, maar de media wordt ook vermeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 19:05 schreef Fer 1 het volgende:
En dan te bedenken dat ik naar dat zooitje ga kijken ,nou dacht het even niet dus einde verhaal met die opvreters.Alsje de vroegere wedstrijden van Feijenoord Ajax psv zat te kijken dan zitje ook met spanning te kijken ook al is het mijn club niet .
Vermoei ons dan hier ook niet.
Bejaarde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2437608