|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:Zit er verder nog verdedigend talent aan te komen? Met name voor de linkerkant, dan wel links in het centrum? Lucas 'de witte Keniaan' Woudenberg ;p Volgens mij staat ie op links (niet zeker). Bijnaam gekregen omdat ie met een conditieloop iedereen op achterstand liet. Klinkt goed toch? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
En over jeugd gesproken, ik hoop dat Fredje ook wat met Sleegers gaat doen aankomend seizoen. Vond het erg jammer niks meer van hem te hebben gezien dit seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 16:44 schreef Sensi het volgende:[..] Lucas 'de witte Keniaan' Woudenberg ;p Volgens mij staat ie op links (niet zeker). Bijnaam gekregen omdat ie met een conditieloop iedereen op achterstand liet. Klinkt goed toch? Linksback ja. Beetje een type Janmaat, maar dan op links dus. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
En we hebben van Deelen trouwens ook nog, die is bij Dordrecht gestald. Maar volgens mij maakt die daar niet echt veel minuten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Van Geel: 'Optie Kuyt houden wij altijd in ons achterhoofd'
Dirk Kuyt sluit een terugkeer bij Feyenoord nog altijd niet uit. De aanvaller sprak onlangs zijn hoop uit dat er in de toekomst nog een mogelijkheid bestaat om in De Kuip te spelen al benadrukte hij wel dat zoiets 'niet alleen aan hem ligt'. Voor technisch directeur Martin van Geel is de spits voorlopig nog geen optie.
'Op dit moment is dat niet aan de orde, omdat hij nog een doorlopend contract bij Fenerbahçe heeft. En ik heb begrepen dat hij het daar fantastisch naar zijn zin heeft', zo lijkt Van Geel een terugkeer deze zomer uit te sluiten tegenover Fox Sports.
Dat de td van Feyenoord de komst van de international onrealistisch acht, betekent overigens niet dat Kuyt geen optie is. 'Het is wel een jongen die wij net als Guidetti altijd in ons achterhoofd hebben zitten', verzekert Van Geel. Zwak gelul van Geel, ga eens scouten en op zoek naar nieuwe interessante spelers in plaats van heel eenvoudig terug te vallen op spelers waar iedereen wel op kan komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Dirk Kuijt, :'(
We hebben Fred Rutten toch al? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Altijd terugvallen op spelers die hier al hebben gespeeld, nooit eens een goede speler scouten en binnenhalen. Amateuristisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Altijd terugvallen op spelers die hier al hebben gespeeld, nooit eens een goede speler scouten en binnenhalen. Amateuristisch. YEP |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Altijd terugvallen op spelers die hier al hebben gespeeld, nooit eens een goede speler scouten en binnenhalen. Amateuristisch. Nee, dat zijn de spelers waar gevraagd naar wordt. Makkelijk om daar conclusies uit af te leiden, want je weet niet wat er achter de schermen gebeurd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Altijd terugvallen op spelers die hier al hebben gespeeld, nooit eens een goede speler scouten en binnenhalen. Amateuristisch. Is dat wel eens anders geweest dan? Scouten hebben ze Feyenoord bij NOOIT geleerd ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Antwoord geven op vragen is tegenwoordig dus geen visie hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 01:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee, dat zijn de spelers waar gevraagd naar wordt. Makkelijk om daar conclusies uit af te leiden, want je weet niet wat er achter de schermen gebeurd. Als je terugkijkt naar de afgelopen jaren, zeg 10 jaar, kan je wel conclusies trekken. Droevig om te zien dat er nooit eens een leuke speler word gescout en gekocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha, ja we hadden ook zo veel te besteden! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 08:20 schreef MMM het volgende:[..] Als je terugkijkt naar de afgelopen jaren, zeg 10 jaar, kan je wel conclusies trekken. Droevig om te zien dat er nooit eens een leuke speler word gescout en gekocht. 1. Zonder geld koop je ook niks. 2. Jij denkt dat de vele 10tallen revelaties uit de jeugdopleiding niet gescout hoefden te worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1 naam is genoeg: Cissé, 3.5 miljoen. En spelers als Ignjatovic en Smolov hebben ook een aantal tonnen gekost aan huursommen.
Het gaat mij erom dat de scouting van Feyenoord van een bedroevend niveau is. Kijk naar een Tadic of een Kostic, hoe kan Groningen wel aan dit soort groeibriljantjes komen? |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Volgend seizoen wordt weer niks denk ik. Als we al voorronde CL halen hebben we totaal niks in de melk te brokkelen, zeker zonder Janmaat en de Vrij. Pellè zie ik ook nog niet snel blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en we gaan natuurlijk niets doen deze zomer. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Altijd terugvallen op spelers die hier al hebben gespeeld, nooit eens een goede speler scouten en binnenhalen. Amateuristisch. wat een gelul zeg , als er geen geld is kan je scouten wat je wil !! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Feyenoord scout juist wel goed, je ziet dat er veel door stroomt uit de eigen jeugd. Men heeft dus bij hele jonge gasten al gezien dat ze potentie hebben. Als gasten wat ouder zijn zijn ze vaak niet meer te betalen of zijn er andere kapers op de kust waar wij niet tegenop kunnen. Wat mij nu wel eens zal benieuwen is of het eindelijk eens gaat lukken om spelers die nu gaan vertrekken voor een aardig bedrag weg te zetten. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
inderdaad ben ik ook hier benieuwd naar , zal lastig zat worden , de vrij en janmaat hebben een aflopend contract |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 10:13 schreef freduc het volgende:inderdaad ben ik ook hier benieuwd naar , zal lastig zat worden , de vrij en janmaat hebben een aflopend contract ik heb net een spits gekocht zien worden voor 10miljoen, nog 1 jaar contract, geen international en 28 jaar.
Dus daar moet wat uit te halen zijn, ondanks dat het verdedigers zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 09:04 schreef MMM het volgende:[..] 1 naam is genoeg: Cissé, 3.5 miljoen. En spelers als Ignjatovic en Smolov hebben ook een aantal tonnen gekost aan huursommen. Het gaat mij erom dat de scouting van Feyenoord van een bedroevend niveau is. Kijk naar een Tadic of een Kostic, hoe kan Groningen wel aan dit soort groeibriljantjes komen? Staat dan weer tegenover dat Pelle ook voor slechts 3 miljoen is gehaald, 63 wedstrijden 54 doelpunten, verder is zo'n beetje onze hele selectie transfervrij bij elkaar gesprokkeld omdat er gewoon geen geld was, je kan dan niet verwachten dat we alleen maar toppers halen. De spelers die gehuurd werden waren ook goedkoop, waardoor dit ook met wisselend succes ging.
Als je het transferbeleid wilt beoordelen moet je het in de hele breedte doen, dus inclusief de jeugdopleiding, Pelle en Guidetti.
Kijk je naar FC Groningen dan hebben zij idd. een paar voltreffers gehad met Tadic en Kostic, kanttekening is wel dat Groningen wél in staat is "gokje" te nemen van een miljoen of meer met dit soort spelers. Zo haalt Groningen ook gewoon een hele hoop middelmaat binnen, of zelfs aanfluitingen zoals die Texeira voor 1,5 miljoen.
Het geld dat de provincie clubjes kunnen riskeren met dit soort transfers hadden wij de afgelopen jaren nu eenmaal niet, met ingewikkelde huurconstructies konden we Pelle (3.000.000) en Immers (800.000€) binnen halen. Dit was wel nadat gebleken was dat dit zekerheidjes waren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 09:30 schreef ViezeFurr het volgende:Volgend seizoen wordt weer niks denk ik. Als we al voorronde CL halen hebben we totaal niks in de melk te brokkelen, zeker zonder Janmaat en de Vrij. Pellè zie ik ook nog niet snel blijven. Van Beek, Kongolo en enkele anderen staan al te trappelen om die posities in te vullen, Indi kan evt. doorschuiven naar het centrum, ik zie geen probleem. Voor die posities hebben we al voldoende alternatieven die bewezen hebben klaar te zijn voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 08:20 schreef MMM het volgende:[..] Als je terugkijkt naar de afgelopen jaren, zeg 10 jaar, kan je wel conclusies trekken. Droevig om te zien dat er nooit eens een leuke speler word gescout en gekocht. Pelle? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Allemaal groeibriljantjes Fer en Wijnaldum goed verkocht....mwha zo slecht doen we het allemaal nog niet! |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 11:04 schreef moa het volgende:[..] Van Beek, Kongolo en enkele anderen staan al te trappelen om die posities in te vullen, Indi kan evt. doorschuiven naar het centrum, ik zie geen probleem. Voor die posities hebben we al voldoende alternatieven die bewezen hebben klaar te zijn voor Feyenoord 1. Klaar voor Feyenoord 1. Maar ook klaar voor een kampioenschap? Klaar om de voorrondes door te komen van de CL, of iets te doen in de EL?
Dat is het punt, als we volgend jaar weer moeten knokken om tweede te worden, zie ik de progressie niet. Gelukkig wachten we ook nog maar 12 jaar op een prijs.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 11:39 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Klaar voor Feyenoord 1. Maar ook klaar voor een kampioenschap? Klaar om de voorrondes door te komen van de CL, of iets te doen in de EL? Dat is het punt, als we volgend jaar weer moeten knokken om tweede te worden, zie ik de progressie niet. Gelukkig wachten we ook nog maar 12 jaar op een prijs.. Feyenoord heeft nog steeds niet de middelen spelers aan te schaffen die direct daar een versterking voor zijn. Met verkoop de Vrij en Janmaat ook niet, als je Pellè verkoopt misschien wel. Maar dan zal je ze echt alle drie moeten verkopen en bijvoorbeeld ook nog Goossens, Schaken en misschien wel Vormer of Verhoek moeten slijten.
En dan misschien zelfs nog niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cissé 3,5 miljoen. Om maar eens wat te noemen. Geen geld zei je?
Kostic en Tadic samen waren nog goedkoper.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat was een gelukje, kan je niet ontkennen!
quote: Prima aankoop. Maar niet wat ik bedoel met 'echt' scouten.
quote: Haha lul.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 12:05 schreef MMM het volgende:[..] Dat was een gelukje, kan je niet ontkennen! [..] Prima aankoop. Maar niet wat ik bedoel met 'echt' scouten. [..] Haha lul. mooi he! wat hebben we ook een prachtige club! Elke dag hectiek, emotie, passie...noem het maar op! Feijenoord ik hou van je! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 12:04 schreef MMM het volgende:[..] Cissé 3,5 miljoen. Om maar eens wat te noemen. Geen geld zei je? Kostic en Tadic samen waren nog goedkoper.. Cissé is alweer 5 jaar geleden dat ie gehaald werd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 12:04 schreef MMM het volgende:[..] Cissé 3,5 miljoen. Om maar eens wat te noemen. Geen geld zei je? Kostic en Tadic samen waren nog goedkoper.. Duidelijk een miskoop door die teen, op het moment dat hij gehaald werden hadden er weinig mensen bezwaar tegen die aankoop. Cisse was een beer bij Roda, en 3,5 miljoen leek een koopje. Garantie tot aan de deur zeg maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar scouten kon je t niet noemen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 16:44 schreef Sensi het volgende:[..] Lucas 'de witte Keniaan' Woudenberg ;p Volgens mij staat ie op links (niet zeker). Bijnaam gekregen omdat ie met een conditieloop iedereen op achterstand liet. Klinkt goed toch? Woudenberg wisten we natuurlijk al, maar ik bedoelde eigenlijk vanuit onze jeugd..., maar nu we het toch over Woudenberg hebben: is hij beter geworden het afgelopen jaar? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Altijd terugvallen op spelers die hier al hebben gespeeld, nooit eens een goede speler scouten en binnenhalen. Amateuristisch. Nou, ik was maar wat blij toen Van Bronckhorst terugkwam! Dus zo slecht hoeft dat niet te zijn... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 08:20 schreef MMM het volgende:[..] Als je terugkijkt naar de afgelopen jaren, zeg 10 jaar, kan je wel conclusies trekken. Droevig om te zien dat er nooit eens een leuke speler word gescout en gekocht. Weer de pessimist aan het uithangen? Het is net wat Stylzz zegt. Zoveel hadden we nou niet uit te geven. Trouwens het was echt niet allemaal kommer en kwel. Schaken was toch een goede aankoop, Pellè en daarvoor Guidetti is toch aardig opgelost. Mathijsen vind ik nog steeds een goede aankoop, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn. Het zijn maar een paar voorbeeldjes van de laatste paar jaren... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 09:30 schreef ViezeFurr het volgende:Volgend seizoen wordt weer niks denk ik. Als we al voorronde CL halen hebben we totaal niks in de melk te brokkelen, zeker zonder Janmaat en de Vrij. Pellè zie ik ook nog niet snel blijven. Als er mensen vertrekken zullen er ook vast wel wat terugkomen. En mochten we CL-voorronde halen, dan werkt het als een magneet: je kunt ineens bepaalde spelers wél halen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 12:05 schreef MMM het volgende:[..] Dat was een gelukje, kan je niet ontkennen! [..] Prima aankoop. Maar niet wat ik bedoel met 'echt' scouten. [..] Haha lul. gelukje? onzin, goed gekeken waar behoefte aan was en eruit gehaald wat erin zat.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: En dat leek toen een geweldige aankoop. Hoe hij met Roda Feyenoord eruit kegelde: fenomenaal! En bij ons: geen ene flikker hebben we eraan gehad, ondanks dat ik altijd hoop heb gehouden... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een naam Dirk Kuijt want die hoort op zuid |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 28-03-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000
VERDEDIGING
Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 Jeff Hardeveld __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.500.000 Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
AANVAL
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (huur) John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Arminia Bielefeld Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 FC Dordrecht Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 150.000 SVB Excelsior Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (+100.000)
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // Transfer in de maak? Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken. Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // Contract onderhandelingen uitgesteld tot na WK 2014. Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // Contract onderhandelingen uitgesteld tot na WK 2014.
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 (Aflopend Contract) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Gehuurd)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Rajiv van la Parra _______ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 1.500.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd )
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 Komt per 1 juli 2014.
- Te Vrede verwijdert van mogelijke vertrekkers, contract verlengd tot 2016. - Deelen, Bakkal, Fernandez verplaatst naar vertrekkers.
- Dammers, Karsdorp, Lopes Cabral & Hardeveld. Toegevoegd aan selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door moa -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 15:59 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Weer de pessimist aan het uithangen? Het is net wat Stylzz zegt. Zoveel hadden we nou niet uit te geven. Trouwens het was echt niet allemaal kommer en kwel. Schaken was toch een goede aankoop, Pellè en daarvoor Guidetti is toch aardig opgelost. Mathijsen vind ik nog steeds een goede aankoop, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn. Het zijn maar een paar voorbeeldjes van de laatste paar jaren... Zucht, altijd maar zeiken maar je snapt het weer eens niet. Zal het nog eens uitleggen: Schaken is geen scoutingswerk, zelfde geldt voor Pellè en Guidetti. Mathijsen hoef je niet te scouten. Lachwekkende reactie weer van je..
Scouten is voor mij een onbekende, jonge speler volgen die interessant voor Feyenoord zou kunnen zijn en voor een leuk prijsje binnenhalen. Zoals Groningen dat bijvoorbeeld al jaren flikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 18:34 schreef MMM het volgende:[..] Zucht, altijd maar zeiken maar je snapt het weer eens niet. Zal het nog eens uitleggen: Schaken is geen scoutingswerk, zelfde geldt voor Pellè en Guidetti. Mathijsen hoef je niet te scouten. Lachwekkende reactie weer van je.. Scouten is voor mij een onbekende, jonge speler volgen die interessant voor Feyenoord zou kunnen zijn en voor een leuk prijsje binnenhalen. Zoals Groningen dat bijvoorbeeld al jaren flikt. Groningen haalt ook gewoon spelers die in het buitenland in professionele competities spelen voor markt conforme prijzen. De juiste ervaren krachten herkennen, de juiste spelers voor de jeugdopleiding selecteren en de juiste (transfervrije) spelers uit de Eredivisie of andere competities weg halen is wel degelijk werk waarbij ons scoutingsapparaat zijn werk moet doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pellè kwam de zoon van Koeman tegen en Guidetti kwam op het pad bij van Geel. Dat waren gelukjes, Schaken en Mathijssen kan je geen scoutingswerk noemen.
Groningen heeft bijvoorbeeld voor Suarez maar 8 ton betaald, DAT is scouten! Dezelfde voorbeelden heb je met Tadic en Kostic. Een speler voor relatief weinig halen maar wel flink doorverkopen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 18:46 schreef MMM het volgende:Pellè kwam de zoon van Koeman tegen en Guidetti kwam op het pad bij van Geel. Dat waren gelukjes, Schaken en Mathijssen kan je geen scoutingswerk noemen. Groningen heeft bijvoorbeeld voor Suarez maar 8 ton betaald, DAT is scouten! Dezelfde voorbeelden heb je met Tadic en Kostic. Een speler voor relatief weinig halen maar wel flink doorverkopen. Ik vind het te makkelijk om Pelle en Guidetti als gelukjes weg te schrijven, een verhaaltje over een zoon van Koeman uit de Gele Raaf vind ik ook onwaarschijnlijk.
Afijn, met de middelen die wij ter beschikking hadden vind ik dat we een vrij behoorlijke selectie hebben, de jeugd opleiding werpt elk jaar wel een paar spelers af die Eredivisie niveau uitstekend aan kunnen. Transfers van Schaken, Janmaat, Pelle, Immers, Mathijssen, Goossens, Vormer e.d. hebben toch allemaal redelijk goed uitgepakt.
Natuurlijk zou het lekker zijn als we eens een tropische verassing ophalen uit zuid Amerika of een doelpuntenmachine uit Afrika. Feit blijft dat wij geen geld hadden om risico's te nemen met dure niet EU spelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb je aandelen in Dirk Kuijt ofzo? |
|
|
|