|
|
moa
|
|
|
quote: Het begint er wel op te lijken, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 10-04-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000
VERDEDIGING
Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 Jeff Hardeveld __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.500.000 Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
AANVAL
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (huur) John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Arminia Bielefeld Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 FC Dordrecht Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 150.000 SVB Excelsior Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (+100.000)
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // Transfer in de maak? Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken. Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // Contract onderhandelingen uitgesteld tot na WK 2014. Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // Contract onderhandelingen uitgesteld tot na WK 2014.
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 (Aflopend Contract) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Gehuurd)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Rajiv van la Parra _______ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 1.500.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd )
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 Komt per 1 juli 2014.
- Te Vrede verwijdert van mogelijke vertrekkers, contract verlengd tot 2016. - Deelen, Bakkal, Fernandez verplaatst naar vertrekkers.
- Dammers, Karsdorp, Lopes Cabral & Hardeveld. Toegevoegd aan selectie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.
Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad."
Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was. "Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd.
"Ik heb het er al met Pierre van Hooijdonk over gehad", reageert de international. "Hij zegt: het wordt uniek wat je gaat meemaken. Pierre moest zelf ook tot na zijn dertigste wachten. En ook hij werd pas kampioen toen hij voor Fenerbahce speelde."
De vraag is hoelang Kuyt na dit seizoen nog in staat is om door te gaan. De voetballer uit Katwijk kijkt daarbij met een schuin oog naar Ryan Giggs. "Een ander type speler dan ik. Maar Giggs bewijst hoe lang je het kunt volhouden als je je lichaam goed verzorgt. Ik heb dit seizoen in alle competitiewedstrijden meegedaan, als enige. Zoals ik me nu voel denk ik nog lang niet aan een afscheid", besluit Mr. Ajax. YES YES YES !!! :) We zijn er eindelijk van af :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En maar zingen Dirk Kuijt hoort op zuid Dirk for ever mister Feyenoord.......?Guidetti mister feyenoord ( 1 seizoen) zolang ik de naam Guidetti blijf lezen blijf ik de naam d.Kuijt roepen beide halen niet het niveau meer . Maar bij feyenoord is alles nog bruikbaar Pietrre werd ook toegezongen als oude lul of zijn we dat vergeten? We moeten dan gaan voor een talentvolle spits maar wie O wie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt en Fenerbahçe praten al over 'Figo-rol'
@Milo
Echte Feyenoorder die Kuyt |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 19:55 schreef piet de paler het volgende:En maar zingen Dirk Kuijt hoort op zuid Dirk for ever mister Feyenoord.......?Guidetti mister feyenoord ( 1 seizoen) zolang ik de naam Guidetti blijf lezen blijf ik de naam d.Kuijt roepen beide halen niet het niveau meer . Maar bij feyenoord is alles nog bruikbaar Pietrre werd ook toegezongen als oude lul of zijn we dat vergeten? We moeten dan gaan voor een talentvolle spits maar wie O wie Mag ik me even distantiëren? Ik zing helemaal niks voor Dirk Kut.
Pierre van Hooijdonk was van een heel ander niveau dan Dirk nu, heeft ons bovendien een groot deel van het succes van 01/02 geschonken. Guidetti is een fenomeen, en eerlijk genoeg om gewoon te zeggen waar zijn ambities liggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je kon toendertijd van van Bommel vinden wat je wilde maar hij hield WEL woord over een terugkeer naar pisvee,terwijl hij nog bij Milan kon blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 18:34 schreef MMM het volgende:[..] Zucht, altijd maar zeiken maar je snapt het weer eens niet. Zal het nog eens uitleggen: Schaken is geen scoutingswerk, zelfde geldt voor Pellè en Guidetti. Mathijsen hoef je niet te scouten. Lachwekkende reactie weer van je.. Scouten is voor mij een onbekende, jonge speler volgen die interessant voor Feyenoord zou kunnen zijn en voor een leuk prijsje binnenhalen. Zoals Groningen dat bijvoorbeeld al jaren flikt. en Heerenveen. die hebben er ook patent op. Az ook vaak in de roos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Janmaat, lekkere, grote, sterke jongen. Belangrijk voor Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:15 schreef ar het volgende:Je kon toendertijd van van Bommel vinden wat je wilde maar hij hield WEL woord over een terugkeer naar pisvee,terwijl hij nog bij Milan kon blijven. Sowieso is die van Bommel wel een geschikte vent, ondanks dat we hem natuurlijk vervloekt hebben in zijn PSV tijd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Echte prof met een winnaarsmentaliteit. Maar goed, daar gaat het hier niet om ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, het zijn vooral de succesverhalen die herinnerd worden. Duik in de lijst met aankopen van die clubs en je vindt daar ook de Cissétjes van deze wereld terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, het zijn vooral de succesverhalen die herinnerd worden. Duik in de lijst met aankopen van die clubs en je vindt daar ook de Cissétjes van deze wereld terug. echt? ik zie Huntelaar, Tomasson Finbogasson Sulimani,Nistelrooij , Alves etc. om even Heerenveen te nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, de scouts van Feyenoord kwamen ook met Singh...Wat geweldig was dat. Eens met MMM. Scouting Feyenoord buiten Varkenoord is niet sterk, verrassend, creatief. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] echt? ik zie Huntelaar, Tomasson Finbogasson Sulimani,Nistelrooij etc. om even Heerenveen te nemen. Heerenveen heeft een uitstekende scouting met elk jaar wel een potentieel toppertje, maar daar staan elk jaar ook 10 miskopen tegenover. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:Tsja, de scouts van Feyenoord kwamen ook met Singh...Wat geweldig was dat. Eens met MMM. Scouting Feyenoord buiten Varkenoord is niet sterk, verrassend, creatief. Singh gaat het bij de eerste de beste club direct maken, erg goede speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] echt? ik zie Huntelaar, Tomasson Finbogasson Sulimani,Nistelrooij , Alves etc. om even Heerenveen te nemen. kijk nog n's Henk. daar deden wij 60 jaar over. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] echt? ik zie Huntelaar, Tomasson Finbogasson Sulimani,Nistelrooij , Alves etc. om even Heerenveen te nemen. Ik zal met een uurtje is een lijstje op stellen. Geloof best dat hun netto resultaat positief is, maar het zijn desalniettemin vooral de succesverhalen die het collectieve geheugen blijven hangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zal met een uurtje is een lijstje op stellen. Geloof best dat hun netto resultaat positief is, maar het zijn desalniettemin vooral de succesverhalen die het collectieve geheugen blijven hangen. dat zal best maar ik zie daar toch echt n paar jonge spitsen die veel geld opleverden. en waarvan er n paar de absolute top bereikte. dat is ons nooit gelukt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Huh? Ik vind de scouting van Feyenoord al jaren van een strandstoel niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sorry verkeerde
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Soccernews.
Kuyt: We praten over een rol zoals Figo die bij Internazionale had Donderdag, 10 april 2014 om 20:50 Dirk Kuyt is 33 jaar, heeft bij Fenerbahçe nog een contract tot volgend jaar zomer en lijkt dan ook niet meer als speler terug te keren bij Feyenoord. De aanvaller speelde tussen 2003 en 2006 in De Kuip en was er goed voor 71 doelpunten in 101 competitiewedstrijden. Kuyt gaf bij zijn vertrek aan ooit graag als voetballer terug te willen keren bij Feyenoord. / Daar lijkt het echter niet meer van te komen. Directeur Martin van Geel zei woensdag dat de komst van Mr. Duracell niet aan de orde is en Kuyt stelt in gesprek met het Algemeen Dagblad dat hij waarschijnlijk nog jaren aan Fenerbahçe verbonden blijft. Ik heb het uitstekend naar mijn zin. Ik zie mezelf nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al over een rol zoals Luís Figo die bij Internazionale had. De Portugees stopte in 2009 zijn loopbaan en ging verder als ambassadeur van i Nerazzurri. Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht.
Kuyt denkt overigens niet dat de supporters van Feyenoord het hem kwalijk nemen dat hij niet als voetballer lijkt terug te keren. Dat gaf hij maandag tegenover RTV Rijnmond aan.
Als laatste alinea waar is: wat is Kuyt een ENORME LUL! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 22:51 schreef van geil het volgende:[..] dat zal best maar ik zie daar toch echt n paar jonge spitsen die veel geld opleverden. en waarvan er n paar de absolute top bereikte. dat is ons nooit gelukt. Dat lijstje ga ik niet meer maken. Teveel gedoe. Punt is dat ze weliswaar qua transfers positief draaien maar dat er ook jaarlijks een handvol buitenlanders komt die vervolgens na 1 seizoen weer weg zijn. Die namen worden zo weer vergeten. Die kosten ook salaris of een beperkte transfersom.
De Singh's en Goossens's hebben ze net zo goed bij SC Heerenveen, alleen hebben ze inderdaad wel wat meer 'toppers' er tussen zitten. Van de vijf die ze halen, mislukken er 3, doet er 1 leuk mee en vertrekt er 1 voor de hoofdprijs. Bij wijze van spreken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ook met voetbal visie te maken, dat heeft/had Feyenoord niet! Daardoor krijgen al die lulletjes een kans bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hahahaha kuyt///held hahahaha ik wens hem veel succes dan moet ik maar iemand anders vinden die ik kan hypen hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die clubs met een goed scouting systeem hebben ook echt veel bereikt?! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 09:18 schreef Milo het volgende:[..] Hahahaha kuyt///held hahahaha ik wens hem veel succes dan moet ik maar iemand anders vinden die ik kan hypen hahahaha De Baab natuurlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 09:18 schreef Milo het volgende:[..] Hahahaha kuyt///held hahahaha ik wens hem veel succes dan moet ik maar iemand anders vinden die ik kan hypen hahahaha Babovic? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens!!!
BAAB///HELD!!!!!!!!! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Voor het nieuwe seizoen grote kans vertrekkende spelers:
Bouituis, min 15 miljoen Janmaat. 18 miljoen Pelle. 25 miljoen Kongolo. 12 miljoen Schaken. 5 miljoen Vilhena. 13 miljoen Clasie. Gratis of ruilen met zychec van hierenveen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hahaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik denk dat Van Geel hem direct bij het eerst beste bod verkoopt. Hij gaat zeker niet wachten tot er misschien een hoger bod komt.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 14:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik denk dat Van Geel hem direct bij het eerst beste bod verkoopt. Hij gaat zeker niet wachten tot er misschien een hoger bod komt.... Gebaseerd op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 13:13 schreef dr love het volgende:Voor het nieuwe seizoen grote kans vertrekkende spelers: Bouituis, min 5 miljoen Janmaat. 8 miljoen Pelle. 5 miljoen Kongolo. 0,2 miljoen Schaken. 5 miljoen Vilhena. 3 miljoen Clasie. Gratis of ruilen met zychec van hierenveen. ok |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Denk dat 8 miljoen ook wat aan de lage kant is, die jongen kan nog zoveel beter worden, die moeten we beter kunnen verkopen dan voor 8 miljoen euro. Gaat hij een paar interlands spelen ben je hem zo kwijt voor 12-15 miljoen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 15:09 schreef moa het volgende:[..] Denk dat 8 miljoen ook wat aan de lage kant is, die jongen kan nog zoveel beter worden, die moeten we beter kunnen verkopen dan voor 8 miljoen euro. Gaat hij een paar interlands spelen ben je hem zo kwijt voor 12-15 miljoen. Wordt gewoon gekeken hoed lang zijn contract nog loopt, zijn prestaties en hoelang hij deze op een constant niveau heeft laten zien |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Iedereen gereed voor de kampioen titel let maar op Ajax verliest of speelt gelijk tegen ado, Heracles, nec zijn we toch kampioen van deze slechte competitie hoera hoera |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 16:43 schreef hotjumper het volgende:[..] Wordt gewoon gekeken hoed lang zijn contract nog loopt, zijn prestaties en hoelang hij deze op een constant niveau heeft laten zien Uiteraard, en een stukje potentie, die jongen heeft een contract tot 2016, is lekker bezig is stroomt over van het talent. Daarom vind ik 8 miljoen voor nu een beetje weinig, vooral ook vanwege leeftijd en positie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 19:01 schreef dr love het volgende:Iedereen gereed voor de kampioen titel let maar op Ajax verliest of speelt gelijk tegen ado, Heracles, nec zijn we toch kampioen van deze slechte competitie hoera hoera Natuurlijk wint Ajax thuis gewoon van ADO, PSV-Feyenoord 2-2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2014 - 13:13 schreef dr love het volgende:Voor het nieuwe seizoen grote kans vertrekkende spelers: Bouituis, min 15 miljoen Janmaat. 18 miljoen Pelle. 25 miljoen Kongolo. 12 miljoen Schaken. 5 miljoen Vilhena. 13 miljoen Clasie. Gratis of ruilen met zychec van hierenveen. Blowjob gehad? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kostic Sno Zyech wijnaldum en Leerdam |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Die aanvaller Veldwijk van Excelsior moeten ze halen dit jaar. Die gast blijft maar scoren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In de Jupiler League he.. daar scoorde Van Beukering ook aan de lopende band.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ROTTERDAM - Ronald Koeman vindt dat Feyenoord zijn zaakjes nog beter op orde moet krijgen. De vertrekkend trainer denkt vooral dat er meer geld nodig is in Rotterdam.
Met Guidetti en Pelle heeft Feyenoord echt mazzel gehad. Soms moet je een beetje geluk hebben. Het is voor mij ook een uitdaging geweest om met de omstandigheden die er waren te gaan presteren. Toen ik kwam, wist ik dat er spelers waren met talent. Maar om structureel mee te doen om het kampioenschap moet er bij Feyenoord veel meer gebeuren. Dan moet je echt fors omhoog met je budget.
lijkt me helder. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Alsof Feyenoord dat zelf ook niet weet en de afgelopen jaren al niet hard bezig is geweest om de financiën op orde te brengen en een nieuw stadion te bouwen. Die verbeterslag is overigens pas met de komst van Koeman en Van Geel drie jaar geleden goed op gang gekomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja als Dirk niet komt! Heb ik ook nog een andere optie we kunnen geen topspits kopen, en we weten wat we aan Pelle hebben dan zou ik out off. THE box denken en zeggen geef die gozer 2 milj, spaar je nog geld uit ook en je kan voor dat andere geld wel Havenaar vastleggen, ja forum broeders dit is wel even wennen deze optie maar ik denk zo gek nog niet dan maar geen Dirkie |
|
|
|