BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 30 juli 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 18:55 schreef Fer 1 het volgende:
Of is het mischien gratis? Een transver vrijeburger?
Om te gieren.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 juli 2015 - 19:54   quote  deeplink  
Poeh poeh... Laggen man.
ar
 ar - donderdag 30 juli 2015 - 20:05   quote  deeplink  
:)
VVout
 VVout - donderdag 30 juli 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Cheese!
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - donderdag 30 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Botteghin tekent contract voor 3 jaar bij Feyenoord
Details volgen asp
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - donderdag 30 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Morgen 31 juli medische keuring
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 18:53 schreef Fer 1 het volgende:
Begint V.Geel nu ook al bij macdonald te eten nog even dan gaat hij naar de ,voedselbankwhahahahaaaaa
Al in een magnetron gezeten?
Nibke
 Nibke - donderdag 30 juli 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Nou ik begin maar eens aan m'n Bottlegin.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 07:18   quote  deeplink  
Zo maar kunnen:
Vermeer
Van Beek. Botteghin. Vd Heijden. Kongolo.
El Ahmadi. Vejinovic. Toornstra.
Kuyt. Kramer. Manu.

Lekker snel en dynamisch elftal.
Saainoord 1
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Manu?????? Dan liever Bilal, die deed het op die plek bij Heerenveen ook niet slecht. En liever Karsdorp op de plek van El Drahmadi.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 31 juli 2015 - 09:05   quote  deeplink  
Vrees dat het sarcastisch bedoeld was..
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Dat gaat aan mij voorbij. Ben ik te naïef voor. :-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Lol
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 31 juli 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:
Zo maar kunnen:
Vermeer
Van Beek. Botteghin. Vd Heijden. Kongolo.
El Ahmadi. Vejinovic. Toornstra.
Kuyt. Kramer. Manu.

Lekker snel en dynamisch elftal.

Niet verkeerd hoor, ik teken ervoor. Heel solide team, kunnen we nog best eens mee verrassen dit jaar.
sambo
 sambo - vrijdag 31 juli 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Vermeer karsdorp verbeek botteghin v/d heijden of kongolo kuyt vejinovic toornstra bidal kramer jp
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 10:30   quote  deeplink  
De spits blijft een stiefkind.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Nee hoor. De ouders van Kramer leven allebei nog en ze zijn niet hertrouwd.
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Botteghin en Kramer zullen nu wel komen en als er dan nog spelers verkocht worden misschien nog wel een (verrassende) aankoop, waarbij ik hoop op een echt goede linksback.

Qua opstelling verwacht ik Vermeer

Karsdorp Van Beek V/d Heijden Kongolo

Toornstra El Ahmadi Vejinovic

Bilal Kuijt Kazim

Verkoopkandidaten: Te Vrede, Vilhena, JPB(, Immers, Kazim, Manu, Nelom, Wilkshire)
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 10:57   quote  deeplink  
El Ahmadi achter de spitsen voor zijn fenomenale schoten uit de tweede lijn?
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 10:57 schreef nr 10 het volgende:
El Ahmadi achter de spitsen voor zijn fenomenale schoten uit de tweede lijn?
Nee controlerend met Toornstra en Vejinovic aanvallend = met de punt naar achteren!
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 31 juli 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Kuyt achter Kramer of Haller i.p.v. El Ahmadi, haal dan nog Larson voor de m.i. voor Feyenoord "ideale" voorhoede Larson - Kramer/Haller - Bilal en je hebt een elftal dat niet voor 020 en Pisvee onderdoet. Andere mogelijkheid: middenveld met Toornstra-Kuyt-Ziyech- Vejinovic. en daarvoor Larson-Kramer/Haller - Bilal en dan een driemansachterhoede met Van Beek . Botteghin en van der Heijden. Denk dat dit na de verkoop van Clasie en het rijtje van JanM financieel mogelijk moet zijn, zeker gezien de dan ontstane ruimte in het salarisbudget.
VVout
 VVout - vrijdag 31 juli 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Nee controlerend met Toornstra en Vejinovic aanvallend = met de punt naar achteren!
Dan heb je ook een mooi even oneven patroon met ruiten/driehoeken, waar de backs mee op kunnen komen en de vleugel spelers aan de buitenkant kunnen blijven, omdat ze aan iedere kant door een aanvallende middenvelder ondersteund worden en de drie mensen voorin die kunnen scoren.
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:15 schreef daan limbos het volgende:
Kuyt achter Kramer of Haller i.p.v. El Ahmadi, haal dan nog Larson voor de m.i. voor Feyenoord "ideale" voorhoede Larson - Kramer/Haller - Bilal en je hebt een elftal dat niet voor 020 en Pisvee onderdoet. Andere mogelijkheid: middenveld met Toornstra-Kuyt-Ziyech- Vejinovic. en daarvoor Larson-Kramer/Haller - Bilal en dan een driemansachterhoede met Van Beek . Botteghin en van der Heijden. Denk dat dit na de verkoop van Clasie en het rijtje van JanM financieel mogelijk moet zijn, zeker gezien de dan ontstane ruimte in het salarisbudget.
Kuijt is geen middenvelder, Haller komt niet, Larson halen?, Ziyech is helaas onhaalbaar en er is geen coach die met 3 verdedigers gaat spelen dus ook Gio niet. Verder prima post hahaha
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan heb je ook een mooi even oneven patroon met ruiten/driehoeken, waar de backs mee op kunnen komen en de vleugel spelers aan de buitenkant kunnen blijven, omdat ze aan iedere kant door een aanvallende middenvelder ondersteund worden en de drie mensen voorin die kunnen scoren.
Achilleshiel in de huidige selectie is m.i. dus de linksbackpositie en natuurlijk is Kazim geen vleugelspeler voor dit systeem!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Kan er geen touw aan vast knopen.
Botteghin (?) en van der Heijden erbij: verdediging met ervaring. Winst op vorig seizoen.
Veijnovic, Sleegers en Gustafson: voetballende versterking en meer goals vanuit het middenveld. Ogenschijnlijke winst op vorig seizoen.
Kuijt voorhoede? Spits? Overbodigheid troef? Manu, Kazim, Achachbar, Te Vrede?
Ik mis de goals. De buitenkanten ondermaats bezet, Bilal kan. Kuijt????
Wat willen Gio en van Geel nou eigenlijk precies zien?
- kracht gepaard met voetballend vernuft of andersom?
- hoge balcirculatie, wisselingen posities?
- dominantie of vanuit de counter?
- ouderwetse 4-3-3 of anders? Of juist meer variaties?

Grens salarisbudget? Dan realiseer je toch zsm verkoop van onwillige spelers en take the risk of losing some money?
Ik mis logica en daarom zal het wel weer goed komen natuurlijk.
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:
Kan er geen touw aan vast knopen.
Botteghin (?) en van der Heijden erbij: verdediging met ervaring. Winst op vorig seizoen.
Veijnovic, Sleegers en Gustafson: voetballende versterking en meer goals vanuit het middenveld. Ogenschijnlijke winst op vorig seizoen.
Kuijt voorhoede? Spits? Overbodigheid troef? Manu, Kazim, Achachbar, Te Vrede?
Ik mis de goals. De buitenkanten ondermaats bezet, Bilal kan. Kuijt????
Wat willen Gio en van Geel nou eigenlijk precies zien?
- kracht gepaard met voetballend vernuft of andersom?
- hoge balcirculatie, wisselingen posities?
- dominantie of vanuit de counter?
- ouderwetse 4-3-3 of anders? Of juist meer variaties?

Grens salarisbudget? Dan realiseer je toch zsm verkoop van onwillige spelers en take the risk of losing some money?
Ik mis logica en daarom zal het wel weer goed komen natuurlijk.
Van Geel wegsturen?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Maand of wat terug besloten van Geel op 1 aug. te beoordelen op:
- voetbalvisie nieuwe seizoen
- slagvaardigheid en slim inkopen
- doorselecteren naar kwalitatieve verbetering
- volwaardige en heldere basis vóór start competitie
- een verrassende spits

Zie langzamerhand meer ervaring (schiet ook wel weer door met slechts 2 a 3 eijgen jeugd), maar 'de regie' die van Geel oreerde in Mei moet zich niet beperken tot inkoop 4 leuke spelers.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Volgens mij hebben we voor het eerste punt een trainer. die moet voetbalvisie hebben. Dat uitdragen naar je TD, die daar dan de goede spelers bij moet halen.

Het met verlies verkopen van bepaalde spelers geeft weer problemen met externe geldschieters. Een aantal spelers zijn met extern geld gehaald en zitten in de talentenpools. Zo wordt doorselecteren wel moeilijk.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:25 schreef nr 10 het volgende:
Volgens mij hebben we voor het eerste punt een trainer. die moet voetbalvisie hebben. Dat uitdragen naar je TD, die daar dan de goede spelers bij moet halen.

Het met verlies verkopen van bepaalde spelers geeft weer problemen met externe geldschieters. Een aantal spelers zijn met extern geld gehaald en zitten in de talentenpools. Zo wordt doorselecteren wel moeilijk.
Voetbalvisie voor een langere termijn.
5 jaren plan van toen gaat 5e jaar in. Zo'n plan beoogt iets. Wat wil je bereiken en hoe, ook op voetbalinhoudelijk vlak.
En daar heb je middelen voor nodig.
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:17 schreef FR-Henk het volgende:
Maand of wat terug besloten van Geel op 1 aug. te beoordelen op:
1- voetbalvisie nieuwe seizoen
2- slagvaardigheid en slim inkopen
3- doorselecteren naar kwalitatieve verbetering
4- volwaardige en heldere basis vóór start competitie
5- een verrassende spits

Zie langzamerhand meer ervaring (schiet ook wel weer door met slechts 2 a 3 eijgen jeugd), maar 'de regie' die van Geel oreerde in Mei moet zich niet beperken tot inkoop 4 leuke spelers.
Ik ben Van Geel niet en het is morgen pas 1 augustus, maar hierbij enkele punten:

1 met de aanstelling van Gio en JP is gekozen voor Feyenoordmensen, aangevuld met Wouters voor de ervaring. Gio heeft al aangegeven hoe hij wil gaan spelen. Van Geel is bezig dat zo goed mogelijk in te vullen.

2 ik vind m verdomd slagvaardig en Vejinovic vind ik een hele slimme aankoop en Kuijt en V/d Heijden uitstekende transfervrije spelers. Botteghin kopen vind ik ook slim en als het lukt zeker erg slagvaardig. Over Kramer ben ik minder enthousiast en die Zweed kan ik niet beoordelen, maar wordt blijkbaar al jaren gevolgd.

3 doorselecteren lukt in zoverre dat Mulder, Mathijsen en Boulahrouz vertrokken zijn, maar verder valt het blijkbaar (nog?) niet mee om onze mindere goden te slijten. Weggeven/wegsturen kan de hele maand augustus nog!

4 er moet nog wel iets gebeuren om deze met "geslaagd" te beoordelen alhoewel 9 van de 11 plekken m.i. wel duidelijk zijn:

Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo / V/d Heijden, ???, Toornstra, El Ahmadi, Vejinovic, Bilal, Kuijt, ???

Alleen bij Karsdorp heb ik nog mijn twijfels, de rest zijn m.i. volwaardige basisspelers.

5 Kuijt!

Het is te hopen dat er nog kopers komen voor Immers, Vilhena, JPB en misschien Kazim en dat er dan ruimte ontstaat voor een nieuwe linksback en èchte linksbuiten, maar ook zonder heeft Van Geel m.i. bewezen dat hij nog steeds de juiste man is voor Feyenoord.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 31 juli 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:
Zo maar kunnen:
Vermeer
Van Beek. Botteghin. Vd Heijden. Kongolo.
El Ahmadi. Vejinovic. Toornstra.
Kuyt. Kramer. Manu.

Lekker snel en dynamisch elftal.
Saainoord 1
Zie met van beek als back weinig voorzetten komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2015 door RedDevil1990 --
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Van Beek en Kongolo zijn m.i. niet het type speler dat Gio op de backposities wil zien!

P.S. Stylzz was niet serieus!
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 31 juli 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik ben Van Geel niet en het is morgen pas 1 augustus, maar hierbij enkele punten:

1 met de aanstelling van Gio en JP is gekozen voor Feyenoordmensen, aangevuld met Wouters voor de ervaring. Gio heeft al aangegeven hoe hij wil gaan spelen. Van Geel is bezig dat zo goed mogelijk in te vullen.

2 ik vind m verdomd slagvaardig en Vejinovic vind ik een hele slimme aankoop en Kuijt en V/d Heijden uitstekende transfervrije spelers. Botteghin kopen vind ik ook slim en als het lukt zeker erg slagvaardig. Over Kramer ben ik minder enthousiast en die Zweed kan ik niet beoordelen, maar wordt blijkbaar al jaren gevolgd.

3 doorselecteren lukt in zoverre dat Mulder, Mathijsen en Boulahrouz vertrokken zijn, maar verder valt het blijkbaar (nog?) niet mee om onze mindere goden te slijten. Weggeven/wegsturen kan de hele maand augustus nog!

4 er moet nog wel iets gebeuren om deze met "geslaagd" te beoordelen alhoewel 9 van de 11 plekken m.i. wel duidelijk zijn:

Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo / V/d Heijden, ???, Toornstra, El Ahmadi, Vejinovic, Bilal, Kuijt, ???

Alleen bij Karsdorp heb ik nog mijn twijfels, de rest zijn m.i. volwaardige basisspelers.

5 Kuijt!

Het is te hopen dat er nog kopers komen voor Immers, Vilhena, JPB en misschien Kazim en dat er dan ruimte ontstaat voor een nieuwe linksback en èchte linksbuiten, maar ook zonder heeft Van Geel m.i. bewezen dat hij nog steeds de juiste man is voor Feyenoord.
Eens.

Ter aanvulling: Clasie is voor een goede prijs verkocht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:02 schreef JanM het volgende:
Van Beek en Kongolo zijn m.i. niet het type speler dat Gio op de backposities wil zien!

P.S. Stylzz was niet serieus!
Nee, zal t even duiden.
De meeste spelers die we aangekocht hebben of willen, hebben weinig snelheid in hun spel.
Alleen van die Zweed kan ik t niet beoordelen.

Dus snel omschakelen zit er niet echt in met zo'n opstelling.
Jupri
 Jupri - vrijdag 31 juli 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Ik heb het eerder gezegd, maar ik denk dat dit wel een erg sterke opstelling kan zijn. Het is erg dynamisch als je leest hoe ik het dan zou doen. Note; Uitgaande dat Kramer en Botteghin komen!

In Balbezit 3-5-2 en/of dominant voetbal. (let wel, je kunt makkelijk schuiven naar een 4-4-2 of een 4-3-3 als situatie dat nodig heeft)

--------------Achahbar-----Kramer---------------
Bilal----------------Toornstra----------------Kuyt
--------------Vejinovic------El Ahmadi------------
------vdHeijden----Botteghin------vBeek---------
-----------------------Vermeer----------------------

Kramer diepe spits, Achahbar er omheen rennen (false 9 en aansluiting tussen AM en diepe spits).

Bilal (/JPB) links voor voorzetten en gevaar. Kuyt Rechts omdat hij daar al jaren speelt en met rechts kan hij ook mee verdedigen, supporten en aanvallen (Hij kan doorschuiven naar Achahbar, Achahbar neemt Toornstra over en Toornstra naar rechts zoals vorig seizoen). Bilal kan weer naar rechts, Toornstra RAM en Achahbar links. Dus erg veel circulatie, creativiteit (achahbar, bilal), werkers (toornstra, kuyt) en een afmaker (kramer).

Vejinovic kan naar voren schuiven om aanval te ondersteunen, maar kan ook weer naar achter schuiven. El Ahmadi kan juist weer naar achter schuiven om de verdediging met 4 spelers te hebben. Eventueel zou Kuyt ook naar rechts achter kunnen schuiven, Toornstra rechts overnemen en Achahbar op "10".

Verdediging 3 centrale verdedigers die als een huis staan.

Als je die aanval er zo in kunt slijpen, dan heb ik daar erg veel vertrouwen in. Alle posities hebben een goede bankzitter en je kunt altijd terug schuiven naar een minder aanvallende opstelling.
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:43 schreef Jupri het volgende:
Ik heb het eerder gezegd, maar ik denk dat dit wel een erg sterke opstelling kan zijn. Het is erg dynamisch als je leest hoe ik het dan zou doen. Note; Uitgaande dat Kramer en Botteghin komen!

In Balbezit 3-5-2 en/of dominant voetbal. (let wel, je kunt makkelijk schuiven naar een 4-4-2 of een 4-3-3 als situatie dat nodig heeft)

--------------Achahbar-----Kramer---------------
Bilal----------------Toornstra----------------Kuyt
--------------Vejinovic------El Ahmadi------------
------vdHeijden----Botteghin------vBeek---------
-----------------------Vermeer----------------------

Kramer diepe spits, Achahbar er omheen rennen (false 9 en aansluiting tussen AM en diepe spits).

Bilal (/JPB) links voor voorzetten en gevaar. Kuyt Rechts omdat hij daar al jaren speelt en met rechts kan hij ook mee verdedigen, supporten en aanvallen (Hij kan doorschuiven naar Achahbar, Achahbar neemt Toornstra over en Toornstra naar rechts zoals vorig seizoen). Bilal kan weer naar rechts, Toornstra RAM en Achahbar links. Dus erg veel circulatie, creativiteit (achahbar, bilal), werkers (toornstra, kuyt) en een afmaker (kramer).

Vejinovic kan naar voren schuiven om aanval te ondersteunen, maar kan ook weer naar achter schuiven. El Ahmadi kan juist weer naar achter schuiven om de verdediging met 4 spelers te hebben. Eventueel zou Kuyt ook naar rechts achter kunnen schuiven, Toornstra rechts overnemen en Achahbar op "10".

Verdediging 3 centrale verdedigers die als een huis staan.

Als je die aanval er zo in kunt slijpen, dan heb ik daar erg veel vertrouwen in. Alle posities hebben een goede bankzitter en je kunt altijd terug schuiven naar een minder aanvallende opstelling.
In theorie prachtig, maar niet te verwachten o.b.v. de uitspraken van Gio en de keuzes tot nu toe. Daarbij komt dat Bilal op links geen voorzet gaat geven en 3 CV's zonder backs ook vragen om problemen is, of Bilal en Kuijt moeten in jouw opstelling de hele flank gaan belopen. Kan niet dus speel je eigenlijk 3-3-4!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Page 410
Daar moet snel een einde aan gemaakt worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
3
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
4
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
5
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
6
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
7
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
8
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
9
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
10
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
11
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
12
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
13

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2503190